Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Manau skolintųsi (ar skelbtų konkursą operuoti) pradžioje iš Ukrainos geležinkelių. Kijevas-Minskas-Vilnius-Ryga traukinys puikiai veikė šitame kelyje, užtektų tik palydovus vietinius turėti.
    O kaip atvežti vagonus iš Ukrainos? - Lenkijos gabaritas neleis tai padaryti.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      O kaip atvežti vagonus iš Ukrainos? - Lenkijos gabaritas neleis tai padaryti.
      Iliustraciniams tikslams

      Comment


        Vilnius - Ignalina penktadienį 16:32h.dvivagonė PESA tokia pilna, kad virš 50 žmonių stovi.

        Comment


          Nuo vasario 6 dienos prasideda elektrifikacijos projekto darbai, dėl kurių laikinai keisis keleivinių traukinių maršrutų laikai tarp Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Klaipėdos. Visa info - https://ltglink.lt/elektrifikacija





          Comment


            Pagaliau

            Comment


              O gal kas turi duomenis kiek pax kaleiviniuose vagonuose pervežti LG turi, o kiek per dieną vienu metu (geriausiai būtų maksimaliai važiuojant) yra panaudojama?

              Comment


                Kažin stotyse man kolą ir vandenį entuziastingai siūlo, nes sako, kad labai šaunus keleivis, ar nes uždirba komisinius nuo pardavimų
                Palydovė bando pasakot, kad nieko negauna, tačiau suabejojau. Jei nieko negauna, tai duodu 10/10 už darbą.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Kažin stotyse man kolą ir vandenį entuziastingai siūlo, nes sako, kad labai šaunus keleivis, ar nes uždirba komisinius nuo pardavimų
                  Palydovė bando pasakot, kad nieko negauna, tačiau suabejojau. Jei nieko negauna, tai duodu 10/10 už darbą.
                  Galiu patvirtinti, kad nieko negauna pinigine išraiška, nebent karmos taškų nuo keleivių.

                  Comment


                    Darbo dienomis važiuoja tr.nr.42/41 ir 56/55. Tačiau tvarkaraštyje nerodo. Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Gal klystu.

                    Comment


                      Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
                      Darbo dienomis važiuoja tr.nr.42/41 ir 56/55. Tačiau tvarkaraštyje nerodo. Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Gal klystu.
                      Dėl elektrifikacijos atšaukti, važiuoja tik sekmadieniais. Nuo kovo 17 d. sugrįš pilnu tempu.

                      Comment


                        Parašė dtb Rodyti pranešimą

                        Dėl elektrifikacijos atšaukti, važiuoja tik sekmadieniais. Nuo kovo 17 d. sugrįš pilnu tempu.
                        Tuomet kokiais maršrutais vyksta 41 ir 56 į Šiaulius ir iš Šiaulių darbo dienomis?

                        Comment


                          Parašė Dariukas Rodyti pranešimą

                          Tuomet kokiais maršrutais vyksta 41 ir 56 į Šiaulius ir iš Šiaulių darbo dienomis?
                          Sutrumpintais Šiauliai-Radviliškis ir Radviliškis-Šiauliai, siekiant šiek tiek pagerinti susisiekimą.

                          Comment


                            LTG paleidžia lojalumo programą su taškais: https://ltglink.lt/tvariu-kelioniu-klubas







                            Man šiek tiek neaiškios/nelogiškos pora vietų:
                            • Keliaudami vietinio susisiekimo traukiniais (Lietuvos teritorijoje) Tvarių kelionių KLUBO nariai kaupia KLUBO taškus. Taškai skaičiuojami taip: 17,42 km. = 1 kg CO₂= 1 taškas = 0,03 Eur. Pasiekus 2 Eur sumą ne vėliau kaip per 24 valandas sukaupti KLUBO taškai automatiškai sugeneruojami į atitinkamos vertės Nuolaidų kuponą.
                            • Sugeneruoto Nuolaidų kupono galiojimo laikas yra 60 kalendorinių dienų.
                            Taip išeina nebus galimybės sukaupti daugiau taškų, nei 2 Eur ir, tarkim, susigeneruoti 20 Eur nuolaidos kuponą mano išsvajotai kelionei į Klaipėdą ar Palangą 1 klase? Kaskart, kai pasieks 2 Eur, automatiškai generuos 2 Eur kuponą, kuris galios 60 dienų? O kodėl ne 10 Eur ar 15 Eur? Jei tikrai taip, tai biškį nieko gero
                            Paskutinis taisė John; 2023.03.07, 19:54.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              LTG paleidžia lojalumo programą su taškais: https://ltglink.lt/tvariu-kelioniu-klubas


                              Man šiek tiek neaiškios/nelogiškos pora vietų:[/LIST]Taip išeina nebus galimybės sukaupti daugiau taškų, nei 2 Eur ir, tarkim, susigeneruoti 20 Eur nuolaidos kuponą mano išsvajotai kelionei į Klaipėdą ar Palangą 1 klase? Kaskart, kai pasieks 2 Eur, automatiškai generuos 2 Eur kuponą, kuris galios 60 dienų? O kodėl ne 10 Eur ar 15 Eur? Jei tikrai taip, tai biškį nieko gero
                              Jeigu 17,42 km atitinka 0,03 €, tai kad gautum 2 eurų nuolaidą, reikės nuvažiuoti 1161 km.

                              Iš tikrųjų nesąmonė toks trumpas galiojimo laikas. Palyginimui – Deutsche Bahn BahnBonus taškai galioja metus. Ten taškus galima keisti ne tik į kuponus, bet ir kuponus traukinio restorane, kuponus dviračių dalijimosi paslaugai, „apgreidams“ į pirmą klasę arba į kokius niekučius – puodelius, termosus.
                              Už 1 € bilieto kainos skaičiuojasi vienas taškas, bet kartais būna akcijų, kad perkant tam tikrus bilietus ar tam tikromis datomis taškų gauni 2x ar 4x. Už 250 taškų gali išsiimti 5 € kuponą restoranui ar bilietui, nuo tos dienos kuponas galioja metus.
                              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                LTG išsisukinėja nuo atsakymo, ar bus didinamas traukinių greitis, elektrifikavus Kaišiadorys-Klaipėda ruožą. Jau žinom, kad elektrifikuos, žinom, kad pirks naujus traukinius. O greitis, reikia suprasti, visur liks tas pats: maks. 120km/h.
                                Viskas čia gerai: visais laikais Lietuvoje (bent nuo 4-to XX a. dešimtmečio) 120 km/h buvo maksimalus greitojo traukinio greitis.

                                Lietuvos aidas, 1936-09-25:

                                Click image for larger version  Name:	Image.jpg Views:	0 Size:	190,9 kB ID:	2044707

                                Dabar tik, dėl darbų, truputį ilgėliau reikia važiuoti:

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-04-18 at 15-56-58 Traukinio e. bilietas LTG Link.png
Views:	577
Size:	95,2 kB
ID:	2044708
                                Paskutinis taisė kuk; 2023.04.18, 15:58.

                                Comment


                                  Parašė kuk Rodyti pranešimą

                                  Viskas čia gerai: visais laikais Lietuvoje (bent nuo 4-to XX a. dešimtmečio) 120 km/h buvo maksimalus greitojo traukinio greitis.
                                  Ištikimai laikomės tradicijų! Per beveik devyniasdešimt metų laikotarpį žmonija spėjo išsilaipinti mėnulyje, bet Lietuvos geležinkeliai vis dar nesugeba perlipti 120km/h barjero.

                                  Comment


                                    Parašė evil Rodyti pranešimą

                                    Ištikimai laikomės tradicijų! Per beveik devyniasdešimt metų laikotarpį žmonija spėjo išsilaipinti mėnulyje, bet Lietuvos geležinkeliai vis dar nesugeba perlipti 120km/h barjero.
                                    Svarbu dabar labai gerus PR specialistus turi ir traukiniai per Kalėdos važinėja dekoruoti Petruškevičiaus.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      kuk Ačiū už pasidalinimą.

                                      <...>
                                      Kodėl tame greitajame traukinyje nebuvo numatoma I klasės? Gal tais laikais I klasė turėjo aukštus standartus ir buvo tik tarptautiniuose traukiniuose, su restoranu, atitinkamu aptarnavimu ir panašiai.

                                      Parašė evil Rodyti pranešimą

                                      Ištikimai laikomės tradicijų! Per beveik devyniasdešimt metų laikotarpį žmonija spėjo išsilaipinti mėnulyje, bet Lietuvos geležinkeliai vis dar nesugeba perlipti 120km/h barjero.
                                      Aš įsitikinęs, kad žymiai didesnis efektas būtų ne didinant greitį, o didinant traukinių skaičių ir kursavimo dažnumą. Kas iš tų 15-20 sutaupytų minučių, jeigu ir toliau bus 5 reisai per dieną (tarp pirmo ir trečio svarbiausio šalies miesto!!!).

                                      Dar kitas dalykas būtų komforto didinimas – tas turėtų iš dalies spręstis su naujais elektriniais traukiniais.
                                      Paskutinis taisė taccido; 2023.04.19, 01:15.
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                        kuk Ačiū už pasidalinimą.
                                        Kai nebuvo remontų, prieš keletus metus pats trumpiausias važiavimo laikas buvo lyg tai 3:52 val. Sunku suvokti, kaip tarpukariu sugebėjo planuoti 3:30 val.!
                                        Nes Kaunas - Klaipėda?

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Nes Kaunas - Klaipėda?
                                          Tiesa, apsižioplinau. Bet panašu, kad vis tiek greitai.
                                          Dabar Klaipėda-Šiauliai apie 1:45, Kaunas-Šiauliai 2:04, bet panaikinus visus sustojimus gal ir būtų apie 1:45. Sudėjus abu ruožus išeina 3:30 val. – ne greičiau, nei tarpukaryje.
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X