Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tu čia rimtai advokatauji VT reisų karpymą, "nes yra automobiliai"?
Apie vinekiemius tai pats sugalvojai, neabejoju jis kalba net ne apie kaimus, net ne apie miestelius, o miestus. Na arba mažų mažiausiai miestelius.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 16:23.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTaip taip, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė yra bereikšmiai vienkiemiai, į kuriuos važiuoja 2 žmonės per dieną...
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Jūsų skundas buvo ne apie tai, o apie tai, kad nusileidus lėktuvui nėra reiso autobusu ar traukiniu namo. Akivaizdu, kad į Marijampolę per dieną važiuoja ne vienas reisas ir pervežami ne 2 žmonės, bet niekada nebus taip, kad kažkokiai atsitiktinei piliečių grupei nereikės taikytis. Kuo mažesnė piliečių grupė, tuo labiau jai teks taikytis prie VT kursavimo grafiko.
Pavyzdys: iki š. m. balandžio buvo kasdienis reisas Vilnius–Alytus 20:00, labai gerai užimtas. Verslininkas susigalvojo užraukti visą įmonę ir dabar paskutinis reisas 18:00 (išskyrus sekmadienį, 18:55). Gal autobusai jau buvo per seni (nes nuo balandžio mėn. pasikeitė didžiausias įmanomas amžius), gal tiesiog savininkas nutarė baigti verslą.
Tuo 20:00 reisu važinėjo labai daug Trakų, Rūdiškių gyventojų, kurie dirba Vilniuje (turbūt galima teigti, kad tai tikrai ne geriausiai apmokami darbai). Tuo reisu taip pat daug kas grįždavo iš Vilniaus į įvairius miestelius, kaimus, Pivašiūnus, Onuškį. Į Alytų važiuojančiųjų būdavo apie pusė. Būdavo netgi keleivių, kurie pavažiuodavo iš vieno miestelio į kitą. Tai ar čia kažkoks pretenzingų autobusofilų reisas, ar mažiausias pajamas gaunančių žmonių prieinamas transportas, kuris gali praversti visiems?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 17 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Prieš 15 metų buvo vienoks autobusų reisų skaičius ir valandų „diapazonas“, dabar žymiai mažesnis. Po 15 metų reisų gali būti dar mažiau, jeigu tendencija išliks. Tai kur brėžti brūkšnį, nuo kurios valandos važinėja tik „ponai“, o kurią valandą dar važinėja mažiausias pajamas gaunantys, kuriems transportas turi būti prieinamas ir pigus, kaip agituojate kitoje temoje?
Pavyzdys: iki š. m. balandžio buvo kasdienis reisas Vilnius–Alytus 20:00, labai gerai užimtas. Verslininkas susigalvojo užraukti visą įmonę ir dabar paskutinis reisas 18:00 (išskyrus sekmadienį, 18:55). Gal autobusai jau buvo per seni (nes nuo balandžio mėn. pasikeitė didžiausias įmanomas amžius), gal tiesiog savininkas nutarė baigti verslą.
Tuo 20:00 reisu važinėjo labai daug Trakų, Rūdiškių gyventojų, kurie dirba Vilniuje (turbūt galima teigti, kad tai tikrai ne geriausiai apmokami darbai). Tuo reisu taip pat daug kas grįždavo iš Vilniaus į įvairius miestelius, kaimus, Pivašiūnus, Onuškį. Į Alytų važiuojančiųjų būdavo apie pusė. Būdavo netgi keleivių, kurie pavažiuodavo iš vieno miestelio į kitą. Tai ar čia kažkoks pretenzingų autobusofilų reisas, ar mažiausias pajamas gaunančių žmonių prieinamas transportas, kuris gali praversti visiems?
Jeigu verslas toks geras, tai jam atsiras kitas pavežėjas (nebūtinai legalus), rinka tokiuose mažo pradinio kapitalo versluose nebūna tuščia. Niekur neminėjau, kad esu už valstybės draudimų politiką riboti privačius vežėjus. Buvau prieš ir kai Vilniuje tą padarė.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 17:26.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Ponai, jeigu jiems reikia važiuoti 23 nakties, tegu samdosi Bolt'ą, o ne reikalauja valstybės dotuojamo VT.
Jeigu verslas toks geras, tai jam atsiras kitas pavežėjas, rinka tokiuose mažo pradinio kapitalo versluose nebūna tuščia.
Tai dar kartą klausiu, nuo kurios valandos jau važiuoja ponai, o kada dar varguoliai? Ar Vilniaus mieste 22 valandą važiuojantis autobusas dar veža varguolius, o Utenos mieste 21 valandą važiuojantis autobusas jau vežtų ponus? Todėl tegul nesitiki Utenos varguoliai autobuso 21 valandą, užteks iki 20 valandos?
Šiandien aiškinsite, kad 23 valandą tegul ponai naudojasi Boltu, po 2 metų sakysite, kad 20 valandą, dar po 10 metų aiškinsite, kad jeigu netenkina triskart per dieną kursuojantis mikriukas, tegul naudojasi skraidančiu taksi...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 12 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąPonai, jeigu jiems reikia važiuoti 23 nakties, tegu samdosi Bolt'ą, o ne reikalauja valstybės dotuojamo VT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O varguolis, kuriam 22 val Telšiuose prisireikė į ligoninę - tegu kenčia. Arba tegu eina pėsčiom, tiek čia to miesto: dvi valandos ir bus vietoje.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Kautrai neleido perimti tų reisų dėl kažkokių idiotiškų taisyklių. Štai kas vyksta, kai yra N skirtingų privačių vežėjų ir nėra normalios sistemos. Bet ką noriu pabrėžti: negalima palikti „kraštinių“ paros laikų privatininkų laisvam pasirinkimui, nes važiavimo diapazonas trauksis tiek, kad visoje sistemoje pradės mažėti keleivių, o tada bus galima dar labiau mažinti reisus ir aiškinti, kad „ponai tegul važiuoja Boltu“.
Tai dar kartą klausiu, nuo kurios valandos jau važiuoja ponai, o kada dar varguoliai? Ar Vilniaus mieste 22 valandą važiuojantis autobusas dar veža varguolius, o Utenos mieste 21 valandą važiuojantis autobusas jau vežtų ponus? Todėl tegul nesitiki Utenos varguoliai autobuso 21 valandą, užteks iki 20 valandos?
Šiandien aiškinsite, kad 23 valandą tegul ponai naudojasi Boltu, po 2 metų sakysite, kad 20 valandą, dar po 10 metų aiškinsite, kad jeigu netenkina triskart per dieną kursuojantis mikriukas, tegul naudojasi skraidančiu taksi...
Privatininkai tiesiog optimizuosis link mažesnių transporto priemonių kraštiniais laikais, kurie vis dar būtų jiems pelningi. Jei valstybė galvoja, kad verta turėti autobusus 23h nakties, tai tegu samdo tuos privatininkus kad vežiotų orą ir vieną kitą atsitiktinį keleivį.
Čia kaip Vilniaus naktiniai autobusai. Labai smagu, kad jie vežė už eurą, bet iš tikro tai VMS subsidijavo "tūsovčikų" keliones savaitgaliais. Ar tai yra geriausiai panaudoti savivaldybės pinigai kiekvienas galime nuspręsti asmeniškai.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 18:35.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Taip, atstovauju tokių reisų kaip 23:00 Vilnius - Marijampolė nebuvimą, nes lėktuvas nusileido iš Oslo (šiandien leidžiasi 22:30) ir reikia 2 žmones parvežt.
Kalba buvo apie 18-19 val nusileidusius lėktuvus (autobusas 19-20). Tu sugalvojai, kad 23 val.
Pagauni tendenciją, kad tu pats prisigalvoji nebūtų dalykų?
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Ponai, jeigu jiems reikia važiuoti 23 nakties, tegu samdosi Bolt'ą, o ne reikalauja valstybės dotuojamo VT.
Jeigu verslas toks geras, tai jam atsiras kitas pavežėjas (nebūtinai legalus), rinka tokiuose mažo pradinio kapitalo versluose nebūna tuščia. Niekur neminėjau, kad esu už valstybės draudimų politiką riboti privačius vežėjus. Buvau prieš ir kai Vilniuje tą padarė.
Net tavo cituojamame taccido pranešime yra raktažodžiai:
paskutinis reisas 20 val.
autobusas geru užpildymu.
Bet tu vėl po haliucinacijom svaigsti apie 23val ir į bolt telpantį autobusą.Paskutinis taisė Gator; 2023.12.30, 18:50.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kalba buvo apie nuvykimus į Santariškes iš miestų. Tu sugalvojai, kad iš vienkiemių.
Kalba buvo apie 18-19 val nusileidusius lėktuvus (autobusas 19-20). Tu sugalvojai, kad 23 val.
Pagauni tendenciją, kad tu pats prisigalvoji nebūtų dalykų?
Tokių kaip kad nėra tokių autobusų?
Nes tuoj prasidės argumentai, kad jei yra 19, tai kodėl ne 21? Kad jau 21, tai kodėl ne 23? Ir taip be galo. Valstybė turi vežti visur ir visada, kai tik aš užsimanau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nes tuoj prasidės argumentai, kad jei yra 19, tai kodėl ne 21? Kad jau 21, tai kodėl ne 23? Ir taip be galo. Valstybė turi vežti visur ir visada, kai tik aš užsimanau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai tuomet, aplinkos ministras tegu taip pat tyliai pasėdi kamputyje, o ne naglu veidu aiškina teršiate gamtą mokėkite, nenorite mokėti, važinėkite viešuoju.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 21:40.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Į daug miestų nėra autobuso, kuriuo spėtum nusileidęs 18-19 grįžti nano, tai nėra normalu.
Ir pakartojant - autobusui išvažiuojant 20val keleivių yra užtektinai čia ne 23 val tavo sugalvota.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Aplinkos ministras tam poste yra tikrai ne dėl aplinkos apsaugos ir šneka nesąmones. Net labiausiai eko draugiškose šalyse VT nevažinėja visą parą ir oro nevežioja, tuo labiau tarpmiestinis. Važinėjimas nuosavu auto ar Boltu tokiu laiku teršia mažiau nei leidimas tuščio VT (jei jam tai rūpėtų apskritai).
Bet po pastabų ne tik, kad neatsikvošėjai, bet priešingai - jau vietoj 23 val pradėjai apie visą parą...
Kaip įmanoma diskutuot kai tiesiog haliucinacijas skleidi sugalvodamas nesąmonę lyg kita pusė tą būtų sakiusi...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąĮ daug miestų nėra autobuso, kuriuo spėtum nusileidęs 18-19 grįžti nano, tai nėra normalu.
Man atrodo, kad jei kas nors nutarė paskraidyti, tai nėra jokios bėdos, jei susimokės dar ir lietuviškam viešbučiui.
į ligoninę 20:00 turbūt nelabai reikia su VT važiuoti, galima ir greitąją išsikviesti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ne apie būtent Marijampolę šnekėjo kai kalbėjo apie tą lėktuvą 18-19 val (po to Marijampolę paminėjo "vienkiemio" močiutės į santariškes kontekste).
Į daug miestų nėra autobuso, kuriuo spėtum nusileidęs 18-19 grįžti nano, tai nėra normalu.
Ir pakartojant - autobusui išvažiuojant 20val keleivių yra užtektinai čia ne 23 val tavo sugalvota.
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Iš pradžių kliedėjai apie 23 val, nors kiti apie 20 val kalbėjo.
Bet po pastabų ne tik, kad neatsikvošėjai, bet priešingai - jau vietoj 23 val pradėjai apie visą parą...
Kaip įmanoma diskutuot kai tiesiog haliucinacijas skleidi sugalvodamas nesąmonę lyg kita pusė tą būtų sakiusi...Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 22:09.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Gal galima gauti sąrašą tų miestų, į kuriuos nusileidus 18-19 nebėra autobuso?
Kaunas-Panevėžys paskutinis 20.00 realiai ant ribos jei lėktuvas nevėluoja...
Kaunas Utenos kryptis... tik pasvajot paskutinis tiesioginis 13.00.
Kaunas Šiauliai 19.10
Kaunas Klaipėda 18.10
Kaunas Alytus 19.45
Daugiau didesnių miestų kaip ir nėra... rajonų centrai, jau už laiko ribos apskritai.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Gal vis tik grįžkime prie to, kad VT yra socialinė paslauga. Lėktuvai tikrai neturėtų būti dotuojami, bet yra, o kai kas nori, kad dar ir iki jų būtų patogiai privežama.
Man atrodo, kad jei kas nors nutarė paskraidyti, tai nėra jokios bėdos, jei susimokės dar ir lietuviškam viešbučiui.
į ligoninę 20:00 turbūt nelabai reikia su VT važiuoti, galima ir greitąją išsikviesti.
Ir šiaip nesuprantu kuo čia tie lėktuvo keleiviai tokie išskirtiniai tau, kad būtent jei keliauji lėktuvu tai lėk boltu 20 val į kitą miestą namo, o jei ne lėktuvu, o šiaip reikalais Vilniuje, tada gal jau ir turi teisę prašyti to paties 20val autobuso iš Vilniaus. Dėl ko čia nubausti nori žmogų jei ji lėktuvu keliavo?
Žmonės yra žmonės ir nesvarbu ar jis iš lėktuvo, ar Vichy vandens parko, ar draugų lankymo, ar muziejaus, ar darbo nori namo 20val važiuoti. Kas čia per skirstymas boltas ar autobusas tau 20 val pagal tai ką tu iki 19 val Vilniuje veikei?Paskutinis taisė Gator; 2023.12.30, 23:12.
- 5 patinka
Comment
Comment