Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2-3 stovi elektrodepe išmėsinėti (su planu kažkada sudėti atgal, tačiau planai turbūt ir liks planais, kai detalių reikia čia ir dabar). Neturėtų stebinti, žinant, kad tai yra chebra, kuri 2016 metų gamybos Pesą patvoryje atjungtais vagonais (ir atviru, pūvančiu nuo lietaus salonu) laiko bent 3 metus.

    Comment


      Na Vokietija turbūt irgi ne iš geležinkelių kompanijų dotuoja tuos 49eur/m, o iš valstybės dotacijų. Žinant, kad LTG dabar išskaidyta, tai nieko keisto, kad sunkūs laikai dabar LTG Link

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Nice. Tuo metu Vokietija paleidinėja savo 49 Eur bilietą, kuris galioja absoliučiai viskam, išskyrus IC/EC ir ICE traukinius. Apima nuoširdus baltas pavydas. Ypač turint omeny, kad Lietuva yra pirma ES pagal nuosavais automobiliais daromų kelionių modal share. Kažkas su mūsų transporto strategija yra seriously wrong

        Germany launches €49 monthly ticket for nationwide public transport (france24.com)
        Nepanašu, kad mes tokią strategiją išvis turėtume. Kažkaip baisu net pagalvoti kad bus su keleivių vežimu Rail Baltica prileidus LTG kreivarankius.

        Comment


          Labai aišku, kas bus - ryte į Varšuvą, po piet atgal, jei pasiseks kasdien.

          Comment


            Štai kokio mėšlo prisipirko LTG.

            Lentvario Geležinkelio stotis, 6 kelias, 18:55. Ekrane praktiškai nieko nesimato dėl saulės ir atspindžių, nors ekranas dar praktiškai naujas. Kai jis šiek tiek pabluks (o taip bus), tikriausiai nesimatys nieko net ir esant apsiniaukus. Foto yra "prizoominta" su telefono tele kamera. Realybėje apskritai beveik nieko nesimatė.
            Kitas dalykas, kad kai kurios švieslentės dalys jau dabar nebeveikia ir matosi kažkokie išdegę/sugedę plotai ekrane, uždengiantys kai kurią informaciją. Žodžiu, panašu, kad LTG šitą projektą darė pusgalviai, kurie nesuprasdami, ką daro, pripirko kažkokio naudoijimui netinkamo gaidžio, ko rezultatą dabar ir matome. Čia net nekalbant apie tai, kad niekas tokio formato švieslenčių apskritai nedaro ant peronų

            Paskutinis taisė John; 2023.05.10, 03:04.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Štai kokio mėšlo prisipirko LTG.

              Lentvario Geležinkelio stotis, 6 kelias, 18:55. Ekrane praktiškai nieko nesimato dėl saulės ir atspindžių, nors ekranas dar praktiškai naujas. Kai jis šiek tiek pabluks (o taip bus), tikriausiai nesimatys nieko net ir esant apsiniaukus. Foto yra "prizoominta" su telefono tele kamera. Realybėje apskritai beveik nieko nesimatė.
              Kitas dalykas, kad kai kurios švieslentės dalys jau dabar nebeveikia ir matosi kažkokie išdegę/sugedę plotai ekrane, uždengiantys kai kurią informaciją. Žodžiu, panašu, kad LTG šitą projektą darė pusgalviai, kurie nesuprasdami, ką daro, pripirko kažkokio naudoijimui netinkamo gaidžio, ko rezultatą dabar ir matome. Čia net nekalbant apie tai, kad niekas tokio formato švieslenčių apskritai nedaro ant peronų

              Šiaip, jei peronai būtų dengti, kaip įprasta civilizuotame pasaulyje, matytųsi geriau. O gal net ir išdegę nebūtų? (Nežinau, kaip dėl saulės poveikio tokiems ekranams, ar turi įtakos.)

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                Beveik nauji traukiniai leidžiami dalimis. Dėl riedmenų trūkumo karpomi maršrutai.
                Šituose dviejuose sakiniuose matosi tam tikra loginė grandinė

                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Tos švieslentės ūžia, nežinau su kuo palyginti. Kaip fenas ar dulkių siurblys kitam kambary. Kaip geiminis PC senais laikais. Ramesnėse stotyse tai labai girdisi. Matyt, tikrai, į krituliams atsparias dėžes sumontuoti televizoriai, kažkokie PC ir priverstinė ventiliacija.

                  Comment


                    Na, viena iš specifikacijos dalių buvo 55" LED ekranas, tad nestebintų paprasto tv pasirinkimas.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                      Na, viena iš specifikacijos dalių buvo 55" LED ekranas, tad nestebintų paprasto tv pasirinkimas.
                      "Paprasto TV" tikriausiai nesirinko, nes tokiose situacijose naudojami taip vadinami "profesionalūs" displėjai, kurių parametrai iš esmės identiški paprastų TV su keletu nedidelių pakeitimų, ir kurie kainuoja maždaug 2x brangiau už identiškų parametrų household teliką. Kaip bebūtų, paprastų LCD screenų naudojimas lauko sąlygomis yra iš principo kvestionuotinas sprendimas. Imho geriausias sprendimas būtų old school LED board'ai, kurie sėkmingai naudojami UK, Japonijoje jau daug daug metų, tarnauja ilgai, yra patikimi ir be problemų įskaitomi net esant tiesioginiams vidurdienio saulės spinduliams. Ir jie negenda.

                      Kitas dalykas, tai bendro ekrano naudojimas abiems keliams ant vieno perono. Taip niekur nedaroma. Kiekvienas kelias privalo turėti atskirą informacinį board'ą, ir ten turi būti rodoma tik tam keliui aktuali informacija dideliu šriftu, kuris matytųsi iš tolo t.y. bent jau keliolikos metrų. Bendrą informaciją rodantys boardai irgi gali būti, bet ne ten, kur dabar juos pakabino LTG.

                      All in all LTG viską daro blogai: naudoja abejotino tinkamumo ir kokybės technologiją, naudoja blogą board'ų išdėstymą, netinkamo dydžio šriftus ir t.t. Peršasi išvada, kad projektą vykdė žmonės, kurie anksčiau niekada nebuvo susidūrę su tokio pobūdžio projektais ir tiesiog nelabai suprato, ką daro. Dar klausimas, ar biškiuką paknisus, nepaaiškėtų, kad pirkimai buvo vykdomi iš kokios nors LTG ar susisiekimo ministerijos viercho pusbrolio žmonos dėdės įmonės, nes kai už nemažus pinigus priperkama visiško šūdo ir viskas padaroma akivaizdžiai atmestinai ir paskubomis, kažkaip sunku bandyti save įtikinti, kad viskas buvo skaidru ir tvarkinga.

                      Comment


                        Man tai toks įspūdis, kad LTG kas dirba nėra jokioj kitoje šalyje keliavęs geležinkeliu (neskaitant sovietų sąjungos) ir net neįsivaizduoja kaip viskas veikia. O realybėj toli nereiktų važiuoti, užtenka iki kokio Varšuvos priemiesčio nuvažiuoti, kad pamatyti kaip reikia įrenginėti traukinio stotis.
                        Net nekalbu apie didmiesčių stotis, bet pavyzdys iš Modlino, kas būtų turbūt Naujosios Vilnios analogas - LCD telikas su 20 artimiausių išvykimų, patogiam aukštyje, su minimaliu kiekiu perteklinės informacijos, ties kiekvienu keliu - bent kelios ryškios LED švieslentės su tik tam keliui skirta informacija. Na ir žinoma stogelis perone. Dar jei atsisakytų savo įpročio nurodyti tik peroną iš kurio išvyksta traukinys, bet nenurodyti iš kurio kelio (šitą sužinai tik perone) tai Lenkijos pavyzdys galėtų būti etalonas ką reikia daryti stotyse.
                        Click image for larger version

Name:	mod3.jpg
Views:	866
Size:	305,6 kB
ID:	2050111
                        Click image for larger version

Name:	mod1.jpg
Views:	1002
Size:	278,0 kB
ID:	2050109
                        Click image for larger version

Name:	mod2.jpg
Views:	861
Size:	171,9 kB
ID:	2050110

                        Comment


                          Parašė evil Rodyti pranešimą
                          Man tai toks įspūdis, kad LTG kas dirba nėra jokioj kitoje šalyje keliavęs geležinkeliu (neskaitant sovietų sąjungos) ir net neįsivaizduoja kaip viskas veikia. O realybėj toli nereiktų važiuoti, užtenka iki kokio Varšuvos priemiesčio nuvažiuoti, kad pamatyti kaip reikia įrenginėti traukinio stotis.
                          Net nekalbu apie didmiesčių stotis, bet pavyzdys iš Modlino, kas būtų turbūt Naujosios Vilnios analogas - LCD telikas su 20 artimiausių išvykimų, patogiam aukštyje, su minimaliu kiekiu perteklinės informacijos, ties kiekvienu keliu - bent kelios ryškios LED švieslentės su tik tam keliui skirta informacija. Na ir žinoma stogelis perone. Dar jei atsisakytų savo įpročio nurodyti tik peroną iš kurio išvyksta traukinys, bet nenurodyti iš kurio kelio (šitą sužinai tik perone) tai Lenkijos pavyzdys galėtų būti etalonas ką reikia daryti stotyse.
                          Ne tiek daug važinėju traukiniais, bet net ir man akivaizdu, kad čia absoliuti ABC. Ir kažkaip liūdna, kad LTG dirba tokie analfabetai.

                          Comment


                            Gal verta nepatingėti ir pildyti apklausas, kurias LTG atsiunčia, nusipirkus bilietą ir įvykus kelionei. Aš visada pildau tas apklausas ir dar nurodau, kad gali man paskambinti, ir jie paskambina. Tada dar kartą pakartoju nusiskundimus ir paprašau, kad juos būtinai persiųstų susijusios srities LTG žmonėms. Jeigu bus daugiau nusiskundimų dėl šitų akivaizdžių nesąmonių, gal kas nors ir pasikeis.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Gal verta nepatingėti ir pildyti apklausas, kurias LTG atsiunčia, nusipirkus bilietą ir įvykus kelionei. Aš visada pildau tas apklausas ir dar nurodau, kad gali man paskambinti, ir jie paskambina. Tada dar kartą pakartoju nusiskundimus ir paprašau, kad juos būtinai persiųstų susijusios srities LTG žmonėms. Jeigu bus daugiau nusiskundimų dėl šitų akivaizdžių nesąmonių, gal kas nors ir pasikeis.
                              Visada darau taip pat, bet dar niekad neskambino

                              Comment


                                Man tos apklausos kas kokį penktą važiavimą ateina, bet kiek pildžiau, dar niekad neskambino.

                                Comment


                                  Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                                  Visada darau taip pat, bet dar niekad neskambino
                                  Keista, man skambino mažiausiai 3 kartus.

                                  Comment


                                    Tipinis pavyzdys, kai žmonės dirba darbą tik dėl algos (aka dirbu darbą LG, bet man tie traukiniai iš esmės visiškai nusišvilpt). Jei darbuotojai būtų motyvuoti, būtų net čia atėję railfan'ų geriausios praktikos pavyzdžių pasiklaust, jei pačių žinių bagažas menkas.

                                    Comment


                                      Kaip ir visur viešam sektoriuje, per maži atlyginimai, kad būtų labai daug motyvuotų darbuotojų.

                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-05-16 17-47-09.png
Views:	1694
Size:	278,1 kB
ID:	2051279

                                      Comment


                                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                                        Kaip ir visur viešam sektoriuje, per maži atlyginimai, kad būtų labai daug motyvuotų darbuotojų.
                                        Čia brutto?

                                        Comment


                                          Tema vadinasi Keleiviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais. Autoriai pradejo rasyti ne i tema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X