Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Kartai pažiūriu YT kaip mašinistas iš Germanijos važinėja: jokiu idotiškų sveikatos patikrinimų prieš reisą, švilpuku prieš prisiliečiant prie bet kurio valdymo įrenginio, sunumeruotų griežtos atsiskaitomybės ratstabdžių ar gesintovo galiojimo laiko tikrinimų; atėjai, priėmei traukinį, ir važiuoji pagal dispečerį ir grafiką. Kuo mūsų mašinistai blogesni?
    Lietuvos geležinkeliai yra sovietinio paveldo tvirtovė, matyt ir visos perteklinės procedūros likusios iš CCCP laikų.

    Tada jos turėjo gilią prasmę. Savo laiku giminėj buvo vienas civilinės aviacijos lakūnas, savo karjerą "po instituto" pradėjęs ir ilgai skraidęs Sibire. Pasak jo civilinėje aviacijoje buvo smarkiai geriama. Tai jei jau lakūnai gerdavo, galima tik įsivaizduoti, kas darydavosi geležinkeliuose. Taip ir atsirado švilpukai mašinistui periodiškai pažadinti.
    Paskutinis taisė Tomas; 2022.11.10, 12:44.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą
      Visos problemos yra tik kažkieno galvose.
      Problema yra nenore ir mokesčiuose. Niekam nereikalingi tarptautiniai maršrutai, nes kiekviena šalis lupa infrastruktūros mokestį, kuris būna tiesiog per didelis.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        Problema yra nenore ir mokesčiuose. Niekam nereikalingi tarptautiniai maršrutai, nes kiekviena šalis lupa infrastruktūros mokestį, kuris būna tiesiog per didelis.
        Infrastruktūros mokesčiai konstitucijoje neįrašyti. Per 30 metų sprendimą sugalvoti buvo tikrai įmanoma.

        Comment


          Parašė felar Rodyti pranešimą

          Infrastruktūros mokesčiai konstitucijoje neįrašyti. Per 30 metų sprendimą sugalvoti buvo tikrai įmanoma.
          Draugas prasitarė, kad Latvijos geležinkeliai lupa 4 kart daugiau nei Lenkija ar Estija už naudojamus kelius. Dėl to labai sunku formuot maršrutą iki Rygos ir atkurt traukinio iki Daugpilio niekas labai ir nenori, nes išlaidos tiesiog nesąžiningos.

          Comment


            Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

            Draugas prasitarė, kad Latvijos geležinkeliai lupa 4 kart daugiau nei Lenkija ar Estija už naudojamus kelius. Dėl to labai sunku formuot maršrutą iki Rygos ir atkurt traukinio iki Daugpilio niekas labai ir nenori, nes išlaidos tiesiog nesąžiningos.
            Lietuva ir Estija kartu sudėjus manau turi pakankamai leverage'o, kad galėtų derėtis su latviais dėl tokių dalykų.

            Meanwhile į kitą pusę kažkas vyksta LTG puslapyje:

            Click image for larger version

Name:	mockava.png
Views:	644
Size:	146,0 kB
ID:	2004456

            Comment


              Tai visgi berods persėdimo Kaune nebus:

              Click image for larger version

Name:	mockava2.png
Views:	616
Size:	89,5 kB
ID:	2004494

              Comment


                Parašė felar Rodyti pranešimą
                Tai visgi berods persėdimo Kaune nebus:

                Click image for larger version

Name:	mockava2.png
Views:	616
Size:	89,5 kB
ID:	2004494
                Persėdimams skirta 24 ir 33 minutės?
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  Autobusu iki Varšuvos gaunasi apie 8,5 valandos, traukiniu - apie 9. Įdomu, kiek kainuos bilietas.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Autobusu iki Varšuvos gaunasi apie 8,5 valandos, traukiniu - apie 9. Įdomu, kiek kainuos bilietas.
                    Dar įdomu, kiek skirsis komfortas.

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą

                      Persėdimams skirta 24 ir 33 minutės?
                      LG traukiniai beveik visada vėluoja. Labai gerai, jei tik 5 ar 10 minučių. Dažnokai 20-30 minučių. Manau ant to ir palikta atsarga.

                      Comment


                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                        Tai visgi berods persėdimo Kaune nebus:

                        ]
                        Kokia tada RB1 prasmė?

                        Comment


                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                          Kokia tada RB1 prasmė?
                          Cargo dabar jau rieda standartine veže.
                          Keleiviams turėsim realiai tą patį kas buvo iki kokių 2015, tik greičiai didesni, nes 1520 bėgiai irgi atnaujinti.
                          Kada bus žadėtas upgrade tiesiai iki Kauno keleiviams kol kas neaišku. Spėju jau po rinkimų.

                          Tiesa Vilniečiams turbūt nėra labai didelio skirtumo ar persėsti Kaune ar in the middle of nowhere Mockavoj, jeigu tas persėdimas kažkaip garantuotas.
                          Paskutinis taisė felar; 2022.11.10, 22:25.

                          Comment


                            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                            Kokia tada RB1 prasmė?
                            Tai jau seniai aišku, kad jokios. Ne kartą apie tai diskutuota. Jon Worth apie tai irgi kalbėjo.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              LG traukiniai beveik visada vėluoja. Labai gerai, jei tik 5 ar 10 minučių. Dažnokai 20-30 minučių. Manau ant to ir palikta atsarga.
                              Per paskutinius metus teko 3 kartus važiuoti traukiniu - visada atvykdavo laikų.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Per paskutinius metus teko 3 kartus važiuoti traukiniu - visada atvykdavo laikų.
                                Keista, nes per paskutinius 5 metus važiuojant traukiniu (viso 50+ kartų), laiku atvyko gal tik kokius 2 kartus.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Keista, nes per paskutinius 5 metus važiuojant traukiniu (viso 50+ kartų), laiku atvyko gal tik kokius 2 kartus.
                                  Mano patirtis beveik tik Vilnius-Klaipėda maršrute, važiuojant Pesa 730 įprastai bus 0-10 min vėlavimas. Tuo tarpu kai vagonus traukia ER20, tai galutinėj stoty tikrai neretai ir koks 30 min būna.

                                  Comment


                                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                    Prieiga prie infrastruktūros bus laisva, tad veiklą vykdyti galės tiek LTG Link, tiek "ejs-ejs", tiek "taccido".

                                    Tiesa, dar nesupratau, ar pastarieji du konkuruos tarpusavyje, ar bendrą keleivių vežimo geležinkeliu bendrovę steigia
                                    Nežinau taccido planų, o aš ir toliau užsiimsiu konsultacine veikla. Didelis kabinetas, už nieką neatsakai - kuo ne gyvenimas?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Keista, nes per paskutinius 5 metus važiuojant traukiniu (viso 50+ kartų), laiku atvyko gal tik kokius 2 kartus.
                                      Kaunas Vilnius čia turbūt nėra, nes man iš kokių 20, nei karto nevėlavo. Kaunas Śiauliai iś 4 kartų irgi nevėlavo.

                                      Comment


                                        Iš mano patirties tai Vilnius šiauliai - veluoja retai, šiauliai klaipėda - veluoja dažnai.

                                        Comment


                                          Promo puslapis su visa info apie naują maršrutą į Lenkiją:
                                          https://ltglink.lt/en/vilnius-warsaw-krakow-vilnius

                                          Comment

                                          Working...
                                          X