Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip ir minėjau, turi būti atsižvelgiama į situaciją - ar LG, ar mokyklai yra riesta ar ne, t.y. ar ji sugebės vykdyti savo funkciją ar ne. Vaistinės pas mus privačios, tad čia kita situacija.
    Manipuliacija per kompensacijas visgi turi vieną minusą - 2 studentai = 2 pensininkės = 1 dirbantis žmogus. Tai turbūt ir paaiškina Kaunas - Šiauliai nebūvimą, nes jo egzistavimo metu 5-ieniais ir 7-ieniais (dienos, kai traukinys kursuodavo) didžioji dauguma keleivių būdavo studentai. Neapsimoka, jei nekompensuoja.

    Comment


      Vat kur suo pakastas. Bet kai pasiziuri i autobusu ir traukiniu keleivius, tai dauguma ten studentai, pensininkai, invalidai. Ir labai mazai pilna kaina mokanciu. Taciau kodel autobusu parkams valstybe moka kompensacijas, o LG gali apsieiti. Tokia transporto politika zlugdo viesaji transporta, iskreipia rinka, neskatina VT paslaugu kokybes gerinimo. Nenuostabu, kodel Lietuvoje tiek automobiliu - VT neatitinka gyventoju poreikiu. Ir del to kalti ne vien patys transportininkai, bet ir valstybe bei savivaldybes.
      Kodel valstybe privatininkams turi moketi, o valstybe savo imonems nemoka? Ar tevai vaika siustu i parduotuve duonos, dave viena centa?

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Nu blXXba, kas nors man durnam paaiškinkite: kodėl autobusų kompanijos, aviakompanijos perka naujėtelaites transporto priemones, taiko lengvatas ir dar net nuolaidas ir dirba pelningai?
        Kabinkit makaronus del aviakompaniju pelningumo kam nors kitam. Kiek subsidiju jie gauna, kiek ju bankrutuoja del milijoniniu skolu? Stai net ir siandien paskelbe informacija, kad Japan Airlines mazina trecdali darbuotoju ir pradeda bankroto procedura.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Kabinkit makaronus del aviakompaniju pelningumo kam nors kitam. Kiek subsidiju jie gauna, kiek ju bankrutuoja del milijoniniu skolu? Stai net ir siandien paskelbe informacija, kad Japan Airlines mazina trecdali darbuotoju ir pradeda bankroto procedura.
          Pritariu, nes kažkuriam delfi straipsnyje skaičiau, kad dauguma Europos avialinijų nuostolingos.

          Comment


            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
            Kiek pinigų nusėda konduktorių kišenėse galite pasakyti Jūs, keleivis, kuris nereikalauja kelionės bilieto. Ir tai ne LG, o mūsų visuomenės mentaliteto problema, kuri neapsiriboja vien geležinkeliu.
            Super komentaras !

            Konduktorius LG - tai tas pats, kas kasininkė maximoje (jų darbas vienodas - surinkti pinigus už įmonės teikiamas paslaugas/prekes). Bet maxima laikosi kitokio požiūrio - jeigu kasininkės ir pirkėjai vagiliauja, tai jos (maximos), o ne kažkokiu mistinio "mentaliteto" problema. Ir ta problema sprendžiama atitinkamomis priemonėmis (tiek vagiliaujančių pirkėjų, tiek ir kasininkių atžvilgiu).

            Comment


              Praeitų vieną kartą rimta kontrolė per traukinį įlipusi tame pačiame garsiajame Pamerkyje, išrašytų visiems be bilietukų po 500 litų (ar koks ten oficialus tarifas dabar) baudos, praneštų apie tokį konduktorių vyresnybei. Dar kartą pakartotų tokį nutikimą. Dar kartą. Žiū, išmoktų ir keleiviai susimokėti už bilietą, ir konduktorius bilieto spausdinimo mygtuką paspausti. Paprasčiau tariant, ne mentalitetą kaltinti reikia, o kontrole užsiimti, tiek keleivių, tiek darbuotojų.

              Comment


                Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                ...Paprasčiau tariant, ne mentalitetą kaltinti reikia, o kontrole užsiimti, tiek keleivių, tiek darbuotojų.
                Niekam ta kontrole nereikalinga, jeigu jos nera iki dabar. Matyt ir taip gerai, sistema subalansuota.
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Matau aš tą balansą: -180 limonų ir grasinimai uždaryti maršrutus, nes jais važiuoja vidutiniškai "du keleiviai", o likę trisdešimt yra pasimetusios sielos.

                  Comment


                    Parašė JlL Rodyti pranešimą
                    2 punkta paaiskinu placiau - 2008 metais bendras vezeju pelnas buvo -1,5%, LG 10%, o LG pelnas atmetus deklaruojamus keleiviu nuostolius 15%. prisiminkime kad privatus vezejai nustatydami kainas daro viska kad sumazint islaidas ir padidint pelna ir jis vistiek minusinis, tuo tarpu LG kainos kaip ir visu monopoliju atveju nustatomos atsizvelgus i ju islaidas ir pridejus kazkiek pelno. T.y. kuo daugiau LG sugeba isleist ir irodyt sias islaidas kaip pagristas tuo daugiau jiem leidziama didint ikaini t.y. jie turedami ikaini padengianti visas ju sugalvotas fantazijas dar sugeba 15% navaro pasidaryt.
                    šiaip nedidelis pastebėjimas - tiek privatūs vežėjai, tiek LG yra tos pačios, pervežimų, rinkos dalyviai. kaip sakoma nepatinka LG kainos eik pas privatininką ir jis nuveš krovinį kur tik nori. Nepatinka furos? eik pas kokį borisovą jis tau malunsparniu perskraidins krovinį. manai nesutiks? tik pinigus mokėk.
                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                    Comment


                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                      Dyzelinio traukinio (trijų vagonų) ne mažiau kaip 50 proc. sėdimų vietų, o motrisė turėtų būti užpildyta pilnai ir visada, esant dabartinėms kainoms ir su sąlyga, kad visi keleiviai yra "nelengvatininkai".

                      LG mastymas : geriau vezti 3 vagonus dabartinemis kainomis,bet jokiu budu ne 9 vagonus tris kart mazesnemis kainomis,nes tai butu zemiau LG savigarbos. Dar geriau butu is vis 1 vagonas su trigubai didesnemis ,nei siandienines kainomis:-))) viskas...kitaip jie ir neskaiciuoja,cia ir baigiasi visi ju gabumai:-))

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Kabinkit makaronus del aviakompaniju pelningumo kam nors kitam. Kiek subsidiju jie gauna, kiek ju bankrutuoja del milijoniniu skolu? Stai net ir siandien paskelbe informacija, kad Japan Airlines mazina trecdali darbuotoju ir pradeda bankroto procedura.
                        Niekas nekabina makaronų, kad visos aviakompanijos pelningos. O bankrotas laisvos rinkos sąlygomis yra labai natūralus procesas — pasitraukia negabieji, užleisdami vietą gabesniems (ir darbštesniems). Jau buvo forume minėta, kad valstybės subsidijuoja tik vietinius reisus, o tarptautinius subsidijuoti/dotuoti draudžia ES teisė.
                        Panašiai ir su geležinkeliais. Formaliai LG (ar kita geležinkelių kompanija) gali imti kokias tik nori lengvatas/subsidijas/dotacijas, jeigu tik LR SM sutinka tai mokėti, tačiau tik vidaus reisuose. Kiek domėjausi, tarptautiniuose LG reisuose bilietų kainų politika yra kur kas mažiau lankstesnė (nors tas žodis lankstesnė čia skamba su lengva šypsenėle).
                        Geriau pažiūrėkite į kokį sluoksnį taikosi aviakompanijos ir į kokį geležinkeliai, ir pagalvokite, kuris sluoksnis skaitlingesnis. Va čia ir bus visas atsakymas
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Tikiuosi tamsta rimtai negalvojate, kad pailginus traukinį jo vaikymo pirmyn atgal kaštai nesikeičia ;-)

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            LG mastymas : geriau vezti 3 vagonus dabartinemis kainomis,bet jokiu budu ne 9 vagonus tris kart mazesnemis kainomis,nes tai butu zemiau LG savigarbos. Dar geriau butu is vis 1 vagonas su trigubai didesnemis ,nei siandienines kainomis:-))) viskas...kitaip jie ir neskaiciuoja,cia ir baigiasi visi ju gabumai:-))
                            O kiek vieno papildomo vagono prikabinimas padidina traukinio važiavimo išlaidas? Padidėja svoris, taigi išdeginama daugiau kuro. Kiek? Kokios dar išlaidos yra kintamos?

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Praeitų metų pavyzdys: iš 180 mln. litų patirtų nuostolių vežant keleivius geležinkeliu vyriausybė sugrąžino 400 tūkst. litų.
                              Tiesa, dar iš LG išsireikalavo 50 mln. Lt dividendų.



                              Cia yra tik LG vadybininku 'atmazke'. Esme ne tame ar grazino jiems uz lengvatininku vezima,nes is esmesjiems didelio skirtumo nera ar prikabinti 6 ar 8 vagonai. Net jei is vis nieko neatiduotu,tai nieko is esmes nekeicia. Visas reikalas tame,kad jie nesugeba pritraukti mokiu keleiviu. Mokus keleiviai nenori su jais vaziuoti,nes grafikai nepatogus,'kainos' uzlauztos ir t.t. Cia yra ju pagrindine problema,o ne tai kad isedo keli lengvatininkai.

                              Comment


                                Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                Tikiuosi tamsta rimtai negalvojate, kad pailginus traukinį jo vaikymo pirmyn atgal kaštai nesikeičia ;-)

                                Keiciasi,bet labai nedaug. Lygiai taip pat kaip beveik nera (pagal sanaudas) autobusui skirtumo ar su juo vaziuoja 30 zmoniu ar 35 , kaip beveik nera skirtumo furai ar ji veza 19 ar 20 tonu.

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Keiciasi,bet labai nedaug. Lygiai taip pat kaip beveik nera (pagal sanaudas) autobusui skirtumo ar su juo vaziuoja 30 zmoniu ar 35 , kaip beveik nera skirtumo furai ar ji veza 19 ar 20 tonu.
                                  Čia gal būtų tinkamesnis palyginimas tarp vieno autobuso ir dviejų autobusų, o ne tarp 30 žmonių ir 35 žmonių... Vagonai pas mus ne popieriniai, sveria tonomis. Dvigubai ilgesnis traukinys - beveik dvigubai didesni ir jo eksploatacijos kaštai.

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Panašiai ir su geležinkeliais. Formaliai LG (ar kita geležinkelių kompanija) gali imti kokias tik nori lengvatas/subsidijas/dotacijas, jeigu tik LR SM sutinka tai mokėti, tačiau tik vidaus reisuose. Kiek domėjausi, tarptautiniuose LG reisuose bilietų kainų politika yra kur kas mažiau lankstesnė (nors tas žodis lankstesnė čia skamba su lengva šypsenėle).
                                    Vokietijos geležinkeliai irgi gauna ir dotacijas ir skolų nurašymus, o kaip sedėjo milijoninėse skolose, taip ir sedi. O ir akcijas daro, ir nuoolaidas, bet vistiek šnipštas gaunasi.
                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    O kiek vieno papildomo vagono prikabinimas padidina traukinio važiavimo išlaidas? Padidėja svoris, taigi išdeginama daugiau kuro. Kiek? Kokios dar išlaidos yra kintamos?
                                    Padidėja išlaidos vagonų aptarnavimui ir remontui. Vietoje X*Y LTL bus (X+1)*Y LTL.

                                    Comment


                                      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                      Čia gal būtų tinkamesnis palyginimas tarp vieno autobuso ir dviejų autobusų, o ne tarp 30 žmonių ir 35 žmonių... Vagonai pas mus ne popieriniai, sveria tonomis. Dvigubai ilgesnis traukinys - beveik dvigubai didesni ir jo eksploatacijos kaštai.

                                      Cia kazkas labai keistai rase,kad reikia 50 proc uzpildymo,kad butu rentabilu. Lyg tai nebutu skirtumo ar vaziuojama 5o km ar 300. O stai traukinio 1 km (sakykim kokiu 4 vagonu)eksploatacijos savikainos,kazkaip niekas nenori pasakyti:-))

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        LG mastymas : geriau vezti 3 vagonus dabartinemis kainomis,bet jokiu budu ne 9 vagonus tris kart mazesnemis kainomis,nes tai butu zemiau LG savigarbos. Dar geriau butu is vis 1 vagonas su trigubai didesnemis ,nei siandienines kainomis:-))) viskas...kitaip jie ir neskaiciuoja,cia ir baigiasi visi ju gabumai:-))
                                        Nereikia vertinti pirmoku aritmetikos ziniu lygyje.

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          O bankrotas laisvos rinkos sąlygomis yra labai natūralus procesas — pasitraukia negabieji, užleisdami vietą gabesniems (ir darbštesniems).
                                          Daznai pasitraukia saziningieji, uzleisdami vieta nesazinigiems. As tik noriu pasakyti, kad praeis dar keli metai ir is liberalizacijos trumpalaikiu pirvalumu (tariamu privalumu) liks tik snipstas. Rinkoje isivyraus kelios stambios kompanijos, jnes mazosios ir pigiosios suzlugs ar ba bus prarytos stambesniu. Liberalizacija tik budas perdalinti (atimti is valstybes, nes dauguma stambiu kompaniju iki liberalizacijos buvo valstybines) ir is naujo sukoncentruoti rinka. Nieko nauja. Pazvelkime i gelezinkeliu raidos istorija nuo pat atsiradimo iki Pirmojo pasaulinio karo. Kiek buvo kompaniju, kiek liniju atkiros gelezinkeliu bendroves tiese. Taciau daug ju zlugdavo, jas supirkdavo stambesnes kompanijos. Galiausiai koncentracija didejo, kompaniju mazejo, i jos stambejo. Tie patys procesai vyko tiek Vakaru Europos gelzinkeliuose, tiek ir JAV, Kanadoje, tiek ir Rusijos imperijoje...
                                          Paskutinis taisė Al1; 2010.01.11, 18:27.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X