Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ačiū, Kapitone,
Nuostabi mintis benamių poblemai išspręsti karta ir visiems laikams.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kuo tai susiję su bankų finansavimu LG riedmenims įsigyti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąKuo tai susiję su bankų finansavimu LG riedmenims įsigyti?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Jei neturi kur gyventi - tegu eina į banką, ima kreditą ir perka būstą.
Parašė LinS
Kreditus reikia grąžinti. O kad grąžinti turi būti pajamų. Čia kaip 1+1=2 ar nelabai?Paskutinis taisė ifl; 2022.12.23, 12:32.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKoks galėtų būti paaiškinimas, kad traukinys Vilnius-Kaunas ~18km ilgio atkarpoje tarpo Vievio ir Žaslių velkasi 100km/h, o ne 120km/h?
Važiuodamas atgal Kaunas-Vilnius toje pačioje atkarpoje važiuoja 120km/h
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Psichinės ligos ir priklausomybės irgi išgydomos į banką nuėjus?
Įdomu, kaip bus uždirbamos pajamos, kai riedmenų visai neliks, nes naujų nebus nupirkta, o seni - sudėvėti? Gal išvis tada uždaryti tą LTG Link vertėtų, jei reisai pilni žmonių, net vietų nėra, bet vis pajamų trūkumas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Įdomu, kaip bus uždirbamos pajamos, kai riedmenų visai neliks, nes naujų nebus nupirkta, o seni - sudėvėti? Gal išvis tada uždaryti tą LTG Link vertėtų, jei reisai pilni žmonių, net vietų nėra, bet vis pajamų trūkumas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė LinS Rodyti pranešimą
Kalba buvo kad dėl tranzito reikalų pasikeitė pinigų srautai. Aš ne prieš naujus traukinius, tik nuskambėjo mintis kuo susiję pajamos ir bankų paskolos. Tiesiogiai! Noriu pasakyti, kad vadybininkams pasakė "taupyt", tai jie taip pataupė "optimizuodami" remontą ir priežiūrą esamo riedmenų parko, kad jį tiek nustekeno, kad genda viskas ir visur. Pačiam teko prieš porą savaičių važiuoti į Klaipėdą ir Plungėje dėl durų (!!!) neužsidarymo traukinys vėlavo tik... 5val Kai negali įsigyti naujo auto, savo senąjį prižiūri ir tvarkai, o ne važiuoji juo tol kol sustoja kur kelyje ir pakeleiviui šauki: "Sugedo dėl nepakeliamų šalčių -8"
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąĮdomu, kaip bus uždirbamos pajamos, kai riedmenų visai neliks, nes naujų nebus nupirkta, o seni - sudėvėti? Gal išvis tada uždaryti tą LTG Link vertėtų, jei reisai pilni žmonių, net vietų nėra, bet vis pajamų trūkumas.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Mano supratimu LG ir buvo išskaidyti į atskiras įmones (LTG Link, Cargo, Infra), tam, kad Cargo nereiktų dengti Link, t.y. kiekviena įmonė išsilaikytų pati iš savęs (su valstybės parama, jei reikia).
Priminkite, kiek pelningas yra keleivių vežimas geležinkeliu?
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Formaliai. Bet realiai arčiau tiesos yra tokia schema - Cargo gautas pelnas dividentų ar kitu pavidalu sumokamas akcinininkei Susisiekimo ministerijai, kuri tuos dividentus kaip dotaciją išmoka Linkui.
Priminkite, kiek pelningas yra keleivių vežimas geležinkeliu?
Comment
-
Vienintelis tikrai neblogą realų pelną nešantis maršrutas buvo Vilnius-Minskas. Visi kiti - nuostolyje. 2023 m. dotacijoms iš biudžeto skirta 35 mln. Eur.
Pasirašius ilgalaikę keleivių pervežimo sutartį tarp Link’o ir valstybės bus 10 metų pajamų garantas, o tai bankams duoda daugiau pasitikėjimo skolinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąbukvaliai skaitau kad už 35 mln. į metus verta pasvarstyti nupirkti taksi paslaugas dabartiniams geležinkelių keleiviams iš uždaryti tą juodąją skylę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąVienintelis tikrai neblogą realų pelną nešantis maršrutas buvo Vilnius-Minskas. Visi kiti - nuostolyje. 2023 m. dotacijoms iš biudžeto skirta 35 mln. Eur.
Pasirašius ilgalaikę keleivių pervežimo sutartį tarp Link’o ir valstybės bus 10 metų pajamų garantas, o tai bankams duoda daugiau pasitikėjimo skolinti.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąVienintelis tikrai neblogą realų pelną nešantis maršrutas buvo Vilnius-Minskas. Visi kiti - nuostolyje. 2023 m. dotacijoms iš biudžeto skirta 35 mln. Eur.
Pasirašius ilgalaikę keleivių pervežimo sutartį tarp Link’o ir valstybės bus 10 metų pajamų garantas, o tai bankams duoda daugiau pasitikėjimo skolinti.
Autobusai yra daugiausiai nepriklausomybės turintis transportas - štai ką parodė paskutinys 3 metai. Visu kitu transportu, deja, dėl politinio pririšimo vargu ar galima pasitikėti.
Gal taip pat kaip išimtį reiktų paminėti Turkijos ar JAE avialinijas, kurios taip pat po kolkas skraido beveik nepriklausomai nuo geopolitinių situacijų.Paskutinis taisė Petr; 2022.12.24, 18:35.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Aš neabejoju, kad provincijoje traukiniai nuostolingi, tačiau Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Klaipėda (į kurį prieš dieną būna bilietai išpirkti) gali būti neefektyvaus valdymo pasekmė ir reiktų analizės. Įleistų privatų operatorių ir staiga taptų pelningi.
Comment
-
Eilinis gedimas stabdantis geležinkelių eismą.
Sekmadienio ryte geležinkelio atkarpoje Jonava–Gaižiūnai įvykus infrastruktūros gedimui, traukinių keleiviai tarp šių vietovių bei tarp Kauno ir Jonavos bus pervežami specialiai užsakytais autobusais, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.
Comment
Comment