Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.alfa.lt/mob/verslas/tran...u-gale/301402/
    Lietuvos pusė traukinį Vilnius–Ryga norėtų leisti vykti per Šiaulius, o Latvijos pusės geležinkelių įmonė labiau linkusi prie maršruto Vilnius–Ryga per Daugpilį.
    ​​​
    Tiesioginio traukinio iš Vilniaus į Rygą per Šiaulius maršruto trukmė planuojama 4 val. 15 min. Prognozuojama bilieto kaina 24 Eur. Planuojamas keleivių skaičius per metus – 78 tūkstančiai. Riedmenys pritaikyti žmonėms su specialiaisiais poreikiais. Svarstomas scenarijus, kad traukinys iš Vilniaus galėtų išvykti 6 val. 30 min., o iš Rygos – 16 val.

    Comment


      Kaip tie latviai sutars kai railbaltika bus jeigu dabar nesugeba? Jeigu labai nori sujungt Daugpilį su Vilniumi, tegul pratęsia dabartinį maršrutą Riga-Daugpilis iki Visagino (arba LTG padaro tą patį), o ten kas norės persės iki Vilniaus. Mano manymu turėtų būt express'as - Vilnius - Šiauliai - Riga, be jokių tarpinių sustojimų. Tiesiog regioniniai traukiniai ar autobusai turėtų prisitaikyt prie šio maršruto ir davežt keleivius.

      Traukiniai turėtų ir iš Vilniaus ir iš Rygos išvykt apie 6val ryto, atgal važiuot 15 min po atvykimo - kam ten iki 16val stovėt? grįš vėl iki to laiko ir važiuos dar kartą ir dar kartą.. taip gali vienas traukinys VIL-RIG ten atgal keturis kartus nuvažiuot ir būt vėl Vilniuj (ar Rygoj, iš kurios pusės pasižiūrėsi) iki 23:45 (dėl komandiruotpinigių turi grįžt tą pačią dieną), kad kitą ryta vėl 6:00 varyt.

      Kažkaip taip:
      Click image for larger version

Name:	vno-rix.PNG
Views:	359
Size:	2,9 kB
ID:	2074462

      Šiuo metu Riga-Daugpilis traukinys važiuoja 3,5 val. su 17 stotelių.. galbūt, jeigu daryt maršrutą Vilnius - Daugpilis - Riga be jokių stotelių, irgi būtų apie 4 val. važiavimas, tada visai svarstytinas variantas, tik gaila, kad Šiauliai atkrenta.

      Comment


        Parašė xvoss Rodyti pranešimą

        Šiuo metu Riga-Daugpilis traukinys važiuoja 3,5 val. su 17 stotelių.. galbūt, jeigu daryt maršrutą Vilnius - Daugpilis - Riga be jokių stotelių, irgi būtų apie 4 val. važiavimas, tada visai svarstytinas variantas, tik gaila, kad Šiauliai atkrenta.
        Sunkiai. Vilnius - Turmantas be sustojimų užtruktų geriausiu atveju 1h 50 min, Turmantas - Daugpilis - 20 min, Daugpilis - Ryga 2.5h. Tai gaunasi 4h 40min, bet čia labai teoriniai laikai, manau kaip minimum būtų 5h.

        Comment


          Jei latviai jau taip nori tai gali su savo traukiniais per Daugpilį iš Rygos į Vilnių važiuot. O mes tada su savo į Rygą per Šiaulius. Ir gal visi būtų patenkinti.

          Comment


            Parašė Mantini Rodyti pranešimą
            Jei latviai jau taip nori tai gali su savo traukiniais per Daugpilį iš Rygos į Vilnių važiuot. O mes tada su savo į Rygą per Šiaulius. Ir gal visi būtų patenkinti.
            Dėl Rygos per Šiaulius įdomus komentaras iš SSC:

            Thus, the service via Šauļiai would be incredibly expensive, unless the Latvian government procures a public service Rīga–Jelgava–Meitene. And, of course, the Latvian government can only procure public service from PV – not LTG. So I'm not even sure it would be possible for the Latvian side to subsidize the service in any kind of way. It's the same problem for Estonians for extending our Valga trains to Tartu, I think. Maybe there is some loophole, but idk.

            In general, the EU wants cross-border rail to be free market. But it doesn't work. Especially when infrastructure fees are 600% more for free market services.

            Some calculations:
            If LTG Link would operate Šauliai–Rīga, then from the border to Rīga there's 76 km on LDz tracks. At 5.78 €/km, the infrastructure fee for LTG Link would add up to 439 Eur. Meanwhile, for PV the fee would be just 0.98 €/km, thus they would only have to pay 75 Eur.

            https://www.skyscrapercity.com/threa...post-185156315

            Comment


              Parašė Košutas Rodyti pranešimą

              Dėl Rygos per Šiaulius įdomus komentaras iš SSC:
              O Latviam važiuojant mūsų bėgiais koki mokesčiai? Toki patys kaip LTG Link?

              Comment


                Parašė Košutas Rodyti pranešimą

                Dėl Rygos per Šiaulius įdomus komentaras iš SSC:
                18 keleivių bilietų padengtų infrastruktūros mokestį LDZ. Gal ir nėra taip tragiška.

                Comment


                  Gal kas važiavo šventiniu traukiniu atgal 23:30h. Varėna - Vilnius? Įdomu, kiek keleivių buvo

                  Comment


                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                    Gal kas važiavo šventiniu traukiniu atgal 23:30h. Varėna - Vilnius? Įdomu, kiek keleivių buvo
                    Neskaičiavau, bet vizualiai virš 100 - tikrai geras užpildymas.

                    Comment


                      https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uli-56-2109602

                      O čia taip galima? Visad maniau, kad šiuose techniniuose sustojimuose keleivių neleidžia lauk niekas....

                      Comment


                        Parašė angelswing Rodyti pranešimą
                        https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uli-56-2109602

                        O čia taip galima? Visad maniau, kad šiuose techniniuose sustojimuose keleivių neleidžia lauk niekas....
                        Jie atvaziuoja rusu traukiniu Rusijos gelezinkeliais. Lietuvos gelezinkeliu traukiniais jie nevaziuoja. Straipsnis ne i sia tema. + mokamas turinys,

                        Comment


                          Panašu, kad LTG traukiniai į Latviją važiuos: https://www.cvonline.lt/lt/vacancy/1...e-latviu-kalba

                          Comment


                            Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                            Panašu, kad LTG traukiniai į Latviją važiuos: https://www.cvonline.lt/lt/vacancy/1...e-latviu-kalba
                            Anglų ir latvių kalba? Grįžimas į depą apie 23:50 ir sekantis išvykimas 05:00? 1565 € bruto?

                            Tiesiog svajonių darbas, supakuokit tris.

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                              Jie atvaziuoja rusu traukiniu Rusijos gelezinkeliais. Lietuvos gelezinkeliu traukiniais jie nevaziuoja. Straipsnis ne i sia tema. + mokamas turinys,
                              Visiškai į temą. Žmonės atvažiuoja į Lietuvos geležinkelio stotį ir joje išlipa. Temoje frazė "Lietuvos geležinkeliai" reiškia ne įmonės pavadinimą, o Lietuvos teritorijoje esančią geležinkelio infrastruktūrą.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Anglų ir latvių kalba? Grįžimas į depą apie 23:50 ir sekantis išvykimas 05:00? 1565 € bruto?

                                Tiesiog svajonių darbas, supakuokit tris.
                                Svarbiausia gaus panakvot viešbučiuose ir stilingą aprangą.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Anglų ir latvių kalba? Grįžimas į depą apie 23:50 ir sekantis išvykimas 05:00? 1565 € bruto?

                                  Tiesiog svajonių darbas, supakuokit tris.
                                  Rašo, kad vėlyvas grįžimas ir abkstyvas išvykimas kartais.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Svarbiausia gaus panakvot viešbučiuose ir stilingą aprangą.
                                    Vokiečių mašinistai krovinių vežime taip ir dirba.
                                    Keleivinis judėjimas kiek labiau prognozuojamas, bet irgi yra viešbutyje budintis personalas.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Vokiečių mašinistai krovinių vežime taip ir dirba.
                                      Keleivinis judėjimas kiek labiau prognozuojamas, bet irgi yra viešbutyje budintis personalas.
                                      Atlyginimas irgi vos didesnis už tenykštę minimalkę?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Atlyginimas irgi vos didesnis už tenykštę minimalkę?
                                        Jie realistai ir supranta, jog pvz DB yra ne vieninteliai, kuriems reikiai kvalifikuotų mašinistų.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Grįžimas į depą apie 23:50 ir sekantis išvykimas 05:00?
                                          Pagal darbo kodeksą poilsis tarp pamainų yra 11 h. Pertrauktu grafiku dirbant mažėja gal iki 8:30 / 9 h. Realybėje dirbtų kelias paras grįžtant vėlai, bet ir vėlai pradedant, po to pora išeiginių, o tada būtų nuo ankstyvo ryto, bet anksti ir baigtų.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X