Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė felar Rodyti pranešimąKaip ir visur viešam sektoriuje, per maži atlyginimai, kad būtų labai daug motyvuotų darbuotojų.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Puiku, aiškiai matosi, kaip vadovų algos auga, o darbuotojų krenta. To rezultatas atsispindi kad ir švieslentėse
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Nes jei būtų atvirkščiai tai būtų geresni sprendimai dėl švieslenčių priimti? Realybėj už tokius atlyginimus nežinau kas gali eiti dirbti į vadovaujančias pozicijas, jei aukšto lygio vadovo atlyginimai strateginėje įmonėje atitinka eilinio statybininko ar žemiausios grandies call centro pamainos vadovo atlyginimą.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
5777 eilinis statybininkas ar call centro žemiausios grandies pamainos vadovas?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Labai įdomiai skaitote skaičių 2689. Įdomu kaip skaitytumėte 1870 kurie tikriausiai ir priima sprendimą kokią švieslentę pirkti?
Nes jei būtų atvirkščiai tai būtų geresni sprendimai dėl švieslenčių priimti? Realybėj už tokius atlyginimus nežinau kas gali eiti dirbti į vadovaujančias pozicijas, jei aukšto lygio vadovo atlyginimai strateginėje įmonėje atitinka eilinio statybininko ar žemiausios grandies call centro pamainos vadovo atlyginimą.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąkodel nerasote i tema? keleiviu vezimas - o ne algos ir visa kita.
Į temą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Pats atidžiau skaityk. 2689 ne aukšto lygio vadovai, o vidutinio lygio ir šiaip specialistai.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
2689 yra sričių ekspertai, būtent tie kurie ir nusprendžia kad švieslentes statysim ir tada siūlo vadovams.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ne apie tuos, kurie sprendžia jis kalbėjo, o tiesiog bendrai kalbėjo, kad prastos algos geležinkeliuose jei net aukšto lygio vadovai uždirba kaip statybininkai.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Statybininkas uždirba po 3k ir daugiau sezono metu, specialistai dar daugiau ir čia jokio vadovaujančio darbo nedirbantys. Aukšto lygio vadovas už 3,5k po mokesčių tokioje įmonėje yra apgailėtina.
Specialistas specialistui nelygus yra kas ir dvigubai daugiau uždirba, bet prieš tai kakbėjai, kad žemiausios grandies call centro pamainos vadovas tiek uždirba, tad nekeičiame dalykų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąTos švieslentės ūžia, nežinau su kuo palyginti. Kaip fenas ar dulkių siurblys kitam kambary. Kaip geiminis PC senais laikais. Ramesnėse stotyse tai labai girdisi. Matyt, tikrai, į krituliams atsparias dėžes sumontuoti televizoriai, kažkokie PC ir priverstinė ventiliacija.
- 9 patinka
Comment
-
Kaip supratau dar galutinai nepatvirtina, bet lygtais turėsim Stadler'ius Lietuvoje skirtus naujai elektrifikuotiems ruožams į Klaipėdą.
„LTG Link“ pirks lenkiškus elektrinius traukinius
https://www.vz.lt/transportas-logist...ius-traukinius
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ netrukus turėtų pasirašyti kelių šimtų milijonų eurų vertės naujų elektrinių ir baterijomis varomų traukinių įsigijimo sutartį su Šveicarijos traukinių gamybos koncerno „Stadler Rail“ antrine įmone Lenkijoje „Stadler Polska“.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTraukiniai pagal gamybos šalį, ne pagal prekinio ženklo šalį skaitosi?
Pvz automobiliuose nesako, kad bmw rusiškas ar hinda meksikietiškas jei perka tose šalyse gaminamus.
- 8 patinka
Comment
-
Lietuvai ruošiantis visiškai elektrifikuoti ruožą Vilnius–Klaipėda, „LTG Link“ reikės maždaug 30 naujų traukinių, dalis kurių bus elektriniai, dalis hibridiniai – jie iki 100 kilometrų neelektrifikuoto ruožo galės važiuoti varomi iš anksto įkrautomis baterijomis.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 12 patinka
Comment
Comment