Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKiek turėtų būti pilnai užpildytų dyzelinio traukinio vagonų, kad jis būtų nenuostolingas.
Cia tau rimtai negales atsakyti, nes prades pilstyti,kad reikia atitinkamo pelno ,kad islaikyti LG ta ir ana ir t.t. Geriau klausk kokia yra tokio traukinio 1 km savikaina,o visa kita pasiskaiciuosi pats.
Comment
-
Na bet nereikia skųstis kad Lietuvoje per mažai žmonių (ką, kaip pastebėjau, labai mėgsta LG dirbantys žmonės).
Apskritai, kaip yra sudaromi/keičiami keleivinių traukinių maršrutai ir tvarkaraščiai? Ar yra daromi kokie paklausos tyrimai? Ar tik paleidžiamas traukinys tarp miesto A ir B vidury nakties, jis nepasitvirtina, ir konstatuojama "žmonės tarp A ir B nebekeliauja"? Teko kažką panašaus į tyrima matyti tik maršrute Kaunas - Vilnius, palydovas išdalino anketas su klausimais ar tinka laikas, kokiu tikslu važiuojama ir pan. Na o plačiau? Mat keista matyti panaikinamus maršrutus tokius kaip Kaunas - Šiauliai, kuris visuomet (bent ne vasarą) būdavo pilnas. Galbūt tik studentų, bet už juos LG, man regis, mažiau pinigų negauna.
Comment
-
Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąNa bet nereikia skųstis kad Lietuvoje per mažai žmonių (ką, kaip pastebėjau, labai mėgsta LG dirbantys žmonės).
Apskritai, kaip yra sudaromi/keičiami keleivinių traukinių maršrutai ir tvarkaraščiai? Ar yra daromi kokie paklausos tyrimai? Ar tik paleidžiamas traukinys tarp miesto A ir B vidury nakties, jis nepasitvirtina, ir konstatuojama "žmonės tarp A ir B nebekeliauja"? Teko kažką panašaus į tyrima matyti tik maršrute Kaunas - Vilnius, palydovas išdalino anketas su klausimais ar tinka laikas, kokiu tikslu važiuojama ir pan. Na o plačiau? Mat keista matyti panaikinamus maršrutus tokius kaip Kaunas - Šiauliai, kuris visuomet (bent ne vasarą) būdavo pilnas. Galbūt tik studentų, bet už juos LG, man regis, mažiau pinigų negauna.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 20:58.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTai sukonkretinkim klausimą žinovams. Kiek reikia užpildyti dyzelinio traukinio vagonų, kad apsimokėtų maršrutai Kaunas-Šiauliai ir Ryga-Šiauliai (panašiai kaip kad estai ir latviai turi jungtį Tallinn-Valga ir Valga-Ryga)? Tas pats ir dėl motrisės. Ar jos beveik visų užpildymas pakankamas, kad nebūtų nuostolinga, ar vis dėlto ir ji nuostolinga net užpildyta?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąDyzelinio traukinio (trijų vagonų) ne mažiau kaip 50 proc. sėdimų vietų, o motrisė turėtų būti užpildyta pilnai ir visada, esant dabartinėms kainoms ir su sąlyga, kad visi keleiviai yra "nelengvatininkai".
Kažkur rašė, kad SM LG skiria apie 5 mln. - tai gal ir yra tas lengvatininkų apmokėjimas.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 21:46.
Comment
-
Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąTai už lengvatininkus ne viską padengia? Ar tas padengimas stringa?
Tiesa, dar iš LG išsireikalavo 50 mln. Lt dividendų.
Comment
-
Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąMaišai du dalykus. Klausimas buvo ar valstybė atiduoda pinigus už lengvatinius bilietus (pvz studentams, pensininkams).
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąKadangi LG yra valstybės valdoma įmonė, ir ši įmonė dirba pelningai, todėl valstybė šiuo metu ("kriziniu") nemato būtinybės kompensuoti įvairioms socialinėms grupėms taikomas lengvatas.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 22:06.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPraeitų metų pavyzdys: iš 180 mln. litų patirtų nuostolių vežant keleivius geležinkeliu vyriausybė sugrąžino 400 tūkst. litų.
Tiesa, dar iš LG išsireikalavo 50 mln. Lt dividendų.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPraeitų metų pavyzdys: iš 180 mln. litų patirtų nuostolių vežant keleivius geležinkeliu vyriausybė sugrąžino 400 tūkst. litų.
Tiesa, dar iš LG išsireikalavo 50 mln. Lt dividendų.
1. valstybe yra vienintelis LG akcininkas, jei akcininkas mano kad teisinga daryt taip kaip jis daro tai yra jo teise ir tiek. Kas cia isvis per tvarka, kad akcininkas viena kart per n metu imdamas dividendus dar turi juos issireikalaut.
2. uzteks viena kart tuos nuostolius pust iki begalybes, kuklesni butu tai zek gal ka ir gautu, o dabar tik visus prajuokina su tokia savo apskaita.
Isvis ne valstybe LG atlygint nuostolius turetu, o netike LG darbuotojai (del kuriu veikimo/neveikimo tie nuostoliai atsiranda ar padideja) valstybei. Na bet jei valstybe kaip kokia pastumdele vos dividendus sugeba issireikalaut, tai sitoj vietoj turbut isvis nieko padaryt nesugebes.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąIr kas sudaro pagrindinę kelionės išlaidų dalį? Paskaičiavus iš akies sunaudojamą kurą/elektrą ir atlyginimą mašinistui bei jo sugėrovui, kažkaip tokie dideli skaičiai nesigauna. Kur dar nusėda vienas kitas milijonas?
Comment
-
Norėjau žinančių paklaust kodėl neplanuojama/ nenorima atkurt Šiauliai-Kaunas (aišku keleivinis, pusiau greitasis - panašiai kaip Vilnius-Šeštokai, su kelionės trukme iki 1:40-2 val.). Užprogramuoti nuostoliai? DR1A ar motrisę tam reikalui tikrai surastų.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 22:47.
Comment
-
Kiek vienas EJ kainuoja? Kiek kainuoja metinė vieno paprasto elektrinio traukinio priežiūra? O dyzelinio? O motrisės? O kiek pinigų nusėda konduktorių kišenėse? Kas kontroliuoja? Kodėl naujų riedmenų kaštai, techninė priežiūra ir remontas nenuvaro krovinių pervežimo skyriaus į minus 200 milijonų?
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąBaikit viena kart tas nesamones
1. valstybe yra vienintelis LG akcininkas, jei akcininkas mano kad teisinga daryt taip kaip jis daro tai yra jo teise ir tiek. Kas cia isvis per tvarka, kad akcininkas viena kart per n metu imdamas dividendus dar turi juos issireikalaut.
2. uzteks viena kart tuos nuostolius pust iki begalybes, kuklesni butu tai zek gal ka ir gautu, o dabar tik visus prajuokina su tokia savo apskaita.
Isvis ne valstybe LG atlygint nuostolius turetu, o netike LG darbuotojai (del kuriu veikimo/neveikimo tie nuostoliai atsiranda ar padideja) valstybei. Na bet jei valstybe kaip kokia pastumdele vos dividendus sugeba issireikalaut, tai sitoj vietoj turbut isvis nieko padaryt nesugebes.
Keleivių vežimas geležinkeliu (nustatytais maršrutais) LG yra valstybės prievolė, nepriklausomai pelningas ar ne.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąO kur naujų riedmenų įsigijimo kaštai, visų riedmenų techninė priežiūra ir remontas?
Paskutinis taisė Wycka; 2010.01.10, 22:45.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment