Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Promo puslapis su visa info apie naują maršrutą į Lenkiją:
    https://ltglink.lt/en/vilnius-warsaw-krakow-vilnius
    04:29 iš Krakow? Garantuotos problemos su keleiviais
    Ir šiaip, būtų linksmau Krakow atsidurti porą valandų anksčiau, o iš jos išvykti porą valandų vėliau. Bet ne mes muziką užsakome ...

    Comment


      O koks logiškas paaiškinimas dėl persėdimo Mockavoje, o ne Kaune?

      Comment


        Gal kas žino, kodėl taip ilgai bus stovima Suvalkuose ir Balstogėje (po 25 min)? Ar tai susiję su prasilenkenčiais traukiniais? Jei sustojimai būtų trumpesni, kelionė iki Varšuvos galėtų trukti ne 9:10-9:20 h, bet, pavyzdžiui, maždaug 8:30 h ir būtų artimesnė autobusui.

        Comment


          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
          Gal kas žino, kodėl taip ilgai bus stovima Suvalkuose ir Balstogėje (po 25 min)? Ar tai susiję su prasilenkenčiais traukiniais? Jei sustojimai būtų trumpesni, kelionė iki Varšuvos galėtų trukti ne 9:10-9:20 h, bet, pavyzdžiui, maždaug 8:30 h ir būtų artimesnė autobusui.
          Balstogėje keičiamas lokomotyvas ir prikabinami/atkabinami dar 5 vagonai.
          Suvalkuose yra vienkryptė stotis todėl reikia perkabinti lokomotyvą iš kitos pusės arba įvažiuoti atbulai.

          Viso maršruto traukinio konfigūraciją ir vagonų išplanavimus galima rasti čia (į paieškos lauką įvesti HAŃCZA):
          http://bocznica.eu/files/archiwum/2023r_2022-10-24.html
          Paskutinis taisė felar; 2022.11.12, 10:52.

          Comment


            Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
            O koks logiškas paaiškinimas dėl persėdimo Mockavoje, o ne Kaune?
            Mūsų 1435 ruožas neturi signalizacijos, tad važiuoti iki sienos 1520 vėže yra tiesiog greičiau.

            Comment


              Dėkui, dabar aiškiau. Matau, jog be persėdimų iš Kauno į Balstogę nuveža per ~4:30 val., o būsimu mašrutu į Varšuvą/Krokuvą iš Kauno Balstogę pasieksi net su persėdimu ~40 min. greičiau.

              Reikia manyti, jog europinės vėžės ruože signalizacija atsiras kažkada, o gal jau yra aiškus planas?

              Comment


                Planuose yra, karts nuo karto vis pasirodo straipsniai apie tai, tačiau abejoju, kad iki RB2 nutiesimo kažkas pasikeis.

                Comment


                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                  Promo puslapis su visa info apie naują maršrutą į Lenkiją:
                  https://ltglink.lt/en/vilnius-warsaw-krakow-vilnius
                  Puslapis pradingo, liko 404. Galbūt dar kažkas keisis?

                  Pridedu skelbtą tvarkaraštį:
                  Paskutinis taisė Ignalina; 2022.11.12, 13:38.

                  Comment


                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                    Su persėdimo laiku biški jie persistengė. Gal parašyti jiems kol dar nevėlu?
                    Ko gero siekiant akumuliuoti vėlavimus iš Lenkijos pusės (maršrutas tikrai ilgas)…

                    Comment


                      Mano nuomone, didelė klaida buvo pasirinktas riedmuo Lietuvoje - 630Mil. Kėdės gana siauros, mažai vietos kojoms, o svarbiausia - beveik nėra vietos bagažui, viršutinė bagažo lentyna labai siaura ir joje net kuprinė netelpa.
                      Dar vienas dalykas, kurį bus įdomu stebėti - pagal naujus skelbiamus tvarkaraščius šis maršrutas pakeis dabartinį tr. 755 Vilnius-Kaunas ir 687 Kaunas-Marijampolė. Tai reiškia, kad lips masė priemiesčio keleivių ir didelis klausimas, ar bus pakankamas sėdimų vietų skaičius, kuris 630Mil yra ~130.

                      Idealiai būtų tikęs 730ML, bet, ko gero, vėl susiduriama su riedmenų trūkumu.

                      Comment


                        Parašė dtb Rodyti pranešimą

                        Ko gero siekiant akumuliuoti vėlavimus iš Lenkijos pusės (maršrutas tikrai ilgas)…
                        Akumuliuoti vėlavimus galima ir be dirbtinio tvarkaraščio pertempimo. Be to vėlavimų akumuliavimui yra duotas tikrai ilgas laikas Bialystoke ir Suvalkuose. Toms perkabinimo procedūroms tikrai užtenka iki 15 minučių laiko.

                        Comment


                          Parašė dtb Rodyti pranešimą
                          Mano nuomone, didelė klaida buvo pasirinktas riedmuo Lietuvoje - 630Mil. Kėdės gana siauros, mažai vietos kojoms, o svarbiausia - beveik nėra vietos bagažui, viršutinė bagažo lentyna labai siaura ir joje net kuprinė netelpa.
                          Dar vienas dalykas, kurį bus įdomu stebėti - pagal naujus skelbiamus tvarkaraščius šis maršrutas pakeis dabartinį tr. 755 Vilnius-Kaunas ir 687 Kaunas-Marijampolė. Tai reiškia, kad lips masė priemiesčio keleivių ir didelis klausimas, ar bus pakankamas sėdimų vietų skaičius, kuris 630Mil yra ~130.

                          Idealiai būtų tikęs 730ML, bet, ko gero, vėl susiduriama su riedmenų trūkumu.
                          Lenkijoje bus vagonai, tai kodėl LTG nepaleidžia vagonų? Jų yra užtektinai, galima kabinti pagal poreikį, Siemensų irgi yra. Be to, kaip suprantu pagal Klaipėdos maršrutą dyzelinių riedmenų pastoviai trūksta.

                          Comment


                            Parašė dtb Rodyti pranešimą
                            Mano nuomone, didelė klaida buvo pasirinktas riedmuo Lietuvoje - 630Mil. Kėdės gana siauros, mažai vietos kojoms, o svarbiausia - beveik nėra vietos bagažui, viršutinė bagažo lentyna labai siaura ir joje net kuprinė netelpa.
                            Dar vienas dalykas, kurį bus įdomu stebėti - pagal naujus skelbiamus tvarkaraščius šis maršrutas pakeis dabartinį tr. 755 Vilnius-Kaunas ir 687 Kaunas-Marijampolė. Tai reiškia, kad lips masė priemiesčio keleivių ir didelis klausimas, ar bus pakankamas sėdimų vietų skaičius, kuris 630Mil yra ~130.

                            Idealiai būtų tikęs 730ML, bet, ko gero, vėl susiduriama su riedmenų trūkumu.
                            LTG Trūksta riedmenų™ jau atrodo gana komiškai. Bene 30 metų ta pati dainelė ir vis niekaip tų riedmenų pakankamai nenusiperka ir jų vis amžinai trūksta ir trūksta. 630M yra gana nepatogus ir trumpiems maršrutams skirtas traukinukas (realiai automotrisė). Šiaip kas jiems realiai trukdo nusipirkti daugiau DMU ar paprastų vagonų+lokomotyvų?

                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą

                              Lenkijoje bus vagonai, tai kodėl LTG nepaleidžia vagonų? Jų yra užtektinai, galima kabinti pagal poreikį, Siemensų irgi yra. Be to, kaip suprantu pagal Klaipėdos maršrutą dyzelinių riedmenų pastoviai trūksta.
                              Ar tikrai yra užtektinai? Kiek LTG turi normalių vagonų su kondicionavimu/šildymu ir normaliomis kėdėmis?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                LTG Trūksta riedmenų™ jau atrodo gana komiškai. Bene 30 metų ta pati dainelė ir vis niekaip tų riedmenų pakankamai nenusiperka ir jų vis amžinai trūksta ir trūksta. 630M yra gana nepatogus ir trumpiems maršrutams skirtas traukinukas (realiai automotrisė). Šiaip kas jiems realiai trukdo nusipirkti daugiau DMU ar paprastų vagonų+lokomotyvų?
                                Keistas klausiimas. Girteka irgi neperka tarptautiniams pervežimams tinkamų autobusų.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Keistas klausiimas. Girteka irgi neperka tarptautiniams pervežimams tinkamų autobusų.
                                  LTG viena funkcijų yra keleivių vežimas, ką jie šiaip ir daro. Jei Girteka irgi užsiimtų keleivių vežimu, neabejoju, autobusų jie turėtų kiek reikia ir kada reikia. Kitas dalykas, kad niekas apie tarptautinius pervežimus nekalba, nes LTG jų nedarys. Tai darys PKP ir jie traukinius tam reikalui turi.

                                  Comment


                                    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                                    O koks logiškas paaiškinimas dėl persėdimo Mockavoje, o ne Kaune?
                                    Manau, lenkai galėjo leisti sau prie egzistuojančio Hańcza maršruto dadurti 43 km Suwałki–Mockava, o iki Kauno nespėtų be ženklaus tvarkaraščio keitimo. Iki šiol Hańcza išvyksta iš Krokuvos 4:33, Suvalkus pasiekia 12:47, atgal išjuda 15:15, pasiekia Krokuvą 23:40. Dabar padarė, kad su beveik tuo pačiu tvarkaraščiu dar iki 13:41 CET nuskuba į Mockavą, o 14:14 CET pasuka atgal.

                                    https://koleo.pl/pociag/TLK/31102-HA...CZA/12-11-2022
                                    https://koleo.pl/pociag/TLK/13103-HA...CZA/12-11-2022

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Manau, lenkai galėjo leisti sau prie egzistuojančio Hańcza maršruto dadurti 43 km Suwałki–Mockava, o iki Kauno nespėtų be ženklaus tvarkaraščio keitimo. Iki šiol Hańcza išvyksta iš Krokuvos 4:33, Suvalkus pasiekia 12:47, atgal išjuda 15:15, pasiekia Krokuvą 23:40. Dabar padarė, kad su beveik tuo pačiu tvarkaraščiu dar iki 13:41 CET nuskuba į Mockavą, o 14:14 CET pasuka atgal.

                                      https://koleo.pl/pociag/TLK/31102-HA...CZA/12-11-2022
                                      https://koleo.pl/pociag/TLK/13103-HA...CZA/12-11-2022
                                      Kokia priežastis 25 minučių stovėjimo Bialystoke ir Suwalkuose?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Kokia priežastis 25 minučių stovėjimo Bialystoke ir Suwalkuose?
                                        Lyg ir buvo jau atsakyta šiame psl aukščiau
                                        https://www.miestai.net/forumas/foru...96#post2004896
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

                                          Dėkingas už paaiškinimą, bet ar jis neprieštarauja Ignalina išaiškinimui dėl europinės vėžės (neegzistuojančios) signalizacijos? Heh, man, geležinkelio reikalų diletantui, visai nesuprantama, kodėl tiesiant vėžę negalima pridėti ir signalizacijos?
                                          Gal MG Baltic/Mitnija nemokėjo įrenginėti signalizacijų? Juk tuo metu susisiekimo ministras buvo E. Masiulis, o Mitnija kontraktą gavo, tikėtina, už kyšius Masiuliui ir kitiems politikams. Tai pastatė niekam nereikalingus bėgius, o signalizacijas įrengti galinčios kompanijos gal nesusiprotėjo tuo metu pasiūlyti pakankamo dydžio kyšio. Dabar, kai jau galutinai aišku, kad RB1 nėra ir nebus tinkamas bet kokiai funkcijai, mesti dar kokį 100 milijonų ant signalizacijos būtų beprotybė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X