Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir, kas keisčiausia, metų metus kiekvieną mėnesį, išskyrus gal tik gruodį-vasarį, ruože tarp Šiaulių ir Klaipėdos nuolatiniai remontai, nuolatinės eismo pertraukos nuo kelių dienų per mėnesį iki 10-15. Ne ištisinės, viduryje savaitės, bet... Jų metų visiškai ar iš dalies atšaukiami reisai į Klaipėdą, trumpinami iki Šiaulių. Tai normalu? Jau atrodė, kad šitas marazmas baigsis, kai bus nutiesti antrieji keliai... Ne, nė velnio, viskas su tokiu pačiu intensyvumu. Jau atrodė, kad šią vasarą, kritus krovinių srautams, atsiras laiko remontui ir ne keleivinių traukinių atšaukimo sąskaita. Ne. Viskas po senovei...
    Įdomūs pastebėjimai dėl remonto darbų. O ar vyksta elektrifikavimo darbai iki Klaipėdos? Galbūt dėl to būna eismo pertraukos ruože Šiauliai-Klaipėda?

    Comment


      Su elektrifikacija tai nesusiję. Ji dar neprasidėjo fiziškai, kol kas tik kabinetuose ir, kaip buvo pranešta, rangovai jau sukaupė medžiagų, technikos - specialus elektrifikavimo (kontaktinio tinklo montavimo) traukinys naujas nupirktas ar išnuomotas.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Atkreipkit dėmesį, kad 730M į Turmantą ir Jašiūnus važiuoja su vienu varikliu, nes kitas tiesiog sugedęs, o remontas dėl dalių tiekimo užtrunka (arba išvis nėra atliekamas). Su vienu varikliu Klaipėdos grafiko nepatemptų, todėl mėto į tokius maršrutus.
        Jei dirba abu varikliai, dažniausiai važiuoja po remonto.
        Vis dėl to klydau, pastoviai vienu grafiku važinėja 730M į Turmantą. Matyt, pakankamai DR1A užlinkusių, o atsarginių dalių nėra.

        Comment


          Kada bus nauji tvarkaraščiai?

          Pvz. Deutsche Bahn paskelbė naują žiemos tvarkaraštį spalio 12 (likus 2 mėnesiams iki įsigaliojimo – gruodžio 11 d.).

          ÖBB paskelbė naują tvarkaraštį ir pradėjo pardavimus rugsėjo 20.

          SBB gegužės 25 paskelbė „juodraštinį“ variantą specialioje internetinėje svetainėje, kurioje galima komentuoti iki birželio 12. Nuo rugsėjo 9 d. toje svetainėje paskelbiamas galutinis tvarkaraščio projektas, tačiau su galimais pavieniais neatitikimais. Tada jau visiškai galutinis tvarkaraštis visur internete skelbiamas spalio viduryje.

          Kodėl Lietuvoje, kur tėra vargani ~30 keleivinių traukinių, reikia laukti iki paskutinės minutės (lapkričio pabaigos?), o šalyse su šimtais traukinių ir tūkstančiais reisų – viskas viešumoje atsiranda rugsėjį-spalį, jei ne anksčiau?
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            Parašė taccido Rodyti pranešimą
            Kada bus nauji tvarkaraščiai?

            <...>

            Kodėl Lietuvoje, kur tėra vargani ~30 keleivinių traukinių, reikia laukti iki paskutinės minutės (lapkričio pabaigos?), o šalyse su šimtais traukinių ir tūkstančiais reisų – viskas viešumoje atsiranda rugsėjį-spalį, jei ne anksčiau?
            Galimai tan tam turi specialų žmogų/skyrių, o dėl 30 traukinių tai neapsimoka.

            -

            Comment


              Yra ir pas mus specialus skyrius, kuris sudarinėja grafikus. Turbūt specialiai skelbia kuo vėliau, kad neliktų laiko pasiūlymams teikti, ir nereikėtų perdarinėt.

              Tendencija yra skelbti lapkričio gale. Jei dėl (važiuojančių ir nesugedusių) riedmenų trūkumo praretins reisus, turbūt šiemet skelbs dar vėliau, kad kilus pasipiktinimui galėtų sakyt "soriukas, laukit kitų metų, tvarkaraštis jau įsigalioja".

              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221101_165251_Chrome.jpg
Views:	624
Size:	115,6 kB
ID:	2003069

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                Galimai tan tam turi specialų žmogų/skyrių, o dėl 30 traukinių tai neapsimoka.
                Jie tikrai nesudarinėja tvarkaraščių likus 2 savaitėm iki įsigaliojimo. Viskas jau turbūt būna aišku bent keliais mėnesiais anksčiau – ypač turint omeny, kad Lietuvoj tiek mažai keleivinių traukinių. Nu tiesiog nėra ką sudarinėt. Todėl tas neskelbimas gali būti tik tyčinis, kad niekas nieko nediskutuotų ir žmonės būtų pastatomi prieš faktą.

                Pvz. jei aš važinėčiau į darbą traukiniu, tai man būtų svarbu žinoti net ir 15 minučių pokytį. Nekalbant jau apie naikinimus.
                Kas vyksta su mažesnių miestų autobusais: jie ten irgi privalo paskutinę minutę keisti reisų laikus dėl tokio nuolatinio LTG užsivėlinimo?

                Beje, o CH, A, DE tvarkaraščiai keičiasi truputį kitaip: ten reisai praktiškai nenaikinami, išskyrus pavienius atvejus. Dažniausiai kažką prideda, sudažnina. Pakoreguoja esamus kažkiek pastumdami – bet visa tai praneša bent pora mėnesių iki įsigaliojimo (tuo pačiu galima iš anksto planuotis keliones ir pirktis bilietus). Lietuvoje likus praktiškai 2 savaitėms...
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  LTG Link svetainėje, skiltyje tvarkaraščiai, pasirinkus 12-11 ar 12-12 datas lyg ir rodomi nauji tvarkaraščiai. Tik neaišku, kiek jie patikimi. Taip pat kol kas nematyti reiso Vilnius-Mockava-Varšuva-Krokuva.

                  Comment


                    Parašė dtb Rodyti pranešimą
                    LTG Link svetainėje, skiltyje tvarkaraščiai, pasirinkus 12-11 ar 12-12 datas lyg ir rodomi nauji tvarkaraščiai. Tik neaišku, kiek jie patikimi. Taip pat kol kas nematyti reiso Vilnius-Mockava-Varšuva-Krokuva.
                    Vilnius-Kaunas-Mockava-Varšuva-Krokuva

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Vilnius-Kaunas-Mockava-Varšuva-Krokuva
                      Bus tiesioginis nuo Vilniaus iki Mockavos pro Kauną ir Mockavoje persėdimas į lenkų traukinį Mockava-Krokuva per Varšuvą.

                      Comment


                        Tiesioginis tik po metų. Dabar su persėdimu Kaune.

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          Galimai tan tam turi specialų žmogų/skyrių, o dėl 30 traukinių tai neapsimoka.
                          Niekam nereikia to atskiro skyriaus. Užtektų kažkam paskaityti taccido pranešimus forume ir jo bloge ir perkelti į oficialų LTG tvarkaraštį.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė dtb Rodyti pranešimą
                            Bus tiesioginis nuo Vilniaus iki Mockavos pro Kauną ir Mockavoje persėdimas į lenkų traukinį Mockava-Krokuva per Varšuvą.
                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Tiesioginis tik po metų. Dabar su persėdimu Kaune.
                            Galite prašau kas nors pateikti šaltinius?


                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą
                              Galite prašau kas nors pateikti šaltinius?
                              Paskutinės naujienos iš LT pusės:
                              https://madeinvilnius.lt/transportas...e-galetu-buti/

                              Iš PL pusės:
                              https://podlaskie-tv.translate.goog/..._x_tr_pto=wapp

                              Jau aišku, kad nuo gruodžio 11 d. pratęsiamas traukinys Hańcza (Krokuva - Suvalkai) iki Mockavos. Lenkų tvarkaraštis jau yra https://portalpasazera.pl/en. Dėl persėdimo Kaune dar nėra aišku ar bus reikalingas.

                              Perspektyvoje jeigu LTG parūpins dyzelinį 1435mm keleivinį lokomotyvą vietoje to iki pat Kauno bus pratęstas traukinys Nałkowska (Vroclavas - Balstogė). Tai traukinys tempiamas elektrinio lokomotyvo. Kad važiuotų toliau iki Suvalkų ir Kauno reikia keisti į dyzelinį lokomotyvą. Lenkų pusė nori, kad jį suorganizuotų LTG.

                              Comment


                                O kam Kaune persėdimas? persėdimas bus tik Mockavoje, nes traukinys važiuos PESA 630M Vilnius-Mockava

                                Comment


                                  Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
                                  O kam Kaune persėdimas? persėdimas bus tik Mockavoje, nes traukinys važiuos PESA 630M Vilnius-Mockava
                                  Anot Susisiekimo ministerijos, reguliarias keleivių vežimo geležinkeliais paslaugas planuojama plėtoti trimis etapais: 2022–2023 m. vyktų keleivinio traukinio reisai maršrutu Varšuva–Mockava–Kaunas–Vilnius, 2023–2024 m. traukinys kursuotų maršrutu Varšuva–Kaunas–Vilnius, o nutiesus ir pradėjus eksploatuoti europinės vėžės greitąjį geležinkelį „Rail Baltica“ abiejų šalių sostinės būtų pasiekiamos tiesioginiu greituoju traukiniu.

                                  Comment


                                    Jei išties planuojami net du persėdimai, tai velniop tokį traukinį. Gal railfanai ir važiuotų kartą-du, bet įprasti žmonės rinksis tiesioginį autobusą (Luxexpress tikrai pakankamai patogiai nuveža, nors aišku iki traukinio lygio vis tiek šviesmečiai) arba automobilį.

                                    Aišku, dar įdomu kokia gautųsi pilna kelionės kaina. Autobusas kainuoja apie 50 eurų į vieną pusę be nuolaidų.

                                    Comment


                                      Trumpai peržvelgiau maršrutų pasikeitimus nuo gruodžio 11:

                                      Vilnius - Turmantas: grafikai nenuimami, tik persistumdo laikai.
                                      Vilnius - Kena: vietoje esamo 6/8 (6 į Keną, 8 iš jos) lieka 5/7, minus viena pora.
                                      Vilnius - Kaunas: vietoje 22/19 tampa 19/22, trys reisai iš Vilnius-Kaunas persikelia į Kaunas-Vilnius, vienas traukinys (825) važinės skirtingais grafikais darbo dienomis ir savaitgaliais.
                                      Vilnius - Klaipėda: lieka +- tas pats, persistumdo po kelias minutes grafikai.
                                      Vilnius - Šiauliai: esamas grafikas nebevažiuos ketvirtadienį, naujas reisas Vilnius 08:20 - Šiauliai 10:51, penktadienį-sekmadienį).
                                      Vilnius - Varėna - Marcinkonys: Reisų tiek pat, 639 į Marcinkonis važiuos tik penktadieniais (dabar ketvirtadieniais ir penktadieniais).
                                      Vilnius - Trakai: lieka +- tas pats, persistumdo po kelias minutes grafikai. Trakai - Vilnius rodo grafiką išvykstantį 13:45 (užpildytų keturių valandų tarpą viduryje dienos), tačiau traukinio numeris sutampa su 15:25 išvykstančiu. Galimai klaida ir papildomo reiso nebus.
                                      Vilnius - Valčiūnai - Jašiūnai: atsiranda papildomas reisas viduryje dienos (13:30 iš Vilniaus, 14:20 iš Jašiūnų), daugiau traukinių stos Kirtimuose.

                                      Kaunas - Šiauliai: Tvarkaraštis rodo važiavimą tik savaitgaliais, tačiau dabartinis tvarkaraštis rodo lygiai taip pat. 50/50, arba liks taip pat, arba nuims reisus darbo dienomis.
                                      Kaunas - Marijampolė: Sujauktas tvarkaraštis, tačiau didelių pakeitimų nesimato.
                                      Kaunas - Kybartai: lieka +- tas pats, persistumdo po kelias minutes grafikai.
                                      Kaunas - Balstogė: grafiko nėra.

                                      Klaipėda - Šilutė: papildomas reisas dienos metu.
                                      Klaipėda - Radviliškis: lieka +- tas pats, persistumdo po kelias minutes grafikai.

                                      Radviliškis - Mažeikiai: pavėlinami abu grafikai keliomis valandomis, rytinis iš Mažeikių +- panašus.
                                      Šiauliai - Panevėžys: keli pasistumdymai, grafikų tiek pat, Rokiškio nėra.

                                      Pagal situaciją su finansais ir riedmenis tikėjausi maršrutų karpymo, tačiau viskas išlieka gan panašiai į šių metų grafiką.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Jei išties planuojami net du persėdimai, tai velniop tokį traukinį. Gal railfanai ir važiuotų kartą-du, bet įprasti žmonės rinksis tiesioginį autobusą (Luxexpress tikrai pakankamai patogiai nuveža, nors aišku iki traukinio lygio vis tiek šviesmečiai) arba automobilį.

                                        Aišku, dar įdomu kokia gautųsi pilna kelionės kaina. Autobusas kainuoja apie 50 eurų į vieną pusę be nuolaidų.
                                        Autobusas (bent minimas lux) maksimaliai 29 eur kainuoja kiek esu mates bet kada.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Jei išties planuojami net du persėdimai, tai velniop tokį traukinį. Gal railfanai ir važiuotų kartą-du, bet įprasti žmonės rinksis tiesioginį autobusą (Luxexpress tikrai pakankamai patogiai nuveža, nors aišku iki traukinio lygio vis tiek šviesmečiai) arba automobilį.

                                          Aišku, dar įdomu kokia gautųsi pilna kelionės kaina. Autobusas kainuoja apie 50 eurų į vieną pusę be nuolaidų.
                                          Techniškai galėtų būti tik vienas persėdimas Mockavoje. Turint omeny, kad su tuo vienu persėdimu būtų galima nusibelsti ne tik į Varšuvą, bet ir į Krokuvą, tai visai neblogas variantas. Vilniaus/Kauno transporto jungtys su Krokuva dabar yra ypač nepatogios, tai toks variantas šiaip jau būtų labai neblogas.

                                          Spėju priežastis, kodėl daroma su 2 persėdimais, kaip visada, LTG firminis "Riedmenų trūkumas™". Neturi (ir neplanuoja pirkti) tinkamo traukinio, tai dėl to siūlys tokį "sprendimą" su 2 persėdimais ir matyt kažkokiu labai šūdinu traukiniu Kaunas-Mockava. Tada, kai niekas nevažiuos, Skuodis išlemens, kad maršrutas nepopuliarus, todėl kito etapo nebus. Mark my words
                                          ​​​​​​
                                          ​​
                                          Paskutinis taisė John; 2022.11.03, 06:28.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X