Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
LTG pranešimas 2023.01.02
Pradeda kursuoti keleivinis traukinys Panevėžys–Mažeikiai
Nuo sausio 2 dienos pradeda kursuoti kelias kryptis jungiantis keleivinis traukinys Panevėžys–Šiauliai–Mažeikiai, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG). Jis pakeis maršrutus Šiauliai–Panevėžys, Radviliškis–Mažeikiai, Radviliškis–Šiauliai.
Anot bendrovės, traukinio reisai vyks 8 kartus per dieną – tiek pat, kaip ir iki šiol kursavę traukiniai tarp Šiaulių ir Panevėžio bei Radviliškio ir Mažeikių, tuo metu vertinant visus tarp Šiaulių ir Radviliškio vyksiančius traukinius, priklausomai nuo savaitės dienos, ja per dieną kursuos 20–28 traukiniai. (...) Atsižvelgiant į technines galimybes, traukinio sustojimo laikas Šiaulių stotyje bus suderintas su dalies kitų į Vilnių, Kauną ir Klaipėdą vykstančių traukinių tvarkaraščiu. Taip keleiviai galės patogiai pratęsti kelionę į didžiuosius Lietuvos miestus.
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92173341
Apie maršrutą Šiauliai - Panevėžys - Daugpilis geriau nesvajoti.Paskutinis taisė Romas; 2023.01.02, 14:05.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąT.y. reiktų skirti siūlymą panaikinti VT nuo VT optimizavimo: žmogus į Panevėžį atvažiuoja mikrūške ar su savo auto, sėda į HS ir važiuoja į Rygos ar Varšuvos oro uostus ar dar kur (jei kalbam apie keliones), tos pačios mikrūškės maršrutas gali būti padarytas taip, kad mikrūškė pravažiuotų dalį miesto prieš atveždama žmones į stotį taip paleisdama keleivius arti jų darbų vietų (ko su traukiniu padaryti neįmanoma).
Parašė John Rodyti pranešimą
Visiškai akivaizdus maršruto poreikis Šiauliai-Rokiškis-Daugpilis. Taip pat ir Vilnius-Daugpilis. Įdomu, ar LTG dėjo daug pastangų, kad abu maršrutai būtų sugrąžinti.
- 1 patinka
Comment
-
Blemba, už lango 2023-ieji viešpaties metai, klimatas muša rekordus po keletą kartų per metus, o pas mus vis dar kažkas diskutuoja ar reikia socialinės paslaugos, kurios trūkūmas atnešė objektyvią finansinę ir socialinę žalą tiek Lietuvoje, tiek daugybėje kitų šalių. Ir dar naudojami tie "ryyyynkos dėsniai" ir "nėra žmonių" argumentai kurie tokioje šalyje kaip JAV daugybės paslaugų kokybę nustūmė iki trečiojo pasaulio šiknaskylių lygio. Žinot kas irgi ekonomiškai "neapsimoka"? Turėti ligonines ir mokyklas provincijose. Jei 1925-aisiais kokiuose Lazdijuose kažkas būtų apklausę žmones ar reikia pastatyti mokyklą ir suteikti privalomą pradinį švietimą, pusė apklaustųjų būtų atsakę "kas tas švietimas?" ir kita pusė būtų atsakę "velnio išmislas, vaikams laukus art ir į bažnyčią eit reikia!" Jei tais pačiais 1925-ais kokiame Rietave būtų padarę apklausą, ar reikia miestelyje felčerės, tai kokie 90% būtų atsakę "o mums žiniuonė Afanazija ir žaizdas užgydo, ir gimdymą priima". Tokie vat ultra-libertariniai apklausų, skaičiukų ir ekonominių rodiklių skaitymai be jokio platesnio konteksto Lietuvą ir bet kurią kitą šalį nustumtų atgal į XVIII amžių tik su cybertruck'ais, nes padarius "rinkos analizes" gal paaiškėtų, kad gal ir tiekti elektrą ir vandenį už didžiųjų miestų ribų neapsimoka.
Visuomeninių paslaugų, o ypač transporto, paklausa atsiranda sukuriant pasiūlą, ne atvirkščiai. Traukiniams keleivių neatsiras tol, kol tų traukinių nebus. O tą pasiūlą kurti yra būtina tiek dėl klimato kaitos, tiek dėl socialinių priežasčių, tiek dėl visuomeninės fizinės ir psichologinės sveikatos, tiek dėl elementarios ekonominės naudos kurią yra labai sunku suskaičiuoti ir suprasti vien žiūrint į grynus ekonominius rodiklius. Ir, skirtingai negu su visokiais erdvėlaiviais ir Teslų tuneliais, mes žinom iš kitų valstybių ir Lietuvos patirties, kad viešasis transportas, net jeigu jis neapsimoka, atneša objektyvią naudą visuomenei ir valstybei, o jo trūkumas nešą objektyvią žalą.
Įsikalkit sau į galvas: jokia išsivysčiusio pasaulio valstybė nebūtų pažengusi toliau 19-ojo amžiaus lygio jeigu visi būtų mąstę vien "apsimoka/neapsimoka/yra/nėra paklausos" kriterijais, ir Lietuva nėra kažkokia išimtis. Pagaliau palikit tą LLRI smegenų puvinį istorijos gėdos lentynoje jeigu norite, kad Lietuva nebūtų kažkokiu Europos užkampiu, į kurį važinėtų urban explorer'iai vien tam, kad pamatytų dilgelėm užaugusius geležinkelius ir miestelius.
- 19 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKiek suprantu, patys latviai nenori (užsiprašė nesąmoningų sumų už važiavimą Latvijos teritorija)?
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Neužsimenama apie "gerėjantį susisiekimą" traukiniais į Kupiškį ir Rokiškį - ten turbūt nelieka jokių traukinių.
Apie maršrutą Šiauliai - Panevėžys - Daugpilis geriau nesvajoti.
https://ltglink.lt/marsrutu-zemelapis
- 4 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąTau niekada nekilo klausimas kodėl mikrūškės nėra pilnos, nors įvažiavimas į Neringa automobilius yra labai brangus? Dauguma žmonių mieliau renkasi mokėti didelius pinigus, nei grūstis mikrūškę būtent dėl jų nepatogumo.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Ne, nekilo, matant kokios "prabos" mašinos važinėja Nidoje vasaros metu. Ne mikrūškių bėda, kad Nida patapus Nica.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Ką reikėjo padaryti dar prieš 30 metų, bet nebuvo padaryta:
1. Perkalti visus bėgius į standartinę vėžę taip nutraukiant bambagyslę su rudosios struktūromis ir užtikrinant galimybę nesunkiai įsigyti vakarietiškų riedmenų (rusiškos vėžės riedmenų trūkumas tik iš dalies anekdotas, nes to šūdo Europoje elementariai beveik niekas negamina, tuo tarpu standartinės vėžės riedmenų pilna kiek nori ir kokių nori).
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąmes žinom iš kitų valstybių ir Lietuvos patirties, kad viešasis transportas, net jeigu jis neapsimoka, atneša objektyvią naudą visuomenei ir valstybei, o jo trūkumas nešą objektyvią žalą.
Traukinių fanboyizmas yra smagu (man traukinys irgi cool, jei ką), išlaikyti traukinius vien tam, kad fanbojai būtų patenkinti retkarčiais pavažiuoti plačiais salonais su vieta pasivaikščioti ir papostinti video youtube makes no sense.
Tipinis argumentas: valstybė turi dotuoti. Kad valstybė galėtų dotuoti, ji turi iš kažko atimti arba skolintis (fiskalinė drausmė toliau dzin?). Tai iš ko siūlytumėte atimti? Jei sakytumėte, atimam iš nacionalinio stadiono ir finansuojam geležinkelius provincijoje, aš gal ir sutikčiau.Paskutinis taisė ifl; 2023.01.02, 22:03.
- 1 patinka
Comment
-
Čia mikrūškės tikros mikrūškės, ar aliuzija į autobusus aka ne bėginį transportą?? Nes Nidoje kursuoja tik viena nauja mikruškė ir žiemos metu, vasarą dideli autobusai nesutalpina žmonių šiaip.
Kas dėl mikruškių trapmiestyje, labai gali būti, kad nauja realybė, nes šiais metais bus konkursas vežti keleivius tarpmiestyje, reikalaus naujų metų ir pritaikymo neįgaliesiems, tai miesto tipo mikrūškės, ar kokie tai turkiški midbusai, gali būti nauja realybė. Taip jau atsitiko Latvijoje.Paskutinis taisė Garbanius; 2023.01.02, 22:11.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąČia mikrūškės tikros mikrūškės, ar aliuzija į autobusus aka ne bėginį transportą?? Nes Nidoje kursuoja tik viena nauja mikruškė ir žiemos metu, vasarą dideli autobusai nesutalpina žmonių šiaip.
Kad dėl mikruškių trapmiestyje, labai gali būti, kad nauja realybė, nes šiais metais bus konkursas vežti keleivius tarpmiestyje, reikalaus naujų metų ir pritaikymo neįgaliesiems, tai miesto tipo mikrūškės, ar kokie tai turkiški midbusai, gali būti nauja realybė. Taip jau atsitiko Latvijoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Ne, nekilo, matant kokios "prabos" mašinos važinėja Nidoje vasaros metu. Ne mikrūškių bėda, kad Nida patapus Nica.
Taip, neša žalą. Bet žalą neša daug kas: uždaryti kultūrnamiai, bibliotekos, mokyklos, mediciniai punktai, lengvosios pramonės rajonuose nebuvimas arba jos bankrotai. Klausimas, kas neša daugiau žalos? Traukinių mylėtojai tiesiog nemato, kad besitraukiančioje Lietuvoje išlaikyti mokyklą yra daug svarbiau nei jų mylimą geležinkelį ir kad veikiantis geležinkelis niekada nebuvo ir nebus jokios provincijos gyvavimo priežastis.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Na matyt, Lietuvoje žmonės gerai gyvena, jei vien prabangių automobilių užtenka sukurti kilometrinius kamščius. Beje dėl prasto VT labiausiai ir nukenčia skurdžiausi žmonės, kuriems Neringa vasarą pasidaro sunkiai pasiekiama.
Nematau, kaip jokios priešpriešos tarp traukinių ir mokyklų, kultūrnamių. Visus juos uždarinėja ta pati optimizavimo ideologija ir tavo bendraminčiai. Problema yra valstybinių įstaigų nemokšiškas valdymas ir kartais net piktybiškas pinigų švaistymas. Pagerink valstybinių įstaigų darbą, sumažink valdiškų pinigų taškymą, pinigų užteks ir geležinkeliams ir mokyklos ir net Vilniaus tramvajui.
Eilinį kartą populistinis argumentas. Visi gabūs pagerinti, tik valdžioje ir visose įstaigose visur nemokšos, taškytojai ir, matyt, vagys susirinkę. Kažkaip vis nesiseka Lietuvai, kad nėra joje padorių žmonių.
Optimizavimas yra neišvengiamybė. Norėčiau pamatyti jus valdžioje. Matyt, atsakingai skolintumėtės, kol Lt taptų Graikija ir reiktų Neringą parduot skoloms atiduot.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąOptimizavimas yra neišvengiamybė. Norėčiau pamatyti jus valdžioje. Matyt, atsakingai skolintumėtės, kol Lt taptų Graikija ir reiktų Neringą parduot skoloms atiduot.
Btw, Japonija yra dar labiau prasiskolinus negu Graikija, bet kažkaip antra Graikija nepavirto ir iki šiol sau gali leisti traukinius į kaimus dėl vieno keleivio per dieną.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Neringa nėra sunkiai pasiekiama, Neringa tiesiog yra brangi, todėl skurdžiausi žmonės į ją atostogauti nevažiuoja.
Eilinį kartą populistinis argumentas. Visi gabūs pagerinti, tik valdžioje ir visose įstaigose visur nemokšos, taškytojai ir, matyt, vagys susirinkę. Kažkaip vis nesiseka Lietuvai, kad nėra joje padorių žmonių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Matai, kad ir kokie pas mus nemokšos, taškytojai ir vagys valdžioje susirinkę, bet iki Graikijos 2000-ųjų lygio su nereikalingų kruizinių laivų pirkimais, masyviais uostais nemokančiais jokių mokesčių ir 20% darbo jėgos gaunančios atlyginimus už neegzistuojančius darbus dar nepriėjom. O jūs, matau, atsakingai optimizuotumėt viską iki kol prieitumėm iki UK lygio kur pusė šalies streikuoja nes dėl optimizacijos realus BVP taip ir nesugrįžo iki 2007-ųjų lygio. Lietuvai dar labai labai pasisekė, kad po 2009-ųjų optimizacijų išlipom ganėtinai sausi, antrą raundą taip gerai vargu ar atlaikytumėm.
Btw, Japonija yra dar labiau prasiskolinus negu Graikija, bet kažkaip antra Graikija nepavirto ir iki šiol sau gali leisti traukinius į kaimus dėl vieno keleivio per dieną.
O kad nesugrįžo iki 2007 lygio yra didelis melas:
Paskutinis taisė ifl; 2023.01.02, 23:03.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Žodis mikrūškė diskusijoje dažniausiai panaudojamas kaip menkinamasis žodis viskam, kas ne ant bėgių.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Ne, nekilo, matant kokios "prabos" mašinos važinėja Nidoje vasaros metu. Ne mikrūškių bėda, kad Nida patapus Nica.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Taip, neša žalą. Bet žalą neša daug kas: uždaryti kultūrnamiai, bibliotekos, mokyklos, mediciniai punktai, lengvosios pramonės rajonuose nebuvimas arba jos bankrotai. Klausimas, kas neša daugiau žalos? Traukinių mylėtojai tiesiog nemato, kad besitraukiančioje Lietuvoje išlaikyti mokyklą yra daug svarbiau nei jų mylimą geležinkelį ir kad veikiantis geležinkelis niekada nebuvo ir nebus jokios provincijos gyvavimo priežastis.
- 3 patinka
Comment
Comment