Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąSuper komentaras !
Konduktorius LG - tai tas pats, kas kasininkė maximoje (jų darbas vienodas - surinkti pinigus už įmonės teikiamas paslaugas/prekes). Bet maxima laikosi kitokio požiūrio - jeigu kasininkės ir pirkėjai vagiliauja, tai jos (maximos), o ne kažkokiu mistinio "mentaliteto" problema. Ir ta problema sprendžiama atitinkamomis priemonėmis (tiek vagiliaujančių pirkėjų, tiek ir kasininkių atžvilgiu).
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNiekam ta kontrole nereikalinga, jeigu jos nera iki dabar. Matyt ir taip gerai, sistema subalansuota.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDaznai pasitraukia saziningieji, uzleisdami vieta nesazinigiems. As tik noriu pasakyti, kad praeis dar keli metai ir is liberalizacijos trumpalaikiu pirvalumu (tariamu privalumu) liks tik snipstas. Rinkoje isivyraus kelios stambios kompanijos, jnes mazosios ir pigiosios suzlugs ar ba bus prarytos stambesniu. Liberalizacija tik budas perdalinti (atimti is valstybes, nes dauguma stambiu kompaniju iki liberalizacijos buvo valstybines) ir is naujo sukoncentruoti rinka. Nieko nauja. Pazvelkime i gelezinkeliu raidos istorija nuo pat atsiradimo iki Pirmojo pasaulinio karo. Kiek buvo kompaniju, kiek liniju atkiros gelezinkeliu bendroves tiese. Taciau daug ju zlugdavo, jas supirkdavo stambesnes kompanijos. Galiausiai koncentracija didejo, kompaniju mazejo, i jos stambejo. Tie patys procesai vyko tiek Vakaru Europos gelzinkeliuose, tiek ir JAV, Kanadoje, tiek ir Rusijos imperijoje...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
As tik noriu pasakyti, nors ir nukrypom nuo temos, kad dauguma tu mazu vieno ar keliu lektuvu kompaniju bankrutuos, pasitrauks is rinkos ar parsiduos, susijungs. Taip kad po keliu metu ir vel liksime prie suskilusios geldos - rinkoje veiks kelios stambios kompanijos ir is euforiniu laisvos rinkos privalumu nieko nebus like. JAV pilna vagiu ir sukciu. Ir visa ju propaganda ant to stovi - vien filmai daug ka pasako apie ju vertybes... Kas turtingas, tas ir teisingas. Eiliniam zmogui teisingumo nera niekur. Kas del keleivinio susisiekimo gelezinkeliais JAV - tai galima sakyti, kad jo nera.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAs tik noriu pasakyti, nors ir nukrypom nuo temos, kad dauguma tu mazu vieno ar keliu lektuvu kompaniju bankrutuos, pasitrauks is rinkos ar parsiduos, susijungs. Taip kad po keliu metu ir vel liksime prie suskilusios geldos - rinkoje veiks kelios stambios kompanijos ir is euforiniu laisvos rinkos privalumu nieko nebus like. JAV pilna vagiu ir sukciu. Ir visa ju propaganda ant to stovi - vien filmai daug ka pasako apie ju vertybes... Kas turtingas, tas ir teisingas. Eiliniam zmogui teisingumo nera niekur. Kas del keleivinio susisiekimo gelezinkeliais JAV - tai galima sakyti, kad jo nera.
Gal galėtų kas nors šiuo metu gyvenantis JAV arba neseniai dar gyvenęs (ilgai pabuvojęs) JAV nepasididžiuoti ir plačiau pakomentuoti geležinkelių padėtį JAV?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąPaskutiniu metu didžiausias skirtumas, kad Maximoje yra apsauginis, kurį pardavėja visada pasikvies jei pirkėjas atsisakys mokėti, o kaip traukinyje ?
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąPraeitų vieną kartą rimta kontrolė per traukinį įlipusi tame pačiame garsiajame Pamerkyje, išrašytų visiems be bilietukų po 500 litų (ar koks ten oficialus tarifas dabar) baudos, praneštų apie tokį konduktorių vyresnybei. Dar kartą pakartotų tokį nutikimą. Dar kartą. Žiū, išmoktų ir keleiviai susimokėti už bilietą, ir konduktorius bilieto spausdinimo mygtuką paspausti. Paprasčiau tariant, ne mentalitetą kaltinti reikia, o kontrole užsiimti, tiek keleivių, tiek darbuotojų.
Ne visi keleiviai ir geranoriški. Labai daug bendrapiliečių yra įžūlūs ir piktybiškai neperka kelionės bilieto. Dažnai konduktorius tampa panašus į išmaldos prašantįjį, nes didesnių poveikio priemonių įžūlių keleivių atžvilgiu, kaip tik didesnėje stotyje iškviesti policiją - neturi.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąYra kontrolės sistema ir joje dirbantys tikrai reiklūs, tačiau juk visų darbuotojų neįmanoma sukontroliuoti, juo labiau, kad jie kaip "maksimoje" nesėdi vienoje patalpoje ir jų darbo neįmanoma nuolat stebėti.
Ne visi keleiviai ir geranoriški. Labai daug bendrapiliečių yra įžūlūs ir piktybiškai neperka kelionės bilieto. Dažnai konduktorius tampa panašus į išmaldos prašantįjį, nes didesnių poveikio priemonių įžūlių keleivių atžvilgiu, kaip tik didesnėje stotyje iškviesti policiją - neturi.
Kontroliuoti pastoviai nebūtina, užtenka kontroliuoti pakankamai dažnai, kad pradėtų nebeapsimokėti finansiškai toks sukčiavimas.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąMašinisto padėjėjo su gelžgaliu neužtenka?
Kontroliuoti pastoviai nebūtina, užtenka kontroliuoti pakankamai dažnai, kad pradėtų nebeapsimokėti finansiškai toks sukčiavimas.
Nors ir konduktoriai-kontrolieriai nešventi...bet ka padarysi, kai už grašius žmogus dirba, tai ir bando prisidurt savais metodais.
Comment
-
Parašė Joint Rodyti pranešimąKontroliuoja pakankamai dažnai, bet kaip jau minėjo specialistas, vienintelė išeitis policija didesniuose stotyse.
Nors ir konduktoriai-kontrolieriai nešventi...bet ka padarysi, kai už grašius žmogus dirba, tai ir bando prisidurt savais metodais.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
kiek teko patirti - revizoriai tikrai reiklus. ir elgiasi su konduktoriais-kontrolieriais ar vagono palydovemis ne ka geriau, nei kokios maximos apsauginis su kasininke ( )
sypseneles neisspaudzia, kol nepatikrina vagone bilietu. del kontroles rimtumo tikrai nera priekaistu. gal tik dazniau tai reiktu daryti. ypac nuostolinguose ruozuose. galima kartais ir pagasdint - paleidai ganda, kad rytoj revizoriai isvaziuoja Vilnius - Marcinkonys marsruto tikrint, nors tie Vilnius - Kaunas marsrutuose dirbs. jau vien bijodami nepakliut prades bilietelius must.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO ar negalėtų tas pats kontrolierius bent kartą į savaitę kartu su policijos pareigūnu įlipti? Kiek žinau, Vilniaus VT kontrolė taip daro. Esant reikalui pareigūnas turėtų teisę zuikį sulaikyti, ir artimiausioje stotyje jo jau lauktų ekipažas. Jeigu dar tokią 'sulaikymo akciją' kokia televizija parodytų, tai jau po kokio mėnesio būtu stulbinamas efektas
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąkiek teko patirti - revizoriai tikrai reiklus. ir elgiasi su konduktoriais-kontrolieriais ar vagono palydovemis ne ka geriau, nei kokios maximos apsauginis su kasininke ( )
sypseneles neisspaudzia, kol nepatikrina vagone bilietu. del kontroles rimtumo tikrai nera priekaistu. gal tik dazniau tai reiktu daryti. ypac nuostolinguose ruozuose. galima kartais ir pagasdint - paleidai ganda, kad rytoj revizoriai isvaziuoja Vilnius - Marcinkonys marsruto tikrint, nors tie Vilnius - Kaunas marsrutuose dirbs. jau vien bijodami nepakliut prades bilietelius must.
Comment
-
Parašė Joint Rodyti pranešimąWycka, pasiūlimu, ir naudyngu,manau, patarimu šiame forume dauk.. Bet ar šuns balsas į dangų eina? ar kaip ten toje patarlėje sakoma
http://www.miestai.net/forumas/showt...789#post397789I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąGal Tamsta ir teisus. Šiaip ar taip, savo nuomonę apie forumiečių pasiūlymus LG jau buvau išsakęs šiame pranešime:
http://www.miestai.net/forumas/showt...789#post397789
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąTame ir problema, kad revizorius tame pačiame traukinyje važiuoja. Jokių netikėtų reidų Pamerkyje, jokio ūminio įlipimo Pamieryje. Aš irgi būčiau gudrus visus bilietukus parduoti, matydamas, kad jau nuo Kauno traukinyje revizorius nagus ir iltis galanda.
Comment
Comment