Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    O koks logiškas paaiškinimas dėl persėdimo Mockavoje, o ne Kaune?
    Manau, lenkai galėjo leisti sau prie egzistuojančio Hańcza maršruto dadurti 43 km Suwałki–Mockava, o iki Kauno nespėtų be ženklaus tvarkaraščio keitimo. Iki šiol Hańcza išvyksta iš Krokuvos 4:33, Suvalkus pasiekia 12:47, atgal išjuda 15:15, pasiekia Krokuvą 23:40. Dabar padarė, kad su beveik tuo pačiu tvarkaraščiu dar iki 13:41 CET nuskuba į Mockavą, o 14:14 CET pasuka atgal.

    https://koleo.pl/pociag/TLK/31102-HA...CZA/12-11-2022
    https://koleo.pl/pociag/TLK/13103-HA...CZA/12-11-2022

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Manau, lenkai galėjo leisti sau prie egzistuojančio Hańcza maršruto dadurti 43 km Suwałki–Mockava, o iki Kauno nespėtų be ženklaus tvarkaraščio keitimo. Iki šiol Hańcza išvyksta iš Krokuvos 4:33, Suvalkus pasiekia 12:47, atgal išjuda 15:15, pasiekia Krokuvą 23:40. Dabar padarė, kad su beveik tuo pačiu tvarkaraščiu dar iki 13:41 CET nuskuba į Mockavą, o 14:14 CET pasuka atgal.

      https://koleo.pl/pociag/TLK/31102-HA...CZA/12-11-2022
      https://koleo.pl/pociag/TLK/13103-HA...CZA/12-11-2022
      Kokia priežastis 25 minučių stovėjimo Bialystoke ir Suwalkuose?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Kokia priežastis 25 minučių stovėjimo Bialystoke ir Suwalkuose?
        Lyg ir buvo jau atsakyta šiame psl aukščiau
        https://www.miestai.net/forumas/foru...96#post2004896
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

          Dėkingas už paaiškinimą, bet ar jis neprieštarauja Ignalina išaiškinimui dėl europinės vėžės (neegzistuojančios) signalizacijos? Heh, man, geležinkelio reikalų diletantui, visai nesuprantama, kodėl tiesiant vėžę negalima pridėti ir signalizacijos?
          Gal MG Baltic/Mitnija nemokėjo įrenginėti signalizacijų? Juk tuo metu susisiekimo ministras buvo E. Masiulis, o Mitnija kontraktą gavo, tikėtina, už kyšius Masiuliui ir kitiems politikams. Tai pastatė niekam nereikalingus bėgius, o signalizacijas įrengti galinčios kompanijos gal nesusiprotėjo tuo metu pasiūlyti pakankamo dydžio kyšio. Dabar, kai jau galutinai aišku, kad RB1 nėra ir nebus tinkamas bet kokiai funkcijai, mesti dar kokį 100 milijonų ant signalizacijos būtų beprotybė.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Gal MG Baltic/Mitnija nemokėjo įrenginėti signalizacijų? Juk tuo metu susisiekimo ministras buvo E. Masiulis, o Mitnija kontraktą gavo, tikėtina, už kyšius Masiuliui ir kitiems politikams. Tai pastatė niekam nereikalingus bėgius, o signalizacijas įrengti galinčios kompanijos gal nesusiprotėjo tuo metu pasiūlyti pakankamo dydžio kyšio. Dabar, kai jau galutinai aišku, kad RB1 nėra ir nebus tinkamas bet kokiai funkcijai, mesti dar kokį 100 milijonų ant signalizacijos būtų beprotybė.
            Yra logikos. Bet jeigu taip traukinių propulsiją pakeitus į elektrą, galbūt tada eventualiai signalizacijos f-ją galėtų atlikti el. kabelių netvorkas? Šiaip jo, reikėtų paryserčinti daugiau minimų kompanijų veiklą/braibus prie Masiulio, gal prokūratūra investigeišioną padarytų...

            Comment


              Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

              Yra logikos. Bet jeigu taip traukinių propulsiją pakeitus į elektrą, galbūt tada eventualiai signalizacijos f-ją galėtų atlikti el. kabelių netvorkas? Šiaip jo, reikėtų paryserčinti daugiau minimų kompanijų veiklą/braibus prie Masiulio, gal prokūratūra investigeišioną padarytų...
              Nemanau, kad kas nors kokius tyrimus dar darys, nes senatis. Pagrindinė problema čia manau ta, kad tiek žurnalistai, tiek aktyvistai, tiek politikai, tiek šiaip visuomenė neturi jokio supratimo, kas ir kaip ten su tuo RB1 ir geležinkeliais apskritai. Na maždaug bėgiai yra, kažkokį parodomąjį traukinį kažkokiam video kažkur matė, tai ko dar norit, gi viskas gerai.

              O dėl signalizacijos, tai joks kabelių networkas nieko neatliks, nes signalizacija yra labai standartizuotas dalykas su labai konkrečia fizine infrastruktūra. Kitas dalykas, kad esant normaliai RB toje trasoje, RB1ir taip nebeturės jokios prasmės, nes kam važiuoti kažkokiu lėtu zigzagais einančiu geležinkeliu, jei tiesiog galima važiuoti greitai? Tai bijau, kad vienintelė perspektyva, kurią turi RB1 yra užkonservavimas kažkokiam emergency atvejui. Arba tiesiog pridavimui į metalo laužą.

              Konkrečiai RB bus ETCS Level 2
              Paskutinis taisė John; 2022.11.12, 23:36.

              Comment


                Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

                Dėkingas už paaiškinimą, bet ar jis neprieštarauja Ignalina išaiškinimui dėl europinės vėžės (neegzistuojančios) signalizacijos? Heh, man, geležinkelio reikalų diletantui, visai nesuprantama, kodėl tiesiant vėžę negalima pridėti ir signalizacijos?
                Kodėl prieštarauja? Abu veiksniai egzistuoja, galima ginčytis, kuris yra svarbesnis.

                Signalizacija brangi, eismo valdymo sistemų daug ir įvairių. Mes ant rusiškos vėžės naudojam vieną sistemą, lenkai kitą, RB greitieji traukiniai naudos trečią.

                Comment


                  Nuo 2022-12-11 keičiasi traukinių eismo tvarkaraščiai. Jau publikuojami internete, galima pirkti bilietus. Apie tvarkaraščio patogumą gal kitą kartą, bet šįkart užkliuvo traukinių suderinamumas persėdimams, kuris bus itin komplikuotas.

                  Mažeikių kryptis. Maršrutas - nuostolingas, prašoma kompensacijų iš savivaldybių, keleivių trūkumas. Tuo pat metu štai taip suderinti persėdimai į didžiuosius miestus, Vilnių ir Kauną, kuriuose tikrai didelis persėdančių keleivių srautas:


                  Click image for larger version

Name:	mazeikiai.png
Views:	1089
Size:	30,8 kB
ID:	2005178

                  Suderinta vos po vidutiniškai vieną traukinį. Verta atskiro paminėjimo: Mažeikiai-Šiauliai atv. 07:41, Šiauliai-Kaunas išv. 07:35 (prieš 6 min.), Šiauliai-Vilnius 07:21 (prieš 20 min.); Mažeikiai-Šiauliai atv. 20:16, Šiauliai-Vilnius išv. 20:09 (prieš 7 min.). iš Vilniaus į Šiaulius atvykstama 17:31 val., į Mažeikius išvykstama 17:25 (prieš 6 min.)

                  Oro uosto kryptis. Akivaizdu, kad traukinys skirtas tiems, kas iš kitų miestų atvyko traukiniu. Vilniuje gyventojai į oro uostą keliauja taksi, autobusais, o traukinį renkasi nebent šalia stoties apsistoję arba entuziastai.

                  Click image for larger version

Name:	klaipeda oro.png
Views:	1081
Size:	5,8 kB
ID:	2005180
                  Suderintas vos vienas traukinys, persėdimui skirta 9 minutės. Verta paminėti ekspresą, iš Klaipėdos atvykstantį 15:14 val. - oro uosto traukinys išvyksta prieš 4 minutes.

                  Click image for larger version

Name:	kaunas oro.png
Views:	1093
Size:	5,5 kB
ID:	2005182

                  Suderinti 3 traukiniai (07:46-08:02, 14:54-15:10, 18:19-18:35), galėtų būti suderinti, bet nesuderinti dar 3 (11:39-11:30, 13:41-13:30, 16:54-16:40).

                  Dar viena rimtesnė kryptis persėdimams - iš Turmanto/Ignalinos, generuojanti srautus:

                  Click image for larger version

Name:	turmantas oro.png
Views:	1086
Size:	6,6 kB
ID:	2005184
                  Du galimi persėdimai (07:24-08:02, 18:27-18:35). Vėlgi, kaip tyčia, nesuderinta 11:38-11:30, 15:09-15:10.

                  Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
                  Attached Files

                  Comment


                    Parašė dtb Rodyti pranešimą
                    Nuo 2022-12-11 keičiasi traukinių eismo tvarkaraščiai. Jau publikuojami internete, galima pirkti bilietus. Apie tvarkaraščio patogumą gal kitą kartą, bet šįkart užkliuvo traukinių suderinamumas persėdimams, kuris bus itin komplikuotas.


                    Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
                    Visiška tragedija. Kaip galima turint tiek mažai traukinių, jų net tarpusavyje nesuderinti?

                    Mažeikiai>Vilnius:
                    dabar: 2 galimybės keliauti (iš Mažeikių 13:25, 17:10)
                    bus: tik 1 (11:22)

                    Vilnius>Mažeikiai:
                    dabar: praktiškai 2 galimos kelionės (12:40 su pusvalandžio persėdimu ir 17:01 su 20 minučių persėdimu)
                    bus: tiek pat, bet abi pailgėja (17:01 su 40 minučių persėdimu ir 10:45 su 26 min. persėdimu)

                    Visiškai išstumiami keleiviai... Kokiems studentams iš Mažeikių sekmadienio vakare nuvažiuoti į Vilnių be šansų. Tai ne tik kad sumažėja kelionių galimybės su persėdimais, bet ir laikai stipriai persistumia – galima prarasti nuolatinius keleivius.

                    Prieš karantiną 2020 m.: Marijampolė>Vilnius: 7 suderinti persėdimai (neviršijantys ~20 min.), Vilnius>Marijampolė 3.
                    Dabar bus: Marijampolė>Vilnius: 1 suderintas persėdimas (19 min.) ir vienas tiesioginis traukinys, Vilnius>Marijampolė 3 persėdimai (12, 19, 20 min.) ir dar du šiek tiek ilgesni (25, 28 min.) ir vienas tiesioginis.
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Parašė dtb Rodyti pranešimą
                      Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
                      Štai taip ateina Nušvitimas.

                      Comment


                        Parašė dtb Rodyti pranešimą
                        Nuo 2022-12-11 keičiasi traukinių eismo tvarkaraščiai. Jau publikuojami internete, galima pirkti bilietus. Apie tvarkaraščio patogumą gal kitą kartą, bet šįkart užkliuvo traukinių suderinamumas persėdimams, kuris bus itin komplikuotas.

                        Mažeikių kryptis. Maršrutas - nuostolingas, prašoma kompensacijų iš savivaldybių, keleivių trūkumas. Tuo pat metu štai taip suderinti persėdimai į didžiuosius miestus, Vilnių ir Kauną, kuriuose tikrai didelis persėdančių keleivių srautas:


                        Click image for larger version

Name:	mazeikiai.png
Views:	1089
Size:	30,8 kB
ID:	2005178

                        Suderinta vos po vidutiniškai vieną traukinį. Verta atskiro paminėjimo: Mažeikiai-Šiauliai atv. 07:41, Šiauliai-Kaunas išv. 07:35 (prieš 6 min.), Šiauliai-Vilnius 07:21 (prieš 20 min.); Mažeikiai-Šiauliai atv. 20:16, Šiauliai-Vilnius išv. 20:09 (prieš 7 min.). iš Vilniaus į Šiaulius atvykstama 17:31 val., į Mažeikius išvykstama 17:25 (prieš 6 min.)

                        Oro uosto kryptis. Akivaizdu, kad traukinys skirtas tiems, kas iš kitų miestų atvyko traukiniu. Vilniuje gyventojai į oro uostą keliauja taksi, autobusais, o traukinį renkasi nebent šalia stoties apsistoję arba entuziastai.

                        Click image for larger version

Name:	klaipeda oro.png
Views:	1081
Size:	5,8 kB
ID:	2005180
                        Suderintas vos vienas traukinys, persėdimui skirta 9 minutės. Verta paminėti ekspresą, iš Klaipėdos atvykstantį 15:14 val. - oro uosto traukinys išvyksta prieš 4 minutes.

                        Click image for larger version

Name:	kaunas oro.png
Views:	1093
Size:	5,5 kB
ID:	2005182

                        Suderinti 3 traukiniai (07:46-08:02, 14:54-15:10, 18:19-18:35), galėtų būti suderinti, bet nesuderinti dar 3 (11:39-11:30, 13:41-13:30, 16:54-16:40).

                        Dar viena rimtesnė kryptis persėdimams - iš Turmanto/Ignalinos, generuojanti srautus:

                        Click image for larger version

Name:	turmantas oro.png
Views:	1086
Size:	6,6 kB
ID:	2005184
                        Du galimi persėdimai (07:24-08:02, 18:27-18:35). Vėlgi, kaip tyčia, nesuderinta 11:38-11:30, 15:09-15:10.

                        Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
                        Labai smagu, kad yra šiais dalykais besidominčių entuziastų. Galbūt šio forumo lankytojai ir diskutuotojai galėtume parašyti atsiliepimų LTG su tokiais pavyzdžiais. Gal tai ir nieko daug nekeisiantis lašas jūroj, bet bent jau matomumas būtų ir priminimas jiems, kad keleiviai irgi aktyviai stebi situaciją ir turi puikių įžvalgų bei pasiūlymų.

                        Comment


                          Parašė voyage Rodyti pranešimą

                          Labai smagu, kad yra šiais dalykais besidominčių entuziastų. Galbūt šio forumo lankytojai ir diskutuotojai galėtume parašyti atsiliepimų LTG su tokiais pavyzdžiais. Gal tai ir nieko daug nekeisiantis lašas jūroj, bet bent jau matomumas būtų ir priminimas jiems, kad keleiviai irgi aktyviai stebi situaciją ir turi puikių įžvalgų bei pasiūlymų.
                          Reikia siųsti laiškus LTG, prikabinti Seimo narius vienmandatininkus ir ne tik, savivaldybių administracijos darbuotojus, paskelbti viešai, nes tiesiog marinamas keleivių gabenimas, o po to verkiama kad nuostolinga vežioti keleivius

                          Comment


                            Parašė dtb Rodyti pranešimą
                            Nuo 2022-12-11 keičiasi traukinių eismo tvarkaraščiai. Jau publikuojami internete, galima pirkti bilietus. Apie tvarkaraščio patogumą gal kitą kartą, bet šįkart užkliuvo traukinių suderinamumas persėdimams, kuris bus itin komplikuotas.

                            Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
                            Gal kaip ir kiekvienais metais, derėtų sukurti atskirą temą ir ten pasidalinti įžvalgomis? Kadangi domiuosi tik iš Kauno vykstančiais, tai čia tikrai yra ką paminėti. Pirmiausias ir tikėtina svarbiausias dalykas - paskutinis traukinys ketvirtadienį-sekmadienį iš Kauno (22:40) ir Vilniaus (22:15), kur būdavo 20:48 (+ savaitgalį 21:40) iš Kauno ir 21:25 iš Vilniaus. Va čia jau kažkur judama...

                            Beje, kaip su Kaunas-Balstogė ir Vilnius-Mockava-Varšuva? Jų tvarkaraščių kažkaip nerodo dar. Ar ir vėl, kaip praeitais metais sulauksim savaitę prieš?

                            Comment


                              Kaunas-Balstogė nebeliks. Varšuvos tvarkaraštis buvo šioje temoje.

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                Visiška tragedija. Kaip galima turint tiek mažai traukinių, jų net tarpusavyje nesuderinti?
                                Taigi trūksta riedmenų.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                  Taigi trūksta riedmenų.
                                  Gal galim apsieiti be shitpostų?

                                  Comment


                                    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

                                    Gal kaip ir kiekvienais metais, derėtų sukurti atskirą temą ir ten pasidalinti įžvalgomis? Kadangi domiuosi tik iš Kauno vykstančiais, tai čia tikrai yra ką paminėti. Pirmiausias ir tikėtina svarbiausias dalykas - paskutinis traukinys ketvirtadienį-sekmadienį iš Kauno (22:40) ir Vilniaus (22:15), kur būdavo 20:48 (+ savaitgalį 21:40) iš Kauno ir 21:25 iš Vilniaus. Va čia jau kažkur judama...

                                    Beje, kaip su Kaunas-Balstogė ir Vilnius-Mockava-Varšuva? Jų tvarkaraščių kažkaip nerodo dar. Ar ir vėl, kaip praeitais metais sulauksim savaitę prieš?
                                    Jeigu LG tvarkaraščių sistema turėtų kažkokį API, būtų galima automatiškai tikrinti nesuderinamumą, jeigu patys nesugeba.

                                    Comment


                                      O šiaip būtų geriausiai latvių PV/LDZ arba LTG traukinys Riga - Kaunas/Vilnius su vagonų (arba traukinių atkabinimų Šiauliuose), LTG traukinys Vilnius - Kaunas. Nuo Kauno persėdimas į PKP traukinį.

                                      Padaroma nors ir šiandien, įrengiant signalizaciją.

                                      Jei latviai neišardytų Skulte - Pärnu, būtų galima net iki Talino važiuoti.

                                      Bet ne, palaukiame kol bus po belenkiek metų baigta garsioji RB...
                                      Paskutinis taisė Petr; 2022.11.17, 18:59.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Aha, atsimenu tas procedūras Byalystok-Kaunas traukinyje. Vairuotojas savo kabinoje iš pradžių užsidaręs duris parūkė (visame salone jautėsi cigarečių kvapas), po to kažkur išėjęs paliko atidarytas vairuotojo kabinos duris, kur faktiškai galėjo užeiti bet kas ir po kokių 20 minučių grįžęs nuėjo į kitą traukinio galą. Tokios iffy procedūros sakyčiau. UK, Vokietijoje ar panašiose vietose už tokias "procedūras" jau tą pačią dieną būtų išperdolintas iš darbo.
                                        "vairuotojas".

                                        Už neužrakintą kabiną jam aišku galėjo atseikėti. Tiek, kad LTG ir PKP vežioja mašinistą ir konduktorių. Gal vienas jų buvo likęs kabinoje?

                                        O procedūros turėtų būti paprastos: darbiniai stabdžiai, išjungti mašinisto stabdžių kraną iš sistemos, deaktyvuoti kabiną. Kitoje kabinoje - užkrauti valdymo pultą, suvesti maršrutą ir mašinisto duomenis (jei neperduota iš kitos kabinos), ryšio patikra, įjungiamas mašinisto kranas, stabdžių patikra, nuimamas darbinis stabdis. Grafiko sutikrinimas, užklausa dispečeriui. Grubiai taip, detalės gali skirtis. EMU dar gali prisidėti pantografų pakeitimas.

                                        Comment


                                          Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                                          Kaip suprantu iš FB diskusijų, šįryt tarpstotėje Vievis-Žasliai "šilumvežis atsitrenkė i ekskavatorių, kuris gali važiuot ant bėgių, ir nubloškė ant kitų bėgių". Todėl sustabdytas traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno.
                                          Kažkaip forume buvo praleistas LTG susimovimas. Avarija įvyko ketvirtadienį vakare, o penktadienį ryte iki paskutinės minutės buvo parduodami bilietai į nevykstančius traukinius.
                                          Apie išankstinį informavimą ir galimybę prisiskambinti išvis geriau patylėti.

                                          Lrytas.lt 2022.11.18 9:41
                                          Pranešta apie atšauktus 17 traukinių reisų tarp Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos: stotyse – daugybė įpykusių keleivių
                                          13:04 Atnaujinami traukinių maršrutai

                                          https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...eiviu-25208305

                                          Comment

                                          Working...
                                          X