Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Vienintelis tikrai neblogą realų pelną nešantis maršrutas buvo Vilnius-Minskas. Visi kiti - nuostolyje. 2023 m. dotacijoms iš biudžeto skirta 35 mln. Eur.

    Pasirašius ilgalaikę keleivių pervežimo sutartį tarp Link’o ir valstybės bus 10 metų pajamų garantas, o tai bankams duoda daugiau pasitikėjimo skolinti.
    Bet tai LTG (tiksliau sakant politikai) patys viso pelno atsisakė. Tai nelabai čia kokių stebuklų yra, kad nei pinigų nėra, nei bankai nori skolintis.

    Autobusai yra daugiausiai nepriklausomybės turintis transportas - štai ką parodė paskutinys 3 metai. Visu kitu transportu, deja, dėl politinio pririšimo vargu ar galima pasitikėti.

    ​​​​​​Gal taip pat kaip išimtį reiktų paminėti Turkijos ar JAE avialinijas, kurios taip pat po kolkas skraido beveik nepriklausomai nuo geopolitinių situacijų.
    Paskutinis taisė Petr; 2022.12.24, 18:35.

    Comment


      Parašė ifl Rodyti pranešimą

      Aš neabejoju, kad provincijoje traukiniai nuostolingi, tačiau Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Klaipėda (į kurį prieš dieną būna bilietai išpirkti) gali būti neefektyvaus valdymo pasekmė ir reiktų analizės. Įleistų privatų operatorių ir staiga taptų pelningi.
      Nesigilinant į sąnaudų apimtį, užtenka pažiūrėti į keleivių skaičių. Vilnius-Klaipėda pilnas būna tik savaitgaliais, per šventes ir vasarą. Paprastą rudens darbo dieną užpildymas siekia tik apie 50 proc. Tas pats galioja Vilnius-Kaunas, yra gan nemažai nepopuliarių, tačiau svarbių reisų, kurie generuoja nuostolį.

      Comment


        "tik 50%" užpildymas nėra pelningas užpildymas?
        Ir čia net neimamt, kad savaitgaliais 100%.

        Comment


          Eilinis gedimas stabdantis geležinkelių eismą.

          Sekmadienio ryte geležinkelio atkarpoje Jonava–Gaižiūnai įvykus infrastruktūros gedimui, traukinių keleiviai tarp šių vietovių bei tarp Kauno ir Jonavos bus pervežami specialiai užsakytais autobusais, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.
          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ves-autobusais

          Comment


            Parašė rmss Rodyti pranešimą
            Eilinis gedimas stabdantis geležinkelių eismą.

            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ves-autobusais
            Bet per Daugpilį nevažiuoja. Ir kam ta šiaurinė jungtis su Panevėžiu, jei galima paleisti autobusus? LTG dar labai pasisekė, jog beveik nėra tranzito, nes būtų geras kamštukas.

            Comment


              O tai kas per gedimas ten buvo?

              Comment


                Sulūžo bėgiai.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Sulūžo bėgiai.
                  Aš turiu tokį įtarimą, bet būtų įdomu išgirsti daugiau detalių. Ar LTG "specelistai" slepia, kad informacija nenutekėtų NATO šnipams ir gėjropos kapitalistams?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    O tai kas per gedimas ten buvo?
                    Pranešama, kad sekmadienį minėtoje atkarpoje šalinamas bėgių temperatūros kompensavimo įrenginio gedimas
                    Daugiau info gaut jau turbūt reiktų inside'o iš LG.

                    Comment


                      Visai neseniai reikėjo sekmadienį į Klaipėda. Bilietai išpirkti visai dienai. Nuostolis? Man tai labiau panašu į reisų stygių.

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą
                        Visai neseniai reikėjo sekmadienį į Klaipėda. Bilietai išpirkti visai dienai. Nuostolis? Man tai labiau panašu į reisų stygių.
                        Nes jei nutiks taip, kad tamsta persigalvosi ir nevažiuosi, o vagone liks tuščia vieta, tai kils shitstormas optimizatorių vadovybėje. Pagal jų logiką, pasiūla niekad neturi viršyti paklausos.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą
                          Visai neseniai reikėjo sekmadienį į Klaipėda. Bilietai išpirkti visai dienai. Nuostolis? Man tai labiau panašu į reisų stygių.
                          Riedmenų stygių.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą
                            Visai neseniai reikėjo sekmadienį į Klaipėda. Bilietai išpirkti visai dienai. Nuostolis? Man tai labiau panašu į reisų stygių.
                            Ir taip yra, nes... TRŪKSTA RIEDMENŲ!!!

                            Comment


                              Parašė dtb Rodyti pranešimą

                              Nesigilinant į sąnaudų apimtį, užtenka pažiūrėti į keleivių skaičių. Vilnius-Klaipėda pilnas būna tik savaitgaliais, per šventes ir vasarą. Paprastą rudens darbo dieną užpildymas siekia tik apie 50 proc. Tas pats galioja Vilnius-Kaunas, yra gan nemažai nepopuliarių, tačiau svarbių reisų, kurie generuoja nuostolį.
                              Ketvirtadienių popietiniai reisai jau pirmadienį būna išperkami. Suprantu, kad ruože Šiauliai-Klaipėda traukinyje tikrai būna laisvų vietų. Tačiau, dabar greičiausias traukinys bus 20 minučių lėtesnis už autobusą, o ir greičiausio traukinio išvykimo laikas - 17 valanda, daug kam nepatogus. 18 valanda išvyksta dar vienas traukinys, bet jis važiuoja dar lėčiau

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                Rask būda su taksi nuvežti keleivį 100km už 7.60€ tada. Kadangi būtent tiek gaunasi vienam, jei keleivių skaičius 2023 nesikeis.
                                Imam priusą su dujom, sodinam tris keleivius ir pirmyn.
                                -

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  Imam priusą su dujom, sodinam tris keleivius ir pirmyn.
                                  Vienas reikalas paimti priusą su dujom, kitas - nupirkti priusą, dujas ir priuso vairuotoją.

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Iš kur duomenys, kad vienintelis? Aš neabejoju, kad provincijoje traukiniai nuostolingi, tačiau Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Klaipėda (į kurį prieš dieną būna bilietai išpirkti) gali būti neefektyvaus valdymo pasekmė ir reiktų analizės. Įleistų privatų operatorių ir staiga taptų pelningi.
                                    Kad jie net nesistengė išnaudoti Vilnius-Klaipėda galimybių. Prieš savaitę bilietų nebėra, bet vadovybė nusprendžia kad papildomų vagonų nekabins, nes "nėra poreikio".

                                    Koks maršrutų pelningumas nežinau, bet turbūt nėra pasaulyje keleivių pervežimo traukiniais sistemos kuri būtų pelninga. Net ta liapsinama Tokijo sistema ir tai pelninga tampa tik įskaičiavus nuomos už plotą pajamas stotyse.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Kad jie net nesistengė išnaudoti Vilnius-Klaipėda galimybių. Prieš savaitę bilietų nebėra, bet vadovybė nusprendžia kad papildomų vagonų nekabins, nes "nėra poreikio".

                                      Koks maršrutų pelningumas nežinau, bet turbūt nėra pasaulyje keleivių pervežimo traukiniais sistemos kuri būtų pelninga. Net ta liapsinama Tokijo sistema ir tai pelninga tampa tik įskaičiavus nuomos už plotą pajamas stotyse.
                                      AMTRAK'as recoverina 95%. Pas japonus pilna privačių, kurie irgi pelningi, ne vien tik žinomiausieji (Shinkansen).
                                      Paskutinis taisė ifl; 2022.12.27, 11:24.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        AMTRAK'as recoverina 95%. Pas japonus pilna privačių, kurie irgi pelningi, ne vien tik žinomiausieji (Shinkansen).
                                        Na jeigu važiuoji tik vienu pelningiausiu maršrutu kaip privatininkas, ir nuostolingus palieki valstybiniam tai aišku kad galima būti pelningu

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Na jeigu važiuoji tik vienu pelningiausiu maršrutu kaip privatininkas, ir nuostolingus palieki valstybiniam tai aišku kad galima būti pelningu
                                          Traukinys nėra skirtas vežioti 5 žmones, tai masinio transporto priemonė. Čia net autobuso reisas būtų nuostolingas. Jei valstybė mato tame (vežiojimu traukiniais provincijoje) naudą, kuri, mano nuomone, abejotina, tai tegu vežioja į nuostolį (dotuoja), bet jei Link'as patiria nuostolį pilnai keleivių prigrūstuose maršrutuose, tai jau kažkas negerai su Linku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X