Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O reisus atšaukti sugedus traukiniui reikia, nes TRŪKSTA RIEDMENŲ!!!
    Straipsnyje kiek kitaip sako - "Kadangi traukiniai naudojami itin efektyviai, trimis traukiniais organizuojami 14 kasdienių reisų, kurie nuo gruodžio 20 d. minėtuose maršrutuose atšaukti."
    Ne trūksta riedmenų, o riedmenys naudojami itin efektyviai

    Comment


      Matosi kad atbulinio maršruto pradžioj kokį kilometrą irgi važiavo ant 100 km/h. Šiaip skirtumas apie 100 sekundžių, visai nebloga vieta pavyti tvarkaraštį vėluojant.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Straipsnyje kiek kitaip sako - "Kadangi traukiniai naudojami itin efektyviai, trimis traukiniais organizuojami 14 kasdienių reisų, kurie nuo gruodžio 20 d. minėtuose maršrutuose atšaukti."
        Ne trūksta riedmenų, o riedmenys naudojami itin efektyviai
        Šiuo atveju ne efektyviai, bet yra toks angliškas terminas overstrecthed, kas reiškia pernelyg ištemptą resursų naudojimą. Tai šiuo atveju būtent taip ir yra, kai išgriuvus vienam ar keliems sraigteliams griūna visa sistema. Tai sprendžiama turint rezervą, kurio LTG akivaizdžiai nebeturi. Mano didžiausia baimė, kad jie ir toliau nieko nedarys ir pradės viską kišti po tuo, kad gi "2027 bus Rail Baltica", tai va tada ir atsilaisvins daugiau senų traukinių, o kol kas nieko nedarysim, kaip ir 10 metų iki šiol.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
          Matosi kad atbulinio maršruto pradžioj kokį kilometrą irgi važiavo ant 100 km/h. Šiaip skirtumas apie 100 sekundžių, visai nebloga vieta pavyti tvarkaraštį vėluojant.
          Manai čia dėl tvarkaraščio padding'o taip? Nu gal ir logiška būtų. Ale norėtųsi vietoj to biškiuką sumažinti kelionės trukmę, kuri dabar yra 1val. 10min. ir realiai nemažėjo jau turbūt kokius 30 metų. Ir išvis, kodėl niekaip nesugebama padidinti greičio bent jau iki 140km/h kai kuriuose ruožuose? Nejau tam yra kažkokių realių techninių kliūčių?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Manai čia dėl tvarkaraščio padding'o taip? Nu gal ir logiška būtų. Ale norėtųsi vietoj to biškiuką sumažinti kelionės trukmę, kuri dabar yra 1val. 10min. ir realiai nemažėjo jau turbūt kokius 30 metų. Ir išvis, kodėl niekaip nesugebama padidinti greičio bent jau iki 140km/h kai kuriuose ruožuose? Nejau tam yra kažkokių realių techninių kliūčių?
            Aš nieko nemanau, tiesiog parašiau kaip pastebėjimą. Nesunku patikrinti, kai grafike rodo sustojimus - tereikia sulyginti juos su tvarkaraščiu.

            Comment


              Parašė evil Rodyti pranešimą

              Briuselio VT sistemoje dar paprasčiau - pasižymi bekontakte kortele (gpay irgi veikia) tik ilipdamas (reiškia nelieka rizikos pamiršti atsižymėti išlipant), rezervuojama maksimali dienos suma (7EUR) ir tiek kiek neišnaudojai per dieną gražinama (viena kelionė - 2,1EUR). Jei persėdi per pusvalandį į kitą transporto priemonę daugiau nieko nesumoki, jei visą dieną važinėji VT ir pasieki 7EUR, toliau važiavimas nemokamas. Tiem kas naudojasi VT dažniau yra kortelė susiejama su appsu ir ten gali pirkti mėnesinius/lengvatinius bilietus.

              .
              Dar vienas pvz - Aberdyne Škotijoje max £4,70 per dieną, £19,20 per savaitę https://www.firstbus.co.uk/aberdeen/tickets/tap-cap Viena kelione £1,80.
              Didesniame Glazge jau reikia ir išlipant išsičekint, nes skaičiuoja pagal atstumą, bet vėlgi max £4.90 per dieną. https://www.firstbus.co.uk/greater-g...ickets/tap-tap
              Savaitiniai/mėnesiniai yra jų appse ir gali ten juo pirkti skirtingiems miestams/regionams, gauni QR kodą skirtingą berods, įlipant nuskanuoji pas vairuotoja tam pačiam įrenginyje kur ir bekontakčius mokėjimus priima
              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Šiuo atveju ne efektyviai, bet yra toks angliškas terminas overstrecthed, kas reiškia pernelyg ištemptą resursų naudojimą. Tai šiuo atveju būtent taip ir yra, kai išgriuvus vienam ar keliems sraigteliams griūna visa sistema. Tai sprendžiama turint rezervą, kurio LTG akivaizdžiai nebeturi. Mano didžiausia baimė, kad jie ir toliau nieko nedarys ir pradės viską kišti po tuo, kad gi "2027 bus Rail Baltica", tai va tada ir atsilaisvins daugiau senų traukinių, o kol kas nieko nedarysim, kaip ir 10 metų iki šiol.
                Na konkursas elektriniams keleiviniams traukiniams kaip ir buvo parengtas, tik planus sujaukė geopolitinė situacija. Bet lyg naujų elektrinių traukinių neatsisakyta pirkti?

                Comment


                  Tragikomiška parlamentaro Antano Vinkaus kelionė traukiniu

                  Paskutiniame posėdyje nusprendė pasisakyti „valstiečių" frakcijos narys Antanas Vinkus, kurio pranešimą vėliau kolegos pasveikino plojimais, o posėdžiui pirmininkavęs konservatorius Paulius Saudargas taip jį įvertino: „Vienas įdomiausių mano girdėtų pareiškimų šioje salėje".

                  Ką gi tokio papasakojo A.Vinkus?

                  „Praėjusį penktadienį pats važiavau, kadangi jau šešeri metai važinėju geležinkelių transportu, traukiniu Vilnius-Klaipėda. Išlipti reikėjo Kretingoje.

                  Pasitinka minia žmonių: aha, Seimo narys yra! Labai daug žmonių, susijaudinusių, susikrimtusių, išgyvenančių dėl tos situacijos", - dėstė A.Vinkus.
                  ........

                  Buvo keleivių net iš Paryžiaus.Teko man kalbėti ir prancūzų kalba.

                  Buvo iš kitų valstybių. Laukė jų Klaipėdoje giminės, bet viskas sugriuvo. Čia toks labai nejuokingas dalykas, žmonių aš neturiu teisės nuvilti.

                  Šiandien priėmiau sprendimą, reikalaujant žmonėms, informuoti apie tą situaciją", - kalbėjo A.Vinkus.
                  Parlamentaras patarė bent jau prieš šventas Kalėdas nesudaryti situacijų, menkinančių žmones.

                  „Keleiviai geležinkelį pamėgo. Viduje tvarkinga, gražu ir palydovės atsakingai dirba, žmogišką šilumą skleidžia, bet su technika negerai.


                  Kai tiktai šalčiai, traukiniai genda. Vadinasi, yra nepasiruošta. Gerbiamas ministre, aš tikiu, kad jūs išgirdote žmonių balsą, aš įpareigotas tai šiandien perduoti, tai negali būti toliau toleruojama. Aš tikiu jumis, pasitikiu.

                  Aš šį penktadienį vėl važiuoju ir galėsiu jums pasakyti, kokia buvo situacija", - užbaigė A.Vinkus.
                  Paskutinis taisė taccido; 2022.12.20, 16:22.
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Gražulio lygio tekstas, nevertas dėmesio.

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                      Gražulio lygio tekstas, nevertas dėmesio.
                      Vinkui išties labai sunkiai sekasi rišliai dėstyti mintis, bet traukinio gedimas ir dėl to kilęs serviso sutrikimas, kaip suprantu, yra tikri.

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                        Na konkursas elektriniams keleiviniams traukiniams kaip ir buvo parengtas, tik planus sujaukė geopolitinė situacija. Bet lyg naujų elektrinių traukinių neatsisakyta pirkti?
                        Tiek elektrinius, tiek hibridinius (ir gal dyzelinius? nebepamenu) žadėjo pirkti 2020 ir nuo to laiko tyla.

                        Comment


                          2021 metų gale gyrėsi dar, kad atnaujinamas riedmenų parkas.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Koks galėtų būti paaiškinimas, kad traukinys Vilnius-Kaunas ~18km ilgio atkarpoje tarpo Vievio ir Žaslių velkasi 100km/h, o ne 120km/h?
                            Važiuodamas atgal Kaunas-Vilnius toje pačioje atkarpoje važiuoja 120km/h
                            Kelio būklė, ribojimai dėl darbų, lėčiau važiuojantis sąstatas priekyje? Žasliuose nieko neaplenkėte?

                            Comment


                              O kaip čia gaunasi, kad prie -8 C temperatūros traukiniui jau peršalta ir jis genda? Kokia turi būti to traukinio techninė būklė jeigu jis šitaip elgiasi?

                              Comment


                                Visi mes greiti išlieti savo nepasitenkinimą, bet gal šiuo atveju yra pagrįstų priežasčių dėl prastos riedmenų būklės?

                                1. Šiuo metu LG vykdo kelis didelės apimties investicinius projektus: Railbaltiką, elektrifikaciją, naujų keleivinių traukinių pirkimą.

                                2. Elektrifikacija yra tiesiogiai susijusi su naujų riedmenų pirkimu. Kažkur skaičiau, kad elektrifikacijos projekte yra šioks toks atsilikimas nuo grafiko. Galbūt tai lemiai ir planus iš esmės atnaujinti keleivinių traukinių parką?

                                3. Kadangi planas iš esmės atnaujinti keleivinių traukinių parką jau turėjo būti įgyvendintas, tikėtina LG nesistengė daugiau investuoti į esamą parką, nes tai neatronė racionalu.

                                4. Geopolitinei situacijai sujaukus planus, naujų riedmenų įsigijimas nusikėlė ir dabar reikia suktis iš situacijos su esamais resursais vis dar planuojant netolimoje ateityje atnaujinti traukinių parką.

                                Čia tik pasvarstymas. Gal būt yra kitaip, bet mano supratimu niekas nesistengia investuoti daug į techniką, kurią netrukus ketinama keisti arba perkelti į mažesnio intensyvumo maršrutus.

                                Comment


                                  Pristatome maršrutą Panevėžys–Šiauliai–Mažeikiai
                                  Nuo sausio 2 d. startuoja kelias kryptis jungiantis traukinių maršrutas Panevėžys–Šiauliai–Mažeikiai.

                                  Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ nuo 2023 metų sausio 2 d. keičia traukinių maršrutų organizavimą Radviliškio, Šiaulių, Akmenės, Mažeikių, Panevėžio rajonuose. Nuo kitų metų pradžios šioje Lietuvos dalyje kursuos bendras traukinių maršrutas Panevėžys–Šiauliai–Mažeikiai. Siekiant užtikrinti būtinąjį viešąjį susisiekimą ir atliepti kuo didesnės visuomenės dalies poreikius, maršruto reisai bus organizuojami 8 kartus per dieną – t. y. taip pat dažnai, kaip ir iki šiol kursavę maršrutų Šiauliai–Panevėžys ir Radviliškis–Mažeikiai traukiniai. Bilietus į traukinius galima įsigyti nuo gruodžio 22 d.

                                  Atsižvelgiant į technines galimybes, traukinio sustojimo laikas Šiaulių stotyje bus suderintas su dalies kitų į Vilnių, Kauną ir Klaipėdą vykstančių traukinių tvarkaraščiu. Taip keleiviai galės patogiai pratęsti kelionę į didžiuosius Lietuvos miestus.
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą


                                    4. Geopolitinei situacijai sujaukus planus, naujų riedmenų įsigijimas nusikėlė ir dabar reikia suktis iš situacijos su esamais resursais vis dar planuojant netolimoje ateityje atnaujinti traukinių parką.
                                    Kaip geopolitinė situacija pakeitė riedmenų įsigijimą? Traukiniai Ukrainoje buvo gaminami?

                                    Comment


                                      Nėr bapkių

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Nėr bapkių
                                        O aš galvojau, kad imamas finansavimas iš bankų, kai nėra laisvų babkių...

                                        Comment


                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                          O aš galvojau, kad imamas finansavimas iš bankų, kai nėra laisvų babkių...
                                          Ačiū, Kapitone,

                                          Nuostabi mintis benamių poblemai išspręsti karta ir visiems laikams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X