Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Perfect Rodyti pranešimą


    4. Geopolitinei situacijai sujaukus planus, naujų riedmenų įsigijimas nusikėlė ir dabar reikia suktis iš situacijos su esamais resursais vis dar planuojant netolimoje ateityje atnaujinti traukinių parką.
    Kaip geopolitinė situacija pakeitė riedmenų įsigijimą? Traukiniai Ukrainoje buvo gaminami?

    Comment


      Nėr bapkių

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Nėr bapkių
        O aš galvojau, kad imamas finansavimas iš bankų, kai nėra laisvų babkių...

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą
          O aš galvojau, kad imamas finansavimas iš bankų, kai nėra laisvų babkių...
          Ačiū, Kapitone,

          Nuostabi mintis benamių poblemai išspręsti karta ir visiems laikams.

          Comment


            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            Kaip geopolitinė situacija pakeitė riedmenų įsigijimą? Traukiniai Ukrainoje buvo gaminami?
            Čia turbūt apie baltarusiškų trašų tranzitą, dėl kurio prarado pajamų.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Ačiū, Kapitone,

              Nuostabi mintis benamių poblemai išspręsti karta ir visiems laikams.
              Kuo tai susiję su bankų finansavimu LG riedmenims įsigyti?

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Kuo tai susiję su bankų finansavimu LG riedmenims įsigyti?
                Kreditus reikia grąžinti. O kad grąžinti turi būti pajamų. Čia kaip 1+1=2 ar nelabai?

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą
                  Kuo tai susiję su bankų finansavimu LG riedmenims įsigyti?
                  Jei neturi kur gyventi - tegu eina į banką, ima kreditą ir perka būstą.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Jei neturi kur gyventi - tegu eina į banką, ima kreditą ir perka būstą.
                    Psichinės ligos ir priklausomybės irgi išgydomos į banką nuėjus?

                    Parašė LinS

                    Kreditus reikia grąžinti. O kad grąžinti turi būti pajamų. Čia kaip 1+1=2 ar nelabai?
                    Įdomu, kaip bus uždirbamos pajamos, kai riedmenų visai neliks, nes naujų nebus nupirkta, o seni - sudėvėti? Gal išvis tada uždaryti tą LTG Link vertėtų, jei reisai pilni žmonių, net vietų nėra, bet vis pajamų trūkumas.
                    Paskutinis taisė ifl; 2022.12.23, 12:32.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Koks galėtų būti paaiškinimas, kad traukinys Vilnius-Kaunas ~18km ilgio atkarpoje tarpo Vievio ir Žaslių velkasi 100km/h, o ne 120km/h?





                      Važiuodamas atgal Kaunas-Vilnius toje pačioje atkarpoje važiuoja 120km/h
                      Nelyginis kelias, greitis 100. Pagal e-20. (57-46 km).

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Psichinės ligos ir priklausomybės irgi išgydomos į banką nuėjus?



                        Įdomu, kaip bus uždirbamos pajamos, kai riedmenų visai neliks, nes naujų nebus nupirkta, o seni - sudėvėti? Gal išvis tada uždaryti tą LTG Link vertėtų, jei reisai pilni žmonių, net vietų nėra, bet vis pajamų trūkumas.
                        Ka LTG darbuotojas Aleksio vis ir siūlo )

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą


                          Įdomu, kaip bus uždirbamos pajamos, kai riedmenų visai neliks, nes naujų nebus nupirkta, o seni - sudėvėti? Gal išvis tada uždaryti tą LTG Link vertėtų, jei reisai pilni žmonių, net vietų nėra, bet vis pajamų trūkumas.
                          Kalba buvo kad dėl tranzito reikalų pasikeitė pinigų srautai. Aš ne prieš naujus traukinius, tik nuskambėjo mintis kuo susiję pajamos ir bankų paskolos. Tiesiogiai! Noriu pasakyti, kad vadybininkams pasakė "taupyt", tai jie taip pataupė "optimizuodami" remontą ir priežiūrą esamo riedmenų parko, kad jį tiek nustekeno, kad genda viskas ir visur. Pačiam teko prieš porą savaičių važiuoti į Klaipėdą ir Plungėje dėl durų (!!!) neužsidarymo traukinys vėlavo tik... 5val Kai negali įsigyti naujo auto, savo senąjį prižiūri ir tvarkai, o ne važiuoji juo tol kol sustoja kur kelyje ir pakeleiviui šauki: "Sugedo dėl nepakeliamų šalčių -8"

                          Comment


                            Parašė LinS Rodyti pranešimą

                            Kalba buvo kad dėl tranzito reikalų pasikeitė pinigų srautai. Aš ne prieš naujus traukinius, tik nuskambėjo mintis kuo susiję pajamos ir bankų paskolos. Tiesiogiai! Noriu pasakyti, kad vadybininkams pasakė "taupyt", tai jie taip pataupė "optimizuodami" remontą ir priežiūrą esamo riedmenų parko, kad jį tiek nustekeno, kad genda viskas ir visur. Pačiam teko prieš porą savaičių važiuoti į Klaipėdą ir Plungėje dėl durų (!!!) neužsidarymo traukinys vėlavo tik... 5val Kai negali įsigyti naujo auto, savo senąjį prižiūri ir tvarkai, o ne važiuoji juo tol kol sustoja kur kelyje ir pakeleiviui šauki: "Sugedo dėl nepakeliamų šalčių -8"
                            Mano supratimu LG ir buvo išskaidyti į atskiras įmones (LTG Link, Cargo, Infra), tam, kad Cargo nereiktų dengti Link, t.y. kiekviena įmonė išsilaikytų pati iš savęs (su valstybės parama, jei reikia).

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą
                              Įdomu, kaip bus uždirbamos pajamos, kai riedmenų visai neliks, nes naujų nebus nupirkta, o seni - sudėvėti? Gal išvis tada uždaryti tą LTG Link vertėtų, jei reisai pilni žmonių, net vietų nėra, bet vis pajamų trūkumas.
                              Uždaryti nereikia, bet pastatyti normalią vadybą reiktu. O tai Aleksio prarado bet kokį tikėjimą savo ateitimi.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                Mano supratimu LG ir buvo išskaidyti į atskiras įmones (LTG Link, Cargo, Infra), tam, kad Cargo nereiktų dengti Link, t.y. kiekviena įmonė išsilaikytų pati iš savęs (su valstybės parama, jei reikia).
                                Formaliai. Bet realiai arčiau tiesos yra tokia schema - Cargo gautas pelnas dividentų ar kitu pavidalu sumokamas akcinininkei Susisiekimo ministerijai, kuri tuos dividentus kaip dotaciją išmoka Linkui.

                                Priminkite, kiek pelningas yra keleivių vežimas geležinkeliu?

                                Comment


                                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                  Formaliai. Bet realiai arčiau tiesos yra tokia schema - Cargo gautas pelnas dividentų ar kitu pavidalu sumokamas akcinininkei Susisiekimo ministerijai, kuri tuos dividentus kaip dotaciją išmoka Linkui.

                                  Priminkite, kiek pelningas yra keleivių vežimas geležinkeliu?
                                  Jau klausiau, nieks neturėjo duomenų.

                                  Comment


                                    Vienintelis tikrai neblogą realų pelną nešantis maršrutas buvo Vilnius-Minskas. Visi kiti - nuostolyje. 2023 m. dotacijoms iš biudžeto skirta 35 mln. Eur.

                                    Pasirašius ilgalaikę keleivių pervežimo sutartį tarp Link’o ir valstybės bus 10 metų pajamų garantas, o tai bankams duoda daugiau pasitikėjimo skolinti.

                                    Comment


                                      bukvaliai skaitau kad už 35 mln. į metus verta pasvarstyti nupirkti taksi paslaugas dabartiniams geležinkelių keleiviams iš uždaryti tą juodąją skylę.
                                      -

                                      Comment


                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                        bukvaliai skaitau kad už 35 mln. į metus verta pasvarstyti nupirkti taksi paslaugas dabartiniams geležinkelių keleiviams iš uždaryti tą juodąją skylę.
                                        Rask būda su taksi nuvežti keleivį 100km už 7.60€ tada. Kadangi būtent tiek gaunasi vienam, jei keleivių skaičius 2023 nesikeis.

                                        Comment


                                          Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                          Vienintelis tikrai neblogą realų pelną nešantis maršrutas buvo Vilnius-Minskas. Visi kiti - nuostolyje. 2023 m. dotacijoms iš biudžeto skirta 35 mln. Eur.

                                          Pasirašius ilgalaikę keleivių pervežimo sutartį tarp Link’o ir valstybės bus 10 metų pajamų garantas, o tai bankams duoda daugiau pasitikėjimo skolinti.
                                          Iš kur duomenys, kad vienintelis? Aš neabejoju, kad provincijoje traukiniai nuostolingi, tačiau Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Klaipėda (į kurį prieš dieną būna bilietai išpirkti) gali būti neefektyvaus valdymo pasekmė ir reiktų analizės. Įleistų privatų operatorių ir staiga taptų pelningi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X