Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei išties planuojami net du persėdimai, tai velniop tokį traukinį. Gal railfanai ir važiuotų kartą-du, bet įprasti žmonės rinksis tiesioginį autobusą (Luxexpress tikrai pakankamai patogiai nuveža, nors aišku iki traukinio lygio vis tiek šviesmečiai) arba automobilį.

    Aišku, dar įdomu kokia gautųsi pilna kelionės kaina. Autobusas kainuoja apie 50 eurų į vieną pusę be nuolaidų.

    Comment


      Trumpai peržvelgiau maršrutų pasikeitimus nuo gruodžio 11:

      Vilnius - Turmantas: grafikai nenuimami, tik persistumdo laikai.
      Vilnius - Kena: vietoje esamo 6/8 (6 į Keną, 8 iš jos) lieka 5/7, minus viena pora.
      Vilnius - Kaunas: vietoje 22/19 tampa 19/22, trys reisai iš Vilnius-Kaunas persikelia į Kaunas-Vilnius, vienas traukinys (825) važinės skirtingais grafikais darbo dienomis ir savaitgaliais.
      Vilnius - Klaipėda: lieka +- tas pats, persistumdo po kelias minutes grafikai.
      Vilnius - Šiauliai: esamas grafikas nebevažiuos ketvirtadienį, naujas reisas Vilnius 08:20 - Šiauliai 10:51, penktadienį-sekmadienį).
      Vilnius - Varėna - Marcinkonys: Reisų tiek pat, 639 į Marcinkonis važiuos tik penktadieniais (dabar ketvirtadieniais ir penktadieniais).
      Vilnius - Trakai: lieka +- tas pats, persistumdo po kelias minutes grafikai. Trakai - Vilnius rodo grafiką išvykstantį 13:45 (užpildytų keturių valandų tarpą viduryje dienos), tačiau traukinio numeris sutampa su 15:25 išvykstančiu. Galimai klaida ir papildomo reiso nebus.
      Vilnius - Valčiūnai - Jašiūnai: atsiranda papildomas reisas viduryje dienos (13:30 iš Vilniaus, 14:20 iš Jašiūnų), daugiau traukinių stos Kirtimuose.

      Kaunas - Šiauliai: Tvarkaraštis rodo važiavimą tik savaitgaliais, tačiau dabartinis tvarkaraštis rodo lygiai taip pat. 50/50, arba liks taip pat, arba nuims reisus darbo dienomis.
      Kaunas - Marijampolė: Sujauktas tvarkaraštis, tačiau didelių pakeitimų nesimato.
      Kaunas - Kybartai: lieka +- tas pats, persistumdo po kelias minutes grafikai.
      Kaunas - Balstogė: grafiko nėra.

      Klaipėda - Šilutė: papildomas reisas dienos metu.
      Klaipėda - Radviliškis: lieka +- tas pats, persistumdo po kelias minutes grafikai.

      Radviliškis - Mažeikiai: pavėlinami abu grafikai keliomis valandomis, rytinis iš Mažeikių +- panašus.
      Šiauliai - Panevėžys: keli pasistumdymai, grafikų tiek pat, Rokiškio nėra.

      Pagal situaciją su finansais ir riedmenis tikėjausi maršrutų karpymo, tačiau viskas išlieka gan panašiai į šių metų grafiką.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Jei išties planuojami net du persėdimai, tai velniop tokį traukinį. Gal railfanai ir važiuotų kartą-du, bet įprasti žmonės rinksis tiesioginį autobusą (Luxexpress tikrai pakankamai patogiai nuveža, nors aišku iki traukinio lygio vis tiek šviesmečiai) arba automobilį.

        Aišku, dar įdomu kokia gautųsi pilna kelionės kaina. Autobusas kainuoja apie 50 eurų į vieną pusę be nuolaidų.
        Autobusas (bent minimas lux) maksimaliai 29 eur kainuoja kiek esu mates bet kada.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Jei išties planuojami net du persėdimai, tai velniop tokį traukinį. Gal railfanai ir važiuotų kartą-du, bet įprasti žmonės rinksis tiesioginį autobusą (Luxexpress tikrai pakankamai patogiai nuveža, nors aišku iki traukinio lygio vis tiek šviesmečiai) arba automobilį.

          Aišku, dar įdomu kokia gautųsi pilna kelionės kaina. Autobusas kainuoja apie 50 eurų į vieną pusę be nuolaidų.
          Techniškai galėtų būti tik vienas persėdimas Mockavoje. Turint omeny, kad su tuo vienu persėdimu būtų galima nusibelsti ne tik į Varšuvą, bet ir į Krokuvą, tai visai neblogas variantas. Vilniaus/Kauno transporto jungtys su Krokuva dabar yra ypač nepatogios, tai toks variantas šiaip jau būtų labai neblogas.

          Spėju priežastis, kodėl daroma su 2 persėdimais, kaip visada, LTG firminis "Riedmenų trūkumas™". Neturi (ir neplanuoja pirkti) tinkamo traukinio, tai dėl to siūlys tokį "sprendimą" su 2 persėdimais ir matyt kažkokiu labai šūdinu traukiniu Kaunas-Mockava. Tada, kai niekas nevažiuos, Skuodis išlemens, kad maršrutas nepopuliarus, todėl kito etapo nebus. Mark my words
          ​​​​​​
          ​​
          Paskutinis taisė John; 2022.11.03, 07:28.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Techniškai galėtų būti tik vienas persėdimas Mockavoje. Turint omeny, kad su tuo vienu persėdimu būtų galima nusibelsti ne tik į Varšuvą, bet ir į Krokuvą, tai visai neblogas variantas. Vilniaus/Kauno transporto jungtys su Krokuva dabar yra ypač nepatogios, tai toks variantas šiaip jau būtų labai neblogas.

            Spėju priežastis, kodėl daroma su 2 persėdimais, kaip visada, LTG firminis "Riedmenų trūkumas™". Neturi (ir neplanuoja pirkti) tinkamo traukinio, tai dėl to siūlys tokį "sprendimą" su 2 persėdimais ir matyt kažkokiu labai šūdinu traukiniu Kaunas-Mockava. Tada, kai niekas nevažiuos, Skuodis išlemens, kad maršrutas nepopuliarus, todėl kito etapo nebus. Mark my words
            ​​​​​​
            ​​
            Techniškai galėtų būti tik vienas persėdimas Kaune, ir tada net kauniečiai jau gautų išbaigtą produktą.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Na, aš vidine LG informacija būčiau labiau linkęs pasitikėti nei PR straipsniais. Šiuo metu ji būtent tokia, kokią parašė prieš keletą pranešimų suduvietis . Na, bet pagyvensim - pamatysim. Labai įdomu, kaip bus išspręstas bilietų pirkimo klausimas, nes LINK'o ir PKP sistemos skirtingos.

              Comment


                Parašė dtb Rodyti pranešimą

                Na, aš vidine LG informacija būčiau labiau linkęs pasitikėti nei PR straipsniais. Šiuo metu ji būtent tokia, kokią parašė prieš keletą pranešimų suduvietis . Na, bet pagyvensim - pamatysim. Labai įdomu, kaip bus išspręstas bilietų pirkimo klausimas, nes LINK'o ir PKP sistemos skirtingos.
                Tas pr straipsnis tai nesako nieko apie persėdimą Kaune. Sako, kad pro Kauną važiuos (ar su persėdimu, ar be nesako).
                Jei suduvietis irgi sako, kad pro Kauną važiuos (tik be persėdimo) tai suduviečio ir pr info sutampa.
                Nesutampa jei sako, kad išvis pro Kauną nevažiuos, kaip galkma buvo suprasti pamačius jo pranešimą be Kauno paminėjimo.

                Comment


                  Ne pro Kauną traukinys važiuoti negali, nebent per Rusiją ar Baltarusiją. Tad ir taip aišku kad pro Kauną.

                  Comment


                    LTG Link žvalgosi traukinių RailBaltic'ai.
                    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-622193

                    Comment


                      Parašė Petr Rodyti pranešimą
                      Ne pro Kauną traukinys važiuoti negali, nebent per Rusiją ar Baltarusiją. Tad ir taip aišku kad pro Kauną.
                      Teoriškai yra galimybė aplenkti Kauno stotį važiuojant pro Rokus, bet taip nebus važiuos pro Kauną ir ten stos

                      Comment


                        Atsiranda taip pat prasmė paleisti bent vieną traukinių porą Alytus - Mockava persėdimui į Varšuvos traukinį.

                        Comment


                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                          Atsiranda taip pat prasmė paleisti bent vieną traukinių porą Alytus - Mockava persėdimui į Varšuvos traukinį.
                          Aha. Nužudžius keleivinę stotį, belieka tikėtis jog Alytuje kas nors su persėdimu važiuos traukiniu į Suvalkus.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Aha. Nužudžius keleivinę stotį, belieka tikėtis jog Alytuje kas nors su persėdimu važiuos traukiniu į Suvalkus.
                            Nemaža dalimi tai nevykusių sovietinių transporto inžinierių kaltė. Alytaus geležinkelio stotis turėtų būti prie Putinų Rimi. Bet didesnė problema, kad nelabai yra į kur maršrutus daryti. Vienintelis logiškas maršrutas – Alytus-Marijampolė su suderintu persėdimu į Rail Balticą – galbūt Šeštokuose, jei ten bus sustojimas. Bet kol nėra normalių tiesioginių traukinių Vilnius-Varšuva, kol net pagrindiniai Lietuvos maršrutai turi vos kelis reisus per dieną ir valstybės politika nesikeičia, tol Alytaus ir Utenos prijungimo neįmanoma tikėtis.

                            Man atrodo, kad visas jėgas reikėtų skirti esamų maršrutų stiprinimui ir dažninimui. Vilnius-Kaunas valandiniu taktu, Vilnius-Klaipėda dvivalandiniu, Kaunas-Šiauliai bent kas 4 valandas. Turint stiprų stuburą, susikūrus keleivių bazei, jau galima ir privežinėti su suderintais persėdimais, pamažu prijungiant ir mažesnius miestus. Po to ir su nedideliais bėgių pratęsimais.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              Man atrodo, kad visas jėgas reikėtų skirti esamų maršrutų stiprinimui ir dažninimui. Vilnius-Kaunas valandiniu taktu, Vilnius-Klaipėda dvivalandiniu, Kaunas-Šiauliai bent kas 4 valandas. Turint stiprų stuburą, susikūrus keleivių bazei, jau galima ir privežinėti su suderintais persėdimais, pamažu prijungiant ir mažesnius miestus. Po to ir su nedideliais bėgių pratęsimais.
                              Daryčiau gal taip: iš visų mazgų: Vilnius, Kaunas, Šiauliai, Klaipėda kas 30 - 60 min galima pasiekti gretimą mazgą. 2 valandų intervalas mazgui yra žiauru, nekalbant apie 4 valandų intervalą. Valandos intervalas tarp dviejų didžiausių miestų irgi žiauru, jei norim uždirbti €€€, o ne imti pinigus iš biudžeto.

                              Į mazgus suvažiuoja regioniniai maršrutai. Minskas-Vilnius galėtų tapti Minskas-Vilnius-Kaunas, analogiškai Vilnius-Ryga tampa Vilnius-Kaunas-Ryga. Pala, užsisvajojau, nėra Vilnius-Ryga ... Bet mane supratote. Lieka Panevėžys, kuris kaip ir atsiskiria į mazgą, bet iš jo toliau nelabai kur nuvažiuosi. Todėl jam geriau sugalvoti kokį tvarkaraštį suderinant standartinę ir esamą rusišką vėžes.

                              Jei kas pamena situacija su Tallinnnnn - Helsinki keltais, tai mes esam analogiškoje būklėje su pervežimais geležinkeliu. Ten irgi buvo dideli keltai, einantys 3-4 valandas. Bet mieliau plaukti 1.5 valandos katamaranu. Todėl nereikia 2 vagonų sąstato kas 6 valandas iš Vilniaus į Kauna ir atgal, užtenka dviejų vagonų kas pusvalandį. Nėra sąstatų - suremontuokit pagaliau tuos iš patvorių, nusipirkit hyjūndajų, bet vežkit keleivius ir užsidirbkit pinigus. Sudėtingos geležinkelio procedūros? Kolegos, jūs patys jas sugalvojote. Kartai pažiūriu YT kaip mašinistas iš Germanijos važinėja: jokiu idotiškų sveikatos patikrinimų prieš reisą, švilpuku prieš prisiliečiant prie bet kurio valdymo įrenginio, sunumeruotų griežtos atsiskaitomybės ratstabdžių ar gesintovo galiojimo laiko tikrinimų; atėjai, priėmei traukinį, ir važiuoji pagal dispečerį ir grafiką. Kuo mūsų mašinistai blogesni?

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                Sudėtingos geležinkelio procedūros? Kolegos, jūs patys jas sugalvojote. Kartai pažiūriu YT kaip mašinistas iš Germanijos važinėja: jokiu idotiškų sveikatos patikrinimų prieš reisą, švilpuku prieš prisiliečiant prie bet kurio valdymo įrenginio, sunumeruotų griežtos atsiskaitomybės ratstabdžių ar gesintovo galiojimo laiko tikrinimų; atėjai, priėmei traukinį, ir važiuoji pagal dispečerį ir grafiką. Kuo mūsų mašinistai blogesni?
                                O po to skaitome delfiuose - Vokietijoje/Čekijoje/Prancūzijoje kaktomuša susidūrė du traukiniai. Tuo labiau kad LTG jau daug metų nėra sveikatos patikrinimo prieš reisą ar švilpukų.
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  O po to skaitome delfiuose - Vokietijoje/Čekijoje/Prancūzijoje kaktomuša susidūrė du traukiniai. Tuo labiau kad LTG jau daug metų nėra sveikatos patikrinimo prieš reisą ar švilpukų.
                                  Bepigu iš jų juokstis kai pas mus važiuoja vienas traukinys per valandą

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Daryčiau gal taip: iš visų mazgų: Vilnius, Kaunas, Šiauliai, Klaipėda kas 30 - 60 min galima pasiekti gretimą mazgą. 2 valandų intervalas mazgui yra žiauru, nekalbant apie 4 valandų intervalą. Valandos intervalas tarp dviejų didžiausių miestų irgi žiauru, jei norim uždirbti €€€, o ne imti pinigus iš biudžeto.

                                    Į mazgus suvažiuoja regioniniai maršrutai. Minskas-Vilnius galėtų tapti Minskas-Vilnius-Kaunas, analogiškai Vilnius-Ryga tampa Vilnius-Kaunas-Ryga. Pala, užsisvajojau, nėra Vilnius-Ryga ... Bet mane supratote. Lieka Panevėžys, kuris kaip ir atsiskiria į mazgą, bet iš jo toliau nelabai kur nuvažiuosi. Todėl jam geriau sugalvoti kokį tvarkaraštį suderinant standartinę ir esamą rusišką vėžes.

                                    Jei kas pamena situacija su Tallinnnnn - Helsinki keltais, tai mes esam analogiškoje būklėje su pervežimais geležinkeliu. Ten irgi buvo dideli keltai, einantys 3-4 valandas. Bet mieliau plaukti 1.5 valandos katamaranu. Todėl nereikia 2 vagonų sąstato kas 6 valandas iš Vilniaus į Kauna ir atgal, užtenka dviejų vagonų kas pusvalandį. Nėra sąstatų - suremontuokit pagaliau tuos iš patvorių, nusipirkit hyjūndajų, bet vežkit keleivius ir užsidirbkit pinigus. Sudėtingos geležinkelio procedūros? Kolegos, jūs patys jas sugalvojote. Kartai pažiūriu YT kaip mašinistas iš Germanijos važinėja: jokiu idotiškų sveikatos patikrinimų prieš reisą, švilpuku prieš prisiliečiant prie bet kurio valdymo įrenginio, sunumeruotų griežtos atsiskaitomybės ratstabdžių ar gesintovo galiojimo laiko tikrinimų; atėjai, priėmei traukinį, ir važiuoji pagal dispečerį ir grafiką. Kuo mūsų mašinistai blogesni?
                                    Sutinku, kad būtų iš principo geriau 30-60 min. taktas, o ne 120 min.
                                    Lietuva vis dar sovietinėje paradigmoje, pagal kurią traukinys gali važiuoti porą kartų per dieną (o gal ir naktį) bet kokiu laiku, o keleivis kaip nors prisitaikys. Tuo tarpu VFR jau nuo berods 8 dešimtmečio sukūrė InterCity maršrutų tinklą, kur traukiniai išvykdavo KAS VALANDĄ kiekviename maršrute.

                                    O Vilnius–Ryga nusimato pagal Rail Baltica. Kaip ir įvairūs kiti regioniniai maršrutai. O pats Kaunas irgi taps taktiniu mazgu, nes visos RailBalticos tvarkaraštis pagal jį sudarytas. Ten vyks suderinti persėdimai. Tik man nerimą kelia Rail Balticos tempai, nes pirmuosius kelis dešimtmečius bus mažokai reisų. Nu bet svarbu bent jau užbaigtų ir paleistų tuos kelis reisus. Antra problemėlė, kuri turbūt daug rimtesnė, kad Lietuva, panašu, visiškai negalvoja apie savo pačios taktinį tvarkaraštį (sugyvenant su Rail Balticos regioniniais+greitaisiais maršrutais) ir kaip bus organizuojamas vietinis susisiekimas, kokia apimtimi. T. y. ar bus Rail Balticos užsukimas į Panevėžio centrinę ir ką tai reikš vietiniams traukiniams, koks planas su europine vėže į Klaipėdą ir pan.

                                    Taip pat jau temoje apie oro uostą rašiau, kad Lietuvai reikėtų pagalvoti apie savo naktinius traukinius. Viena vertus, Lietuva tampriau susisietų su Austrija, Čekija, Vokietija, padaugėtų turistų, todėl tai naudinga. Kita vertus, LTG galėtų tapti regiono lyderiaujantis naktinių traukinių operatorius, aptarnaujantis ir kaimynines šalis (LV, EE), panašiai kaip ÖBB lyderiauja centrinėje/vakarų Europoje.

                                    Beje, neseniai buvo įkelta informacija apie LTG vykdomą konsultaciją dėl galimo greitųjų traukinių viešojo pirkimo Rail Balticai. Bet kaip tą suprasti, kodėl LTG turėtų pirkti šituos traukinius, jeigu tai kaip ir turėtų būti bendros įmonės rūpestis?
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Vienas dalykas, kurio iki galo nesuprantu, tai kas pasikeis dėl Vilnius-Ryga su Rail Baltica? Ar infrastruktūrą ir maršrutus aptarnaus atskira RB kompanija ir neleis prie jų prisiliesti esamiems infros valdytojams ir maršrutų operatoriams tiek LT, tiek LV pusėje? Nes dabar priežastis, kodėl nėra Vilnius-Ryga yra kažkoks neaiškus neaišku kieno išsikalinėjimas ir pezėjimas apie kažkokius neaiškius ir mistinius dalykus, dėl ko traukiniai negali važiuoti geros būklės infrastruktūra tarp dviejų sostinių, esančių vos 300km atstumu. Ar nebus taip, kad pastačius RB važiuos kokie pora traukinių per dieną bele kokiu nepatogiu grafiku, jais realiai niekas nevažiuos, nors varnelės bus sudėtos, o po kurio laiko prie kokios progos (pvz., Sars-CoV2030 pandemijos) bus apskritai uždaryti ir nebeatidaryti, nes "nėra poreikio"?

                                      Comment


                                        Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                        Beje, neseniai buvo įkelta informacija apie LTG vykdomą konsultaciją dėl galimo greitųjų traukinių viešojo pirkimo Rail Balticai. Bet kaip tą suprasti, kodėl LTG turėtų pirkti šituos traukinius, jeigu tai kaip ir turėtų būti bendros įmonės rūpestis?
                                        Prieiga prie infrastruktūros bus laisva, tad veiklą vykdyti galės tiek LTG Link, tiek "ejs-ejs", tiek "taccido".

                                        Tiesa, dar nesupratau, ar pastarieji du konkuruos tarpusavyje, ar bendrą keleivių vežimo geležinkeliu bendrovę steigia

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Nes dabar priežastis, kodėl nėra Vilnius-Ryga yra kažkoks neaiškus neaišku kieno išsikalinėjimas ir pezėjimas apie kažkokius neaiškius ir mistinius dalykus, dėl ko traukiniai negali važiuoti geros būklės infrastruktūra tarp dviejų sostinių, esančių vos 300km atstumu.
                                          Pataisysiu: Vilnius - Šiauliai - Jelgava - Riga - Tartu - Tallinn.

                                          Traukinys gali važiuoti jau dabar be jokios Rail Balticos ir pasiekti 31.5% viso regiono gyventojų. Kelionės trukmė ~9h (tas pats kas autobusu).
                                          Jeigu prasukti pro Kauną 36.5% - daugiau nei trečdalis visų gyventojų, sujungti 7 iš 11 didžiausių regiono miestų. Kelionės trukmė ~10h.

                                          2021 m. rugsėjį PR'inis traukinys Connecting Europe Express pravažiavo šituo maršrutu be jokių problemų. Visos problemos yra tik kažkieno galvose.

                                          Click image for larger versionName:	z.pngViews:	0Size:	622,1 kBID:	2004426

                                          Comment

                                          Working...
                                          X