Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nesumažina, nnes vaikai turi važiuoti VT kaip civilizuoti žmonės o ne mikrškėse ar mokykliniuose autobusuose.
    Kad tik traukinys yra civilizuotas transportas yra tikrų tikriausia jau minėta "traukiniofilija" (no offense).

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Nesumažina, nnes vaikai turi važiuoti VT kaip civilizuoti žmonės o ne mikrškėse ar mokykliniuose autobusuose.
      Aha, beliko pastatyti geležinkelį Dauliūnai - Sriubiškiai - Jūžintai - Mieleikiai - Labiškis - Kukšiai - Kamajai - Sėlynė - Rokiškis.
      -

      Comment


        Parašė ifl Rodyti pranešimą

        Kad tik traukinys yra civilizuotas transportas yra tikrų tikriausia jau minėta "traukiniofilija" (no offense).
        Čia iśkraipai mintį.
        Ten kur yra VT, ten mokiniai turi naudotis VT. Mikrūškės ar mokykliniai turi būti leidžiami tik ten kur nėra VT.
        O ne naikinti esamą VT, kad paleisti mikrūškę ar mokyklinį

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Čia iśkraipai mintį.
          Ten kur yra VT, ten mokiniai turi naudotis VT. Mikrūškės ar mokykliniai turi būti leidžiami tik ten kur nėra VT.
          O ne naikinti esamą VT, kad paleisti mikrūškę ar mokyklinį
          Nuo kada mikrūškė nebeįeina į VT sąvoką? Geležinkelis naikinamas, nes keleivių srautai per maži jo efektyviam panaudojimui (o ne dėl to, kad norisi paleisti mikrūškes), lygiai taip pat geležinkelis atidaromas, kai keleivių srautai tampa per dideli efektyviai juos suvežioti mikrūškėmis ar autobusais.

          Comment


            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            Nuo kada mikrūškė nebeįeina į VT sąvoką? Geležinkelis naikinamas, nes keleivių srautai per maži jo efektyviam panaudojimui (o ne dėl to, kad norisi paleisti mikrūškes), lygiai taip pat geležinkelis atidaromas, kai keleivių srautai tampa per dideli efektyviai juos suvežioti mikrūškėmis ar autobusais.
            Neįeina į kokybiško VT savoką. Jos neatsitiktinai labiausiai įsigalėjusuos visokiose afrikose, nvs ir panašiai.

            Comment


              Parašė Elis Rodyti pranešimą
              Blemba, už lango 2023-ieji viešpaties metai, klimatas muša rekordus po keletą kartų per metus, o pas mus vis dar kažkas diskutuoja ar reikia socialinės paslaugos, kurios trūkūmas atnešė objektyvią finansinę ir socialinę žalą tiek Lietuvoje, tiek daugybėje kitų šalių. Ir dar naudojami tie "ryyyynkos dėsniai" ir "nėra žmonių" argumentai kurie tokioje šalyje kaip JAV daugybės paslaugų kokybę nustūmė iki trečiojo pasaulio šiknaskylių lygio. Žinot kas irgi ekonomiškai "neapsimoka"? Turėti ligonines ir mokyklas provincijose. Jei 1925-aisiais kokiuose Lazdijuose kažkas būtų apklausę žmones ar reikia pastatyti mokyklą ir suteikti privalomą pradinį švietimą, pusė apklaustųjų būtų atsakę "kas tas švietimas?" ir kita pusė būtų atsakę "velnio išmislas, vaikams laukus art ir į bažnyčią eit reikia!" Jei tais pačiais 1925-ais kokiame Rietave būtų padarę apklausą, ar reikia miestelyje felčerės, tai kokie 90% būtų atsakę "o mums žiniuonė Afanazija ir žaizdas užgydo, ir gimdymą priima". Tokie vat ultra-libertariniai apklausų, skaičiukų ir ekonominių rodiklių skaitymai be jokio platesnio konteksto Lietuvą ir bet kurią kitą šalį nustumtų atgal į XVIII amžių tik su cybertruck'ais, nes padarius "rinkos analizes" gal paaiškėtų, kad gal ir tiekti elektrą ir vandenį už didžiųjų miestų ribų neapsimoka.

              Visuomeninių paslaugų, o ypač transporto, paklausa atsiranda sukuriant pasiūlą, ne atvirkščiai. Traukiniams keleivių neatsiras tol, kol tų traukinių nebus. O tą pasiūlą kurti yra būtina tiek dėl klimato kaitos, tiek dėl socialinių priežasčių, tiek dėl visuomeninės fizinės ir psichologinės sveikatos, tiek dėl elementarios ekonominės naudos kurią yra labai sunku suskaičiuoti ir suprasti vien žiūrint į grynus ekonominius rodiklius. Ir, skirtingai negu su visokiais erdvėlaiviais ir Teslų tuneliais, mes žinom iš kitų valstybių ir Lietuvos patirties, kad viešasis transportas, net jeigu jis neapsimoka, atneša objektyvią naudą visuomenei ir valstybei, o jo trūkumas nešą objektyvią žalą.

              Įsikalkit sau į galvas: jokia išsivysčiusio pasaulio valstybė nebūtų pažengusi toliau 19-ojo amžiaus lygio jeigu visi būtų mąstę vien "apsimoka/neapsimoka/yra/nėra paklausos" kriterijais, ir Lietuva nėra kažkokia išimtis. Pagaliau palikit tą LLRI smegenų puvinį istorijos gėdos lentynoje jeigu norite, kad Lietuva nebūtų kažkokiu Europos užkampiu, į kurį važinėtų urban explorer'iai vien tam, kad pamatytų dilgelėm užaugusius geležinkelius ir miestelius.
              Vienas geresnių pranešimų šioje temoje, ačiū Eliui.

              Ne per seniausiai vienam naujajam (laukų) vilniečiui nuo Panevėžio pasakiau, kad jau galima smagiai traukiniu iki Varšuvos ar Krokuvos palėkt. Tuoj išsitraukė mobilų kalkuliatorių, primetė kilometrus ir konstatavo, kad su jo senu kledaru važiuoti būtų pigiau...

              Aiškiai matyt, kad traukiniu žmogus nėra keliavęs, nesupranta, kad baronką sukęs iki Varšuvos ar, neduok Die, Krokuvos būsi nusikalęs kaip šuo, tuotarp traukiny kaip ponas skaitysi knygą koją ant kojos užmetęs ar su nuosavais vaikais daugiau pabendrausi.

              O kaip keliauti traukiniu, jeigu penktas šalies miestas nėra sujungtas su didžiaisiais miestais (išskyrus Šiaulius), pasiūlymai keliauti su persėdimais tiesiog tragiški. Ką ten Panevėžys, antras ir trečias Lietuvos miestai neturi normalios jungties – ~200km atstumą LG su persėdimu siūlo įveikti per 5 valandas!

              Iš tokios 2 minučių pseudo analizės aišku, kad keleivių vežimas traukiniu į LR Susisiekimo ministerijos prioritetus nepatenka. Kad visokios „žaliosios iniciatyvos“ tėra oro virpinimas geriausiai parodo visiškas įstatymo dėl mažos taršos zonų miestuose ignoravimas, po ko aplinkos apsaugos ministras šį reikalavimą gėdingai svarsto švelninti...

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Kad tik traukinys yra civilizuotas transportas yra tikrų tikriausia jau minėta "traukiniofilija" (no offense).
                Ne tik traukinys, bet mikruškės ir mokykliniai autobusai nėra civilizuotas transportas.


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Nuo kada mikrūškė nebeįeina į VT sąvoką? Geležinkelis naikinamas, nes keleivių srautai per maži jo efektyviam panaudojimui (o ne dėl to, kad norisi paleisti mikrūškes), lygiai taip pat geležinkelis atidaromas, kai keleivių srautai tampa per dideli efektyviai juos suvežioti mikrūškėmis ar autobusais.
                Niekada ir neįėjo, dėl patogumo trūkumo. Čia tik sovietinio lygio "bet kaip ekonomiškumas" mentalitetas sudarė sąlygas mikrūškėm egzistuoti.

                Matau VIS DAR nesugebate suprasti. Geležinkelis atidaromas ne tada kai srautai tampa per dideli. Geležinke atidromasa tam kad padidinti srautus. Jis turi būti paruoštas ir atidarytas dar prieš srautams tampant per dideliems autobusams.


                Comment


                  O kas čia su Vilnius - Klaipėda nutiko? Ar nebuvo kažkada 3 val laikas? Dabar greičiausias 4 su trupučiu.

                  Comment


                    Gal dabar pajudės naujų traukinių pirkimo konkursas

                    Ministerija ir „Lietuvos geležinkelių“ bendrovė pasirašė 10 metų sutartį dėl keleivių vežimo
                    https://lrt.lt/naujienos/eismas/7/18...eleiviu-vezimo

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      O kas čia su Vilnius - Klaipėda nutiko? Ar nebuvo kažkada 3 val laikas? Dabar greičiausias 4 su trupučiu.
                      Greičiausias buvo apie 3val. 30min (plius minus 10 min, nebepamenu tiksliai). Bet, kiek pamenu, beveik visada vėluodavo). Gali būti, kad bando taip apsidrausti ir vietoj optimistiško tvarkaraščio gerinti tvarkaraščio laikymąsi.

                      Comment


                        Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

                        O kaip keliauti traukiniu, jeigu penktas šalies miestas nėra sujungtas su didžiaisiais miestais (išskyrus Šiaulius), pasiūlymai keliauti su persėdimais tiesiog tragiški. Ką ten Panevėžys, antras ir trečias Lietuvos miestai neturi normalios jungties – ~200km atstumą LG su persėdimu siūlo įveikti per 5 valandas!

                        Iš tokios 2 minučių pseudo analizės aišku, kad keleivių vežimas traukiniu į LR Susisiekimo ministerijos prioritetus nepatenka. Kad visokios „žaliosios iniciatyvos“ tėra oro virpinimas geriausiai parodo visiškas įstatymo dėl mažos taršos zonų miestuose ignoravimas, po ko aplinkos apsaugos ministras šį reikalavimą gėdingai svarsto švelninti...
                        Akivaizdu kad tos visokios žaliosios iniciatyvos yra menkniekis, kai netvarūs miestų vystymaisi yra užkoduoti ir kelia daug didesnes problemas negu dyzeliukas mažos taršos zonoje.

                        Tarp kitko, Panevėžys bus labiausiai išlošęs miestas iš Rail Balticos, tik klausimas ar susigundys tie kur barankas sukioj persėsti į traukinį (dar ir stotis planuojama laukuose...), bus patogus susisiekimas su Kaunu ir Ryga, nežinau ar variantas į Vilnių per Kauno oro uostą/Palemoną bus konkurencingas laiko ir pinigų atžvilgiu.

                        Comment


                          Uj, dėl chaotiško miestų vystymosi visiškai sutinku, 3 ar net 4 kartus gyventojų skaičiumi mažesnis Vilnius pagal plotą yra lygus su 2-3 kartus turtingesne Viena. Mano žinutė tik rodo, kad daugelis „žalių iniciatyvų“ sprendimų priėmėjams visai nerūpi, daroma tik dėl „varnelės“ prieš ES.

                          Iš RB labiausiai išloš Kaunas, vienareikšmiškai.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            O kas čia su Vilnius - Klaipėda nutiko? Ar nebuvo kažkada 3 val laikas? Dabar greičiausias 4 su trupučiu.
                            Greičiausias laikas buvo 3:40 val. Kiekvienais metais trukmė vis ilgėja keliomis minutėmis, to pagrindinės priežastys - laiko rezervas vėlavimas kompensuoti, vis labiau nusidėvinti infrastruktūra (yra keletas ruožų, kuriuose greitis sumažintas nuo 120km/h iki 80 ar 100). Taip pat tam tikruose ruožuose vyksta kelio darbai. Pavyzdžiui, Jonava-Gaižiūnai, Gaižiūnai-Livintai kelio darbai vyksta virš 2 metų ir traukiniai velkasi vos 60km/h, kas suryja 7-10 min. laiko vien tame ruože, nekalbant apie kitus.

                            Comment


                              Kiek pamenu Vilnius-Klaipėda niekada nebuvo mažiau 4 val.

                              Comment


                                Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                Kiek pamenu Vilnius-Klaipėda niekada nebuvo mažiau 4 val.
                                Buvo prieš kokius 3-4 metus. Bent jau pagal tvarkaraštį. Aišku realybėje didesnė jų dalis tikriausiai vėluodavo ir visvien perkopdavo 4 valandas.

                                Comment


                                  Tikrai buvo atsiradus naujoms Pesoms, bet tik tie kur stodavo tik Šiauliuose. Teko važiuot neseniai pagal dabartinį pailgintą grafiką, tai pirmoj pusėj (nuo Klaipėdos) stovėjo po 5 minutes stotyse, nes negali išvažiuot anksčiau grafiko

                                  Comment


                                    Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                    Greičiausias laikas buvo 3:40 val. Kiekvienais metais trukmė vis ilgėja keliomis minutėmis, to pagrindinės priežastys - laiko rezervas vėlavimas kompensuoti, vis labiau nusidėvinti infrastruktūra (yra keletas ruožų, kuriuose greitis sumažintas nuo 120km/h iki 80 ar 100). Taip pat tam tikruose ruožuose vyksta kelio darbai. Pavyzdžiui, Jonava-Gaižiūnai, Gaižiūnai-Livintai kelio darbai vyksta virš 2 metų ir traukiniai velkasi vos 60km/h, kas suryja 7-10 min. laiko vien tame ruože, nekalbant apie kitus.
                                    Radau pašte 2016 metų bilietą Vilnius - Klaipėda. Kelionės trukmė 3:45. 2019 m. ta pati kelionė truko jau 3:50 (6:50-10:40). Gaila, kad laikas po truputį tampa vis mažiau patrauklus. Gal yra žinių, kada remonto darbai šiuose ruožuose bus baigti ir bus galima tikėtis kiek greitesnių kelionių?

                                    Comment


                                      Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                      Tikrai buvo atsiradus naujoms Pesoms, bet tik tie kur stodavo tik Šiauliuose.
                                      O Pajūrio ekspresas ne greičiau nuvažiuodavo? Jis Šiauliuose nestodavo.

                                      Comment


                                        Manau, kad keliavimo vertybės šiuo metu kardinaliai pasikeitė. Man kaip keleiviui yra svarbu, kad traukinys laiku išvyktų ir atvyktų į stotį, kurioje suplanavęs išlipti, kad galėčiau suplanuoti kelionę, darbotvarkę ir t.t., bei aišku komfortas. Man ir manau kitiems keleiviams kelionės trukmė didelės reikšmės neturi, kadangi praktiškai visi kelionės metu "sėdi" savo telefonuose ir kompiuteriuose bei aktyviai užsiima darbine ar pramogine veikla

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          Manau, kad keliavimo vertybės šiuo metu kardinaliai pasikeitė. Man kaip keleiviui yra svarbu, kad traukinys laiku išvyktų ir atvyktų į stotį, kurioje suplanavęs išlipti, kad galėčiau suplanuoti kelionę, darbotvarkę ir t.t., bei aišku komfortas. Man ir manau kitiems keleiviams kelionės trukmė didelės reikšmės neturi, kadangi praktiškai visi kelionės metu "sėdi" savo telefonuose ir kompiuteriuose bei aktyviai užsiima darbine ar pramogine veikla
                                          pvz PKP greitį monetizuoja. Už tą patį atstumą gali sumokėti 30 PLN, arba 120 PLN. Priklauso nuo greičio ir dienos laiko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X