Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ir atsakymas yra neteisingas, nes pvz jei yra koks nors maršrutas, kuriame didžiausias srautas pvz nuo 7 iki 10 val ir paskui nuo 16 iki 18 val ir yra 4 traukiniai, tai geriausias grafikas būtų 2 traukiniai 7-10 val tarpe ir 2 traukiniai 16-18 val tarpe, o ne 4 traukiniai taktiniu kas 2 ar kas 3 valandos taktu.
Taktas nereiškia, kad traukiniai visą dieną važiuoja tik kartą per valandą. Bet jie visada važiuoja bent kartą per valandą, tarkim nuo 6 ryto iki 22 val). Piko metu (paprastai ryte 7-9val. ir vakare 17-19val.) traukinių skaičius gali būti dvigubinamas, trigubinamas ar keturgubinamas nuo standartinio takto, kaip yra UK ir kitose šalyse. Jeigu visą dieną traukiniai važiuoja kas valandą (tarkim 6:00, 7:00, 8:00...) pagal taktinį tvarkaraštį, tai piko taktas gali turėti papildomus traukinius (tarkim 7:30 ir 8:30 bei 16:30, 17:30, 18:30) arba net po dar daugiau papildomų traukinių piko metu (7:30, 7:45, 8:15, 8:30 ir t.t.). Esmė, kad visi jie važiuoja tam tikru intervalu, tarkim kas 30 minučių ar net kas 15 minučių. Tai eidamas į darbą ryte žinai, kad traukinys tikrai bus ne vėliau, nei už 15 minučių. Atitinkamai vakare važiuodamas namo. Dienos metu ir savaitgaliais kas valandą.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąKlausimas: o mieste prieš naudodamiesi VT žiūrite į tvarkaraščius? Nes kai autobusai kartą per valandą, bent aš tikrai žiūriu ir taikausi prie jų. Kai kart 15 minučių irgi paoptimizuoju kada iš namų išeit.
O kai transportas kartą ar du kartus į valandą, jau reikia pasistengti ir nesušalti.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Dažniausiai ne, nes per kokį 10 min kažkuris transportas vistiek atvažiuos. Jei laukti ilgiau, važiuoju kitu mašrutu, nes Miestas.
O kai transportas kartą ar du kartus į valandą, jau reikia pasistengti ir nesušalti.
Comment
-
Pasidalinsiu savo patirtimi iš Vilnius-Trakai maršruto. Tiksliau, kaip šiuo maršrutu nesinaudojau, nors labai labai norėjau.
Sekmadienį sugalvojom su draugais nuvažiuoti į Trakus traukiniu ir pasiovaikščioti kelioliką km iki Lentvario. Nelabai planavom, bet galvojom, kad nu juk tikrai bus bent keli traukiniai kažkada po pietų iš Vilniaus į Trakus, ane? Buvo. Vienas, 12:40, į kurį nespėjom. Užtat kitas traukinys tik 16:25 t.y. 3 val. ir 45 min tarpas tvarkaraštyje vidury fakin dienos tarp Vilniaus ir kitos top turizmo destinacijos Lietuvoje. Kas per imbecilai kuria LTG tvarkaraščius? Aš norėčiau sutikti tą žmogų gyvai ir pažiūrėti jam į akis. Tik tiek. Man smalsu, kokie fruktai dirba tuos darbus LTG? Koks tų žmonių pasaulio suvokimas? Kaip jie apskritai atrodo?
Paguodos prizas tą dieną buvo bent jau tas, kad pasivaikščiojus nuo trakų iki Lentvario, pavyko nesunkiai pasigauti traukinį Lantvaryje, kuris be Vilniaus turbūt gauna didžiausią skaičių traukinių visoje Lietuvoje.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąMan cia nieko nuostabaus i darbus ( jei dirbama Traukuose) yra kaip nuvykti, is darbo taipogi. Kol kas Lietuvoje nera traukinio rusies - turistams miegaliams. +yra autobusai.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąGal trūksta riedmenų.Paskutinis taisė Silber418; 2023.04.25, 22:29.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Pradžiai galima būtų leisti kad ir motrises. Tarkime, 20 minučių intervalais su ilgesniu operavino laiku vasaros sezono metu.
Comment
-
Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
Bet tada prasidėtų komentarai, kam po laidais važiuoja dyzeliniai traukiniai - vėl blogai... Žinoma, gal kas 20 minučių ir nereikia, vis gi, yra autobusai, kurie važiuoja tiek pat laiko, bet dažniau įmanoma planuoti, nes kartais keistai atrodo (Vilnius-Kaunas atvejis), kai traukinys atvažiuoja į stotį, jame pasikeičia keleiviai, po 15 min. jis išvažiuoja, o tada kitoj stoty stovi virš valandos...
Kaunas - Vilnius taip pat yra atkarpa, kurioje galėtų būti intesyvus eismas geležinkeliu ir iki vėlumos. Autobusai tuomet vyktų rečiau.
Galiausiai, galima būtų daugiau autobusų skirti kitiems reisams, kur geležinkeliais susisiekimas yra mažiau patogus.
Comment
-
Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
Žinoma, gal kas 20 minučių ir nereikia, vis gi, yra autobusai,
Vis mažiau keleivių renkasi VT dėl jo šūdinumo.
Mažinam reisus ir toliau.
???
Profit
- 10 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąGal kas nors galėtų LTG priminti jog pandemijos valdymo priemonės nebėra aktualio? Is sėsti į kas antrą vietą pripildytame traukinyje kaip ir neįmanoma.
Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąGal kas nors galėtų LTG priminti jog pandemijos valdymo priemonės nebėra aktualio? Is sėsti į kas antrą vietą pripildytame traukinyje kaip ir neįmanoma. Bet jei jie stengiasi ją valdyti, kur traukinyje dingo žadamos rankų dezinfekcijos priemonės?
- 2 patinka
Comment
Comment