Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Valstybinės kontoros principas. Sėdi, nieko neveiki, o pinigus gauni. Kur gali būti geriau.
    O iš kitos pusės - juk pagrindinis LG "keleivis" yra valstybė (priminkit kiek ten milijonų kompensacijų priklauso už lengvatininkus). O šiam keleiviui labiausiai patinka verkimas, nuostolių demonstravimas, "taupymas" (aka "optimizavimas") ir "pokiliminiai" santykiai.

    Comment


      Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
      tai kad ir link Pagegiu nuo Silutes nieko nevaziuoja...trenktas zemelapis
      Iš Kauno į Jonavą berods irgi nieko nevažiuoja.

      Comment


        O nuo Stasylų rodyklė į Simferopolį, tai pro kur čia tas traukinys važiuoja?? Aš noriu į Lvovą traukiniu nuvažiuoti, kaip čia reiktų važiuoti?? persėsti Gudijoje į kitą traukinį??
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
          O nuo Stasylų rodyklė į Simferopolį, tai pro kur čia tas traukinys važiuoja?? Aš noriu į Lvovą traukiniu nuvažiuoti, kaip čia reiktų važiuoti?? persėsti Gudijoje į kitą traukinį??
          Taip, pagal esamus maršrutus geriausia būtų važiuoti iki Minsko, o iš ten į Lvovą Minsko - Truskaveco traukiniu (ar dar kokiu ten važiuojančiu).

          Comment


            Gal kas žinot kokia yra geležinkelio ruožo Palemonas-Gaižiūnai būklė. Kokios ten glūdi techninės problemos keleiviniui traukiniui paleisti? Greitis, reikia kapitalinio remonto ir t.t.?
            Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.08, 13:58.

            Comment


              Parašė robertas Rodyti pranešimą
              Taip, pagal esamus maršrutus geriausia būtų važiuoti iki Minsko, o iš ten į Lvovą Minsko - Truskaveco traukiniu (ar dar kokiu ten važiuojančiu).
              O nėra per Lyda-Slonimas-Luninecas (ar koks ten tas maršrutas buvo) traukinių į tą pusę??? Tik per Minską?
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                O nėra per Lyda-Slonimas-Luninecas (ar koks ten tas maršrutas buvo) traukinių į tą pusę??? Tik per Minską?
                Susirask www.rozklad-pkp.pl

                O šiaip autobusu per Liubliną greičiau ir vizų nereikia (www.iticket.lt). Tik aišku važiuot ne taip patogu kaip traukiniu ir beto retai važiuoja.
                kaip?

                Comment


                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                  Aš noriu į Lvovą traukiniu nuvažiuoti, kaip čia reiktų važiuoti?? persėsti Gudijoje į kitą traukinį??
                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                  autobusu per Liubliną greičiau ir vizų nereikia (www.iticket.lt). Tik aišku važiuot ne taip patogu kaip traukiniu ir beto retai važiuoja.
                  Prieš kokius 7 metus į viešąją erdvę buvo mestelėta idėja tiesti greitojo geležinkelio bėgius iš Klaipėdos per Lenkiją į Ukrainą per Lvovą į Odesą. Apie tai išgirdau TV laidoje "Popietė su A. Čekuoliu". Minėta, kad tokiu atveju kelionė truktų mažiau nei 2 paras. Iš pradžių maniau, kad RailBaltica taip pat yra savotiška šio maršruto sudedamoji dalis, met matydamas kokia sparta vyksta darbai, jau pradedu nusivilti. Tiesa, tada minėta, kad realūs darbai dar nepradedami, nes laukiama Šengeno erdvės (Lietuva-Lenkija) ir bevizio režimo su Ukraina (tada jis jau berods buvo, nors gal ir klystu). Šiandien visa tai turime, išskyrus bėgius
                  Deja, jau keli metai jokio oficialaus pranešimo šia tema. Gal kas nors iš forumiečių žino kažko daugiau ir nepasididžiuotų turimomis žiniomis pasidalinti forume?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Gal kas žinot kokia yra geležinkelio ruožo Palemonas-Gaižiūnai būklė. Kokios ten glūdi techninės problemos keleiviniui traukiniui paleisti? Greitis, reikia kapitalinio remonto ir t.t.?
                    Bukle normali, prekiniai vaziuoja ant 60km/h, o del keleivinio traukinio tai tikrai neapsimoka ten jo leist nes ora vezios, kazkada apie 2001m vaziavau i Jonava traukini buvo max 10 zmoniu kurie Kalnenuose islipo

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                      Bukle normali, prekiniai vaziuoja ant 60km/h, o del keleivinio traukinio tai tikrai neapsimoka ten jo leist nes ora vezios, kazkada apie 2001m vaziavau i Jonava traukini buvo max 10 zmoniu kurie Kalnenuose islipo
                      Dėkui už išsamų atsakymą. Kokiu greičiu gali važiuot keleivinis?

                      Priemiestinis maršrutas ruože Kaunas-Šiauliai, o tuo labiau Kaunas-Jonava yra beprasmis, tik keleivinis dar galėtų prigyti - panašus kaip Vilnius-Šeštokai.
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.08, 19:31.

                      Comment


                        Pabegiai gelzbetoniai, begiai suvirinti. Taip, is Jonavos i Kauna traukiniu niekas nevaziuos. Nebent suderinti su Vilniaus - Klaipedos - Kauno traukiniais vietoj persedimo Kaisiadoryse arba paleistu kelis traukinius per diena Kaunas - Siauliai.

                        Dumsiuose stoteles nebera, peronas isardytas. Gaiziunu susisiekimas su rajono centru autobusais traukiniai nepakonkuruos, nebent vaziuotu 6-8 kartus per diena. I Kauna is Gaiziunu irgi nedaug susirinktu. Kalnenai gan atokiai nuo stoties, zmones dabar tingi eiti kilometra ar pora, jei gali nuvaziuoti autobusu uz turbut ta pacia kaina niekur neinant.
                        Vienintele stotele, is kurios butu daug keleviu i Kauna - Neveronys. Bet cia geriau irengti stotele ties dabartine pervaza Vilniaus - Kauno linijoje.

                        Comment


                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                          Dėkui už išsamų atsakymą. Kokiu greičiu gali važiuot keleivinis?

                          Priemiestinis maršrutas ruože Kaunas-Šiauliai, o tuo labiau Kaunas-Jonava yra beprasmis, tik keleivinis dar galėtų prigyti - panašus kaip Vilnius-Šeštokai.
                          Kaunas-Jonava, žinoma, yra visiškai beprasmis, tarp Kauno ir Jonavos viešojo susisiekimo priemonių ir dabar jau smarkiai per daug. Deja, dėl Kaunas-Šiauliai beprasmiškumo visiškai nesutinku. Keleivių srautai tarp šių miestų yra pakankamai nemaži, autobusai važiuoja tris valandas, net ir priemiestinis traukinys važiuotų kur kas greičiau. Aišku, nepakenktų ir greitasis traukinys prie to priemiestinio, keleivių tikrai rastųsi abiems

                          Apskritai, Vilniaus-Kaunas trasos modelis yra geras. Pusė greitųjų (brangesnių), pusė lėtųjų (pigesnių), ir tikrai kiekvienas traukinys randa savo keleivius. Maršrutų, kur tokį modelį galima pakartoti, yra Lietuvoje ir daugiau. Tik reikia norėti kartoti.

                          Comment


                            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                            Kaunas-Jonava, žinoma, yra visiškai beprasmis, tarp Kauno ir Jonavos viešojo susisiekimo priemonių ir dabar jau smarkiai per daug. Deja, dėl Kaunas-Šiauliai beprasmiškumo visiškai nesutinku. Keleivių srautai tarp šių miestų yra pakankamai nemaži, autobusai važiuoja tris valandas, net ir priemiestinis traukinys važiuotų kur kas greičiau. Aišku, nepakenktų ir greitasis traukinys prie to priemiestinio, keleivių tikrai rastųsi abiems

                            Apskritai, Vilniaus-Kaunas trasos modelis yra geras. Pusė greitųjų (brangesnių), pusė lėtųjų (pigesnių), ir tikrai kiekvienas traukinys randa savo keleivius. Maršrutų, kur tokį modelį galima pakartoti, yra Lietuvoje ir daugiau. Tik reikia norėti kartoti.
                            Šiaip visose linijose yra normalus susisiekimas, kuris garantuotas autobusais jei nėra traukinių. Šioje diskusijoje esminis klausimas - kaip prarastus keleivius atsikariauti iš autobusų parkų?
                            Priemiestiniui Kaunas-Šiauliai būtų sudėtinga atgaut tuos prarastus keleivius - panašiai kaip buvo Šiauliai-Mažeikiai (atkurtas nuo 2008 m. tik nuo pernai rudenio pradėjo gerėt situacija, prieš šventes net buvo perpildytas).
                            Pradžiai reikėtų keleivinio Kaunas-Šiauliai, kuris papildomai stotų Baisiogaloje, Dotnuvoje (nors eksperimentas kai šiose stotyse stodavo Vilnius-Klaipėda nepasitvirtino - keleivių beveik nebuvo). Tokio traukinio privalumas atgaunant keleivius - greitis ir galimybė pasiekti Kauną beveik 2 kartus greičiau nei autobusu - panašiai kaip ruože Šiauliai-Klaipėda. O paskiau būtų matyt kaip ten būtų su priemiestiniu.
                            Tuo pačiu būtų padidinti keleivių srautai Mažeikių kryptimi, padidėtų Kauno ir Šiaulių stočių reikšmė.
                            Gal net būtų galima pabandyt dieninį Vilnius-Klaipėda-Vilnius 9:00 nukreipti per Kauną. Pradžiai bent savaitgaliais eksperimentui. Tačiau dėl papildomų km bilietai brangti neturėtų - kaina turi likt tokia pat. Didelės žalos nežymiai pailgėjusi kelionė neturėtų, nauda didesnė - sujungtų Kauną su Šiauliais bei kitais Žemaitijos miestais.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.08, 20:16.

                            Comment


                              Keleivius galima atgauti. Tik reikia dirbti. Vilniaus - Kauno atvejis sudetingesnis, nes ir keliones laikas ne dvigubai trumpesnis, ir kaina neypatingai mazesne. Vilniaus - Kauno atveju autobusai nukonkuruoja savo vaziavimo daznumu. Kaip ten rase reklamoje - "net 64 reisai per diena".
                              Tarp Kauno ir Siauliu tik maziau nei 20 autobusu kadien kursuojanciu, + dar apie 4, kurie vaziuoja savaitgalio dienomis. Ir dar keli, kurie kursuoja darbo dienomis ir sestadieniais, arba darbo d. ir sekmadieniais.

                              Comment


                                Atgaivinus traukinį Šiauliai-Kaunas keleivių tikrai netrūktų, didžiausią dalį sudarytų studentai,kaip kad pavyzdžiui yra važiuojančiame traukinyje Šiauliai-Rokiškis, vykstantys į mokslus ir atgal,o be to juk Šiauliai-Kaunas važiuotų tokiu maršrutu, kur neužsuka (arba labai retai) autobusai į Kauną

                                Comment


                                  Grubiai primečiau, kad traukinys Kaunas – Šiauliai būtų visai neblogas, jei jo važiavimą pratęsti iki Mažeikių. Pavadinsiu jį „lėtaeigiu“. Lėtaeigis Iš Kauno išvažiuotų taip, kad vakare Šiauliuose patektų į savo grafiką, esantį dabar į Mažeikius. Greitasis į Klaipėdą lėtaeigį aplenktų Radviliškyje (nebepamenu, ar ten galima paimti du keleivinius traukinius ta pačia kryptimi). Lėtaeigis surinktų visus keleivius iš tarpinių stočių nuo pat Jonavos iki pat Radviliškio ir Radviliškyje „perduotų“ greitajam tolimesnei kelionei į Klaipėdą. Analogiškai kita kryptimi ryte iš Mažeikių: iš greitojo paimtų keleivius Radviliškyje ir juos „išbarstų“ iki Jonavos.
                                  Analogiškai būtų galima paleisti traukinius ir priešingomis kryptimis: ryte iš Kauno į Mažeikius ir vakare iš Mažeikių į Kauną.
                                  Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                  Comment


                                    Man irgi buvo kilus mintis dėl tokio varianto su Mažeikiais - būtų panašus į buvusį Vilnius-Mažeikiai.
                                    Tačiau jis vis dėlto turėtų būt keleivinis (tik stambesnėse gyvenvietėse), rytinis, kuris iš Šiaulių išvyktų apie 7:00 ir atvyktų į Kauną apie 9:00 - kaip buvęs Kaunas-Šiauliai.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.08, 21:58.

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Va čia tai geležinė ekonominė logika: jei nepakanka klientų, užuot mažinę kainas, jas didina, kad būtų padengtos sąnaudos . Su tokia "kainodara" ir požiūriu į keleivių vežimą tikrai toli nenueis.
                                      Tai siūlai dar labiau padidinti skirtumą tarp pajamų ir išlaidų, tikėdamasis, kad pritrauksi daugiau keleivių? Lietuvoje tai praktiškai neįmanoma, kadangi joje gyvena tik 3 mln. namisėdų. .
                                      Apie normalią rinkodarą keleivių vežime galima būtų šnekėti, jeigu Lietuvoje gyventų apie 30 mln. potencialių keleivių.

                                      Comment


                                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                        Tai siūlai dar labiau padidinti skirtumą tarp pajamų ir išlaidų, tikėdamasis, kad pritrauksi daugiau keleivių? Lietuvoje tai praktiškai neįmanoma, kadangi joje gyvena tik 3 mln. namisėdų. .
                                        Apie normalią rinkodarą keleivių vežime galima būtų šnekėti, jeigu Lietuvoje gyventų apie 30 mln. potencialių keleivių.
                                        Nes tada nedarant nieko vistiek žmonės užpildytų traukinį, o dabar reikia daryti?..

                                        Comment


                                          Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
                                          Nes tada nedarant nieko vistiek žmonės užpildytų traukinį, o dabar reikia daryti?..
                                          Manau, kad neužpildytų, nors ir visų vietinių maršrutų bilietų kainas sumažintum 5 kartus.
                                          Žmonėms sumažėjo būtinybė kažkur keliauti. Visas reikmes gali patenkinti savo gyvenvietėse esančiose "maksimose", pabendrauti su artimaisiais ar draugais kuo puikiausiai galima telefonu ir internetu. Netgi darbą kiekvienas stengiasi susirasti kaip galima arčiau namų, kad išvengtų kelionės traukiniu ar autobusu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X