Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Netiesa. Rytinis Flixbus kainuoja 18 eur. Jeigu lyginam, tai lyginkime vienodus produktus ir +/- panašius išvykimo laikus. Nes paimti pigiausią, kuris atveš į Rygą tik 21.20 ir lyginti, nelabai sąžininga, nes tada dar galima pridėti ir vienos nakvynės kainą Rygoje, kadangi tą pačią dieną nieko nebenuveiksi, kad nuvažiuotum keliais eurais pigiau.
    Tai reiktų visų datų kainos vidurkį išvesti, nes kitomis datomis yra rytais pigių reisų už 9 eur, plius keliasdešimt reisų per dieną geresnis produktas nei tik vienas. Pvz. visai nesenai teko važiuoti į RIX į būtent vakarinį skrydį.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.18, 13:09.
    Flickr

    Comment


      Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

      Jeigu kalbam tik apie savaitgali, tai sėdi penktadieni vakare į naktini Vilnius,Kaunas - Varšuva. Po 6 valandų jau esu Varšuvoje, išsimiegojęs, nes tie autobusai patogesni už lietuviškus traukinius ir gali patogiai išsimiegot. Nelyginu su greitaisiais ir naktiniais traukiniais, jie laimi, bet mes tokiu neturim. Visa šeštadieni turi Varšuvoje arba sėdi į traukini ir būni Krokuvoje. Turi visa diena. Jei nenori imt viešbučio vėlgi sėdi į naktini autobusą ir važiuoji miegodamas į Kauna ar Vilniu ir sekmadienio ryta jau būni namie. Jeigu nori imi viešbuti, išsimiegi ir sekmadieni važiuoji namo, gali rinktis kada važiuosi, nes autobusas važiuoja ne viena kart dienoje. Jeigu apie ilgesne kelione kalbam, tai gali ir Zakapones kalnus aplankyti ir iš Varšuvos greitaisiais ar naktiniai traukiniais važiuoti gilyn į europa. O Vilnius - Varšuva pirmyn atgal tik 20e jeigu bilietus perki 3 savaites iki išvykimo
      Tik gal atsakyk, kas tie "Lietuviški traukiniai"? Apie kokią klasę ir kokius traukinius čia kalbame. Nes jei lygini vieno vagono PESA su trečia klase, tai tikrai - 80 proc. turistinės klasės autobusų už ją patogesni, nes elementariai visiškai skirtinga klasė.
      O dėl patogumo išsimiegoti - visiška netiesa. Esu važiavęs Varšuva - Vilnius per naktį autobusu. Autobusas buvo visiškai pilnas, tai ačiū, bet daugiau tokio ekstrymo gyvenime nebeplanuoju bandyti. O kitas dalykas, tai vėlgi lyginami nesulyginami dalykai. T.y. vienos dienos išvyką prasiblaškymui į Rygą, kai gali išvažiuoti anksti ryte, ten pabūti pusdienį ir vakare grįžti su autobusu, lyginat su poros dienų kelione į gerokai tolimesnį ir didesnį miestą.

      Comment


        Aš irgi nesuprantu to traukinių sudievinimo. Taip, dauguma atvejų tai yra patogesnė transporto priemonė už autobusą, bet ne visada. Ir ne, tai nėra 3-iojo pasaulio šalių transportas. Kodėl tuomet tokia šalis, kaip, tarkime, Pietų Korėja, kuri yra tikrai įspūdingai išvystyta tiek susisiekimo, tiek apskritai technologijų aspektais, naudoja autobusus tarpmiestiniam susisiekimui lygiagrečiai su traukiniais (pvz., Seoul - Busan). Ir dalis autobusų ten yra premium klasės, kuri neprilygsta jokiam Lux Express (2+1 sėdynių išdėstymas, užuolaidėlės tarp sėdynių ir t.t.).
        Kalbant apie Lietuvą, autobusas kartais laimi prieš traukinį laiko prasme, pvz., jeigu reikia išvykti iš Vilniaus šiaurės kryptimi iš šiaurinių rajonų, daug patogiau įsėsti Fabijoniškėse, negu gaišti kokias 35-45 minutes nusigavimui iki stoties ir dar 20 min važiuoti tą patį atstumą atgal (taigi JAU susitaupo visa valanda).

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Apart traukinofilus, kiek dar žmonių rinksis traukinį, o ne €8 kebabui Rygoj? Jei kasdien išmetinėsi po 5 ar 8 pinigus ant kiekvieno kampo, per mėnesį gausis rimtesnė suma. Čia kaip su internetinių paslaugų prenumeratom. Pora eurų čia, pora ten, bet per metus susidaro solidi suma.

          Kas turi sveikatos problemų dėl supimo - imtų traukinį net jei kainuotų dvigubai ar trigubai.
          8€ kad 4 valandos mano gyvenimo būtų gerokai patogesnis yra pigiau grybo.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Koks tikslas meluoti? Taigi labai lengva patikrinti.

            Traukinys (Stansted Express): 21.90 GBP
            Autobusas (National Express): 14 GBP


            Gruodžio 22d. apie 13.00 val.
            Sausio 2 d.
            (Stansted Express): 16.5 GBP
            (National Express): 17 GBP

            Beje, traukiniai ne visur ir visada yra patogūs ir komfortiški, teko važiuoti net Austrijoje su tokiais, kurie trūkčioja, užia, vibruoja ir daužosi nuo nelygių bėgių ar važiuoklės.
            Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.18, 13:29.
            Flickr

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Ar išparduota pilnas Vilnius - Klaipėda ar Vilnius - Telšiai pilna ir tada nebeparduoda ir Vilnius - Klaipėda? Į telšius ir plunges kiek pamenu traukinys greičiau.
              Kiek tenka naudotis tuo maršrutu, tai traukinys sausakimšas Vilnius-Šiauliai gabale, Šiauliai Klaipėda užpildymas būna apie 50%.
              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Pilni? Kuriuose maršrutuose? Vilnius - Klaipėda kartais ir Kaunas - Šiauliai kartais? Pačiam dar neteko negaut bilieto į Vilnius - Kaunas, nes jau pilnas, o autobusu tuo pačiu maršrutu teko.
              Yra ne kartą tekę važiuoti autobusu nes net dieną prieš nebebuvo bilieto į traukinį.
              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
              [*]JAV būna outlyeriai, bet pas juos irgi geležinkelių tinklas retas, o traukinių bilietai nepigūs
              JAV ir autobusų tinklas retas. Jeigu nori nuvažiuti turi nuomotis automobilį ir vairuoti pats.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                JAV ir autobusų tinklas retas. Jeigu nori nuvažiuti turi nuomotis automobilį ir vairuoti pats.
                JAV važiavau traukiniu Niujorkas-Filadelfija ir Filadelfija-Vašingtonas. Be didokos bilieto kainos (bet ne tiek didelės, kaip kai kur Europoje), neturiu kuo skųstis.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Tai reiktų visų datų kainos vidurkį išvesti, nes kitomis datomis yra rytais pigių reisų už 9 eur, plius keliasdešimt reisų per dieną geresnis produktas nei tik vienas. Pvz. visai nesenai teko važiuoti į RIX į būtent vakarinį skrydį.
                  Čia tikriausiai žiūrint į priekį daugiau nei viena savaitė? Kadangi Ryga yra pakankamai artimas kelionės taškas, labai abejoju ar daug žmonių tokią kelionę planuoją daugiau nei dvi savaitės į priekį. Mano supratimu, tai planuojama jau einamai savaitei/savaitgaliui. Kadangi LTG kainodara nekinta nuo pirkimo datos, o ir bilietai parduodami tik max mėnesiui į priekį, tai kainos arčiau kelionės datos darosi panašesnės. Ir jei tai 5 eur skirtumas, vienareikšmiškai geriau traukinys. Aišku nebent važiuojama į vakarinį skrydį ar kitu konkrečiu tikslu, kur nereikia į pačią Rygą. Tuomet traukinys net ir būdamas keliais eur pigesnis už autobusą, vis vien nepakonkuruos. Nes tikriausiai į savo skrydį išvažiuotum ne anksti ryte, o popiet, net jei pastaroji opcija būtų brangesnė.

                  Comment


                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                    JAV važiavau traukiniu Niujorkas-Filadelfija ir Filadelfija-Vašingtonas. Be didokos bilieto kainos (bet ne tiek didelės, kaip kai kur Europoje), neturiu kuo skųstis.
                    Na jo, pavažinėjai east coast line kuri yra viena iš gal 3 normaliai veikiančių linijų JAV. Daugumoje valstijų, ką jau kalbėti apie mažesnius vienetus nieko panašaus nerasi.

                    Comment


                      Aš irgi važiavau rytų koridorium Fredericksburg, VA – Providence, RI. Net rašiau apie tą patirtį šiame forume: https://www.miestai.net/forumas/foru...682#post409682 Taip pat yra tekę pasinaudoti Fung Wa Bus iš Manheteno Chinatowno į Bostono: https://en.wikipedia.org/wiki/Fung_W...Transportation 15 USD, 3 valandos kančios ir tu jau ten. Sėdynių pitchas toks, koks Ryanairui nesisapnavo, kuprinaitė ant kelių vos telpa.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Kur neaišku nei kokį geležinkelio vagoną lygina, nei netgi kurią klasę (1, 2 ar 3). Turbūt visi sutiksime, kad sėdynes patogumo prasme Luxexpress bus patogiau nei D1 vagonas su mediniais suolais. Bet erdvės prasme, tai autobusas su traukiniu niekaip nepakonkuruos.
                        Kadangi aš važiuodavau 4+ valandas ant D1 medinės sėdynės, tad kvalifikuotai pareiškiu: sėdynė prie durų yra patogiausia. Gal net patogesnė už plackartą.
                        Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.12.27, 19:51.

                        Comment


                          Kitais metais planuojama pradėti prekiauti bilietais iš Perlo terminalų, t.y. praktiškai kiekvienos parduotivės

                          https://ltg.lt/naujienos/2023/ltg-li...-terminaluose/

                          Comment


                            Įdomu, ar audito išvados bus viešos, ar atsiguls pas kažką stalčiuje?

                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...atlikti-audita

                            Comment


                              Ar žymioji Patvorio Pesa 730M pateks po auditu?

                              Comment


                                SteveMarsh reportažas iš traukinio Kėdainiai-Klaipėda. Kelis kartus video skundžiasi ypač opia ir bjauria visos Lietuvos, ne tik geležinkelių problema: tragišku ženklinimu. Tiksliau ženklinimo nebuvimu. Įdomu, kada pradėsim suvokti, kad ženklinimas yra labai svarbu ir kad tai nemaža dalimi parodo šalies išsivystymo ir civilizuotumo lyg.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, kada pradėsim suvokti, kad ženklinimas yra labai svarbu ir kad tai nemaža dalimi parodo šalies išsivystymo ir civilizuotumo lyg.
                                  Kai ateis subvokimas kad traukiniai reikalingi ne trašoms iš baltarusijos ir kaliningrado tranzitui.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Kai ateis subvokimas kad traukiniai reikalingi ne trašoms iš baltarusijos ir kaliningrado tranzitui.
                                    Ne tik apie traukinius kalbu, o apskritai. Su bet kokiu ženklinimu visose srityse Lietuvoje yra visiška tragedija.

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Tai siūlote trąšas furomis vežti? Ir kokiu būdu vykdyti tranzitą? Ar nebevykdyti?
                                      O jūs sakot, kad per kėlus ant puspriekabių trašas atsiras ženklinimas peronuose? Kathy Newman - So you are saying.... Nu nasako to, tiesiog pabrėžia, kad apie keleivius mažai galvoja LTG.

                                      Comment


                                        Kodėl siūlomas toks keliavimo būdas į Mažeikius?

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-12-22 172429.png
Views:	595
Size:	85,3 kB
ID:	2098714

                                        Comment


                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                          Kodėl siūlomas toks keliavimo būdas į Mažeikius?

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-12-22 172429.png
Views:	595
Size:	85,3 kB
ID:	2098714
                                          Sistemos klaida. Nustatytas maksimalus persėdimo laikas (dabar tiksliai nežinau, 1 val. ar 2 val.), tai sistema dėlioja kartais absurdiškus variantus, kad nebūtų ilgų persėdimų…

                                          Comment

                                          Working...
                                          X