Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Gal MG Baltic/Mitnija nemokėjo įrenginėti signalizacijų? Juk tuo metu susisiekimo ministras buvo E. Masiulis, o Mitnija kontraktą gavo, tikėtina, už kyšius Masiuliui ir kitiems politikams. Tai pastatė niekam nereikalingus bėgius, o signalizacijas įrengti galinčios kompanijos gal nesusiprotėjo tuo metu pasiūlyti pakankamo dydžio kyšio. Dabar, kai jau galutinai aišku, kad RB1 nėra ir nebus tinkamas bet kokiai funkcijai, mesti dar kokį 100 milijonų ant signalizacijos būtų beprotybė.
    Yra logikos. Bet jeigu taip traukinių propulsiją pakeitus į elektrą, galbūt tada eventualiai signalizacijos f-ją galėtų atlikti el. kabelių netvorkas? Šiaip jo, reikėtų paryserčinti daugiau minimų kompanijų veiklą/braibus prie Masiulio, gal prokūratūra investigeišioną padarytų...

    Comment


      Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

      Yra logikos. Bet jeigu taip traukinių propulsiją pakeitus į elektrą, galbūt tada eventualiai signalizacijos f-ją galėtų atlikti el. kabelių netvorkas? Šiaip jo, reikėtų paryserčinti daugiau minimų kompanijų veiklą/braibus prie Masiulio, gal prokūratūra investigeišioną padarytų...
      Nemanau, kad kas nors kokius tyrimus dar darys, nes senatis. Pagrindinė problema čia manau ta, kad tiek žurnalistai, tiek aktyvistai, tiek politikai, tiek šiaip visuomenė neturi jokio supratimo, kas ir kaip ten su tuo RB1 ir geležinkeliais apskritai. Na maždaug bėgiai yra, kažkokį parodomąjį traukinį kažkokiam video kažkur matė, tai ko dar norit, gi viskas gerai.

      O dėl signalizacijos, tai joks kabelių networkas nieko neatliks, nes signalizacija yra labai standartizuotas dalykas su labai konkrečia fizine infrastruktūra. Kitas dalykas, kad esant normaliai RB toje trasoje, RB1ir taip nebeturės jokios prasmės, nes kam važiuoti kažkokiu lėtu zigzagais einančiu geležinkeliu, jei tiesiog galima važiuoti greitai? Tai bijau, kad vienintelė perspektyva, kurią turi RB1 yra užkonservavimas kažkokiam emergency atvejui. Arba tiesiog pridavimui į metalo laužą.

      Konkrečiai RB bus ETCS Level 2
      Paskutinis taisė John; 2022.11.12, 23:36.

      Comment


        Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

        Dėkingas už paaiškinimą, bet ar jis neprieštarauja Ignalina išaiškinimui dėl europinės vėžės (neegzistuojančios) signalizacijos? Heh, man, geležinkelio reikalų diletantui, visai nesuprantama, kodėl tiesiant vėžę negalima pridėti ir signalizacijos?
        Kodėl prieštarauja? Abu veiksniai egzistuoja, galima ginčytis, kuris yra svarbesnis.

        Signalizacija brangi, eismo valdymo sistemų daug ir įvairių. Mes ant rusiškos vėžės naudojam vieną sistemą, lenkai kitą, RB greitieji traukiniai naudos trečią.

        Comment


          Nuo 2022-12-11 keičiasi traukinių eismo tvarkaraščiai. Jau publikuojami internete, galima pirkti bilietus. Apie tvarkaraščio patogumą gal kitą kartą, bet šįkart užkliuvo traukinių suderinamumas persėdimams, kuris bus itin komplikuotas.

          Mažeikių kryptis. Maršrutas - nuostolingas, prašoma kompensacijų iš savivaldybių, keleivių trūkumas. Tuo pat metu štai taip suderinti persėdimai į didžiuosius miestus, Vilnių ir Kauną, kuriuose tikrai didelis persėdančių keleivių srautas:


          Click image for larger version

Name:	mazeikiai.png
Views:	1083
Size:	30,8 kB
ID:	2005178

          Suderinta vos po vidutiniškai vieną traukinį. Verta atskiro paminėjimo: Mažeikiai-Šiauliai atv. 07:41, Šiauliai-Kaunas išv. 07:35 (prieš 6 min.), Šiauliai-Vilnius 07:21 (prieš 20 min.); Mažeikiai-Šiauliai atv. 20:16, Šiauliai-Vilnius išv. 20:09 (prieš 7 min.). iš Vilniaus į Šiaulius atvykstama 17:31 val., į Mažeikius išvykstama 17:25 (prieš 6 min.)

          Oro uosto kryptis. Akivaizdu, kad traukinys skirtas tiems, kas iš kitų miestų atvyko traukiniu. Vilniuje gyventojai į oro uostą keliauja taksi, autobusais, o traukinį renkasi nebent šalia stoties apsistoję arba entuziastai.

          Click image for larger version

Name:	klaipeda oro.png
Views:	1075
Size:	5,8 kB
ID:	2005180
          Suderintas vos vienas traukinys, persėdimui skirta 9 minutės. Verta paminėti ekspresą, iš Klaipėdos atvykstantį 15:14 val. - oro uosto traukinys išvyksta prieš 4 minutes.

          Click image for larger version

Name:	kaunas oro.png
Views:	1087
Size:	5,5 kB
ID:	2005182

          Suderinti 3 traukiniai (07:46-08:02, 14:54-15:10, 18:19-18:35), galėtų būti suderinti, bet nesuderinti dar 3 (11:39-11:30, 13:41-13:30, 16:54-16:40).

          Dar viena rimtesnė kryptis persėdimams - iš Turmanto/Ignalinos, generuojanti srautus:

          Click image for larger version

Name:	turmantas oro.png
Views:	1080
Size:	6,6 kB
ID:	2005184
          Du galimi persėdimai (07:24-08:02, 18:27-18:35). Vėlgi, kaip tyčia, nesuderinta 11:38-11:30, 15:09-15:10.

          Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
          Attached Files

          Comment


            Parašė dtb Rodyti pranešimą
            Nuo 2022-12-11 keičiasi traukinių eismo tvarkaraščiai. Jau publikuojami internete, galima pirkti bilietus. Apie tvarkaraščio patogumą gal kitą kartą, bet šįkart užkliuvo traukinių suderinamumas persėdimams, kuris bus itin komplikuotas.


            Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
            Visiška tragedija. Kaip galima turint tiek mažai traukinių, jų net tarpusavyje nesuderinti?

            Mažeikiai>Vilnius:
            dabar: 2 galimybės keliauti (iš Mažeikių 13:25, 17:10)
            bus: tik 1 (11:22)

            Vilnius>Mažeikiai:
            dabar: praktiškai 2 galimos kelionės (12:40 su pusvalandžio persėdimu ir 17:01 su 20 minučių persėdimu)
            bus: tiek pat, bet abi pailgėja (17:01 su 40 minučių persėdimu ir 10:45 su 26 min. persėdimu)

            Visiškai išstumiami keleiviai... Kokiems studentams iš Mažeikių sekmadienio vakare nuvažiuoti į Vilnių be šansų. Tai ne tik kad sumažėja kelionių galimybės su persėdimais, bet ir laikai stipriai persistumia – galima prarasti nuolatinius keleivius.

            Prieš karantiną 2020 m.: Marijampolė>Vilnius: 7 suderinti persėdimai (neviršijantys ~20 min.), Vilnius>Marijampolė 3.
            Dabar bus: Marijampolė>Vilnius: 1 suderintas persėdimas (19 min.) ir vienas tiesioginis traukinys, Vilnius>Marijampolė 3 persėdimai (12, 19, 20 min.) ir dar du šiek tiek ilgesni (25, 28 min.) ir vienas tiesioginis.
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Parašė dtb Rodyti pranešimą
              Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
              Štai taip ateina Nušvitimas.

              Comment


                Parašė dtb Rodyti pranešimą
                Nuo 2022-12-11 keičiasi traukinių eismo tvarkaraščiai. Jau publikuojami internete, galima pirkti bilietus. Apie tvarkaraščio patogumą gal kitą kartą, bet šįkart užkliuvo traukinių suderinamumas persėdimams, kuris bus itin komplikuotas.

                Mažeikių kryptis. Maršrutas - nuostolingas, prašoma kompensacijų iš savivaldybių, keleivių trūkumas. Tuo pat metu štai taip suderinti persėdimai į didžiuosius miestus, Vilnių ir Kauną, kuriuose tikrai didelis persėdančių keleivių srautas:


                Click image for larger version

Name:	mazeikiai.png
Views:	1083
Size:	30,8 kB
ID:	2005178

                Suderinta vos po vidutiniškai vieną traukinį. Verta atskiro paminėjimo: Mažeikiai-Šiauliai atv. 07:41, Šiauliai-Kaunas išv. 07:35 (prieš 6 min.), Šiauliai-Vilnius 07:21 (prieš 20 min.); Mažeikiai-Šiauliai atv. 20:16, Šiauliai-Vilnius išv. 20:09 (prieš 7 min.). iš Vilniaus į Šiaulius atvykstama 17:31 val., į Mažeikius išvykstama 17:25 (prieš 6 min.)

                Oro uosto kryptis. Akivaizdu, kad traukinys skirtas tiems, kas iš kitų miestų atvyko traukiniu. Vilniuje gyventojai į oro uostą keliauja taksi, autobusais, o traukinį renkasi nebent šalia stoties apsistoję arba entuziastai.

                Click image for larger version

Name:	klaipeda oro.png
Views:	1075
Size:	5,8 kB
ID:	2005180
                Suderintas vos vienas traukinys, persėdimui skirta 9 minutės. Verta paminėti ekspresą, iš Klaipėdos atvykstantį 15:14 val. - oro uosto traukinys išvyksta prieš 4 minutes.

                Click image for larger version

Name:	kaunas oro.png
Views:	1087
Size:	5,5 kB
ID:	2005182

                Suderinti 3 traukiniai (07:46-08:02, 14:54-15:10, 18:19-18:35), galėtų būti suderinti, bet nesuderinti dar 3 (11:39-11:30, 13:41-13:30, 16:54-16:40).

                Dar viena rimtesnė kryptis persėdimams - iš Turmanto/Ignalinos, generuojanti srautus:

                Click image for larger version

Name:	turmantas oro.png
Views:	1080
Size:	6,6 kB
ID:	2005184
                Du galimi persėdimai (07:24-08:02, 18:27-18:35). Vėlgi, kaip tyčia, nesuderinta 11:38-11:30, 15:09-15:10.

                Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
                Labai smagu, kad yra šiais dalykais besidominčių entuziastų. Galbūt šio forumo lankytojai ir diskutuotojai galėtume parašyti atsiliepimų LTG su tokiais pavyzdžiais. Gal tai ir nieko daug nekeisiantis lašas jūroj, bet bent jau matomumas būtų ir priminimas jiems, kad keleiviai irgi aktyviai stebi situaciją ir turi puikių įžvalgų bei pasiūlymų.

                Comment


                  Parašė voyage Rodyti pranešimą

                  Labai smagu, kad yra šiais dalykais besidominčių entuziastų. Galbūt šio forumo lankytojai ir diskutuotojai galėtume parašyti atsiliepimų LTG su tokiais pavyzdžiais. Gal tai ir nieko daug nekeisiantis lašas jūroj, bet bent jau matomumas būtų ir priminimas jiems, kad keleiviai irgi aktyviai stebi situaciją ir turi puikių įžvalgų bei pasiūlymų.
                  Reikia siųsti laiškus LTG, prikabinti Seimo narius vienmandatininkus ir ne tik, savivaldybių administracijos darbuotojus, paskelbti viešai, nes tiesiog marinamas keleivių gabenimas, o po to verkiama kad nuostolinga vežioti keleivius

                  Comment


                    Parašė dtb Rodyti pranešimą
                    Nuo 2022-12-11 keičiasi traukinių eismo tvarkaraščiai. Jau publikuojami internete, galima pirkti bilietus. Apie tvarkaraščio patogumą gal kitą kartą, bet šįkart užkliuvo traukinių suderinamumas persėdimams, kuris bus itin komplikuotas.

                    Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
                    Gal kaip ir kiekvienais metais, derėtų sukurti atskirą temą ir ten pasidalinti įžvalgomis? Kadangi domiuosi tik iš Kauno vykstančiais, tai čia tikrai yra ką paminėti. Pirmiausias ir tikėtina svarbiausias dalykas - paskutinis traukinys ketvirtadienį-sekmadienį iš Kauno (22:40) ir Vilniaus (22:15), kur būdavo 20:48 (+ savaitgalį 21:40) iš Kauno ir 21:25 iš Vilniaus. Va čia jau kažkur judama...

                    Beje, kaip su Kaunas-Balstogė ir Vilnius-Mockava-Varšuva? Jų tvarkaraščių kažkaip nerodo dar. Ar ir vėl, kaip praeitais metais sulauksim savaitę prieš?

                    Comment


                      Kaunas-Balstogė nebeliks. Varšuvos tvarkaraštis buvo šioje temoje.

                      Comment


                        Parašė taccido Rodyti pranešimą
                        Visiška tragedija. Kaip galima turint tiek mažai traukinių, jų net tarpusavyje nesuderinti?
                        Taigi trūksta riedmenų.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                          Taigi trūksta riedmenų.
                          Gal galim apsieiti be shitpostų?

                          Comment


                            Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

                            Gal kaip ir kiekvienais metais, derėtų sukurti atskirą temą ir ten pasidalinti įžvalgomis? Kadangi domiuosi tik iš Kauno vykstančiais, tai čia tikrai yra ką paminėti. Pirmiausias ir tikėtina svarbiausias dalykas - paskutinis traukinys ketvirtadienį-sekmadienį iš Kauno (22:40) ir Vilniaus (22:15), kur būdavo 20:48 (+ savaitgalį 21:40) iš Kauno ir 21:25 iš Vilniaus. Va čia jau kažkur judama...

                            Beje, kaip su Kaunas-Balstogė ir Vilnius-Mockava-Varšuva? Jų tvarkaraščių kažkaip nerodo dar. Ar ir vėl, kaip praeitais metais sulauksim savaitę prieš?
                            Jeigu LG tvarkaraščių sistema turėtų kažkokį API, būtų galima automatiškai tikrinti nesuderinamumą, jeigu patys nesugeba.

                            Comment


                              O šiaip būtų geriausiai latvių PV/LDZ arba LTG traukinys Riga - Kaunas/Vilnius su vagonų (arba traukinių atkabinimų Šiauliuose), LTG traukinys Vilnius - Kaunas. Nuo Kauno persėdimas į PKP traukinį.

                              Padaroma nors ir šiandien, įrengiant signalizaciją.

                              Jei latviai neišardytų Skulte - Pärnu, būtų galima net iki Talino važiuoti.

                              Bet ne, palaukiame kol bus po belenkiek metų baigta garsioji RB...
                              Paskutinis taisė Petr; 2022.11.17, 18:59.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Aha, atsimenu tas procedūras Byalystok-Kaunas traukinyje. Vairuotojas savo kabinoje iš pradžių užsidaręs duris parūkė (visame salone jautėsi cigarečių kvapas), po to kažkur išėjęs paliko atidarytas vairuotojo kabinos duris, kur faktiškai galėjo užeiti bet kas ir po kokių 20 minučių grįžęs nuėjo į kitą traukinio galą. Tokios iffy procedūros sakyčiau. UK, Vokietijoje ar panašiose vietose už tokias "procedūras" jau tą pačią dieną būtų išperdolintas iš darbo.
                                "vairuotojas".

                                Už neužrakintą kabiną jam aišku galėjo atseikėti. Tiek, kad LTG ir PKP vežioja mašinistą ir konduktorių. Gal vienas jų buvo likęs kabinoje?

                                O procedūros turėtų būti paprastos: darbiniai stabdžiai, išjungti mašinisto stabdžių kraną iš sistemos, deaktyvuoti kabiną. Kitoje kabinoje - užkrauti valdymo pultą, suvesti maršrutą ir mašinisto duomenis (jei neperduota iš kitos kabinos), ryšio patikra, įjungiamas mašinisto kranas, stabdžių patikra, nuimamas darbinis stabdis. Grafiko sutikrinimas, užklausa dispečeriui. Grubiai taip, detalės gali skirtis. EMU dar gali prisidėti pantografų pakeitimas.

                                Comment


                                  Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                                  Kaip suprantu iš FB diskusijų, šįryt tarpstotėje Vievis-Žasliai "šilumvežis atsitrenkė i ekskavatorių, kuris gali važiuot ant bėgių, ir nubloškė ant kitų bėgių". Todėl sustabdytas traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno.
                                  Kažkaip forume buvo praleistas LTG susimovimas. Avarija įvyko ketvirtadienį vakare, o penktadienį ryte iki paskutinės minutės buvo parduodami bilietai į nevykstančius traukinius.
                                  Apie išankstinį informavimą ir galimybę prisiskambinti išvis geriau patylėti.

                                  Lrytas.lt 2022.11.18 9:41
                                  Pranešta apie atšauktus 17 traukinių reisų tarp Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos: stotyse – daugybė įpykusių keleivių
                                  13:04 Atnaujinami traukinių maršrutai

                                  https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...eiviu-25208305

                                  Comment


                                    Keičiasi populiariausių traukinių maršrutų tvarkaraščiai
                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...tvarkarasciai/

                                    Forume lyg smarkiai supeikti pakeitimai buvo? Straipsnyje tai piarinami.
                                    Šiaip pvz Kaunas Śiauliai po 2 kartus kasdien ar naujas Vilnius Marijampolė skamba neblogai?

                                    Comment


                                      Traukinys Vilnius - Marijampole uztruks iki 1.57h, kai pagal google maps automobiliu Vilnius - Marijampole 1.55h. Kaip isvis iki siol dar tokio marsruto nebuvo?

                                      Comment


                                        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                        Traukinys Vilnius - Marijampole uztruks iki 1.57h, kai pagal google maps automobiliu Vilnius - Marijampole 1.55h. Kaip isvis iki siol dar tokio marsruto nebuvo?
                                        Nors džiaugiuosi, kad negaištama laiko be reikalo, manau, kad 1 minutės sustojimas Kaune yra pernelyg trumpas.

                                        Comment


                                          Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                          Traukinys Vilnius - Marijampole uztruks iki 1.57h, kai pagal google maps automobiliu Vilnius - Marijampole 1.55h. Kaip isvis iki siol dar tokio marsruto nebuvo?
                                          Kaip tai kodėl? Taigi "nėra poreikio" nu ir žinoma "nėra riedmenų".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X