Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Pagal wikipediją, jie nurašyti 2022 rugpjūtį.
    Nurašius buhalteriškai, fizinis objektas dar gali labai ilgai egzistuoti. Sąstato aptarnavimo intervalai priklauso nuo kilometražo ir laiko, taip kad kalendorius tiksi.
    Bet vis dar yra galimybė juos turėti mažesnėmi išlaidomis nei užsakant eilines Pesas.

    Tiesa, kokie 25 kV AC 1520 mm variantai į Klaipėdą?

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      Nurašius buhalteriškai, fizinis objektas dar gali labai ilgai egzistuoti. Sąstato aptarnavimo intervalai priklauso nuo kilometražo ir laiko, taip kad kalendorius tiksi.
      Bet vis dar yra galimybė juos turėti mažesnėmi išlaidomis nei užsakant eilines Pesas.

      Tiesa, kokie 25 kV AC 1520 mm variantai į Klaipėdą?
      Nežinau, gal su geležinkeliais kitaip, bet su kelių transporto priemonėmis tokie dalykai nepraeitų. Jeigu TP išregistruojama, šansai ją įregistruoti atgal beveik nuliniai.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Nežinau, gal su geležinkeliais kitaip, bet su kelių transporto priemonėmis tokie dalykai nepraeitų. Jeigu TP išregistruojama, šansai ją įregistruoti atgal beveik nuliniai.
        Buhalterinis nurašymas reiškia, jog turtas nebėra naudojamas įmonės veikloje, jam nebereikia priskirti lėšų atnaujinuimui ir amortizacijai. Bet tai nereiškia, jog jis neturi likutinės vertės, juo negalima disponuoti ar jo esminės savybės kažkaip pasikeičia.

        Comment


          Parašė taccido Rodyti pranešimą
          Ar nori pasakyti, kad lietuviai siūlo naują maršrutą neturėdami traukinių?
          Jeigu jau lietuviai inicijuoja, tai turbūt ir numatę skirti kažkurį traukinį ar bent jau keletą vagonų. Tas man ir buvo įdomu, ką lietuviai gali pasiūlyti, ypač dabartinėje situacijoje, kai nuolatos kartojama, kad nėra riedmenų ir net maršrutai neva dėl šitos priežasties naikinami.
          Nebent lietuviai pasiūlytų tik savo šilumvežį (kurių turbūt yra laisvų dėl sumažėjusių krovinių pervežimų), o latviai su estais prisidėtų savo vagonais. Tada galima teigti, kad pasakymai „nėra riedmenų, uždarinėkime maršrutus“ ir „kurkime naują maršrutą“ tarpusavyje suderinami. Bet čia būtų įdomu išgirsti forumiečių nuomonę, kurie žino traukinių skaičius.
          Manau skolintųsi (ar skelbtų konkursą operuoti) pradžioje iš Ukrainos geležinkelių. Kijevas-Minskas-Vilnius-Ryga traukinys puikiai veikė šitame kelyje, užtektų tik palydovus vietinius turėti.

          Comment


            Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
            Manau skolintųsi (ar skelbtų konkursą operuoti) pradžioje iš Ukrainos geležinkelių. Kijevas-Minskas-Vilnius-Ryga traukinys puikiai veikė šitame kelyje, užtektų tik palydovus vietinius turėti.
            O kaip atvežti vagonus iš Ukrainos? - Lenkijos gabaritas neleis tai padaryti.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              O kaip atvežti vagonus iš Ukrainos? - Lenkijos gabaritas neleis tai padaryti.
              Iliustraciniams tikslams

              Comment


                Vilnius - Ignalina penktadienį 16:32h.dvivagonė PESA tokia pilna, kad virš 50 žmonių stovi.

                Comment


                  Nuo vasario 6 dienos prasideda elektrifikacijos projekto darbai, dėl kurių laikinai keisis keleivinių traukinių maršrutų laikai tarp Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Klaipėdos. Visa info - https://ltglink.lt/elektrifikacija





                  Comment


                    Pagaliau

                    Comment


                      O gal kas turi duomenis kiek pax kaleiviniuose vagonuose pervežti LG turi, o kiek per dieną vienu metu (geriausiai būtų maksimaliai važiuojant) yra panaudojama?

                      Comment


                        Kažin stotyse man kolą ir vandenį entuziastingai siūlo, nes sako, kad labai šaunus keleivis, ar nes uždirba komisinius nuo pardavimų
                        Palydovė bando pasakot, kad nieko negauna, tačiau suabejojau. Jei nieko negauna, tai duodu 10/10 už darbą.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Kažin stotyse man kolą ir vandenį entuziastingai siūlo, nes sako, kad labai šaunus keleivis, ar nes uždirba komisinius nuo pardavimų
                          Palydovė bando pasakot, kad nieko negauna, tačiau suabejojau. Jei nieko negauna, tai duodu 10/10 už darbą.
                          Galiu patvirtinti, kad nieko negauna pinigine išraiška, nebent karmos taškų nuo keleivių.

                          Comment


                            Darbo dienomis važiuoja tr.nr.42/41 ir 56/55. Tačiau tvarkaraštyje nerodo. Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Gal klystu.

                            Comment


                              Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
                              Darbo dienomis važiuoja tr.nr.42/41 ir 56/55. Tačiau tvarkaraštyje nerodo. Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Gal klystu.
                              Dėl elektrifikacijos atšaukti, važiuoja tik sekmadieniais. Nuo kovo 17 d. sugrįš pilnu tempu.

                              Comment


                                Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                Dėl elektrifikacijos atšaukti, važiuoja tik sekmadieniais. Nuo kovo 17 d. sugrįš pilnu tempu.
                                Tuomet kokiais maršrutais vyksta 41 ir 56 į Šiaulius ir iš Šiaulių darbo dienomis?

                                Comment


                                  Parašė Dariukas Rodyti pranešimą

                                  Tuomet kokiais maršrutais vyksta 41 ir 56 į Šiaulius ir iš Šiaulių darbo dienomis?
                                  Sutrumpintais Šiauliai-Radviliškis ir Radviliškis-Šiauliai, siekiant šiek tiek pagerinti susisiekimą.

                                  Comment


                                    LTG paleidžia lojalumo programą su taškais: https://ltglink.lt/tvariu-kelioniu-klubas







                                    Man šiek tiek neaiškios/nelogiškos pora vietų:
                                    • Keliaudami vietinio susisiekimo traukiniais (Lietuvos teritorijoje) Tvarių kelionių KLUBO nariai kaupia KLUBO taškus. Taškai skaičiuojami taip: 17,42 km. = 1 kg CO₂= 1 taškas = 0,03 Eur. Pasiekus 2 Eur sumą ne vėliau kaip per 24 valandas sukaupti KLUBO taškai automatiškai sugeneruojami į atitinkamos vertės Nuolaidų kuponą.
                                    • Sugeneruoto Nuolaidų kupono galiojimo laikas yra 60 kalendorinių dienų.
                                    Taip išeina nebus galimybės sukaupti daugiau taškų, nei 2 Eur ir, tarkim, susigeneruoti 20 Eur nuolaidos kuponą mano išsvajotai kelionei į Klaipėdą ar Palangą 1 klase? Kaskart, kai pasieks 2 Eur, automatiškai generuos 2 Eur kuponą, kuris galios 60 dienų? O kodėl ne 10 Eur ar 15 Eur? Jei tikrai taip, tai biškį nieko gero
                                    Paskutinis taisė John; 2023.03.07, 19:54.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      LTG paleidžia lojalumo programą su taškais: https://ltglink.lt/tvariu-kelioniu-klubas


                                      Man šiek tiek neaiškios/nelogiškos pora vietų:[/LIST]Taip išeina nebus galimybės sukaupti daugiau taškų, nei 2 Eur ir, tarkim, susigeneruoti 20 Eur nuolaidos kuponą mano išsvajotai kelionei į Klaipėdą ar Palangą 1 klase? Kaskart, kai pasieks 2 Eur, automatiškai generuos 2 Eur kuponą, kuris galios 60 dienų? O kodėl ne 10 Eur ar 15 Eur? Jei tikrai taip, tai biškį nieko gero
                                      Jeigu 17,42 km atitinka 0,03 €, tai kad gautum 2 eurų nuolaidą, reikės nuvažiuoti 1161 km.

                                      Iš tikrųjų nesąmonė toks trumpas galiojimo laikas. Palyginimui – Deutsche Bahn BahnBonus taškai galioja metus. Ten taškus galima keisti ne tik į kuponus, bet ir kuponus traukinio restorane, kuponus dviračių dalijimosi paslaugai, „apgreidams“ į pirmą klasę arba į kokius niekučius – puodelius, termosus.
                                      Už 1 € bilieto kainos skaičiuojasi vienas taškas, bet kartais būna akcijų, kad perkant tam tikrus bilietus ar tam tikromis datomis taškų gauni 2x ar 4x. Už 250 taškų gali išsiimti 5 € kuponą restoranui ar bilietui, nuo tos dienos kuponas galioja metus.
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        LTG išsisukinėja nuo atsakymo, ar bus didinamas traukinių greitis, elektrifikavus Kaišiadorys-Klaipėda ruožą. Jau žinom, kad elektrifikuos, žinom, kad pirks naujus traukinius. O greitis, reikia suprasti, visur liks tas pats: maks. 120km/h.
                                        Viskas čia gerai: visais laikais Lietuvoje (bent nuo 4-to XX a. dešimtmečio) 120 km/h buvo maksimalus greitojo traukinio greitis.

                                        Lietuvos aidas, 1936-09-25:

                                        Click image for larger version  Name:	Image.jpg Views:	0 Size:	190,9 kB ID:	2044707

                                        Dabar tik, dėl darbų, truputį ilgėliau reikia važiuoti:

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-04-18 at 15-56-58 Traukinio e. bilietas LTG Link.png
Views:	594
Size:	95,2 kB
ID:	2044708
                                        Paskutinis taisė kuk; 2023.04.18, 15:58.

                                        Comment


                                          Parašė kuk Rodyti pranešimą

                                          Viskas čia gerai: visais laikais Lietuvoje (bent nuo 4-to XX a. dešimtmečio) 120 km/h buvo maksimalus greitojo traukinio greitis.
                                          Ištikimai laikomės tradicijų! Per beveik devyniasdešimt metų laikotarpį žmonija spėjo išsilaipinti mėnulyje, bet Lietuvos geležinkeliai vis dar nesugeba perlipti 120km/h barjero.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X