Parašė Atpildas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusu aš esu irgi važiavęs tiek iki Rygos, tiek iki Talino. Ne kokiu prastu, o tokiu, kokį tu vadini "patogiu". Nėra jie patogesni nei už LTG, nei apskritai jokius traukinius, nes tiek to patogumo, kai prasideda fūrų lenkimai ir makalavimasis kelyje. Ypač žiemos metu. Šiaip tai gana šokiruoja skaityti tokias nuomones, kurios bando įrodyti, kad autobusas gali pro kažkur būti patogesnis už traukinį. Na kaip ir valgymas iš šiukšlių dėžės arba naudojimasis lauko tualetu iš principo negali būti patogesnis už savo civilizuotus analogus. Parodo, kokia mes vis dėl to tebesame skurdi Ystern Yurop, o ne Vakarų Europa.
Comment
-
Parašė Mantini Rodyti pranešimą
O tai dabar žmonės iki Rygos autobusais kokiu tikslu. važiuoja? Dėl pramogos, kad autobusu pasivažinėti?
Comment
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Tai kodėl pilni autobusai Portugalija -Ispanija, Paryžius - Belgija, Amsterdamas - Vokietija, Olandija - Belgija?
- 7 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusas yra visiškai atsilikusių 3rd world Afrikos šalių transportas. Tai, kad tavo kortelė tarpmiestiniam, ir net tarptautiniam transportui, yra tokia žema, tai nekeičia realybės, kad autobusas yra "šiukšlių dėžė" mano analogijos.- būna ir Europoje vietų be geležinkelių. Tulūza→Andora→Barselona važiavau autobusu. Geležinkelių ten nėra.
- kartais traukiniai yra neadekvačiai brangu, o autobusas gal 10x pigiau gali būt (ačiū Flixbus), taip teko daryt Italijoje, Prancūzijoje ir Šveicarijoje
- JAV būna outlyeriai, bet pas juos irgi geležinkelių tinklas retas, o traukinių bilietai nepigūs
Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.12.18, 12:12.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Mane šokiruoja tokį susireikšminimą skaityti. Tai ką?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Yra visuomenės segmentas, kur kaina yra vienintelis kriterijus.
Yra visuomenės segmentas, kuris skraido Ryanair, pasakė Jet-setteris. Skristi Ryanair, tai kaip valgyti iš šiukšlių dėžės, you know?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Suprantu, kad mano tonas gali skambėti nelabai mandagiai, bet tai nėra susireikšminimas, o, viso labo, akivaizdžių dalykų konstatavimas. Traukiniai yra fundamentaliai patogesnis ir civilizuotesnis transportas, nei autobusai. Kaip ir tualetai, prijungti prie kanalizacijos ir vandentiekio, yra geriau, nei lauko tualetai. Taip yra nepriklausomai, ar tos žinutės nešėjas tau atrodo susireikšminęs ar ne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Suprantu, kad mano tonas gali skambėti nelabai mandagiai, bet tai nėra susireikšminimas, o, viso labo, akivaizdžių dalykų konstatavimas. Traukiniai yra fundamentaliai patogesnis ir civilizuotesnis transportas, nei autobusai. Kaip ir tualetai, prijungti prie kanalizacijos ir vandentiekio, yra geriau, nei lauko tualetai. Taip yra nepriklausomai, ar tos žinutės nešėjas tau atrodo susireikšminęs ar ne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Jei tualetu, prijungtu prie kanalizacijos, galėtum naudotis vieną kartą dienoje tikrai nebėgtum į lauko tualetą? Po pietų užsinorėjęs į tualetą didvyriškai lauktum kito ryto?
Comment
-
Parašė Mantini Rodyti pranešimąTrimituoja dabar per visur, kad bilietus jau galima įsiguti, bet kaip į pardavimą nesudėti bilietai taip nesudėti.
- 1 patinka
Comment
-
Bet kokiu atveju, LTG paleidžiamas traukinys atneša naudos.
1) Gaus daugiau komforto tie, kuriems to reikia (ne visiems patinka siūbavimas, lenkimai kelyje ar tūpėjimas susilenkus ankštame ir smirdinčiame autobuso wc )
2) Panaikinama dešimtmečių gėda neturėti traukinio tarp kaimyninių sostinių;
3) Šiauliai gauna normalų susisiekimą su Ryga NE mikroautobusais;
4) Joniškis turi traukinį į Vilnių;
5) Autobusų kompanijos dempinguoja kainas iki 6-11 eurų, dėl ko išlošia tie keleiviai, kuriems kaina yra svarbiausia.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nėra jis fundamentaliai patogesnis ir krūva žmonių tau sako priešingai. Bet reikia būti kietakakčiu, kad negirdėti. Jis galėtų būti, bet nėra, nes dabartinė realizacija paslaugos yra prasta.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kodėl jis nėra fundamentaliai patogesnis?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Mažiau siubavimo nėra fundamentalus skirtumas.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tik tas visuomenės segmentas nepalyginamai didesnis nei traukiniofilų segmentas.
Yra visuomenės segmentas, kuris skraido Ryanair, pasakė Jet-setteris. Skristi Ryanair, tai kaip valgyti iš šiukšlių dėžės, you know?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kas negerai su Ryanair? Jeigu ne jie, Wizzair ir easyJet, nebūčiau galėjęs aplankyti beveik visų Europos šalių sąlyginai nebrangiai. Fundementalaus short haul skrydžiuose skirtumo tarp Ryanair ir kokios Lufthansa nėra taip, kaip tarp autobuso ir traukinio.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Traukinys tai fiziškai tiesiog negali stipriai siūbuoti, kitaip nuo bėgių nulėks. Autobusas nesiūbuoja tik jei vairuotojas tvarkingai vairuoja. Gana fundamentalus skirtumas.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąBet kokiu atveju, LTG paleidžiamas traukinys atneša naudos.
4) Joniškis turi traukinį į Vilnių;
- 1 patinka
Comment
Comment