Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą

    Nu kad ne, pas Flixbus, LuxExpress ir Ecolines pilna bilietų po 9, 10 ir 5 eur atitinkamai.
    Aš tikrinau irgi Ecolines ir Luxexpress. 19-22 Eur. Tik Flixbus foro keletą nuo 16 Eur. Gruodžio 22d.
    Čia, žinoma, net nepradedant kalbėti apie prastą autobusų komfortą ir siūbavimą-lingavimą.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Mokėčiau kelis kartus daugiau už traukinio bilietą ilgesnėje kelionėje vien dėl komforto. Nesulyginami dalykai. Su mopedu, spėju, dar pigiau gautųsi.
      Žmonės, kurie nežino geriau, dažnai yra linkę tenkintis tuo, kas yra. Daug kas Lietuvoje vis dat nesupranta, kad, pavyzdžiui, normalus tualetas, prijungtas prie kanalizacijos, yra geriau už lauko tualetą. Arba nuoširdžiai nesupranta, kas yra blogai su Vilniaus VT ir kuo jis blogesnis, pavyzdžiui, už Berlyno VT. Arba kas yra blogai su Vilniaus oro uostu, ir t.t. ir pan. Skurdžių ir atsilikusių visuomenių bruožas. Tik, imho, jau kaip ir turėjome būti pribrendę kartelės kėlimui ir pokyčiams, bent jau vertinant pagal visuomenės pajamų lygio išaugimą per paskutinius ~10-15 metų.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą
        Mokėčiau kelis kartus daugiau už traukinio bilietą ilgesnėje kelionėje vien dėl komforto. Nesulyginami dalykai. Su mopedu, spėju, dar pigiau gautųsi.
        Su nuosava auto, o ne su mopedu

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Aš tikrinau irgi Ecolines ir Luxexpress. 19-22 Eur. Tik Flixbus foro keletą nuo 16 Eur. Gruodžio 22d.
          Čia, žinoma, net nepradedant kalbėti apie prastą autobusų komfortą ir siūbavimą-lingavimą.
          Rašiau kainas už mėnesio - turėjau omeny už kiek galima gauti perkant iš anksto. O ir apskritai kainos prieš Kūčias nėra labai geras rodiklis lyginimui, nebent rast iki kiek užkyla maksimaliai.

          O dėl komforto - nuo riedmenų priklauso, bus matyt. Traukinys gali būti daug geriau, bet praktiškai toli gražu ne visada būna.
          kaip?

          Comment


            Parašė alm Rodyti pranešimą

            Rašiau kainas už mėnesio - turėjau omeny už kiek galima gauti perkant iš anksto. O ir apskritai kainos prieš Kūčias nėra labai geras rodiklis lyginimui, nebent rast iki kiek užkyla maksimaliai.

            O dėl komforto - nuo riedmenų priklauso, bus matyt. Traukinys gali būti daug geriau, bet praktiškai toli gražu ne visada būna.
            Dar už 10 metų galima patikrinti kainas. O kainas tikrinti reikia tada, kai reikia kažkur važiuoti ir pirkti bilietą. Jei man reikia važiuoti Gruodžio 22d., tai kokia prasmė tikrinti kainas kitą mėnesį ar kitais metais?

            Comment


              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Su nuosava auto, o ne su mopedu
              Nuosavame automobilyje nepadirbsi, nepaskaitysi, nenusnausi, nepasivaikčiosi ir nenueisi į tualetą (važiuojant ir neprarandant laiko). Su nuosavu automobiliu gale ilgos kelionės reikės maltis mieste, ieškoti kur parkuotis ir taip toliau. Nesulyginami dalykai.

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Nepopuliarūs reisai karpomi esant ar nesant mikriukų. Negali būti VT ir pelningas, ir teikti paslaugas nepopuliariu metu. Savivaldybės idealiu turėtų dotuoti viešąsias nepelningo laiko paslaugas, o pelningus laikus palikti privatiems taip sumažinant jų kainas keleiviams, kitaip sakant open access modelis. Priešingu atveju turime pelningu laiku važiuojantį traukinį, kuriame arba trūksta vietų, arba jis per brangus ir visi važiuoja automobiliais.
                Jei taip būtų, miestuose VT baigtųsi 19:00. Bet taip nėra. VT esmė nėra pelningumas. Į pliusą išeinančios sistemos kaip Tokijo metro didele dalim uždirba iš stočių nekilnojamojo turto nuomos generuodami srautą traukiniais.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Žmonės, kurie nežino geriau, dažnai yra linkę tenkintis tuo, kas yra. Daug kas Lietuvoje vis dat nesupranta, kad, pavyzdžiui, normalus tualetas, prijungtas prie kanalizacijos, yra geriau už lauko tualetą. Arba nuoširdžiai nesupranta, kas yra blogai su Vilniaus VT ir kuo jis blogesnis, pavyzdžiui, už Berlyno VT. Arba kas yra blogai su Vilniaus oro uostu, ir t.t. ir pan. Skurdžių ir atsilikusių visuomenių bruožas. Tik, imho, jau kaip ir turėjome būti pribrendę kartelės kėlimui ir pokyčiams, bent jau vertinant pagal visuomenės pajamų lygio išaugimą per paskutinius ~10-15 metų.
                  Tik kad pajamos išaugo nevienodai, nes gini irgi iššaugo.

                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Jei taip būtų, miestuose VT baigtųsi 19:00. Bet taip nėra. VT esmė nėra pelningumas. Į pliusą išeinančios sistemos kaip Tokijo metro didele dalim uždirba iš stočių nekilnojamojo turto nuomos generuodami srautą traukiniais.
                  Nebūtų, nes savivaldybės dotuotų tuos reisus po 19h kaip dotuoja ir dabar.

                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                  Nuosavame automobilyje nepadirbsi, nepaskaitysi, nenusnausi, nepasivaikčiosi ir nenueisi į tualetą (važiuojant ir neprarandant laiko). Su nuosavu automobiliu gale ilgos kelionės reikės maltis mieste, ieškoti kur parkuotis ir taip toliau. Nesulyginami dalykai.
                  Tipinio keleivio reikalavimai yra kaina ir greitis, o ne paslaugos.
                  Paskutinis taisė ifl; 2023.12.17, 15:21.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    Nuosavame automobilyje nepadirbsi, nepaskaitysi, nepasivaikčiosi (važiuojant ir neprarandant laiko) ir nenusnausi. Su nuosavu automobiliu gale ilgos kelionės reikės maltis mieste, ieškoti kur parkuotis ir taip toliau. Nesulyginami dalykai.
                    Su nuosavu automobiliu atvažiuosi tiesiai kur reikia. O su autobusu/traukiniu dar reiks braukytis su vietiniu VT. Dar gerai jei galutinis tikslas +/- centre.

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                      Tik kad pajamos išaugo nevienodai, nes gini irgi iššaugo.
                      Esu gana tikras, kad tarp forumo diskusijose dalyvaujančių žmonių nelabai yra tokių, kurie gyvena už minimumą ar iš pašalpų. Čia gal galioja posakis, kad išėmus kažką iš kaimo, nebūtinai išimi kaimą iš to kažko. Žmonių materialinė ir dažniausiai psichologinė būsena pagerėja, bet pasaulėžiūra kartais išlieka tokia, kokia buvo pavojingais ir laukiniais 90s.

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą


                        Tipinio keleivio reikalavimai yra kaina ir greitis, o ne paslaugos.
                        Tai kaip tada paaiškinti išparduotus traukinius Vilnius-Klaipėda, kurių kelionės trukmė ir kaina didesnė nei autobuso? Ai, turbūt čia netipiniai keleiviai keliauja, bet galima daryti prielaidą, kad tokių ne tiek ir mažai.

                        Comment


                          O dėl paslaugų negaliu sutikti. Tai nebūtinai yra svarbaiusias kriterijus (lyginant su kelionės trukme, kaina ir konfortu), bet tai yra svarbu. Pamenu kažkada vienas toks forumo narys (dabar jo nebesimato) iki uždusimo aiškindavo, kaip lietuviai niekada, nu NIEKADA, nieko nepirks lėktuvuose ar traukiniuose. Pasižiūrėkit, kas dedasi Ryanair ar Wizzair skrydžiuose net į "silkių fabrikų" kryptis. Lėktuvų staffas nespėja visų norinčiu aptarnauti ir nebeužtenka maisto ir gėrimų. Paslaugos yra svarbu, net jeigu taip nebuvo prieš ~10 metų.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Su nuosavu automobiliu atvažiuosi tiesiai kur reikia. O su autobusu/traukiniu dar reiks braukytis su vietiniu VT. Dar gerai jei galutinis tikslas +/- centre.
                            Paskutinę kelionės dalį galima nuvažiuoti ir su Boltu, nors Ryga turi ir gerai suformuotą centrinį mazgą ir centrą apskritai, tai toje pusėje greičiausiai neprireiks ir to. Vilniuje, aišku, prisidės keli eurai, bet svarbu yra įvertinti ir savo laiko kainą. Didelė dalis dirbančiųjų tą kainą atpirks vien kelionės metu galėdami atsakyti į elektroninius laiškus ar būdami pasiekiamais kolegoms, nekalbant jau apie net ir kokį pusvalandį ar daugiau produktyvaus darbo. Atvažiuoti į tikslą pailsėjus, paskaičius naujienas ir pasiginčijus internete vietoje atvažiavimo pavargus ir kelis kartus vos išvengus mirties nuo priešpriešiais, ne savo kelio pusėje atvažiuojančių marozų benvų (o tokių kelionėje automobiliu bus ir tikrai ne vienas) irgi prideda daug vertės darbe.
                            Paskutinis taisė VLR; 2023.12.17, 15:42.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Esu gana tikras, kad tarp forumo diskusijose dalyvaujančių žmonių nelabai yra tokių, kurie gyvena už minimumą ar iš pašalpų. Čia gal galioja posakis, kad išėmus kažką iš kaimo, nebūtinai išimi kaimą iš to kažko. Žmonių materialinė ir dažniausiai psichologinė būsena pagerėja, bet pasaulėžiūra kartais išlieka tokia, kokia buvo pavojingais ir laukiniais 90s.
                              Forume esantys traukinių mylėtojai visuomet gali susimesti ir užsisakyti privatų VIP reisą, manau. Likusi tautos dalis ieškos ekonomiškai geriausio sprendimo.

                              Comment


                                Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                Tai kaip tada paaiškinti išparduotus traukinius Vilnius-Klaipėda, kurių kelionės trukmė ir kaina didesnė nei autobuso? Ai, turbūt čia netipiniai keleiviai keliauja, bet galima daryti prielaidą, kad tokių ne tiek ir mažai.
                                Ar išparduota pilnas Vilnius - Klaipėda ar Vilnius - Telšiai pilna ir tada nebeparduoda ir Vilnius - Klaipėda? Į telšius ir plunges kiek pamenu traukinys greičiau.

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                  Forume esantys traukinių mylėtojai visuomet gali susimesti ir užsisakyti privatų VIP reisą, manau. Likusi tautos dalis ieškos ekonomiškai geriausio sprendimo.
                                  Traukiniai važiuoja pilni, kas, incidentally, pasidarė norma būtent per paskutinius ~10 metų, sparčiai kilus pajamoms.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Traukiniai važiuoja pilni, kas, incidentally, pasidarė norma būtent per paskutinius ~10 metų, sparčiai kilus pajamoms.
                                    Pilni? Kuriuose maršrutuose? Vilnius - Klaipėda kartais ir Kaunas - Šiauliai kartais? Pačiam dar neteko negaut bilieto į Vilnius - Kaunas, nes jau pilnas, o autobusu tuo pačiu maršrutu teko.
                                    Paskutinis taisė ifl; 2023.12.17, 15:49.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                      Paskutinę kelionės dalį galima nuvažiuoti ir su Boltu, nors Ryga turi ir gerai suformuotą centrinį mazgą ir centrą apskritai, tai toje pusėje greičiausiai neprireiks ir to. Vilniuje, aišku, prisidės keli eurai, bet svarbu yra įvertinti ir savo laiko kainą. Didelė dalis dirbančiųjų tą kainą atpirks vien kelionės metu galėdami atsakyti į elektroninius laiškus ar būdami pasiekiamais kolegoms, nekalbant jau apie net ir kokį pusvalandį ar daugiau produktyvaus darbo. Atvažiuoti į tikslą pailsėjus, paskaičius naujienas ir pasiginčijus internete vietoje atvažiavimo pavargus ir kelis kartus vos išvengus mirties nuo priešpriešai atvažiuojančių marozų benvų irgi prideda daug vertės.
                                      Ryga ir didelę periferiją turi. Su boltu važiuot iki kokio sandėlyno ofisyno prie aplinkelio ir po to atgal suši valgo laiko. Turistaujant jei norisi ne tik pabaliavot centre mašina irgi nepamainoma. Arba jei atsiranda rimtesnio bagažo. Arba važiuojama keliese ir tada ekonominė logika gaunasi visiškai kita.

                                      Nieko nesakau, traukinys nusigaut iš vieno didmiesčio centro į kitą su kuprine yra patogu. Bet tai tik vienas iš n+k variantų.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Traukiniai važiuoja pilni, kas, incidentally, pasidarė norma būtent per paskutinius ~10 metų, sparčiai kilus pajamoms.
                                        Man rodos tiesiog padaugėjo tarpmiestinio judėjimo. Kas irgi buvo dėl gyvesnės ekonomikos.

                                        Comment


                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                          Pilni? Kuriuose maršrutuose? Vilnius - Klaipėda kartais ir Kaunas - Šiauliai kartais? Pačiam dar neteko negaut bilieto į Vilnius - Kaunas, nes jau pilnas, o autobusu tuo pačiu maršrutu teko.
                                          Praktiškai visus kartus, kai kur nors važiavau traukinius per paskutinius kelis metus, neteko važiuoti traukiniu, kuris buvo mažiau kaip 80-90% užpildytas. Teko ir negauti bilietų į jau išparduotus reisus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X