Tam turėtum sutikti raštiškai, bet sutikti negali, nes pats prieštarautum darbo kodeksui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąraskite ta kodekso straipsni kur reglamentuojamas laikas tarp pamainiu 11 val? taip buvo senajame kodekse.
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...ae07280e89/asr
94 straipsnis. Darbo laiko režimas
1. Kiekvienas darbuotojas gali pasirinkti savo darbo laiką, susitardamas dėl to su kitu darbuotoju. Bet kuriuo atveju turi būti laikomasi maksimaliojo darbo laiko ir minimaliojo poilsio laiko reikalavimų.
2. Darbdaviui reikalaujant, apie darbo laiko pasiskirstymą tarp darbuotojų per dieną, savaitę ar ilgesnį laikotarpį darbdavį privaloma informuoti sutartyse nustatytu laiku ir tvarka.
3. Darbo laiko režimas gali būti keičiamas darbuotojų tarpusavio susitarimu ir, jeigu nustatyta darbo vietos dalijimosi darbo sutartyje, informavus apie tai darbdavį.
4. Darbuotojų susitarimai ir jų vykdymas negali niekaip paveikti darbuotojų pareigos dirbti darbdaviui pagal sulygtą su juo darbo režimą. Visais atvejais darbuotojai privalo taip vienas kitą pakeisti darbe, kad nenukentėtų darbo funkcijos atlikimas.
5. Vieno darbuotojo laikinasis nedarbingumas, atostogos neturi įtakos kito darbuotojo darbo laiko režimui, nebent darbo vietos dalijimosi darbo sutartyse nustatyta kitaip. Darbdavys tokį darbuotoją laikinai gali pakeisti kitu darbuotoju, su kuriuo pagal darbo vietos dalijimosi darbo sutartį dirbantis darbuotojas turi kooperuotis darbo funkcijai atlikti.
Traukinio mašinistams poilsio trukmė namuose tarp reisų ar darbo pamainų turi būti ne trumpesnė kaip 12 val.
Comment
-
"Pats greičiausias" iš penkių traukinių Vilnius - Klaipėda Nr.19G. Pernai panašiu metu penktadienį jis Kretingoje vėlavo apie pusvalandį. Jokių problemų ar pretenzijų - visiems gali pasitaikyti.
Šį savaitgalį vėl išbandėme tą patį maršrutą.
Deja, traukinys Nr.19G ir jo keleiviai (penktadienį beveik visi bilietai parduoti) turi šiokių tokių problemų.
iš pradžių traukinys sugedo sustojo. Pranešta, kad vėluos pusvalandį.
Po to traukinys vėl sugedo kažkir laukuose Pavenčių - Tryškių ruože.
Jis ten tebestovi iki šiol.
Pagal grafiką Telšių stotyje traukinys turėjo būti 21:31. Vėluojama jau bent tris vvaandas. Keleiviai buvo vaišinami vandeniu ir dar kai kuo. Bus matyti, kiek laiko teks stovėti.
Jei tai įvyktų kur nors stotyje, tai ir nuvažiuotum iki stoties pasitikti savo keleivių (tas dabar ir vyksta vietoj Kretingos už 70 km - Telšiuose). Tačiau iki dirvonų kazkur tarp Bijūnėlių / Lapkasių ir Kemersių nelabai pavyks nusigauti - tuo labiau, kad traukinio durys użdarytos.
Laukiama pagalbos.
Teoriškai yra du realūs variantai.
- Gal atvažiuos lokomotyvas iš Klaipėdos.
- Iś Radviliškio yra arčiau, bet tai jau bus stuminys, o ne traukinys.
Varianto su kelieivių evakuacija autobusais šestadienio vidurnaktį turbūt niekas nesvarsto.
Nusimato įdomi naktis.
Sveiki atvykę į Kemersių kaimą su LTG.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą"Pats greičiausias" iš penkių traukinių Vilniis - Klaipėda Nr.19G. Pernai panašiu metu penktadienį jis Kretingoje vėlavo apie pusvalandį. Jokių problemų ar pretenzijų - visiems gali pasitaikyti.
Šį savaitgalį vėl išbandėme tą patį maršrutą.
Deja, traukinys Nr.19G ir jo keleiviai (penktadienį beveik visi bilietai parduoti) turi šiokių tokių problemų.
iš pradžių traukinys sugedo sustojo kažkir tarp Šiaulių ir Kuršėnų. Pranešta, kad vėluos pusvalandį.
Po to traukinys vėl sugedo kažkir laukuose Pavenčių - Tryškių ruože.
Jis ten tebestovi iki šiol.
Pagal grafiką Telšių stotyje traukinys turėjo būti 21:31. Vėluojama jau bent tris vvaandas. Keleiviai buvo vaišinami vandeniu ir dar kai kuo. Bus matyti, kiek laiko teks stovėti.
Jei tai įvyktų kur nors stotyje, tai ir nuvažiuotum iki stoties pasitikti savo keleivių (tas dabar ir vyksta vietoj Kretingos už 70 km - Telšiuose). Tačiau iki dirvonų kazkur tarp Bijūnėlių / Lapkasių ir Kemersių nelabai pavyks nusigauti - tuo labiau, kad traukinio durys użdarytos.
Laukiama pagalbos.
Teoriškai yra du realūs variantai.
- Gal atvažiuos lokomotyvas iš Klaipėdos.
- Iś Radviliškio yra arčiau, bet tai jau bus stuminys, o ne traukinys.
Varianto su kelieivių evakuacija autobusais šestadienio vidurnaktį turbūt niekas nesvarsto.
Nusimato įdomi naktis.
Sveiki atvykę į Kemerisių kaimą su LTG.
Comment
-
Šiąnakt susipažinau su Lietuvos geležinkelių (ne)inforamvimo subtilybėmis.
Nustebino net bazinių dalykų stoka..
1. Klausimas - kada pasitikti keleivį Kretingos stotyje ir kaip planuoti laiką..
Įsivedi :į telefono paiešką "traukinys Vilnius - Klaipėda tvarkaraštis" ir bandai ieiškoti.'
LTG link puslapyje https://ltglink.lt/ telefonu normalaus tvarkaraščio nepavyko rasti - vien siūlo siūlo pirkti bilietą.
Jei traukinys ką tik išvačiavo ar jau parduoti visi bilietai, tai to traukinio išvis nerodo.
Antras paieškos rezultatas - gražus tvarkaraštis.
Viskas aišku Traukinys atvyksta į Kretingą.22:37
https://www.kaisiadorieciams.lt/del-...ipeda-vilnius/
Paskui kažkaip susiskambinome ir kilo įtarimas kad kažkas ne taip.
Pasirodo, kad gūglėje rodomas tik 2020 m. kovo COVIDidinis tvarkaraštis
Pradedi ieškoti ir "pirkti bilietą į Kretingą" jau kitą dieną (šios dienos tvarkaraščiai nerodomi).
Vis dėlto traukinys atvažiuoja 22:18
2. Išaiškėjo, kad traukinys ilgam įstrigo kažkur tarp Kuršėnų ir Raudėnų.
Planuoji iš kur evakuoti keleivį.
Klausimas, kokiose stotelėse stoja traukinys - o gal čia ekspresas kuris niekus nestoja.
Tuomet LTG Link "perki bilietą" kitai dienai į Tryškius (ten nestoja),Telšius ar Plungę (ten stoja).
3. Jau pačiose stotyse informavimas hmmm... šiek tiek klaidinantis
Kretingoje nurodoma ,kad traukinys vėluoja 49 minutes, nors tuo metu vėlavimas buvo minimum 2 - 3 valandos (vien iš įstrigimo taško važiuotiy reikia apie 1½ valandos)
Robotas skelbia garsinius pranešimus nenurodydamas vėlavimo laiko
Telšiuose išvis nerodomas nei vėluojantis traukinys 19G į Klliapėdą, nei grįžtantis 20G į Vilniu,
Rodomi tik visi rytdienos (šeštadienio) traukiniai ir jie visi atseit atvyksta laiku,
Pvz, Rumunijoje puikiai matoma, kad traukinys iš Vienos vėluoja valandą (Brašove matome ir 6 valandų vėlavimą)
4. LTG puslapyje apie eismo pokyčius nėra jokios operatyvios informacijos apie smarkius vėlavimus. '
Paskutinis pranešiamas datuotoas 2023.09.19 d. https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...ziavimo-tvarka
Pasitinkantieji susiskambindavo ar susirašydavo su esančiais traukinyje ir orientavosi situacijoje.
Telšiuose buvo ir keleivių, kurie grįžinėjo į Klaipėdą. Jie jokiios informacijos neturėjo, Jų artimieji klausinėjo, kada jų laukti paryčiais.
Išvis neaišku, kaip ir kada atgal grįžo tas pats traukinys 20G į Vilnių
5. Ryte pabandžiau paieškoti LTG traukinių tvarkaraščiu jau ne teleforne, o kompiuteryje.
Pats naujausias traukinių tvarkaraštis datuotas 2021.09.01.
https://www.google.com/search?q=trau...A_enLT995LT995
Sunku patikįti, be panašu, kad LTG Link išvis nebeskellbia tvarkaraščių (tokiū, kuriuos būtų galima iškart surasti)..
Visose šalyse, kur teko planuotis keliones traukiniu - Makedonijoje, Bosnijoje, Ukrainoje, ar Rumunijoje, jau nekalbant apie Lenkiją, Vokietiją ar Italiją, yra interaktyvūs puslapiai, kur gali susirasti:
- visus tvarkaraščius pagal kryptį
- konkrečios stoties atvykstančiusi ir išvykstančius traukinius
- konkretaus maršruto tvarkaraštį
Nežinia, kaip LTG Link ketina pritraukti keleivių, jei nuo 2022 metų jie išvis nustojo skelbti traukinių tvarkaraščius.
- 3 patinka
Comment
-
Viskas su tuo penktadienio 5 valandų vėlavimu pasibaigė laimingai. '
Traukinių personalas stengėsi padėti keleiviams. Telšiuose daugelį keleivių pasitiko ir iš kitų miestų atvažiavę pasitinkantieji.
Nedidelis fotoreportažas - temoje Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTraukinys 19G į Telšius atvyko 2:26, pavėlavęs 4 valandas ir 55 minutes.
Dar įdomi tokia smulkmena, kad rugsėjo 16~22 d. vyko LTG reklamuota vyko Europos darnaus judumo savaitė. Ji siek tiek użsitęsė Żemaitijos laukuose.
Nesusipratėliai.
Comment
-
Jau parašiau e-mailą LTG Link'ui dėl PDFų, bet gavau atsakymą, kad šiuo metu neįkeliama. Tikrai labai nepatogu... :-( Prieš keletų metų litrail-puslapyje lentelių irgi nebuvo. Bet kažkas čia forume pasidalino tarnybinį tvarkaraštį. Man labai patiko.
Jei kažkam įdomu: aš dar turiu 2022m. PDFus. Ir liepos menesį nufotkinau lentelių Vilniaus stotyje, bet tai tik maršrutai iš Vilniaus...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąTie tvarkaraščiai yra įkelti į tarptautines sistemas tai galima surasti per Scotty, DB Navigator, SBB, Eurail ir pan. puslapius
Absurdiška situacija susiklostė penktadienio-šeštadienio naktį, kai LTG traukinys vėlavo 5 valandas ir tam, kad sužinoti kokiose stotelėse stos išvykęs traukinys nebuvo paprasto įrankio, kuris vadinasi "traukinių tvarkaraštis".
Problema vidurnaktį buvo sprendžiama "perkant bilietą" į kitos dienos traukinį paeiliui į Tryškius, Telsius ir Plungę.
Absurdas ir tame, kad Kemersiuose įstrigęs traukinys Nr.19G buvo paskutinis LTG Link reklamuotos "Europos darnaus judumo savaitės" sąstatas į Klaipėdą. Beje, jis vienu metu buvo nebe traukinys, o "stūminys".
Panašiai problemas stumdo ir LTG link. Jie su veikla nesusijusiam PiaRui, pvz. apie dviračių maršrutus, negaili resursų. Tačiau o vietoj paprastų tvarkaraščių sprendimų siūlo tik visokius erzacus.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Nežinia, kaip LTG Link ketina pritraukti keleivių, jei nuo 2022 metų jie išvis nustojo skelbti traukinių tvarkaraščius.
Parašė Romas Rodyti pranešimąVisose šalyse, kur teko planuotis keliones traukiniu - Makedonijoje, Bosnijoje, Ukrainoje, ar Rumunijoje, jau nekalbant apie Lenkiją, Vokietiją ar Italiją, yra interaktyvūs puslapiai, kur gali susirasti:
Comment
-
Parašė Lunar Rodyti pranešimą
Tokie popieriniai tvarkaraščiai atgyvena tam tikra prasme, ypač jei dažnai keičiasi viskas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lunar Rodyti pranešimąTokie popieriniai tvarkaraščiai atgyvena tam tikra prasme, ypač jei dažnai keičiasi viskas. Na, bet patogu turėti bendrai informacijai, analizei.
- Konkretaus maršruto (kad nereikėtų "pirkti bilieto";
- Pasirinktos stoties
- Pasirinkto reiso grafiko.
Jei tą sugeba Ukrainos ar Makedonijos geležinkeliai, tai kodėl LTG Link yra tokie apsileidę?..
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiąnakt susipažinau su Lietuvos geležinkelių (ne)inforamvimo subtilybėmis.
- 1 patinka
Comment
Comment