Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

    Nors džiaugiuosi, kad negaištama laiko be reikalo, manau, kad 1 minutės sustojimas Kaune yra pernelyg trumpas.
    Kiek, manai, keleivių bus, kad nespės iśliot ir įlipt per minutę?
    Tais ypač retais atvejais gi gal palauks dar 10 sekundžių jei matys, kad dar nespėjo īlipt.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Keičiasi populiariausių traukinių maršrutų tvarkaraščiai
      https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...tvarkarasciai/

      Forume lyg smarkiai supeikti pakeitimai buvo? Straipsnyje tai piarinami.
      Šiaip pvz Kaunas Śiauliai po 2 kartus kasdien ar naujas Vilnius Marijampolė skamba neblogai?
      Svarbiausia gerai parašyti, o kad realybė kitokia - nesvarbu. Pavyzdžiui, koks traukiniu nevažinėjantis klerkas iš susisiekimo ministerijos paskaitys ir susidarys tikrai gerą įspūdį, kaip geležinkeliai stengiasi.

      Taip pat kiek juokingai skamba, kad Kaunas-Šiauliai važiuos po 2 kartus kasdien - važiavimas pirmyn / atgal pagal juos skaitosi kaip 2 kartai (reisai). Nors tai tėra vienas reisas į abi puses.

      Comment


        Tai argumentuok kas pabloginta.
        Parašė dtb Rodyti pranešimą
        Taip pat kiek juokingai skamba, kad Kaunas-Šiauliai važiuos po 2 kartus kasdien - važiavimas pirmyn / atgal pagal juos skaitosi kaip 2 kartai (reisai). Nors tai tėra vienas reisas į abi puses.
        Gerai čia iš lempos susigalvojai. Ta prasme niekas nesikeis, bet rašo, kad reisų padaugės?
        Kokiu pagrindu tokį kaltinimą išvis įmanoma sugalvot?
        Jei niekas nesikeis tai nerašys pr straipsnyje, kad padvigubės...

        Comment


          Parašė dtb Rodyti pranešimą

          Svarbiausia gerai parašyti, o kad realybė kitokia - nesvarbu. Pavyzdžiui, koks traukiniu nevažinėjantis klerkas iš susisiekimo ministerijos paskaitys ir susidarys tikrai gerą įspūdį, kaip geležinkeliai stengiasi.

          Taip pat kiek juokingai skamba, kad Kaunas-Šiauliai važiuos po 2 kartus kasdien - važiavimas pirmyn / atgal pagal juos skaitosi kaip 2 kartai (reisai). Nors tai tėra vienas reisas į abi puses.
          Kaunas -Šiauliai du pirmyn/du atgal

          Comment


            Parašė senis Rodyti pranešimą

            Kaunas -Šiauliai du pirmyn/du atgal
            Tik ketvirtadienį-sekmadienį.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

              Tik ketvirtadienį-sekmadienį.
              Šiaip tai parašyta, kad bus 2 reisai pirmyn/atgal VISOMIS SAVAITĖS DIENOMIS ir dar du PAPILDOMI reisai ketvirtadienį-sekmadienį. Gerai perskaitykit, tada rašykit.

              Comment


                Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą

                Šiaip tai parašyta, kad bus 2 reisai pirmyn/atgal VISOMIS SAVAITĖS DIENOMIS ir dar du PAPILDOMI reisai ketvirtadienį-sekmadienį. Gerai perskaitykit, tada rašykit.
                Džiugu, kad perskaitei straipsnį, dar smagiau būtų, jei užmestum akį į pvz. 12-12 d. tvarkaraštį.

                Comment


                  Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą

                  Šiaip tai parašyta, kad bus 2 reisai pirmyn/atgal VISOMIS SAVAITĖS DIENOMIS ir dar du PAPILDOMI reisai ketvirtadienį-sekmadienį. Gerai perskaitykit, tada rašykit.
                  Ant tvoros irgi būna daug dalykų parašyta. Tačiau vadovaujamės grafikais, o ne PR straipsniais.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Ant tvoros irgi būna daug dalykų parašyta. Tačiau vadovaujamės grafikais, o ne PR straipsniais.
                    Ant oficialių pvz statybų plakatų kabančių ant tvorų parašyta būna teisingai. Čia oficialus įmonės piaras, o ne nežinomo praeivio ant tvoros parašymas.
                    Tik ta dalis apie "dar du papildomus reisus" nelabai aiški, nes skamba išvis kaip dar du papildomi virš tų padidintų nuo 1 iki 2 reisų.
                    Paskutinis taisė Gator; 2022.11.25, 20:40.

                    Comment


                      Parašė dtb Rodyti pranešimą

                      Džiugu, kad perskaitei straipsnį, dar smagiau būtų, jei užmestum akį į pvz. 12-12 d. tvarkaraštį.
                      Tai gal dar neįdėti nauji laikai, arba ne nuo 12 dienos didina.

                      Juk oficialiai jų puslapis rašo, tai ant kiek reikia būti konspirologu ar bet nežibau kuo, kad galvoti, kad oficiali LG įmonė meluos savo pranešime apie maršrutus? Nesuvokiamas toks galvojimas net...
                      Jei nedudintų reisų tai ir neraśytų savanoriškai pranešimo, kad didina

                      Comment


                        Nebent jie skaičiuotų tuos jungiamuosius reisus (nežiūrėjau ar jų padaugėjo), kuriuos rodo perkant bilietus, kaip "reisą į Šiaulius". Bet čia jau ieškant absurdiškų paaiškininų tokia mintis šovė.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Ant oficialių pvz statybų plakatų kabančių ant tvorų parašyta būna teisingai. Čia oficialus įmonės piaras, o ne nežinomo praeivio ant tvoros parašymas.
                          Tik ta dalis apie "dar du papildomus reisus" nelabai aiški, nes skamba išvis kaip dar du papildomi virš tų padidintų nuo 1 iki 2 reisų.
                          Iš to kaip skelbdavo anksčiau, spėju, kad tu tie "du resai" reiškia vieną reisą Kaunas-Šiauliai ir kitą Šiauliai-Kaunas. Štai ir du reisai.
                          Taip LTG berods skaičiuoja ir kitus reisus. Pamenu, kažkur buvo skelbę "Tarp Vilniaus ir Kauno apie 40 reisų..."
                          Paskutinis taisė voyage; 2022.11.27, 15:29.

                          Comment


                            Parašė voyage Rodyti pranešimą

                            Iš to kaip skelbdavo anksčiau, spėju, kad tu tie "du resai" reiškia vieną reisą Kaunas-Šiauliai ir kitą Šiauliai-Kaunas. Štai ir du reisai.
                            Taip LTG berods skaičiuoja ir kitus reisus. Pamenu, kažkur buvo skelbę "Tarp ir Vilniaus ir Kauno apie 40 reisų..."
                            Labai tikėtina, kad taip ir yra ir jie techniškai yra teisūs. Tokiais atvejais, norint išvengti neaiškumų ir neteisingo interpretavimo, geriausia kalbėti apie reisų poras (1 pora = 2 reisai, vienas pirmyn, kitas atgal tarp taškų A ir B).

                            Comment


                              Parašė voyage Rodyti pranešimą

                              Iš to kaip skelbdavo anksčiau, spėju, kad tu tie "du resai" reiškia vieną reisą Kaunas-Šiauliai ir kitą Šiauliai-Kaunas. Štai ir du reisai.
                              Taip LTG berods skaičiuoja ir kitus reisus. Pamenu, kažkur buvo skelbę "Tarp ir Vilniaus ir Kauno apie 40 reisų..."
                              Tada sakyčiau visiškai klaidinami keleiviai, nes dauguma vieną reisą supranta kaip 1 kartą išvažiavimą per dieną iš to ir kito miesto.
                              Pagal LG logiką tada net neegzistuoj toks dalykas kaip "vienas maršuto reisas", nes tada būtų tik iš vienos pusės važiavimas. O dauguma žmonių suprastų, kad į tą vieną reisą gali papulti tiek iš Šiaulių, tiek iš Kauno...

                              Ir tada šitas net ne klaidinantis, o melagingas gaunasi, nes aiškia iparašyta dažniau ir du kartus pirmyn-atgal. Tai suprask (pirmyn - atgal) x2:

                              Įvertinus išaugusius keleivių srautus bei atliepiant klientų poreikius, pagal naują tvarkaraštį šiuo maršrutu reisai vyks dažniau, t. y. du kartus per dieną pirmyn–atgal visomis savaitės dienomis. Dar du nauji papildomi reisai bus organizuojami ketvirtadienį–sekmadienį.
                              Nes vienas kartas pirmyn-atgal tai ir yra kaip dabar yra...
                              Paskutinis taisė Gator; 2022.11.26, 18:31.

                              Comment


                                Bet nors ir du karts važiuoja, bet vienai dienai vis tiek nesigauna iš Kauno į Šiaulius nuvažiuot. Ankščiausiu atvažiuoji 13:50, o vėliausias išvažiuoja Kaunan 14:00.
                                Iš Šiaulių į Kauną tai gaunasi gerai - Kaune atsirandi 9:45, o išvažiuot iš Kauno gali arba 11:35, arba 16:40.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Bet nors ir du karts važiuoja, bet vienai dienai vis tiek nesigauna iš Kauno į Šiaulius nuvažiuot. Ankščiausiu atvažiuoji 13:50, o vėliausias išvažiuoja Kaunan 14:00.
                                  Iš Šiaulių į Kauną tai gaunasi gerai - Kaune atsirandi 9:45, o išvažiuot iš Kauno gali arba 11:35, arba 16:40.
                                  Yra galimybė grįžti per Kaišiadoris. Nors paskutinė dienos galimybė labai rizikinga su 10 min. persėdimu.

                                  Comment


                                    Šiaip tikrai nesąmonė padaryta su Kaunas-Šiauliai tvarkaraščiu. Dienos kelionės iš Kauno į Šiaulius niekaip neina pasidaryt. O Šiauliai tokio dydžio miestas, kuriam dienos pasivaikščiojimo iš esmės užtenka. Kitas dalykas, kad keičiantis Kaišiadoryse bilietio kaina gerokai didėja, nors kelionės laikas ženkliai ilgėja, kas šiaip yra nesąmonė. Arba turėtų kaina būti mažesnė arba išvis nerodyti tokių "jungčių" su tokiais absurdiškais kelionės laikais ir kainomis.
                                    Realiai normalus servisas civilizuotoje šalyje tarp Kauno ir Šiaulių turėtų būti minimum kas porą valandų, tegul ir kokiu nedideliu traukiniu, kaip LG turimi pusšūdiniai PESA 630M, kur galima atsėdėt porą valandų, bet ne daugiau. Aišku kelionės laiką biškiuką reiktų sutrumpint irgi. Nelabai suprantu, ką tas traukinys daro 2 valandas kelyje. Toks maršrutas turėtų trukti 1:30-1:45. Kaip suprantu, čia dėl seno gero "riedmenų trūkumo" ir protu nesuvokiamo LTG įsikibimo į nuo Brežnevo laikų esantį 120km/h greičio ribojimą net ten, kur galima daryti 140km/h ar net dar daugiau ir tokiu būdu mažinti kelionės trukmę ne tik šitame, bet ir daugumoje kitų maršrutų.
                                    Paskutinis taisė John; 2022.11.26, 18:59.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Aišku kelionės laiką biškiuką reiktų sutrumpint irgi. Nelabai suprantu, ką tas traukinys daro 2 valandas kelyje.
                                      Baisiogala, Gimbogala, Lin Kai Čai ?

                                      Aš dar pamenu kaip Vilnius - Šiauliai medinukas apie 4:30 važiuodavo.
                                      Arba naktini per Kauną ...


                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Baisiogala, Gimbogala, Lin Kai Čai ?

                                        Aš dar pamenu kaip Vilnius - Šiauliai medinukas apie 4:30 važiuodavo.
                                        Arba naktini per Kauną ...

                                        Sustojimai, žinoma, lėtina servisą, bet net ir Vilnius Kaunas traukinys ne vienoje atkarpoje velkasi 80-100km/h. Mažas greitis tarpstočiuose yra kažkoks LTG užkeikimas.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Šiaip tikrai nesąmonė padaryta su Kaunas-Šiauliai tvarkaraščiu. Dienos kelionės iš Kauno į Šiaulius niekaip neina pasidaryt. O Šiauliai tokio dydžio miestas, kuriam dienos pasivaikščiojimo iš esmės užtenka. Kitas dalykas, kad keičiantis Kaišiadoryse bilietio kaina gerokai didėja, nors kelionės laikas ženkliai ilgėja, kas šiaip yra nesąmonė. Arba turėtų kaina būti mažesnė arba išvis nerodyti tokių "jungčių" su tokiais absurdiškais kelionės laikais ir kainomis.
                                          Realiai normalus servisas civilizuotoje šalyje tarp Kauno ir Šiaulių turėtų būti minimum kas porą valandų, tegul ir kokiu nedideliu traukiniu, kaip LG turimi pusšūdiniai PESA 630M, kur galima atsėdėt porą valandų, bet ne daugiau. Aišku kelionės laiką biškiuką reiktų sutrumpint irgi. Nelabai suprantu, ką tas traukinys daro 2 valandas kelyje. Toks maršrutas turėtų trukti 1:30-1:45. Kaip suprantu, čia dėl seno gero "riedmenų trūkumo" ir protu nesuvokiamo LTG įsikibimo į nuo Brežnevo laikų esantį 120km/h greičio ribojimą net ten, kur galima daryti 140km/h ar net dar daugiau ir tokiu būdu mažinti kelionės trukmę ne tik šitame, bet ir daugumoje kitų maršrutų.
                                          Kas man nepatinka, tai kad neįmanoma paieškoje nurodyti minimalaus ar maksimalaus persėdimo laiko. Kartais pasiūlo kokius nors 70 min. trukmės persėdimus, o kartais 7 min. Bet forume daug kas prirašė apie dažnus vėlavimus, tai turbūt nusipirkęs variantą su 7 min. persėdimu liksi kvailio vietoj, nes antrasis traukinys, spėju, nepalauks.

                                          Kiek žiūrinėjau tvarkaraštį, lyg ir „suderinti“ persėdimai trunka bent kokias 20 minučių. Tai čia turbūt tiek užmesta rezervo vėlavimams? Ar tiesiog LTG mėgsta ilgiau užlaikyti keleivius peronuose be stogo? Lyginant su tais 20 min. persėdimais, tie variantai su 7 min. persėdimais atrodo kaip kažkoks atsitiktinis „susiderinimas“, kurio niekas nenumatė, bet leidžia pirkti bilietus.

                                          O su Kaunas-Šiauliai maršrutu įdomumas tas, kad tai vienas iš nedaugelio maršrutų, kuris labai konkurencingas laiko prasme. Gerai, kad padaugėjo reisų, bet tas konkurencingumas pilnai galės pasireikšti esant bent kokiom 8 porom per dieną...
                                          Paskutinis taisė taccido; 2022.11.27, 02:13.
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X