Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Traukiniais aš nevažinėjau jau pusę metų, bet jokių ženklų, kurie draužia sedėti kartu - nemačiau.
    Ženklų nėra, o balso pranešimai - liko.

    Comment


      Neradau temos apie naujai įdiegtas švieslentes keleivinėse stotyse. Jose vis dar bėga eilutė, kad jos yra testuojamos, o vadovautis reiktų oficialiais tvarkaraščiais. Štai kaip jos atrodo Lentvaryje:

      Click image for larger version

Name:	PXL_20230430_052048175.jpg
Views:	1111
Size:	1,34 MB
ID:	2047783
      Click image for larger version

Name:	PXL_20230430_052211325.jpg
Views:	1080
Size:	1,88 MB
ID:	2047784

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Ženklų nėra, o balso pranešimai - liko.
        Tiesiog pakliuvote į 1 traukinį, kuriame per klaidą kartais išlenda sena, koronaviruso metu buvusi aktuali informacija.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą
          Neradau temos apie naujai įdiegtas švieslentes keleivinėse stotyse. Jose vis dar bėga eilutė, kad jos yra testuojamos, o vadovautis reiktų oficialiais tvarkaraščiais. Štai kaip jos atrodo Lentvaryje:
          Bet tai viešpatie šventas, nu kodėl jie abiems "keliams" skiria tik vieną švieslentę? Dabar net nuėjus ant platformos (perono), visvien neaišku, iš kurios kelio važiuoja koks traukinys, nebent kas nors turi fetišą šifruoti, kas tie "peronai" ir kas tie "keliai", kuo jie vienas nuo kito skiriasi ir iš kur bl*t išvažiuos mano traukinys? Jei būtų bent jau po atskirą švieslentę kiekvienam keliui, kur būtų rodomi traukiniai, kurie ten važiuos, šitą ženklinimo jovalą būtų galima nors kažkiek mitiguoti.

          Nu kodėl nebuvo galima padaryti kažko panašaus, kaip šiuo metu pertvarkomose stotyse daro lenkai? Kodėl reikėjo padaryti kažkokią sunkiai iššifruojamą ženklinimo betvarkę?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Nu kodėl nebuvo galima padaryti kažko panašaus, kaip šiuo metu pertvarkomose stotyse daro lenkai? Kodėl reikėjo padaryti kažkokią sunkiai iššifruojamą ženklinimo betvarkę?
            ...arba kaip buvo tame pačiame Vilniuje su senomis švieslentėmis. Dabar ne tik daug sunkiau susigaudyt peronuose, tačiau ir pagrindiniuose ekranuose atvykimai yra viršuje (kas yra daug mažiau aktuali informacija) ir užima tiek pat vietos, kiek išvykimai. Nėra normalu, kad pagrindiniame ekrane matosi keturi išvykimai...

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Bet tai viešpatie šventas, nu kodėl jie abiems "keliams" skiria tik vieną švieslentę? Dabar net nuėjus ant platformos (perono), visvien neaišku, iš kurios kelio važiuoja koks traukinys, nebent kas nors turi fetišą šifruoti, kas tie "peronai" ir kas tie "keliai", kuo jie vienas nuo kito skiriasi ir iš kur bl*t išvažiuos mano traukinys?
              Nežinau, aš tai laimingas, kad nebereikia klausti kasininkės iš kurio kelio vyks konkretus traukinys, prieš tai šitos info viešai paskelbtos niekur neradau: nei ant internetinio bilieto, nei tvarkaraščiuose internete, nei tvakaraščiuose stotyje. Iššifravimo uždavinys yra menkniekis palyginus, įprastas bet kam, kas skrido lėktuvu. Taip, pas lenkus ar vokiečius UX šiek tiek geriau atrodo, bet ir čia matosi "peron 2 tor 2".

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą

                Nežinau, aš tai laimingas, kad nebereikia klausti kasininkės iš kurio kelio vyks konkretus traukinys, prieš tai šitos info viešai paskelbtos niekur neradau: nei ant internetinio bilieto, nei tvarkaraščiuose internete, nei tvakaraščiuose stotyje. Iššifravimo uždavinys yra menkniekis palyginus, įprastas bet kam, kas skrido lėktuvu. Taip, pas lenkus ar vokiečius UX šiek tiek geriau atrodo, bet ir čia matosi "peron 2 tor 2".
                Mažesniuose miestuose ši sistema yra geriau nei nieko. Vilniuje - visiškas downgrade'as.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                  Nežinau, aš tai laimingas, kad nebereikia klausti kasininkės iš kurio kelio vyks konkretus traukinys, prieš tai šitos info viešai paskelbtos niekur neradau: nei ant internetinio bilieto, nei tvarkaraščiuose internete, nei tvakaraščiuose stotyje. Iššifravimo uždavinys yra menkniekis palyginus, įprastas bet kam, kas skrido lėktuvu. Taip, pas lenkus ar vokiečius UX šiek tiek geriau atrodo, bet ir čia matosi "peron 2 tor 2".
                  Bet tai kodėl negalima tiesiog visko daryti gerai, kaip yra visame normaliame pasaulyje? Kodėl reikia daryti kažkokią nesąmonę, kurios net Rusijoje nėra?

                  Comment


                    Parašė dtb Rodyti pranešimą

                    Tiesiog pakliuvote į 1 traukinį, kuriame per klaidą kartais išlenda sena, koronaviruso metu buvusi aktuali informacija.
                    Tiesiog Nepagaunamasis Džo.

                    Comment


                      Stotyse pradėjo skelbti informaciją balsu (dalis naujos keleivių informavimo sistemos).
                      Kaip ir ekranuose, informacija pateikiama galėtų būti ženkliai geriau - dabartinis įrašas tarpinėje maršruto stotyje skamba "Traukinys nr. xxx iš yyy atvyks į z kelią". Nei informacijos kada tas traukinys atvyks, nei kur jis važiuos toliau - kam reikia, tas turi ieškotis informacijos ekranuose, kurie vis dar veikia testiniu režimu ir rodo nepatogiai (ir neaiškiai).

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        Jie net autobusų šeštadienio vakare (18 val!) nesugeba paleist iš savų resursų, apie kokius dar derinimus gali būti kalba.
                        Traukiniai būtų iš LTG resursų, ne VMS. Sumažėjus prekinių traukinių srautams iš Baltarusijos/Rusijos, neturėtų būti problemų su darbuotojais. O ir laisvų elektrinių traukinių po Vilnius-Minskas maršruto panaikinimo neturėtų trūkti. Tereikia susitarti.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          <...> O ir laisvų elektrinių traukinių po Vilnius-Minskas maršruto panaikinimo neturėtų trūkti. Tereikia susitarti.
                          Aišku, offtopic nuo temos, bet rašau: du (jeigu ne trys) elektriniai traukiniai paleisti į detalių donorus. O trys buvę Minsko traukiniai - pastovioje eksploatacijoje Trakų ir Kauno maršrutuose. Tad nežinau, ar įmanoma būtų užtikrinti naujų maršrutų eismą su esamais resursais.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Kainos kyla. Jei autobusų kainos nesikeis, tai į Klaipėda autobusu bus pigiau. Tokiais tempais važiavimas traukiniais bus tik turtingiesiems.
                            Nuo birželio 1 d. brangsta traukinių bilietai, rodo „Lietuvos geležinkelių“ bilietų pardavimo platformoje esanti informacija. Pokytį patvirtino ir pati keleivių vežimu užsiimanti...
                            Paskutinis taisė Mantini; 2023.05.08, 23:29.

                            Comment


                              Parašė Mantini Rodyti pranešimą
                              Kainos kyla. Jei autobusų kainos nesikeis, tai į Klaipėda autobusu bus pigiau. Tokiais tempais važiavimas traukiniais bus tik turtingiesiems.
                              Nice. Tuo metu Vokietija paleidinėja savo 49 Eur bilietą, kuris galioja absoliučiai viskam, išskyrus IC/EC ir ICE traukinius. Apima nuoširdus baltas pavydas. Ypač turint omeny, kad Lietuva yra pirma ES pagal nuosavais automobiliais daromų kelionių modal share. Kažkas su mūsų transporto strategija yra seriously wrong

                              Germany launches €49 monthly ticket for nationwide public transport (france24.com)

                              The "Deutschlandticket" offers unlimited access to Germany's bus and metro systems, as well as local and regional trains -- with only long-distance high-speed services not included.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Traukiniai būtų iš LTG resursų, ne VMS. Sumažėjus prekinių traukinių srautams iš Baltarusijos/Rusijos, neturėtų būti problemų su darbuotojais. O ir laisvų elektrinių traukinių po Vilnius-Minskas maršruto panaikinimo neturėtų trūkti. Tereikia susitarti.
                                LTG resursų neturi. Beveik nauji traukiniai leidžiami dalimis. Dėl riedmenų trūkumo karpomi maršrutai. Naujoji Vilnia - Vilnius jiems ant tiek neapsimoka, kad prieš keletą metų nukarpė daugiau nei pusę maršruto, stengdamiesi kuo mažiau varinėti elektrinius iki el. depo.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                  LTG resursų neturi. Beveik nauji traukiniai leidžiami dalimis. Dėl riedmenų trūkumo karpomi maršrutai. Naujoji Vilnia - Vilnius jiems ant tiek neapsimoka, kad prieš keletą metų nukarpė daugiau nei pusę maršruto, stengdamiesi kuo mažiau varinėti elektrinius iki el. depo.
                                  EJ575 leidžiami dalims?

                                  Comment


                                    2-3 stovi elektrodepe išmėsinėti (su planu kažkada sudėti atgal, tačiau planai turbūt ir liks planais, kai detalių reikia čia ir dabar). Neturėtų stebinti, žinant, kad tai yra chebra, kuri 2016 metų gamybos Pesą patvoryje atjungtais vagonais (ir atviru, pūvančiu nuo lietaus salonu) laiko bent 3 metus.

                                    Comment


                                      Na Vokietija turbūt irgi ne iš geležinkelių kompanijų dotuoja tuos 49eur/m, o iš valstybės dotacijų. Žinant, kad LTG dabar išskaidyta, tai nieko keisto, kad sunkūs laikai dabar LTG Link

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Nice. Tuo metu Vokietija paleidinėja savo 49 Eur bilietą, kuris galioja absoliučiai viskam, išskyrus IC/EC ir ICE traukinius. Apima nuoširdus baltas pavydas. Ypač turint omeny, kad Lietuva yra pirma ES pagal nuosavais automobiliais daromų kelionių modal share. Kažkas su mūsų transporto strategija yra seriously wrong

                                        Germany launches €49 monthly ticket for nationwide public transport (france24.com)
                                        Nepanašu, kad mes tokią strategiją išvis turėtume. Kažkaip baisu net pagalvoti kad bus su keleivių vežimu Rail Baltica prileidus LTG kreivarankius.

                                        Comment


                                          Labai aišku, kas bus - ryte į Varšuvą, po piet atgal, jei pasiseks kasdien.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X