Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 13 patinka
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąNebūtina leisti traukinio ten, kur pilnai pakanka autobuso (t.y. mažų miestelių žmones vežiot į didmiesčius). Traukinys skirtas didesniems srautams.
Shinkansen'o pelningumas priklauso nuo konkretaus Shinkansen'o. Vieniems komerciniai plotai labai esminis indėlis, kiti kaip Tokaido pelningi vien iš pervežimų.
- 2 patinka
Comment
-
Kokybinis tai kokybinis, bet jis turi važiuoti patogiu laiku, o kad važiuotu tinkamu laiku jis turi važiuoti labai dažnai. Čia kaip Vilniaus oro uostas, kuris teoriškai turi susiekimą traukiniu su Vilniaus geležinkelio stotim, bet praktiškai pasinaudoti niekad nėra tekę, nes važiuoja taip retai, kad tektų laukti porą valandų vietoj to, kad sėsti į autobusą kuris važiuoja kas 20 minučių. Ir čia kalbu iš asmeninės praktikos, kad ir kaip norėjau išbandyti tą geležinkelio liniją niekaip nepavykdavo nes prisideda ~2val. per kelionę ir tai tik jei lėktuvas neskrenda labai vėlai.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąKokybinis tai kokybinis, bet jis turi važiuoti patogiu laiku, o kad važiuotu tinkamu laiku jis turi važiuoti labai dažnai. Čia kaip Vilniaus oro uostas, kuris teoriškai turi susiekimą traukiniu su Vilniaus geležinkelio stotim, bet praktiškai pasinaudoti niekad nėra tekę, nes važiuoja taip retai, kad tektų laukti porą valandų vietoj to, kad sėsti į autobusą kuris važiuoja kas 20 minučių. Ir čia kalbu iš asmeninės praktikos, kad ir kaip norėjau išbandyti tą geležinkelio liniją niekaip nepavykdavo nes prisideda ~2val. per kelionę ir tai tik jei lėktuvas neskrenda labai vėlai.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąKokybinis tai kokybinis, bet jis turi važiuoti patogiu laiku, o kad važiuotu tinkamu laiku jis turi važiuoti labai dažnai. Čia kaip Vilniaus oro uostas, kuris teoriškai turi susiekimą traukiniu su Vilniaus geležinkelio stotim, bet praktiškai pasinaudoti niekad nėra tekę, nes važiuoja taip retai, kad tektų laukti porą valandų vietoj to, kad sėsti į autobusą kuris važiuoja kas 20 minučių. Ir čia kalbu iš asmeninės praktikos, kad ir kaip norėjau išbandyti tą geležinkelio liniją niekaip nepavykdavo nes prisideda ~2val. per kelionę ir tai tik jei lėktuvas neskrenda labai vėlai.
- 1 patinka
Comment
-
Dėl traukinių maršrutų naikinimo parlamentaras kreipėsi į Vyriausybę
Kreipimąsi inicijavęs Seimo narys E. Sabutis pabrėžia, kad „LTG Link“ noras nutraukti traukinių maršrutus gali būti sustabdytas Vyriausybės, tereikia peržiūrėti jos pačios priimtą aprašą, kuriame įtvirtinti subsidijuojamų maršrutų ribiniai koeficientai ir normos. „Dabar akivaizdu, kad dėl šios metodikos taikymo į sudėtingas pinkles praėjusią savaitę ir pateko kai kurios savivaldybės, per kurių teritorijas eina bendrovei nepelningi maršrutai“, – pastebi parlamentaras.
Jo teigimu, viešojoje erdvėje mažai žinoma apie lygiai prieš metus priimtą naujos redakcijos Vyriausybės nutarimą dėl viešųjų paslaugų nuostolių kompensavimo, kuriame, iš pirmo žvilgsnio, nustatyta nekalta formulė, o jos taikymas, kaip aiškėja dabar, ir privedė prie šios situacijos, kurią turime. „Paaiškėjo, kad formulė viską ir lemia. Jeigu neatitinki formulės kriterijų, tau aiškiai pasakoma, kad tavo rajonas nepelningas ir net nevertas kompensavimo, todėl reikia nutraukti maršrutą. Akivaizdu, kad apraše nurodytos formulės aklas laikymasis yra visiškai buhalterinis ir labai kenksmingas žmonės, visų pirma gyvenantiems regionuose“, – sako socialdemokratas.
Pasak jo, Vyriausybė artimiausiu metu privalo koreguoti formulėje nurodytus ribinius dydžius, juos sumažinant, – taip būtų išsaugoti maršrutai, kuriais kiekvieną dieną keliauja dirbantieji rajonų centruose, besimokantieji aukštosiose mokyklose ir centrinėse poliklinikose privalomai besilankantys senjorai.
„Visiškai aišku, kad sprendimų kamuolys tikrai yra tiek Vyriausybės, tiek pačios „LTG Link“ aikštelės pusėje, todėl itin stebina jų užsiimta pozicija ir pasirinkta komunikacinė strategija kaltinti savivaldybes ir vykdyti jų atvirą šantažą – norite, kad liktų maršrutai, susimokėkite. Jokios socialinės atsakomybės ir tik grynas išskaičiavimas. Reikėtų priminti, kad savivaldybių biudžetai dėl centrinės valdžios sprendimų ir taip menki, o jų dar prašoma pervesti lėšas į „LTG Link“ sąskaitą“, – stebisi parlamentaras.
Jo teigimu, matematika šioje vietoje labai paprasta: savivaldybės, susimokėdamos geležinkelių bendrovei, bus priverstos mažinti kitas savo biudžetų eilutes, o tai reikš kai kurių kritinių socialinių ar švietimo paslaugų mažinimą.
„Toks įspūdis, kad bendrovė užmiršo, kad ji yra ne privati, o valstybinė įmonė. Ji turi vadovautis visai kitais standartais, t. y. užtikrinanti viešųjų ir būtinųjų paslaugų prieinamumą Lietuvos gyventojams. Toks turėtų būti pirminis valstybės valdomų įmonių tikslas, o ne aklas pelno vaikymasis. Įmonė net nebando slėpti, kad yra valstybė valstybėje ir visi privalo žaisti pagal jų taisykles“, – parbrėžė E. Sabutis.
Vyriausybė ar Susisiekimo ministerija, parlamentaro teigimu, privalo įsikišti į šį procesą ir užkardyti planus naikinti susisiekimą geležinkeliu. „Užtenka, kad valdančiųjų sprendimais jau uždarinėjamos gydymo įstaigos regionuose, o šių regionų gyventojai dabar priversti vykti į didesnes sveikatos priežiūros įstaigas. Dažnas tai daro važiuodami traukiniais. Šiandien matome, kad ligoninių nebepakanka, reikia uždaryti ir geležinkelių linijas, taip dar labiau apsunkinant gyvenimą šiems gyventojams. Logikos čia jokios nėra, tai pasityčiojimas iš savivaldybių ir ten gyvenančių žmonių“, – stebisi socialdemokratas.
Kreipimesi taip pat prašoma ateinančių metų biudžete užtikrinti deramą finansavimą nuostolingų maršrutų kompensavimui, kad būtų išsaugotos būtinos visuomenei keleivių vežimo traukiniais paslaugos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTada Lietuvoje iš viso nereikia geležinkelių, nes pilnai su esamais ir netgi dvigubai didesniais srautais susitvarkytų ir autobusai...
Išvis, kvepia nostalgija praeitiems laikams. Taip, miesteliai nyksta ir nyks toliau, populiacėja mažėja, automatiškai ir infrastruktūra turi trauktis.
Comment
-
LTG neracionaliai skirsto riedmenis. Kai taip, tai "trūksta" Pesų Klaipėdos maršrutui, o realybėje gainioja jas į Turmantą, net Jašiūnus.
730M Jašiūnuose rugsėjį.
https://parovoz.com/newgallery/pg_vi...LNG=RU#picture
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLTG neracionaliai skirsto riedmenis. Kai taip, tai "trūksta" Pesų Klaipėdos maršrutui, o realybėje gainioja jas į Turmantą, net Jašiūnus.
730M Jašiūnuose rugsėjį.
https://parovoz.com/newgallery/pg_vi...LNG=RU#picture
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Rudenį į Klaipėdą keleivinių traukinių poreikis sumažėja
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Turbūt todėl atvykus pusvalandžiui prieš išvažiavimą bilieto beveik niekada nerasi nes visi parduoti? Kai poreikis viršija pasiūlą tai čia #1 indikatorius kad reikia didinti reisų pasiūlą, o ne mažinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Arba kelt kainas Keleivių mažiau, darbo mažiau, pelnas tas pats.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe visomis dienomis. O kai reikia, tai tada trūksta traukiniuose vietų, bilietai išparduoti anksti. Nes traukiniai naudojami kituose maršrutuose, kur pakaktų DR1A ar 620M, daro bereikalingą ridą ir greičiau prireikia remonto...
- 1 patinka
Comment
-
Atkreipkit dėmesį, kad 730M į Turmantą ir Jašiūnus važiuoja su vienu varikliu, nes kitas tiesiog sugedęs, o remontas dėl dalių tiekimo užtrunka (arba išvis nėra atliekamas). Su vienu varikliu Klaipėdos grafiko nepatemptų, todėl mėto į tokius maršrutus.
Jei dirba abu varikliai, dažniausiai važiuoja po remonto.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Arba kelt kainas Keleivių mažiau, darbo mažiau, pelnas tas pats.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Rudenį į Klaipėdą keleivinių traukinių poreikis sumažėja
Comment
-
Ir, kas keisčiausia, metų metus kiekvieną mėnesį, išskyrus gal tik gruodį-vasarį, ruože tarp Šiaulių ir Klaipėdos nuolatiniai remontai, nuolatinės eismo pertraukos nuo kelių dienų per mėnesį iki 10-15. Ne ištisinės, viduryje savaitės, bet... Jų metų visiškai ar iš dalies atšaukiami reisai į Klaipėdą, trumpinami iki Šiaulių. Tai normalu? Jau atrodė, kad šitas marazmas baigsis, kai bus nutiesti antrieji keliai... Ne, nė velnio, viskas su tokiu pačiu intensyvumu. Jau atrodė, kad šią vasarą, kritus krovinių srautams, atsiras laiko remontui ir ne keleivinių traukinių atšaukimo sąskaita. Ne. Viskas po senovei...
- 3 patinka
Comment
Comment