Nurašinėti Škodas būtų tikrai neracionalu. Geriausias sprendimas būtų supirkti dalis jau apardytiems traukiniams ir juos vėl paleisti į eismą didinant kursavimo dažnumą. Bet žinant, kad LTG viskas per aną galą vykdoma, nebūtų nė kiek nuostabu, jei pasitaikius tokiai galimybei nurašytų kokią pusę Škodų ir jas toliau, tik jau be sąžinės graužaties, naudotų dalims.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Tuo pačiu įdomu pasižiūrėti, kaip nuo 2020 pasikeitė planuojami traukinių kiekiai.
2020 metais paskelbus pirkimą, planuose buvo 17 EMU ir 21 DMU. EMU turėjo būtų dviejų rūšių: Intercity (Klaipėdai) bei urban vietiniams maršrutams.
Turėjo būti perkama 9 Intercity ir 8 Urban traukiniai (išsamiau šiame poste)
Dar metų gale buvo nuspręsta pakeisti perkamų traukinių kiekius bei atsisakyti dyzelinių DMU. Pagal planą turėtų būti perkama 12 Intercity ir 19 hibridinių Regio traukinių:
Šiek tiek liūdina faktas, kad Regio traukiniai bus dvivagoniai ir talpins 100-120 keleivių. Net dabartinės 630m Pesos talpina daugiau (nors ir suspaustų kaip silkių). Turbūt vėl išpopuliarės praktika kabinti po du-tris į reisą.
Intercity skirta išimtinai Vilnius - Klaipėda (plane yra ir Minskas, tačiau planas sudarytas gerokai prieš šio maršruto uždarymą). Hibridai turėtų pakeisti dyzelius maršrutuose Klaipėda - Šilutė, Radviliškis - Mažeikiai, Šiauliai - Panevėžys, Vilnius - Stasylos (dabar važiuoja tik iki Jašiūnų), Vilnius - Varėna - Marcinkonys, Kaunas - Šiauliai, Kaunas - Kybartai bei Kaunas - Marijampolė. Numatyta įrengti hibridų krovimo vietas Mažeikiuose, Panevėžyje, Varėnoje, Kybartuose bei Marijampolėje. Vilnius - Kena, Vilnius - Trakai bei Vilnius - Kaunas lieka su Škodomis, tuo tarpu Vilnius - Turmantas bei dabar jau sutrumpintas Šiauliai - Rokiškis - dyzelinėmis Pesomis. Panašu, kad numatyta į Turmantą perkelti visas dabartines Klaipėdos Pesas (jei iki to laiko visos nebus pastatytos į patvorį ) o į Rokiškį - 630/620m Pesas:
Iš tolimesnių pirkimo dokumentų nusimato šiek tiek naujų maršrutų bei pasikeitimų esamuose:- Vilnius - Varėna - Marcinkonys: leidžiant hibridus jiems neužteks baterijos įveikti atstumą, tad numatomas stovėjimas Varėnoje pasikrauti. Keliaujantiems į Marcinkonis turėtų labai patikti;
- Kaunas - Kėdainiai: naujas maršrutas, galimai turėtų būti dažnesnis nei esamas Kaunas - Šiauliai;
- Elektrifikuotuose ruožuose numatoma kelti greitį iki 160 km/h, neelektrifikuotuose - iki 120 km/h.
- 15 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąEMU/DMU kabinimas po kelis į sąstatą yra normali praktika, tai gal ir yra logikos nepirkti didesnių.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bet traukiantys vagonai nėra daug brangesni nei tiesiog vagonai? Imkim du dvivagoniai sukabinti, kur du vagonai atskirai gali būti ir traukiantys vs vienas traukiantis ir trys paprasti vagonai.
Mažiausiuose dviejų vagonų FLIRTuose yra vienas traukiantis vagonas. Keturių vagonų FLIRTuose būna du traukiantys vagonai, tai ar imtume vieną 4 vagonų EMU ar du sukabintus 2 vagonų EMU, traukiančių vagonų skaičius būtų toks pats. Skirtumas gal tik tas, kad vagonuose su vairuotojo kabina yra šiek tiek mažiau vietų keleiviams. Bet LTG turbūt pasvėrė šitą logiką, nes, kaip bebūtų, kai kurie maršrutai turi gana mažus srautus be didelių didėjimo perspektyvų ir dažniausiai ten pakaks vieno 2 vagonų traukinuko, kai dvigubi (ar trigubi) sąstatai bus formuojami tik kokio nors išskirtinio didelio poreikio sąlygomis kaip šventės, populiarūs sezoniniai maršrutai geru oru ir t.t.
- 1 patinka
Comment
-
Tai čia mamo neišmamymas, nežinojau, kad 4 vagonų sąstate bus 2 traukiantys vagonai, o ne vienas. Tai iš esmės tada net nelabai apsimoka pjrkti 4, nes 2+2 suteikia lankstumo, gali ir kartu ir atskirai leist priklausomai nuo poreikio. Na nebnt labai ženkliai 2+2 gaunasi brangiau nei 4, bet jei tiek pat traukjančių vagonų, tai meturėtų labai ženkliai kaina skirtis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNurašinėti Škodas būtų tikrai neracionalu. Geriausias sprendimas būtų supirkti dalis jau apardytiems traukiniams ir juos vėl paleisti į eismą didinant kursavimo dažnumą. Bet žinant, kad LTG viskas per aną galą vykdoma, nebūtų nė kiek nuostabu, jei pasitaikius tokiai galimybei nurašytų kokią pusę Škodų ir jas toliau, tik jau be sąžinės graužaties, naudotų dalims.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNurašinėti Škodas būtų tikrai neracionalu. Geriausias sprendimas būtų supirkti dalis jau apardytiems traukiniams ir juos vėl paleisti į eismą didinant kursavimo dažnumą. Bet žinant, kad LTG viskas per aną galą vykdoma, nebūtų nė kiek nuostabu, jei pasitaikius tokiai galimybei nurašytų kokią pusę Škodų ir jas toliau, tik jau be sąžinės graužaties, naudotų dalims.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPanaikinus kenkėjišką reikalavimą viską pirkti per viešosius pirkimus, situacija su atsarginių dalių tiekimų pagerėtų 1000 kartų. Jeigu paprastą riebokšlį, kainuojantį 0,87€ perka 4 mėnesius, kai prieš 4 metus jį atveždavo per 2 valandas (ir kainuodavo jis tada 0,60€).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKas išmano įstatymus, tiems VPĮ nebaisus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai informuok apie tai LTG vadovus, kad jie leistų tiekimo grandinei pirkti be sutarčių, be techninių sąlygų (kuriose prirašyta tiek nesąmonių), be SAP kortelių.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąReikia ne pirkti be sutarčių, bet sudaryti ilgalaikio tiekimo sutartis.
Parašė Gator Rodyti pranešimąKažkas čia ne taip, netiku, kad biurokratija ant tiek įsigalėjo, kad 0.87 eur detalės negali nupirkti šiaip (ar bent apklausos būdu) ir turi daryti 4 mėn procedūrą.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOk, sutartis sudaroma nupirkti 10 vnt. riebokšlių 80*105, bet atveža remontuoti mazgą, kur prireikia riebokšlio 80*110 ir viskas - remontas yra sustabdomas, riedmenys važiuoja su viršridomis.
A: nebuvo išsiaiškinti poreikiai;
B: nebuvo sutarta dėl į kiekius neįtrauktų retai naudojamų pozicijų kainų ir pristatymo terminų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOk, sutartis sudaroma nupirkti 10 vnt. riebokšlių 80*105, bet atveža remontuoti mazgą, kur prireikia riebokšlio 80*110 ir viskas - remontas yra sustabdomas, riedmenys važiuoja su viršridomis.
Kažkada taip ir buvo, bet "siekiant sumažinti korupciją", LTG buvo leista pirkti tik per viešosius pirkimus.-
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kas išmano įstatymus, tiems VPĮ nebaisus. O kiti juo dangsto savo nesugebėjimą dirbti.
Nes ta aklai laikosi įstatymų ir nupirkti ką reikia neįmanoma.-
Comment
Comment