Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    traukinių keleivių Kinijoje 2009 1,5 mlrd 2019 3,7mlrd
    https://www.statista.com/statistics/...gers-in-china/
    Na tai puiku. Mano teiginiai:
    1. Kelionių traukiniais kiekis priklauso daug labiau nuo populiacijos nei pragyvenimo lygio (t.y. Kinijai smarkiai išplėtus geležinkelių tinklą greitaisiais traukiniais, atsirado daug daugiau važiuojančių - buvo pasinaudota untapped market potential, Lietuvoje nėra ko prijungti (Alytų, Uteną???)).
    2. Automobilizacija iki tam tikro % procento priklauso vien nuo pragyvenimo lygio (gali būti kokie nori traukiniai, bet mašiną turėti gali būti tiesiog patogu, nes kodėl ne, jei leidžia finansai - conspicuous consumption).
    3. Kelionės traukiniais auga, kai traukinys tampa greitesnė transporto priemonė nei mašina. Lt to niekur nėra, bet kai/jei bus 30min Vilnius - Kaunas, kelionių kiekis šiuo maršrutu smarkiai išaugs, nors jis jau ir dabar dažnai pilnas.
    4. Važiuoti vienam pigiau su mašina nei traukiniu, jau nekalbant apie ride-sharing/car-pooling.

    Comment


      Parašė ifl Rodyti pranešimą

      2022 m. pradžioje Lietuvoje gyveno 2 mln. 806 tūkst. nuolatinių gyventojų, t. y. 4,8 tūkst. asmenų mažiau negu 2021 m. pradžioje.


      Gyvename nykstančioje šalyje ir visokie nereikalingi servisai (kaip vežiojimas 5 žmonių traukiniais) taip pat turi nykti.
      Dabar užtat gyvena ~40K daugiau. So?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Dabar užtat gyvena ~40K daugiau. So?
        Kai Kaune gyvena 40k daugiau, tai ir geležinkelis į Kauną užpildytas. Bet va norima išlaikyti geležinkelį tarp Rokiškio ir Panevėžio, kai abu miestai traukiasi (Rokišky beliko 11k, Panevėžy - 90k gyventojų). Priminsiu, kad 90'aisiais Panevėžy buvo arti 130k žmonių.

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą
          Įvairiose svetainėse randu, kad dieselinis loko sunaudoja apie 4l/km važiuodamas 90km/h => 400l 100km. VW Transporter Shuttle 9l 100km.
          Blogai randi. Kur Lietuvoje naudojami dyzeliniai lokai traukiniams tempti be kartais išriedančių ER20 su vagonais, kurie paprastai naudojami, kai būna išaugusi paklausa? Ir dar klausimas, kokių lokų duomenis tu ten "radai"? Ar nebus tai prekiniai lokai, su sąnaudomis, nurodant, tarkim, tempiant 2000 tonų sąstatą?

          Anyway, kad nereiktų tenkintis pezalais, greitas Google randa tokius duomenis apie DMU sąnaudas. UK naudojamų DMU:
          • Class 195: 0.81 litres per mile
          • Class 170: 0.97 litres per mile
          • Class 158: 0.72 litres per mile
          • Class 156: 0.68 litres per mile
          Žodžiu, grubiai iki 0.6L/km arba 60L/100km.

          Comment


            Uždujintas priusas sunaudoja 3l dujų 100 km.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Blogai randi. Kur Lietuvoje naudojami dyzeliniai lokai traukiniams tempti be kartais išriedančių ER20 su vagonais, kurie paprastai naudojami, kai būna išaugusi paklausa? Ir dar klausimas, kokių lokų duomenis tu ten "radai"? Ar nebus tai prekiniai lokai, su sąnaudomis, nurodant, tarkim, tempiant 2000 tonų sąstatą?

              Anyway, kad nereiktų tenkintis pezalais, greitas Google randa tokius duomenis apie DMU sąnaudas. UK naudojamų DMU:


              Žodžiu, grubiai iki 0.6L/km arba 60L/100km.
              Matyt, kad bus.

              Gerai, imam 60l/100km, tai +- 6 mikrūškės. 6 mikrūškės perveža 50 keleivių. Vadinasi, traukinio užpildymas turi būti daugiau nei 50 keleivių/100km, kad būtų atsiperkamesnis (kaip VT paslauga) vertinant vien kuro sąnaudas.

              Comment


                Taip pat reiktų pirkti tik Optima linija ar ekvivalenčius pačius pigiausius produktus, nes labiau atsiperka.

                Comment


                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                  Taip pat reiktų pirkti tik Optima linija ar ekvivalenčius pačius pigiausius produktus, nes labiau atsiperka.
                  Jeigu tikslas aprūpinti maisto banką kuo didesniu produktų kiekiu, tai žinoma. Čia diskutuojant pasijauti kaip Šveicarijoje, kur Alpių geležinkeliu tarp kaimelių gali važinėti, nes pinigai kišenę spaudžia. Niekam nekyla klausimų, kiek Lietuva ekonomiškai pajėgi išlaikyti tokį modelį, kažkoks prestižo reikalas. Nusileiskim ant žemės ir pripažinkim, kad Lietuvos ekonominės situacija dėl demografinių priežasčių privers sukoncentruoti infrastruktūrą (ar tai būtų geležinkelis, ar ligoninės, ar mokyklos).
                  Paskutinis taisė ifl; 2022.12.28, 16:55.

                  Comment


                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                    Matyt, kad bus.

                    Gerai, imam 60l/100km, tai +- 6 mikrūškės. 6 mikrūškės perveža 50 keleivių. Vadinasi, traukinio užpildymas turi būti daugiau nei 50 keleivių/100km, kad būtų atsiperkamesnis (kaip VT paslauga) vertinant vien kuro sąnaudas.
                    Nes mikrūškių vairuotojai tai dirba už dyką ane? O gal traukinio mašinisto alga 6 kartus didesnė?

                    Beje, vienas traukinio vagonas perveža, grubiai jamant, 60-70 keleivių. Tipinis DMU būtų 4-6 vagonų t.y. kokie 300-400 žmonių. Biškiuką daugiau, nei mikrūškės.
                    Paskutinis taisė John; 2022.12.28, 16:50.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Nes mikrūškių vairuotojai tai dirba už dyką ane? O gal traukinio mašinisto alga 6 kartus didesnė?

                      Beje, vienas traukinio vagonas perveža, grubiai jamant, 60-70 keleivių. Tipinis DMU būtų 4-6 vagonų t.y. kokie 300-400 žmonių. Biškiuką daugiau, nei mikrūškės.
                      Koks Rokiškio - Panevėžio užpildymas, primink?

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Koks Rokiškio - Panevėžio užpildymas, primink?
                        Koks serviso lygis, toks ir užpildymas. Panašiai kaip klaustume, kiek žmonių eina Geležinio Vilko tiltu pėsti, argumentuodami, kodėl nereikia statyti naujo pėsčiųjų tilto. Klišas argumentas, kuris gali kilti arba iš visiško nesusigaudymo arba iš piktybiško tikslo klaidinti ir meluoti.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Koks serviso lygis, toks ir užpildymas. Panašiai kaip klaustume, kiek žmonių eina Geležinio Vilko tiltu pėsti, argumentuodami, kodėl nereikia statyti naujo pėsčiųjų tilto. Klišas argumentas, kuris gali kilti arba iš visiško nesusigaudymo arba iš piktybiško tikslo klaidinti ir meluoti.
                          O tai kokie tamstos įrodymai, kad egzistuoja paklausa tokio tipo kelionei? Jei tamstos argumentas pavadinti oponento argumentą klišu nepateikiant jokių duomenų ir tuo validuoti savo poziciją, tai tokiai pozicijai kontra-argumentų nerasiu.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Mikruškė nepatogi logika primena SUV'o vs "city car" argumentą. Na taip, SUV'as komfortiškesnis, bet neekonomiškas ir neefektyvus kelionėms mieste. Jei žmogui labai nepatinka važinėti mikrūške, tada jis perkasi savo nuosavą automobilį lygiai kaip dalis žmonių mieste perkasi SUV nes jiems "city car" per prasta. Valstybė neturi būti kažkoks "buržujiško" komforto garantas, jos tikslas užtikrinti galimybę iš taško A pasiekti tašką B už 100% žmonių prieinamą kainą. Traukinių siuntinėjimas su minimaliais keleivių srautais to neatlieka.
                            Tiek SUVas, tiek city car yra nepatogųs palyginti su bėginiu transportu. Bėginis yra kitas lygis nei ratinis.

                            Taip, žmogus perkasi savo automobilį, SUVą ir tada kenčia visi, nes valstybė neatliko savo pareigos.
                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Negali vairuoti, važiuoji mikrūške arba moki realią savikainą (ko niekas nedarytų) traukinio varymo pirmyn atgal
                            Arba nemoki savikainos, nes traukinys yra socialinė paslauga, o ne tik turtingiesiems.
                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Jeigu tikslas aprūpinti maisto banką kuo didesniu produktų kiekiu, tai žinoma. Čia diskutuojant pasijauti kaip Šveicarijoje, kur Alpių geležinkeliu tarp kaimelių gali važinėti, nes pinigai kišenę spaudžia. Niekam nekyla klausimų, kiek Lietuva ekonomiškai pajėgi išlaikyti tokį modelį, kažkoks prestižo reikalas. Nusileiskim ant žemės ir pripažinkim, kad Lietuvos ekonominės situacija dėl demografinių priežasčių privers sukoncentruoti infrastruktūrą (ar tai būtų geležinkelis, ar ligoninės, ar mokyklos).
                            Na jeigu viskas kas nėra Angola yra Šveicarija tai gerai, tada advokuojam už Šveicariją.

                            Tikrai, reikėtu kad kiltų klausimai kiek Lietuva yra ekonomiškai pajėgi išlaikyti tokį modelį. Pvz Ispanijos traukinių modelį, šalies kuri turi beveik tokį pat BVP gyventojui kaip ir Lietuva.
                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            O tai kokie tamstos įrodymai, kad egzistuoja paklausa tokio tipo kelionei?
                            Automobilių skaičius?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Nes mikrūškių vairuotojai tai dirba už dyką ane? O gal traukinio mašinisto alga 6 kartus didesnė?
                              6 mikrūškių nereiktų.
                              "maršruto Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys – Rokiškis atkarpa Panevėžys – Rokiškis vyksta itin mažai keleivių – vidutiniškai vienu reisu keliauja 10 žmonių, o šiuo ruožu traukinys kursuodavo tik savaitgaliais."

                              Nuo liepos mėnesio traukiniai kursuos maršrutu Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys. Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) teigimu, susisiekimas maršruto atkarpa iki Rokiškio bus užtikrinamas autobusais.

                              John manai kad paleidus 20 traukinių per dieną ir kasdien Panevėžys – Rokiškis, juose važiuos daugiau keleivių nei bus reisų?

                              -

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Arba nemoki savikainos, nes traukinys yra socialinė paslauga, o ne tik turtingiesiems.


                                Automobilių skaičius?
                                Mikrūškė lygiai tokia pati socialinė paslauga, tik valstybei atsieina pigiau.

                                Automobilių skaičius parodo, kad trūksta traukinių? Tikrai? Jei bus traukinys, tai pacanas "guolio" nepirks ar vyras žmonai automobilio nedovanos?

                                Jei norisi, kad mažėtų automobilių, tai kelt reiktų draudimo kainas, automobilis dabar lengvai prieinama prabangos prekė.
                                Paskutinis taisė ifl; 2022.12.28, 17:32.

                                Comment


                                  Maršrutu Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys – Rokiškis atkarpa Panevėžys – Rokiškis vyksta itin mažai keleivių – vidutiniškai vienu reisu keliauja 0 žmonių, o šiuo ruožu traukinys kursuodavo tik vasario 29 d."
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    O tai kokie tamstos įrodymai, kad egzistuoja paklausa tokio tipo kelionei? Jei tamstos argumentas pavadinti oponento argumentą klišu nepateikiant jokių duomenų ir tuo validuoti savo poziciją, tai tokiai pozicijai kontra-argumentų nerasiu.
                                    Pažiūrėk, kiek keliauja tuo maršrutu kitomis transporto priemonėmis ir žinosi, kokia yra paklausa.

                                    Comment


                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                      6 mikrūškių nereiktų.
                                      "maršruto Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys – Rokiškis atkarpa Panevėžys – Rokiškis vyksta itin mažai keleivių – vidutiniškai vienu reisu keliauja 10 žmonių, o šiuo ruožu traukinys kursuodavo tik savaitgaliais."
                                      Tai tame pačiame sakinyje ir atsakymas kodėl tiek mažai žmonių keliauja - nes gauna vieną reisą per savaitę. Kokioje vokietijoje tarp tokio dydžio miestelių kaip Šiauliai ir Panevėžys traukinis važiuotu kasdien, bent kartą į valandą.
                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Mikrūškė lygiai tokia pati socialinė paslauga, tik valstybei atsieina pigiau.

                                      Automobilių skaičius parodo, kad trūksta traukinių? Tikrai? Jei bus traukinys, tai pacanas "guolio" nepirks ar vyras žmonai automobilio nedovanos?

                                      Jei norisi, kad mažėtų automobilių, tai kelt reiktų draudimo kainas, automobilis dabar lengvai prieinama prabangos prekė.
                                      Ne, mikrūškės yra prastesnė socialinė paslauga.

                                      Automobilių srautas parodo kad kelionių paklausa yra, bet nėra pasiūloma patogi kelionė ir todėl yra renkamasis automobilis.


                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        Mikrūškė lygiai tokia pati socialinė paslauga, tik valstybei atsieina pigiau.

                                        Automobilių skaičius parodo, kad trūksta traukinių? Tikrai? Jei bus traukinys, tai pacanas "guolio" nepirks ar vyras žmonai automobilio nedovanos?

                                        Jei norisi, kad mažėtų automobilių, tai kelt reiktų draudimo kainas, automobilis dabar lengvai prieinama prabangos prekė.
                                        Tu rimtai klausi ir neigi, kad blogas VT skatina papildomą automobilizavimą (ant viršsaus to, kuris būtų prie gero VT)?

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Tu rimtai klausi ir neigi, kad blogas VT skatina papildomą automobilizavimą (ant viršsaus to, kuris būtų prie gero VT)?
                                          Blogas VT skatina, bet taip smarkiai neįtakoja automobilizacijos, kiek ekonominės galimybės išlaikyti auto. Padarai brangų auto ir žmonės naudosis net ir nelabai geru VT (SSRS laikai). Padarai gerą VT, bet auto dėl gerų gyvenimo sąlygų lengvai prieinamas, žmonės naudojasi auto (kad ir ta pati Prancūzija). Joks VT neatstos auto, kol su auto patogiau. Auto tampa nebepatogus tik tankiai apgyventuose miestuose ir dideliais atstumais tarp miestų, visur kitur auto laimi.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X