Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Jeigu kalbam tik apie savaitgali, tai sėdi penktadieni vakare į naktini Vilnius,Kaunas - Varšuva. Po 6 valandų jau esu Varšuvoje, išsimiegojęs, nes tie autobusai patogesni už lietuviškus traukinius ir gali patogiai išsimiegot. Nelyginu su greitaisiais ir naktiniais traukiniais, jie laimi, bet mes tokiu neturim. Visa šeštadieni turi Varšuvoje arba sėdi į traukini ir būni Krokuvoje. Turi visa diena. Jei nenori imt viešbučio vėlgi sėdi į naktini autobusą ir važiuoji miegodamas į Kauna ar Vilniu ir sekmadienio ryta jau būni namie. Jeigu nori imi viešbuti, išsimiegi ir sekmadieni važiuoji namo, gali rinktis kada važiuosi, nes autobusas važiuoja ne viena kart dienoje. Jeigu apie ilgesne kelione kalbam, tai gali ir Zakapones kalnus aplankyti ir iš Varšuvos greitaisiais ar naktiniai traukiniais važiuoti gilyn į europa. O Vilnius - Varšuva pirmyn atgal tik 20e jeigu bilietus perki 3 savaites iki išvykimo
O dėl patogumo išsimiegoti - visiška netiesa. Esu važiavęs Varšuva - Vilnius per naktį autobusu. Autobusas buvo visiškai pilnas, tai ačiū, bet daugiau tokio ekstrymo gyvenime nebeplanuoju bandyti. O kitas dalykas, tai vėlgi lyginami nesulyginami dalykai. T.y. vienos dienos išvyką prasiblaškymui į Rygą, kai gali išvažiuoti anksti ryte, ten pabūti pusdienį ir vakare grįžti su autobusu, lyginat su poros dienų kelione į gerokai tolimesnį ir didesnį miestą.
- 1 patinka
Comment
-
Aš irgi nesuprantu to traukinių sudievinimo. Taip, dauguma atvejų tai yra patogesnė transporto priemonė už autobusą, bet ne visada. Ir ne, tai nėra 3-iojo pasaulio šalių transportas. Kodėl tuomet tokia šalis, kaip, tarkime, Pietų Korėja, kuri yra tikrai įspūdingai išvystyta tiek susisiekimo, tiek apskritai technologijų aspektais, naudoja autobusus tarpmiestiniam susisiekimui lygiagrečiai su traukiniais (pvz., Seoul - Busan). Ir dalis autobusų ten yra premium klasės, kuri neprilygsta jokiam Lux Express (2+1 sėdynių išdėstymas, užuolaidėlės tarp sėdynių ir t.t.).
Kalbant apie Lietuvą, autobusas kartais laimi prieš traukinį laiko prasme, pvz., jeigu reikia išvykti iš Vilniaus šiaurės kryptimi iš šiaurinių rajonų, daug patogiau įsėsti Fabijoniškėse, negu gaišti kokias 35-45 minutes nusigavimui iki stoties ir dar 20 min važiuoti tą patį atstumą atgal (taigi JAU susitaupo visa valanda).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Apart traukinofilus, kiek dar žmonių rinksis traukinį, o ne €8 kebabui Rygoj? Jei kasdien išmetinėsi po 5 ar 8 pinigus ant kiekvieno kampo, per mėnesį gausis rimtesnė suma. Čia kaip su internetinių paslaugų prenumeratom. Pora eurų čia, pora ten, bet per metus susidaro solidi suma.
Kas turi sveikatos problemų dėl supimo - imtų traukinį net jei kainuotų dvigubai ar trigubai.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Koks tikslas meluoti? Taigi labai lengva patikrinti.
Traukinys (Stansted Express): 21.90 GBP
Autobusas (National Express): 14 GBP
Gruodžio 22d. apie 13.00 val.
(Stansted Express): 16.5 GBP
(National Express): 17 GBP
Beje, traukiniai ne visur ir visada yra patogūs ir komfortiški, teko važiuoti net Austrijoje su tokiais, kurie trūkčioja, užia, vibruoja ir daužosi nuo nelygių bėgių ar važiuoklės.Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.18, 13:29.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ar išparduota pilnas Vilnius - Klaipėda ar Vilnius - Telšiai pilna ir tada nebeparduoda ir Vilnius - Klaipėda? Į telšius ir plunges kiek pamenu traukinys greičiau.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Pilni? Kuriuose maršrutuose? Vilnius - Klaipėda kartais ir Kaunas - Šiauliai kartais? Pačiam dar neteko negaut bilieto į Vilnius - Kaunas, nes jau pilnas, o autobusu tuo pačiu maršrutu teko.
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą[*]JAV būna outlyeriai, bet pas juos irgi geležinkelių tinklas retas, o traukinių bilietai nepigūs
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJAV ir autobusų tinklas retas. Jeigu nori nuvažiuti turi nuomotis automobilį ir vairuoti pats.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai reiktų visų datų kainos vidurkį išvesti, nes kitomis datomis yra rytais pigių reisų už 9 eur, plius keliasdešimt reisų per dieną geresnis produktas nei tik vienas. Pvz. visai nesenai teko važiuoti į RIX į būtent vakarinį skrydį.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
JAV važiavau traukiniu Niujorkas-Filadelfija ir Filadelfija-Vašingtonas. Be didokos bilieto kainos (bet ne tiek didelės, kaip kai kur Europoje), neturiu kuo skųstis.
- 2 patinka
Comment
-
Aš irgi važiavau rytų koridorium Fredericksburg, VA – Providence, RI. Net rašiau apie tą patirtį šiame forume: https://www.miestai.net/forumas/foru...682#post409682 Taip pat yra tekę pasinaudoti Fung Wa Bus iš Manheteno Chinatowno į Bostono: https://en.wikipedia.org/wiki/Fung_W...Transportation 15 USD, 3 valandos kančios ir tu jau ten. Sėdynių pitchas toks, koks Ryanairui nesisapnavo, kuprinaitė ant kelių vos telpa.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKur neaišku nei kokį geležinkelio vagoną lygina, nei netgi kurią klasę (1, 2 ar 3). Turbūt visi sutiksime, kad sėdynes patogumo prasme Luxexpress bus patogiau nei D1 vagonas su mediniais suolais. Bet erdvės prasme, tai autobusas su traukiniu niekaip nepakonkuruos.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.12.27, 19:51.
- 1 patinka
Comment
-
Kitais metais planuojama pradėti prekiauti bilietais iš Perlo terminalų, t.y. praktiškai kiekvienos parduotivės
https://ltg.lt/naujienos/2023/ltg-li...-terminaluose/
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu, ar audito išvados bus viešos, ar atsiguls pas kažką stalčiuje?
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...atlikti-audita
- 2 patinka
Comment
-
SteveMarsh reportažas iš traukinio Kėdainiai-Klaipėda. Kelis kartus video skundžiasi ypač opia ir bjauria visos Lietuvos, ne tik geležinkelių problema: tragišku ženklinimu. Tiksliau ženklinimo nebuvimu. Įdomu, kada pradėsim suvokti, kad ženklinimas yra labai svarbu ir kad tai nemaža dalimi parodo šalies išsivystymo ir civilizuotumo lyg.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kada pradėsim suvokti, kad ženklinimas yra labai svarbu ir kad tai nemaža dalimi parodo šalies išsivystymo ir civilizuotumo lyg.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKai ateis subvokimas kad traukiniai reikalingi ne trašoms iš baltarusijos ir kaliningrado tranzitui.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai siūlote trąšas furomis vežti? Ir kokiu būdu vykdyti tranzitą? Ar nebevykdyti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Comment
Comment