Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tam turėtum sutikti raštiškai, bet sutikti negali, nes pats prieštarautum darbo kodeksui.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
      raskite ta kodekso straipsni kur reglamentuojamas laikas tarp pamainiu 11 val? taip buvo senajame kodekse.


      https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...ae07280e89/asr


      94 straipsnis. Darbo laiko režimas


      1. Kiekvienas darbuotojas gali pasirinkti savo darbo laiką, susitardamas dėl to su kitu darbuotoju. Bet kuriuo atveju turi būti laikomasi maksimaliojo darbo laiko ir minimaliojo poilsio laiko reikalavimų.




      2. Darbdaviui reikalaujant, apie darbo laiko pasiskirstymą tarp darbuotojų per dieną, savaitę ar ilgesnį laikotarpį darbdavį privaloma informuoti sutartyse nustatytu laiku ir tvarka.




      3. Darbo laiko režimas gali būti keičiamas darbuotojų tarpusavio susitarimu ir, jeigu nustatyta darbo vietos dalijimosi darbo sutartyje, informavus apie tai darbdavį.




      4. Darbuotojų susitarimai ir jų vykdymas negali niekaip paveikti darbuotojų pareigos dirbti darbdaviui pagal sulygtą su juo darbo režimą. Visais atvejais darbuotojai privalo taip vienas kitą pakeisti darbe, kad nenukentėtų darbo funkcijos atlikimas.




      5. Vieno darbuotojo laikinasis nedarbingumas, atostogos neturi įtakos kito darbuotojo darbo laiko režimui, nebent darbo vietos dalijimosi darbo sutartyse nustatyta kitaip. Darbdavys tokį darbuotoją laikinai gali pakeisti kitu darbuotoju, su kuriuo pagal darbo vietos dalijimosi darbo sutartį dirbantis darbuotojas turi kooperuotis darbo funkcijai atlikti.

      Darbo ir poilsio ypatumai geležinkelių transporte yra įtvirtinti LRV nutarime (III ir IV skyrius) : 534 Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 21 d. nutarimo Nr. 496 „Dėl Lietuvos Respub... (lrs.lt)
      Traukinio mašinistams poilsio trukmė namuose tarp reisų ar darbo pamainų turi būti ne trumpesnė kaip 12 val.

      Comment


        "Pats greičiausias" iš penkių traukinių Vilnius - Klaipėda Nr.19G. Pernai panašiu metu penktadienį jis Kretingoje vėlavo apie pusvalandį. Jokių problemų ar pretenzijų - visiems gali pasitaikyti.

        Šį savaitgalį vėl išbandėme tą patį maršrutą.
        Deja, traukinys Nr.19G ir jo keleiviai (penktadienį beveik visi bilietai parduoti) turi šiokių tokių problemų.
        iš pradžių traukinys sugedo sustojo. Pranešta, kad vėluos pusvalandį.

        Po to traukinys vėl sugedo kažkir laukuose Pavenčių - Tryškių ruože.
        Jis ten tebestovi iki šiol.


        Pagal grafiką Telšių stotyje traukinys turėjo būti 21:31. Vėluojama jau bent tris vvaandas. Keleiviai buvo vaišinami vandeniu ir dar kai kuo. Bus matyti, kiek laiko teks stovėti.
        Jei tai įvyktų kur nors stotyje, tai ir nuvažiuotum iki stoties pasitikti savo keleivių (tas dabar ir vyksta vietoj Kretingos už 70 km - Telšiuose). Tačiau iki dirvonų kazkur tarp Bijūnėlių / Lapkasių ir Kemersių nelabai pavyks nusigauti - tuo labiau, kad traukinio durys użdarytos.

        Laukiama pagalbos.
        Teoriškai yra du realūs variantai.
        - Gal atvažiuos lokomotyvas iš Klaipėdos.
        - Iś Radviliškio yra arčiau, bet tai jau bus stuminys, o ne traukinys.
        Varianto su kelieivių evakuacija autobusais šestadienio vidurnaktį turbūt niekas nesvarsto.

        Nusimato įdomi naktis.
        Sveiki atvykę į Kemersių kaimą su LTG.
        Paskutinis taisė Romas; 2023.09.23, 13:48. Priežastis: Kemersiai

        Comment


          01:05 greitas traukinys Nr.19G pajudėjo is Kemersių į Telšius.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            "Pats greičiausias" iš penkių traukinių Vilniis - Klaipėda Nr.19G. Pernai panašiu metu penktadienį jis Kretingoje vėlavo apie pusvalandį. Jokių problemų ar pretenzijų - visiems gali pasitaikyti.

            Šį savaitgalį vėl išbandėme tą patį maršrutą.
            Deja, traukinys Nr.19G ir jo keleiviai (penktadienį beveik visi bilietai parduoti) turi šiokių tokių problemų.
            iš pradžių traukinys sugedo sustojo kažkir tarp Šiaulių ir Kuršėnų. Pranešta, kad vėluos pusvalandį.

            Po to traukinys vėl sugedo kažkir laukuose Pavenčių - Tryškių ruože.
            Jis ten tebestovi iki šiol.


            Pagal grafiką Telšių stotyje traukinys turėjo būti 21:31. Vėluojama jau bent tris vvaandas. Keleiviai buvo vaišinami vandeniu ir dar kai kuo. Bus matyti, kiek laiko teks stovėti.
            Jei tai įvyktų kur nors stotyje, tai ir nuvažiuotum iki stoties pasitikti savo keleivių (tas dabar ir vyksta vietoj Kretingos už 70 km - Telšiuose). Tačiau iki dirvonų kazkur tarp Bijūnėlių / Lapkasių ir Kemersių nelabai pavyks nusigauti - tuo labiau, kad traukinio durys użdarytos.

            Laukiama pagalbos.
            Teoriškai yra du realūs variantai.
            - Gal atvažiuos lokomotyvas iš Klaipėdos.
            - Iś Radviliškio yra arčiau, bet tai jau bus stuminys, o ne traukinys.
            Varianto su kelieivių evakuacija autobusais šestadienio vidurnaktį turbūt niekas nesvarsto.

            Nusimato įdomi naktis.
            Sveiki atvykę į Kemerisių kaimą su LTG.
            Klasika. Nepamiršk užpildyt prašymo grąžint pinigus už kelionę.

            Comment


              Apie aviacijos vėlavimų kompensacijas teko nemažai girdėti, bet neteko pasinaudoti.
              O apie LTG kompensacijas nieko negirdėjau, bet gal teks pasinaudoti.
              Atsiųskit kas nors nuorodą - bus įdomu dėl sportinio intereso paziūrėti kaip tai praktiskai veikia.

              Comment


                Dabar traukinys yra Raudėnuose.
                Pasiteismo abi versijos - buvo ir stūminys, ir traukinys.
                Nuo Kemersių iki Raudėnų "greitasis" traukinys Nr. 19G buvo stumiamas, o nuo Raudėnų - jau traukiamas.

                Comment


                  Traukinys 19G į Telšius atvyko 2:26, pavėlavęs 4 valandas ir 55 minutes.

                  Dar įdomi tokia smulkmena, kad rugsėjo 16~22 d. vyko LTG reklamuota "Europos darnaus judumo" savaitė.
                  Ji šiek tiek użsitęsė Żemaitijos laukuose.
                  Paskutinis taisė Romas; 2023.09.23, 13:48.

                  Comment


                    Šiąnakt susipažinau su Lietuvos geležinkelių (ne)inforamvimo subtilybėmis.
                    Nustebino net bazinių dalykų stoka..

                    1. Klausimas - kada pasitikti keleivį Kretingos stotyje ir kaip planuoti laiką..
                    Įsivedi :į telefono paiešką "traukinys Vilnius - Klaipėda tvarkaraštis" ir bandai ieiškoti.'


                    LTG link puslapyje https://ltglink.lt/ telefonu normalaus tvarkaraščio nepavyko rasti - vien siūlo siūlo pirkti bilietą.
                    Jei traukinys ką tik išvačiavo ar jau parduoti visi bilietai, tai to traukinio išvis nerodo.

                    Antras paieškos rezultatas - gražus tvarkaraštis.
                    Viskas aišku Traukinys atvyksta į Kretingą.22:37

                    https://www.kaisiadorieciams.lt/del-...ipeda-vilnius/

                    Paskui kažkaip susiskambinome ir kilo įtarimas kad kažkas ne taip.
                    Pasirodo, kad gūglėje rodomas tik 2020 m. kovo COVIDidinis tvarkaraštis

                    Pradedi ieškoti ir "pirkti bilietą į Kretingą" jau kitą dieną (šios dienos tvarkaraščiai nerodomi).
                    Vis dėlto traukinys atvažiuoja 22:18

                    2. Išaiškėjo, kad traukinys ilgam įstrigo kažkur tarp Kuršėnų ir Raudėnų.
                    Planuoji iš kur evakuoti keleivį.
                    Klausimas, kokiose stotelėse stoja traukinys - o gal čia ekspresas kuris niekus nestoja.
                    Tuomet LTG Link "perki bilietą" kitai dienai į Tryškius (ten nestoja),Telšius ar Plungę (ten stoja).

                    3. Jau pačiose stotyse informavimas hmmm... šiek tiek klaidinantis
                    Kretingoje nurodoma ,kad traukinys vėluoja 49 minutes, nors tuo metu vėlavimas buvo minimum 2 - 3 valandos (vien iš įstrigimo taško važiuotiy reikia apie 1½ valandos)
                    Robotas skelbia garsinius pranešimus nenurodydamas vėlavimo laiko


                    Telšiuose išvis nerodomas nei vėluojantis traukinys 19G į Klliapėdą, nei grįžtantis 20G į Vilniu,
                    Rodomi tik visi rytdienos (šeštadienio) traukiniai ir jie visi atseit atvyksta laiku,


                    Pvz, Rumunijoje puikiai matoma, kad traukinys iš Vienos vėluoja valandą (Brašove matome ir 6 valandų vėlavimą)


                    4. LTG puslapyje apie eismo pokyčius nėra jokios operatyvios informacijos apie smarkius vėlavimus. '
                    Paskutinis pranešiamas datuotoas 2023.09.19 d. https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...ziavimo-tvarka

                    Pasitinkantieji susiskambindavo ar susirašydavo su esančiais traukinyje ir orientavosi situacijoje.
                    Telšiuose buvo ir keleivių, kurie grįžinėjo į Klaipėdą. Jie jokiios informacijos neturėjo, Jų artimieji klausinėjo, kada jų laukti paryčiais.
                    Išvis neaišku, kaip ir kada atgal grįžo tas pats traukinys 20G į Vilnių

                    5. Ryte pabandžiau paieškoti LTG traukinių tvarkaraščiu jau ne teleforne, o kompiuteryje.
                    Pats naujausias traukinių tvarkaraštis datuotas 2021.09.01.

                    https://www.google.com/search?q=trau...A_enLT995LT995
                    Sunku patikįti, be panašu, kad LTG Link išvis nebeskellbia tvarkaraščių (tokiū, kuriuos būtų galima iškart surasti)..

                    Visose šalyse, kur teko planuotis keliones traukiniu - Makedonijoje, Bosnijoje, Ukrainoje, ar Rumunijoje, jau nekalbant apie Lenkiją, Vokietiją ar Italiją, yra interaktyvūs puslapiai, kur gali susirasti:
                    - visus tvarkaraščius pagal kryptį
                    - konkrečios stoties atvykstančiusi ir išvykstančius traukinius
                    - konkretaus maršruto tvarkaraštį

                    Nežinia, kaip LTG Link ketina pritraukti keleivių, jei nuo 2022 metų jie išvis nustojo skelbti traukinių tvarkaraščius.
                    Paskutinis taisė Romas; 2023.09.24, 08:58. Priežastis: 2021.09.01

                    Comment


                      Viskas su tuo penktadienio 5 valandų vėlavimu pasibaigė laimingai. '
                      Traukinių personalas stengėsi padėti keleiviams. Telšiuose daugelį keleivių pasitiko ir iš kitų miestų atvažiavę pasitinkantieji.


                      Nedidelis fotoreportažas - temoje Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą

                      Comment


                        Romas Paatebėjimai geri, tik dėl vieno punkto - kuo geriau tas Rumunijis vėlavimas parodytas? Jei kalbi, kad teisingas laikas, tai negali žinot, gal ten kur rodo 60 min vėlavimą, realus vėlavimas irgi ilgesbis, kaip Kretingos atveju.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Traukinys 19G į Telšius atvyko 2:26, pavėlavęs 4 valandas ir 55 minutes.
                          Dar įdomi tokia smulkmena, kad rugsėjo 16~22 d. vyko LTG reklamuota vyko Europos darnaus judumo savaitė. Ji siek tiek użsitęsė Żemaitijos laukuose.
                          Taigi primygtinai paprašė užbaigti likusią kelionęs dalį pėsčiomis.
                          Nesusipratėliai.

                          Comment


                            Keista. Dar prieš kelis mėnesius LTG Link puslapyje be tos bilietų paieškos buvo galima atkasti ir PDFus su maršrutų tvarkaraščiais. Nemalonu!

                            Comment


                              Jau parašiau e-mailą LTG Link'ui dėl PDFų, bet gavau atsakymą, kad šiuo metu neįkeliama. Tikrai labai nepatogu... :-( Prieš keletų metų litrail-puslapyje lentelių irgi nebuvo. Bet kažkas čia forume pasidalino tarnybinį tvarkaraštį. Man labai patiko.

                              Jei kažkam įdomu: aš dar turiu 2022m. PDFus. Ir liepos menesį nufotkinau lentelių Vilniaus stotyje, bet tai tik maršrutai iš Vilniaus...

                              Comment


                                Tie tvarkaraščiai yra įkelti į tarptautines sistemas tai galima surasti per Scotty, DB Navigator, SBB, Eurail ir pan. puslapius bei appsus. PDF'us irgi galima generuotis kai kur.

                                Comment


                                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                                  Tie tvarkaraščiai yra įkelti į tarptautines sistemas tai galima surasti per Scotty, DB Navigator, SBB, Eurail ir pan. puslapius
                                  Nuo kada lietuviškų traukinių tvarkaraščių reikia ieškoti per niekada nenaudotas ir negirdėtas sistemas?

                                  Absurdiška situacija susiklostė penktadienio-šeštadienio naktį, kai LTG traukinys vėlavo 5 valandas ir tam, kad sužinoti kokiose stotelėse stos išvykęs traukinys nebuvo paprasto įrankio, kuris vadinasi "traukinių tvarkaraštis".
                                  Problema vidurnaktį buvo sprendžiama "perkant bilietą" į kitos dienos traukinį paeiliui į Tryškius, Telsius ir Plungę.

                                  Absurdas ir tame, kad Kemersiuose įstrigęs traukinys Nr.19G buvo paskutinis LTG Link reklamuotos "Europos darnaus judumo savaitės" sąstatas į Klaipėdą. Beje, jis vienu metu buvo nebe traukinys, o "stūminys".
                                  Panašiai problemas stumdo ir LTG link. Jie su veikla nesusijusiam PiaRui, pvz. apie dviračių maršrutus, negaili resursų. Tačiau o vietoj paprastų tvarkaraščių sprendimų siūlo tik visokius erzacus.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                    Nežinia, kaip LTG Link ketina pritraukti keleivių, jei nuo 2022 metų jie išvis nustojo skelbti traukinių tvarkaraščius.
                                    Tokie popieriniai tvarkaraščiai atgyvena tam tikra prasme, ypač jei dažnai keičiasi viskas. Na, bet patogu turėti bendrai informacijai,annalizei. Lg skelbė juos senai, tada jie buvo dingę, buvo diskusija šitam forume, vėl atsirado, ir turbūt, kai LG patapo LTG link, vėl dingo.

                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Visose šalyse, kur teko planuotis keliones traukiniu - Makedonijoje, Bosnijoje, Ukrainoje, ar Rumunijoje, jau nekalbant apie Lenkiją, Vokietiją ar Italiją, yra interaktyvūs puslapiai, kur gali susirasti:
                                    Vokiškų, bent jau anglų kalba ieškant tai greitai nerandu, yra tik tas pats kas LG - pirk bilietą. Bet gal vokiškai kur ir yra,.


                                    Comment


                                      Parašė Lunar Rodyti pranešimą

                                      Tokie popieriniai tvarkaraščiai atgyvena tam tikra prasme, ypač jei dažnai keičiasi viskas.
                                      Tai gal būtent tame ir yra problema?

                                      Comment


                                        Parašė Lunar Rodyti pranešimą
                                        Tokie popieriniai tvarkaraščiai atgyvena tam tikra prasme, ypač jei dažnai keičiasi viskas. Na, bet patogu turėti bendrai informacijai, analizei.
                                        Kalba ėjo apie interaktyvius on-line tvarkarščius, kurių po COVIDO nebėra LTG Link puslapyje:
                                        - Konkretaus maršruto (kad nereikėtų "pirkti bilieto";
                                        - Pasirinktos stoties
                                        - Pasirinkto reiso grafiko.

                                        Jei tą sugeba Ukrainos ar Makedonijos geležinkeliai, tai kodėl LTG Link yra tokie apsileidę?..

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Šiąnakt susipažinau su Lietuvos geležinkelių (ne)inforamvimo subtilybėmis.
                                          Skambini informaciniu numeriu į LTG ir jie viską žino, mato ir net neieškodami pasako. Pačiam yra ne kartą tekę turėti naudotis, ypatingai su vėlavimais tame maršrute. Bet kokia kitokia LTG komunikacijos forma yra žemiau informacijos gavimo lygmens.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X