Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Manau, kad maršrute Šiauliai - Rokiškis LG patirdavo nedidelius nuostolius, nes veždavo mažai keleivių. Žymiai daugiau nuostolių patiriama vežiojant keleivius Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda, tai nuo tų maršrutų uždarymo ir reikėtų pradėti.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Gautų 100 reisų per savaitę, kiek keliautų? 600? 6000% augimas? Kaip ir sakiau, wishful thinking.
Mikrūškės yra prastesnė, bet ekonomiškesnė paslauga. Hiperbolizuojant visi norėtų su savo private jetais skraidyt, kodėl valstybė nesuteikia tokios galimybės?
Bet mums reikia ne ekonomiškesnės, o kokybiškesnės paslaugos. Ekonomiškomis pasluagomis nepriversi persėsti iš auto į VT. VT turi būti kokybiškas. Mes nesam kokia Somalia kad žiūrėtumėm tik ekonomiškumo kriterijaus ignoruojant kokybę. Nėra ko hyperbolizuoti, užtenka pažiūrėti kokį rail network'ą statosi Ispanija kuri turi labai panašų bvp vienam gyventojui.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Mano įsitikinimu, dauguma (spėjimas) žmonių Lietuvoje automobilį perka kaip statuso, prabangos ar ne pirmo būtinumo daiktą, nes gali sau tai leisti (į tą sritį patenka ir pacanas su guoliu, ir antras automobilis šeimai, ir VT nevažinėju, nes ne lygis man) ir būtinumo preke jis tampa gyvenant provincijoje. Pagerinant VT provincijoje, nieks automobilio neatsisakys, nes malkų VT nevežiosi (automobilis daug dažniau panaudojamas daiktų transportavimui lyginant su miestu).
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąManau, kad Toks labai jau homo sovietikus mastymo įsitikinimas. Lietuvoje dar nemažai tokio mastymo užsilikę, bet po truputi jis mažėja ir tampame labiau vakariečiais, kur automobilis yra transporto, o ne statuso priemonė.
Tam tikru kampu automobilis vakaruose gal net dažniau statusas. Jei gyveni didmiestyje, tau iš principo jis nėra būtinas, bet savaitgaliais malonu. O pas mus viena vertus perki seną BNB vietoj naujo kibiro dėl statuso. Kita vertus kažką šiaip ar taip pirktum, nes ryškiai palengvina gyvenimą.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teisybės dėlei vakaruose irgi automobilis yra statuso priemonė. Proporcijos kažkiek mažesnės nei pas mus, bet principai tie patys.
Tam tikru kampu automobilis vakaruose gal net dažniau statusas. Jei gyveni didmiestyje, tau iš principo jis nėra būtinas, bet savaitgaliais malonu. O pas mus viena vertus perki seną BNB vietoj naujo kibiro dėl statuso. Kita vertus kažką šiaip ar taip pirktum, nes ryškiai palengvina gyvenimą.Paskutinis taisė TIME; 2022.12.29, 12:45.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Prancuzijoje ar Sveicarijoje kur zmones kelis kartus daugiau pinigu turi nei Vilniuje per puse metu pamatai tiek pat prabangiu automobiliu kiek Vilniuje per savaite, vakaruose automobilis suprantamas kaip susisiekimo priemone- dauguma masiniuku seni, mazi, is kampu padauzyti besiparkuojant ir del to nesiparinant, o Lietuvoje butu tiesiog protu nesuvokiama jei koks zmogus uzdirbantis 6-7k neto per menesi kaip vidurines klases sveicaras vairuotu 15 metu nissan leaf, nes automobiliu rodoma padetis visuomeje, tai susije ir su miliziniska pajemu nelygybe Lietuvoje
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O pas mus viena vertus perki seną BNB vietoj naujo kibiro dėl statuso.
Net ir naujas BMW X7 nebūtinai tik dėl statuso. Tokį pajamų lygį pasiekęs žmogus gali nesirūpinti kas ką pagalvos.
-
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
vidurines klases sveicaras vairuotu15 metu nissan leaf
Iš šeip nelabai geras "pigaus" automobilio pavyzdys, nes tai elektromobilis. Ir šveicaras jau juo ir po 10 metų atsikratys, nes bus pristipusi baterija.
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Senas BMW joks ne statusas. Komfortas, galia, medžiagų kokybė, išpildytas noras "vairuoti premiumą" - taip.
Net ir naujas BMW X7 nebūtinai tik dėl statuso. Tokį pajamų lygį pasiekęs žmogus gali nesirūpinti kas ką pagalvos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Manau, kad daugiau nei 600 keliautų, jeigu būtų normalus reisai (bent kas valandą).
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kaip patikrint?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Gal paleisti Šiauliai - Rokiškis kas valandą kokiems 3 metams ir pažiūrėti?
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Jau pigiau būtų žmones apklausti, ar jiems realiai reikalingas tas maršrutas.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
ir būtinumo preke jis tampa gyvenant provincijoje...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė berkhof Rodyti pranešimąNuo kada važiuojant električka tenka šalti? Šiandien dviem važiavau, o šildymas buvo išjungtas.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kaip patikrint? Aš įsitikinęs priešingai.
Jei kitų šalių patirtis netinka tada teks klausyti Tomo - paleisti eksperimenta patiems.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Jau pigiau būtų žmones apklausti, ar jiems realiai reikalingas tas maršrutas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
IR 50% (!!) Vilniaus, Kauno, Klaipėdos miestų gyventojų (dirbančių mieste), nes gyvena laukuose aplink miestą (protu nesuvokiamo kaimietiškumo pasėkmė).
Comment
Comment