Parašė Stadionas
Rodyti pranešimą
- Kelionių traukiniais kiekis priklauso daug labiau nuo populiacijos nei pragyvenimo lygio (t.y. Kinijai smarkiai išplėtus geležinkelių tinklą greitaisiais traukiniais, atsirado daug daugiau važiuojančių - buvo pasinaudota untapped market potential, Lietuvoje nėra ko prijungti (Alytų, Uteną???)).
- Automobilizacija iki tam tikro % procento priklauso vien nuo pragyvenimo lygio (gali būti kokie nori traukiniai, bet mašiną turėti gali būti tiesiog patogu, nes kodėl ne, jei leidžia finansai - conspicuous consumption).
- Kelionės traukiniais auga, kai traukinys tampa greitesnė transporto priemonė nei mašina. Lt to niekur nėra, bet kai/jei bus 30min Vilnius - Kaunas, kelionių kiekis šiuo maršrutu smarkiai išaugs, nors jis jau ir dabar dažnai pilnas.
- Važiuoti vienam pigiau su mašina nei traukiniu, jau nekalbant apie ride-sharing/car-pooling.
Comment