Trūksta riedmenų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąhttps://www.15min.lt/verslas/naujien...tu-667-2146302
Naujinami tvarkaraščiai. Dėja, nėra normalių lentelių ir laikų paskelbta, tai sunku pamatyt kaip tiksliai pakeista.
Man labiausiai trūksta Kaunas-Šiauliai maršruto pagerinimų, ypač savaitgaliais praktiškai pilnai išparduodamas, autobusai šia kryptimi irgi gana pilni važiuoja, bet vis tiek tik vienas-du 620M per dieną tevažiuoja.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąNaujinami tvarkaraščiai. Dėja, nėra normalių lentelių ir laikų paskelbta, tai sunku pamatyt kaip tiksliai pakeista.
Čia neskaičiuojant penktadienio/šeštadienio vakarinio traukinio.
Comment
-
Iš tiesų apgailėtina matyti, kad standartinė kelionė traukiniu tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestrų trunka daugiau nei 1 val. 10 min. Nyderlanduose tarp Amsterdamo ir Roterdamo atstumas panašus (apie 81 km), bet kelionė trunka 41 min. (kai kurie maršrutai ir apie 38 min). Pakankamai trumpas laiko tarpas nemažam skaičiui žmonių kiekvieną dieną keliauti tarp dviejų miestų į darbą/namus.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė .Tomas Rodyti pranešimąNyderlanduose tarp Amsterdamo ir Roterdamo atstumas panašus (apie 81 km)
Comment
-
Iš tiesų, 82 km yra įprasta linija.
High-speed line Schiphol - Antwerp - Wikipedia, the free encyclopedia
Comment
-
Realistiškai greičiausia kelionė su vienu ar max dviem sustojimais Vilnius-Kaunas galėtų trukti apie 55-60 minučių be labai rimtų investicijų su esama infrastruktūra. Taai jau būtų visai padorus kelionės laikas tokiam atstumui. Nebepamenu, kur ten tiksliai, bet kažkada pats buvau įdėjęs greičio grafiką, kur aiškiai matosi, kad vietomis dėl nelabai paaiškinamų priežasčių traukiniai velkasi 80-100km/h. Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRealistiškai greičiausia kelionė su vienu ar max dviem sustojimais Vilnius-Kaunas galėtų trukti apie 55-60 minučių be labai rimtų investicijų su esama infrastruktūra. Taai jau būtų visai padorus kelionės laikas tokiam atstumui. Nebepamenu, kur ten tiksliai, bet kažkada pats buvau įdėjęs greičio grafiką, kur aiškiai matosi, kad vietomis dėl nelabai paaiškinamų priežasčių traukiniai velkasi 80-100km/h. Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.
Švedijoje, kur žemas gyventojų tankis, prieš daugiau nei 30 metų sukurti traukiniai sugeba ant paprastų bėgių važiuoti 200 km/h.
Bėgiai nepritaikyti greitaeigiams traukiniams, traukiniai sukurti pačioje Švedijoje (Kalmar Verkstad) ir jau važinėjo 1990 metais.
Ir važiuoja 200 km/h. O mes 2023 metais svajojam apie 100+ km/h Kaunas – Vilnius atkarpoje.
Kalmar Verkstad X2000, foto iš Wikipedia:
The train's designated top speed is 210 km/h (130 mph). It reached 276 km/h (171 mph) during a trial run in 1993. The maximum speed allowed in regular traffic is 200 km/h (125 mph) for safety reasons – the signalling system (and systems like the catenary) are not built for higher speeds, and it shares the track with regular trains (like in most countries); also, most of the lines it uses were built in the mid-to-late 19th century. 19th-century railways are generally curvier.Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.11.22, 19:33.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRealistiškai greičiausia kelionė su vienu ar max dviem sustojimais Vilnius-Kaunas galėtų trukti apie 55-60 minučių be labai rimtų investicijų su esama infrastruktūra. Taai jau būtų visai padorus kelionės laikas tokiam atstumui. Nebepamenu, kur ten tiksliai, bet kažkada pats buvau įdėjęs greičio grafiką, kur aiškiai matosi, kad vietomis dėl nelabai paaiškinamų priežasčių traukiniai velkasi 80-100km/h. Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.
per 55min Vilnius Kaunas esama vėže su keliais žemesnio greičio vingiais viduryje maršruto turėtų važiuoti tokiu pat vidutiniu greičiu be sustojimų.
Neatrodo realistiška kad LTG pasiektų tokį greitį ant senos infrastruktūros su lėtais vingiais viduryje trasos kaip olandai ant savo vienintelės HSR linijos
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
eurostar 69 km be sustojimų nuvažiuoja per 38 min tarp Amsterdamo ir Roterdamo, thalys su sustojimu Schipolio oro uoste 41 min.
per 55min Vilnius Kaunas esama vėže su keliais žemesnio greičio vingiais viduryje maršruto turėtų važiuoti tokiu pat vidutiniu greičiu be sustojimų.
Neatrodo realistiška kad LTG pasiektų tokį greitį ant senos infrastruktūros su lėtais vingiais viduryje trasos kaip olandai ant savo vienintelės HSR linijos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
LTG buvo pasiekę 59 minutes. Porą ruožų pavertus 160 kmh 55 min laisvai.
Jeigu būtų taip paprasta tai Estijoje jau seniai stadleriai ant 160 važinėtų.
Comment
-
Bet kuriuo atveju, 59 minutės yra siektinas rezultatas, kuris suveiktų ir psichologiškai vėl paleidus reklamą „Iš Vilniaus į Kauną per greičiau nei valandą“. Čia kaip kainos su ,99 gale
Traukiniu iš Kauno į Vilnių – per 59 minutes
Nuo šiol kelionė traukiniu Kaunas–Vilnius truks šiek tiek trumpiau nei valandą, trečiadienį pranešė „Lietuvos geležinkeliai“. Antradienį pradėjo kursuoti traukinys, kuris iš Kauno į Vilnių nuvažiuoja per 59 minutes.
Traukinys, atvažiuojantis į sostinę vos greičiau nei per valandą, iš Kauno išvyksta 14 val. 40 min. Šis traukinys važiuoja be sustojimų. „Lietuvos geležinkeliai“ žada, kad pabaigus kelio remonto darbus tokių reisų bus daugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
eurostar 69 km be sustojimų nuvažiuoja per 38 min tarp Amsterdamo ir Roterdamo, thalys su sustojimu Schipolio oro uoste 41 min.
per 55min Vilnius Kaunas esama vėže su keliais žemesnio greičio vingiais viduryje maršruto turėtų važiuoti tokiu pat vidutiniu greičiu be sustojimų.
Neatrodo realistiška kad LTG pasiektų tokį greitį ant senos infrastruktūros su lėtais vingiais viduryje trasos kaip olandai ant savo vienintelės HSR linijos
Kur ir per kiek nuvažiuoja Thalys, nėra aktualu, nes ne nuo traukinio, o nuo linijos greičio priklauso realus kelionės laikas. Jei ten įkaltas koks 80km/h ribojimas, tai ten gali būti tiek Thalys, tiek Shinkansenas, bet daugiau 80km/h jis nevažiuos. Reiktų aišku pažiūrėti, koks ten leidžiamas v max.Paskutinis taisė John; 2023.11.23, 06:01.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Dar vienas aspektas yra reisų dažnumas, patys traukiniai turi būti gerai išnaudojami, tačiau su Lietuvos VT politika ir retais tvarkaraščiais dauguma traukinių naudojami neefektyviai, stovi pusę dienos.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Traukiniai neišnaudojami, bet maršrutai karpomi dėl riedmenų trūkumo..100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
Comment