Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Skaičiu paimtas iš lempos, kad vaizdžiai pailiustruoti, kad nekalbame apie sumažėjimą per pusę, o kalbame apie sąlyginai nedidelį sumažėjimą.
    Nes toks vaizdas, kad tu argumentavai taip, lyg galvodamas, kad kažkas teigė, kad sumažės per pusę ar kažkokiu panašiu didžiuliu kiekiu, nes pateikinėjai tokius pavyzdžius kaip pacanas su svajonių golfu, kurie neatsisakys net ir 90% automobilių sumažėjimui esant
    Kai akivaizdu, kad reikia pateikinėti tokius pavyzdžius kaip aš pateikiau, iš kitos spektro pusės, kurie auto perka ne kaip svajonių auto, o kurie perka tik todėl, kad kitaip nesigauna nuvažiuot. Ta prasme auto pirkėjų spektras yra nuo "būtinai pirksiu" iki "visai nereikia". Ir prieš visai nereikia yra "šiaip nereikia, bet gali tekti", būtent iš tos spektroi dalies ir atsirastų tie, kurie nepirktų auto prie puikaus VT, bet pirktų prie prasto VT.
    Mano įsitikinimu, dauguma (spėjimas) žmonių Lietuvoje automobilį perka kaip statuso, prabangos ar ne pirmo būtinumo daiktą, nes gali sau tai leisti (į tą sritį patenka ir pacanas su guoliu, ir antras automobilis šeimai, ir VT nevažinėju, nes ne lygis man) ir būtinumo preke jis tampa gyvenant provincijoje. Pagerinant VT provincijoje, nieks automobilio neatsisakys, nes malkų VT nevežiosi (automobilis daug dažniau panaudojamas daiktų transportavimui lyginant su miestu).

    Comment


      Manau, kad maršrute Šiauliai - Rokiškis LG patirdavo nedidelius nuostolius, nes veždavo mažai keleivių. Žymiai daugiau nuostolių patiriama vežiojant keleivius Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda, tai nuo tų maršrutų uždarymo ir reikėtų pradėti.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė ifl Rodyti pranešimą

        Gautų 100 reisų per savaitę, kiek keliautų? 600? 6000% augimas? Kaip ir sakiau, wishful thinking.

        Mikrūškės yra prastesnė, bet ekonomiškesnė paslauga. Hiperbolizuojant visi norėtų su savo private jetais skraidyt, kodėl valstybė nesuteikia tokios galimybės?
        Manau, kad daugiau nei 600 keliautų, jeigu būtų normalus reisai (bent kas valandą).

        Bet mums reikia ne ekonomiškesnės, o kokybiškesnės paslaugos. Ekonomiškomis pasluagomis nepriversi persėsti iš auto į VT. VT turi būti kokybiškas. Mes nesam kokia Somalia kad žiūrėtumėm tik ekonomiškumo kriterijaus ignoruojant kokybę. Nėra ko hyperbolizuoti, užtenka pažiūrėti kokį rail network'ą statosi Ispanija kuri turi labai panašų bvp vienam gyventojui.
        Parašė ifl Rodyti pranešimą

        Mano įsitikinimu, dauguma (spėjimas) žmonių Lietuvoje automobilį perka kaip statuso, prabangos ar ne pirmo būtinumo daiktą, nes gali sau tai leisti (į tą sritį patenka ir pacanas su guoliu, ir antras automobilis šeimai, ir VT nevažinėju, nes ne lygis man) ir būtinumo preke jis tampa gyvenant provincijoje. Pagerinant VT provincijoje, nieks automobilio neatsisakys, nes malkų VT nevežiosi (automobilis daug dažniau panaudojamas daiktų transportavimui lyginant su miestu).
        Toks labai jau homo sovietikus mastymo įsitikinimas. Lietuvoje dar nemažai tokio mastymo užsilikę, bet po truputi jis mažėja ir tampame labiau vakariečiais, kur automobilis yra transporto, o ne statuso priemonė.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Manau, kad Toks labai jau homo sovietikus mastymo įsitikinimas. Lietuvoje dar nemažai tokio mastymo užsilikę, bet po truputi jis mažėja ir tampame labiau vakariečiais, kur automobilis yra transporto, o ne statuso priemonė.
          Teisybės dėlei vakaruose irgi automobilis yra statuso priemonė. Proporcijos kažkiek mažesnės nei pas mus, bet principai tie patys.

          Tam tikru kampu automobilis vakaruose gal net dažniau statusas. Jei gyveni didmiestyje, tau iš principo jis nėra būtinas, bet savaitgaliais malonu. O pas mus viena vertus perki seną BNB vietoj naujo kibiro dėl statuso. Kita vertus kažką šiaip ar taip pirktum, nes ryškiai palengvina gyvenimą.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Teisybės dėlei vakaruose irgi automobilis yra statuso priemonė. Proporcijos kažkiek mažesnės nei pas mus, bet principai tie patys.

            Tam tikru kampu automobilis vakaruose gal net dažniau statusas. Jei gyveni didmiestyje, tau iš principo jis nėra būtinas, bet savaitgaliais malonu. O pas mus viena vertus perki seną BNB vietoj naujo kibiro dėl statuso. Kita vertus kažką šiaip ar taip pirktum, nes ryškiai palengvina gyvenimą.
            Prancuzijoje ar Sveicarijoje kur zmones kelis kartus daugiau pinigu turi nei Vilniuje per puse metu pamatai tiek pat prabangiu automobiliu kiek Vilniuje per savaite, vakaruose automobilis suprantamas kaip susisiekimo priemone- dauguma masiniuku seni, mazi, is kampu padauzyti besiparkuojant ir del to nesiparinant, o Lietuvoje butu tiesiog protu nesuvokiama jei koks zmogus uzdirbantis 6-7k neto per menesi kaip vidurines klases sveicaras vairuotu 15 metu nissan leaf, nes automobiliu rodoma padetis visuomeje, tai susije ir su miliziniska pajamu nelygybe Lietuvoje
            Paskutinis taisė TIME; 2022.12.29, 12:45.

            Comment


              Parašė TIME Rodyti pranešimą

              Prancuzijoje ar Sveicarijoje kur zmones kelis kartus daugiau pinigu turi nei Vilniuje per puse metu pamatai tiek pat prabangiu automobiliu kiek Vilniuje per savaite, vakaruose automobilis suprantamas kaip susisiekimo priemone- dauguma masiniuku seni, mazi, is kampu padauzyti besiparkuojant ir del to nesiparinant, o Lietuvoje butu tiesiog protu nesuvokiama jei koks zmogus uzdirbantis 6-7k neto per menesi kaip vidurines klases sveicaras vairuotu 15 metu nissan leaf, nes automobiliu rodoma padetis visuomeje, tai susije ir su miliziniska pajemu nelygybe Lietuvoje
              Didelė dalis „prabangių“ pas mus yra n kartų daužyti ir lopyti apsidūminę kažkada buvę prabangūs modeliai.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                O pas mus viena vertus perki seną BNB vietoj naujo kibiro dėl statuso.
                Senas BMW joks ne statusas. Komfortas, galia, medžiagų kokybė, išpildytas noras "vairuoti premiumą" - taip.
                Net ir naujas BMW X7 nebūtinai tik dėl statuso. Tokį pajamų lygį pasiekęs žmogus gali nesirūpinti kas ką pagalvos.
                -

                Comment


                  Parašė TIME Rodyti pranešimą

                  vidurines klases sveicaras vairuotu15 metu nissan leaf
                  O tai nieko kad Leaf gaminamas tik 11 metų?
                  Iš šeip nelabai geras "pigaus" automobilio pavyzdys, nes tai elektromobilis. Ir šveicaras jau juo ir po 10 metų atsikratys, nes bus pristipusi baterija.
                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    Senas BMW joks ne statusas. Komfortas, galia, medžiagų kokybė, išpildytas noras "vairuoti premiumą" - taip.
                    Net ir naujas BMW X7 nebūtinai tik dėl statuso. Tokį pajamų lygį pasiekęs žmogus gali nesirūpinti kas ką pagalvos.
                    Aha, niekas ne statusas. Bet kažkodėl veikėjai nusipirkę naują 10 metų senumo BNB mėgsta kreivai žiūrėti į kitus vairuojančius brangesnius ir naujesnius, bet „kibirus“. Nes nu nelygis. Nežinau kaip dar tai pavadinti jei ne statuso siekimu.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Manau, kad daugiau nei 600 keliautų, jeigu būtų normalus reisai (bent kas valandą).
                      Kaip patikrint? Aš įsitikinęs priešingai.

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Kaip patikrint?
                        Gal paleisti Šiauliai - Rokiškis kas valandą kokiems 3 metams ir pažiūrėti?
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                          Gal paleisti Šiauliai - Rokiškis kas valandą kokiems 3 metams ir pažiūrėti?
                          Jau pigiau būtų žmones apklausti, ar jiems realiai reikalingas tas maršrutas.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Jau pigiau būtų žmones apklausti, ar jiems realiai reikalingas tas maršrutas.
                            Apklausos, kaip taisyklė, tokiais atvejais nėra viable būdas rengti sprendimus. Surengus apklausą Vilniuje, tikėtina, dauguma žmonių pasisakytų apskritai už VT panaikinimą ir gatvių platinimą, kad visi galėtų važinėti mašinomis. Arba pasisakytų už lauko tualetus vietoj centralizuoto miesto vandentiekio/kanalizacijos.

                            Comment


                              Nuo kada važiuojant električka tenka šalti? Šiandien dviem važiavau, o šildymas buvo išjungtas.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                ir būtinumo preke jis tampa gyvenant provincijoje...
                                IR 50% (!!) Vilniaus, Kauno, Klaipėdos miestų gyventojų (dirbančių mieste), nes gyvena laukuose aplink miestą (protu nesuvokiamo kaimietiškumo pasėkmė).

                                Comment


                                  Parašė berkhof Rodyti pranešimą
                                  Nuo kada važiuojant električka tenka šalti? Šiandien dviem važiavau, o šildymas buvo išjungtas.
                                  Pataisysiu: šildymas ne išjungtas, o neveikia.

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Kaip patikrint? Aš įsitikinęs priešingai.
                                    Pažiūrėti kitų šalių patirtį ir pakeisti savo įsitikinimą.

                                    Jei kitų šalių patirtis netinka tada teks klausyti Tomo - paleisti eksperimenta patiems.

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Jau pigiau būtų žmones apklausti, ar jiems realiai reikalingas tas maršrutas.
                                      Lygiai taip pat sėkmingai galima apklausti žmones ar jiems reikalingas skrydis į Mėnulį.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

                                        IR 50% (!!) Vilniaus, Kauno, Klaipėdos miestų gyventojų (dirbančių mieste), nes gyvena laukuose aplink miestą (protu nesuvokiamo kaimietiškumo pasėkmė).
                                        Viskas protu suvokiama. Tik kol nesinori gilintis kodėl žmonės renkasi erdviau-pigiau vietoj užbrangintų inkiliukų užtankintuose miestuose, tai jokių sprendimo būdų tikrai nebus.

                                        Comment


                                          Pusė Vakarų Europos gyvena individualiuose namuose (idealus pavyzdis - Londonas), bet kažkodėl ten ir paslaugos, ir VT, ir nėra taip, kad be automobilio neišgyvensi. Ne nuo to galo mąstote.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X