Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Pasirodo, Lietuvos rajonų ir apskričių centrai yra "didesniosios gyvenvietės"

    Jei traukinys nuo vilniaus iki klaipedos stos dar bent kokiuose 7 apskriciu centruose,kiekviename sugaisdamas minimum 5 minutes-tai cia jau ne greitasis traukinys. Jei sakykim darai vienos dienos ar savaitgalio bilietus pirmyn ir atgal uz maza kaina,noredamas pritraukti zmones atlekti i klaipeda tik savaitgaliui ar vienai dienai, tai butinai turi buti patogiu laiku ryte ir vakare po viena is tikruju greitaji traukini.Sakykim kokia 7 val ryto isvaziuoja greitasis,o visi ten likusieji kokie 9 ,10 val vaziuojantys jau gali stoti visuose apskriciu centruose,nes vienos dienos poilsiautojui jie jau vis tiek per velai isvaziuoja. Tas pats turetu buti ir vakare. Greitasis traukinys turi tureti tik pradini isvykimo taska -ir galutini,be jokiu tarpiniu sustojimu.

    Comment


      Parašė aesde Rodyti pranešimą
      o galima sužinoti, kurie miestai tarp Kaišiadorių, Jonavos, Kėdainių, Šiaulių, Telšių, Plungės ir Kretingos yra neverti traukinio sustojimo?

      čia šiaip smalsumas pagavo. tikrai.
      Jeigu kalbėti apie "tikrai greitąjį" traukinį - tai visi, galbūt išskyrus Šiaulius ir dar Kretingą vasarą (nes ten patogiausia išlipt kad nukaktum į Palangą).

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Yra ten tu vagonu su senu dazymu. Daugiausiai plackartiniai, salonuose matosi betvake. Vienas (o gal ir daugiau) su isdauztu langu. Jie jau ne vienus metus stovi. Stoties puseje link Kauno. Kartais jie yra perstumiami.
        Todel laisvu vagonu pries sventes is tiesu turbut ir neliko, nes visus laisvus, kuriuos galima eksploatuoti panaudojo. Pirmiausiai traukiniams i Rusija.
        Čia, kiek suprantu, kalbama apie ilgai kelionei skirtus vagonus,su miegamom vietom ir panašiai. Bet šiuo atveju (masinis važiavimas Kalėdoms) galbūt pakaktų net ir tų "priemiestinių" vagonų su suolais - juk yra ir važiuojančių trumpesnį atstumą, ir tokių kurie mielai pasėdėtų nepatogiai už mažesnę kainą.

        Manau, kad būdų pasiimti tuos pinigus buvo galima sugalvoti. Bet reikėjo pagalvoti.

        Comment


          Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
          1. Dešimčia ir daugiau litų.
          2. Ekspresų, važiuojančių į Klaipėdą greičiau už traukinį, ne tiek jau ir daug, vargu, ar tai pavadintina "man patogiu laiku". Lietuvoje "man patogiu laiku" tik autobusai tarp Vilniaus ir Kauno važiuoja. O šiaip tai laiko planavimas dar niekam nepakenkė, ir pasitvarkyti dienotvarkę aplink tuos tris traukinius per dieną - jokia problema.
          3. Kryžkalnio parduotuvė paskui autobusą nevažiuoja.
          4. Autobuso tualetu tarpmiestiniame maršrute pasinaudoti dažniausiai negalima, o kavinėje tikrai jie nestoja, antraip turėtų bėdos dėl tvarkaraščio nesilaikymo.
          5. Vaizdai automagistralėje Vilnius-Klaipėda kitokie nei miškas-pieva ir nebūna, skirtingai nuo vaizdų pro traukinio langą, nes traukinys per miestus važiuoja.
          6. Tikrai, pagrindinė traukinių keleivių pramoga yra šokti pro langus stotelėse, kuriose traukiniai nestoja. Palyginus su eismo įvykių, kuriuose nukenčia autobusas, skaičiumi, bijau, nelabai ir susilygina.
          Iš Vilniaus važiuojančių aštuonių autobusų į Klaipėdą, tik vienas atvažiuoja lėčiau už traukinį ir tai yra tik todėl, jog jis važiuoja naktį. Žiemą kai keleivių į pajūrį labai nedaug, autobusų stotys užleidžia vietą traukiniamas ryte, nes su jais konkuruoti neapsimoka. Patikėk vasarą autobusų būna daug daugiau.

          Jeigu autobuso tualetu naudotis negalima, vairuotojas būtinai kažkur sustoja ir tikrai nekyla jokių problemų su tvarkaračiu.

          Beje siūlyčiau pasidomėti kada gaminti traukiniai ir kada gaminti autobusai važiuoja Vilnius-Klaipėda...
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Jei jau ginčas dėl patogumo tai man traukiniu važiuot patogiau nei mano mašinoj, apie autobusus aš išvis nekalbu. O dėl sugaištamo laiko manau, kad jei patogiai sėdi ir vairuot nereikia tai net ir valandos skirtumas nieko nekeičia.

            Didesnis traukinių minusas mažas reisų pasirinkimas.

            Dėl vagonų dar prisiminiau, kad visai neseniai LG buvo pardavimui pastatę kokį dešimt vagonų, tai kam pardavinėt jei patiems neužtenka?


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Tave domina kaip as daryciau LG vietoj?
            Sakykim jei tu perki tos pacios dienos bilieta rytiniam traukiniui i klaipeda ir tos pacios dienos bilieta vaziavimui atgal i vilniu,jis tekainuotui i abi puses kokius 20-30 litu. Rimti poilsiautojai jais nesinaudotu,nes vaziuoja ne vienai dienai.
            Būtent rimti poilsiautojai tokiais bilietais ir naudotusi, kam pirkti bilietą už 50 Lt į vieną pusę jei į abi kainuoja 30Lt, atgal gi nieks važiuoti nevers, o gal ant pavadžio visus sukabint, kad vakare nepamirštu namo grižt?
            Paskutinis taisė JlL; 2010.01.05, 13:29.

            Comment


              Parašė JlL Rodyti pranešimą
              Jei jau ginčas dėl patogumo tai man traukiniu važiuot patogiau nei mano mašinoj, apie autobusus aš išvis nekalbu. O dėl sugaištamo laiko manau, kad jei patogiai sėdi ir vairuot nereikia tai net ir valandos skirtumas nieko nekeičia.

              Didesnis traukinių minusas mažas reisų pasirinkimas.

              Dėl vagonų dar prisiminiau, kad visai neseniai LG buvo pardavimui pastatę kokį dešimt vagonų, tai kam pardavinėt jei patiems neužtenka?




              Būtent rimti poilsiautojai tokiais bilietais ir naudotusi, kam pirkti bilietą už 50 Lt į vieną pusę jei į abi kainuoja 30Lt, atgal gi nieks važiuoti nevers, o gal ant pavadžio visus sukabint, kad vakare nepamirštu namo grižt?
              Ir taip jau atgaliniam bilietui 15 proc nuolaida yra. Galėtų ir didelesnę padaryt...

              Comment


                Vadinasi, broliai kurmiai jau nusprendė - reikia šių naujų geležinkelio maršrutų, kad Lietuvoje būtų geriau gyventi:

                * Vilnius-Šiauliai-Kretinga-Giruliai-Klaipėda (tik vasarai)
                * Vilnius-Kaišiadorys-kiekviena pakelės stotis-Šiauliai
                * Kaunas-kiekviena pakelės stotis-Šiauliai
                * Kaunas-Jonava-Kėdainiai-Šiauliai (vasarą suderintas su pirmuoju???)

                Dabar kas nors nušvieskit Lietuvos Geležinkelius, kad reikia taip ir padaryti.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Nesvarbu,kad jus ji vadinate greituoju,bet jei jis stoja kiekvienoje didesneje gyvenvieteje,tai koks cia greitasis..parodija.
                  Jei rajonų ir apskirčių centrai yra "didesnės gyvenvietės" tai leiskit Jūsų paklaust kas tuomet yra "miestas"?
                  Pamirštate, kad gyvename Rytų Baltijos regione - Lietuvoje, kur gyventojų tankumas lyginant su Vakarų, Vidurio Europa palyginti retas ir todėl miestai mažesni. Ten jiems Vilnius, nekalbant apie Šiaulius pasirodys kaip "didelės gyvenvietės".
                  Traukinį Vilnius-Klaipėda planavo paleist be sustojimų jau nuo 1994 m. kai jį atidarė. Tik iškilo klausimas - kas juo važiuos? Ir dabar paprastom dienom 4 vagonai važiuoja neperpildyti.
                  Jei būtų poreikis būtų ir toks traukinys.

                  Ir baigiant šią diskusiją norėčiau pabrėžti, kad esmė ne kiek kartų ir kur greitasis traukinys SUSTOJA, bet kokiu GREIČIU jis gali važiuoti. Jei važiuotų ne iki 120 km/h kaip dabar, bet bent 160 km/h tai tikrai būtų prasminga diskutuoti ar verta sustoti ten ir ten. O šiot mes žinom niekada nebus kaip ir garsioji RailBaltica.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.05, 22:47.

                  Comment


                    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                    Vadinasi, broliai kurmiai jau nusprendė - reikia šių naujų geležinkelio maršrutų, kad Lietuvoje būtų geriau gyventi:

                    * Vilnius-Šiauliai-Kretinga-Giruliai-Klaipėda (tik vasarai)
                    * Vilnius-Kaišiadorys-kiekviena pakelės stotis-Šiauliai
                    * Kaunas-kiekviena pakelės stotis-Šiauliai
                    * Kaunas-Jonava-Kėdainiai-Šiauliai (vasarą suderintas su pirmuoju???)

                    Dabar kas nors nušvieskit Lietuvos Geležinkelius, kad reikia taip ir padaryti.
                    Dar siūlyčiau nenaikinti dabar esančio maršruto Radviliškis-Klaipėda, kuriuo 2 kartus per dieną važinėja D1 ir RA2. Taip pat palaikyčiau prieš 4 metus panaikintos "Naktinės Klaipėdos" (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) atnaujinimą.

                    Comment


                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                      Jeigu kalbėti apie "tikrai greitąjį" traukinį - tai visi, galbūt išskyrus Šiaulius ir dar Kretingą vasarą (nes ten patogiausia išlipt kad nukaktum į Palangą).
                      Čia kalbama apie greitąjį iš Vilniaus į Klaipėdą. Tikrai sutikčiau dėl tiek sustojimų. Nes geografiniame Lietuvos centre gyventojai traukiniui abejingi - neatsitiktinai išnyko keli traukiniai, važiuodavę iš Šiaulių į Vilnių ir Kauną.
                      Tačiau kiek žinau, traukinio sustojimas techniškai neišvengiamas Radviliškyje. Kad ir uždarų durų režimu, bet traukiniui sustoti tektų...

                      Comment


                        Gal ir neatsitiktinai išnyko, bet tikrai klausimas, ar pagrįstai. Kiek esu matęs Šiaulius-Kauną-Vilnių sekmadieniais stovintį Kaunas-1, tai žmonių nei vagonuose, nei perone netrūkdavo. Iš Kauno į Kėdainius ar Šiaulius ir atgal važiuojančių žmonių apskritai tikrai netrūksta. Peršasi išvada nebent, kad traukinys santykinai nepelningas buvo dėl to, kad važiavo labai nepatogiu laiku ir "lėtai".

                        Comment


                          Mano žiniomis atnaujinti keleivinių traukinių Kaunas-Šiauliai ar bent priemiestinio Kaunas-Jonava persėdimui į Klaipėdą artimiausiu metu neketinama. O tai blogai - yra palanki terpė užsitikrinti keleivių srautus. Greituoju Šiauliai-Kaunas kelionė truktų iki 1:30 val. kai autobusu - 3 val. Palyginimui šiandien važiavau iš Šiaulių į Kauną su 50 min. persėdimu Kaišiadoryse (ši stotis jau kažkiek nepakeliui) - tai kelionė truko 2:55 val. Lieka labai naivi viltis Tallinn-Šeštokai, nes nuo šių metų sausio 1 d. atlikus kapitalinį Valga-Tartu geležinkelio ruožo remontą atkurtas keleivinių traukinių judėjimas tarp Talino ir Rygos.

                          Kodėl gana tankiai gyvenamas ir be to dvikelis ruožas Kaunas/Kaišiadorys-Radviliškis liko be priemiestinių atsakymas glūdi tradicijose. Pažiūrėjus forumiečio įkeltą žemėlapį su geležinkelių apkrovimu apie 1976 m. matyti, kad ruožas Vilnius-Joniškis/Meitene buvo apkrautas maksimaliai, todėl tikriausiai dėl šios priežasties stengtasi nuimti įmanomus maršrutus juos keičiant autobusais - 1980 m. panaikintas priemiestinis Šiauliai-Ryga. O dar juk reikėjo gabenti krovinius.

                          Dėl Radviliškio-Klaipėda. Mano žiniomis pastaruoju metu pagausėjo keleivių, nes 1) bilietai pigesni, 2) patogus traukinių periodiškumas, 3) tiek greitieji, tiek dyzeliniai važiuoja greičiau nei autobusai, 4) nuo pernai metų gruodžio išnyko nemažai autobusų maršrutų - tarp jų ir "Busturo" Rokiškis-Šiauliai-Klaipėda bei kiti.

                          Dėl traukinių "nepelningumo" galima pasakyti, kad jie nepelnigi daugumoje šalių. Juk ir miestų VT dotuoja savivaldybės kaip ir rajoninių kaip ir didžiųjų miestų autobusų parkų. Palyginimui maršrutas Ryga-Valga kasmet kainuoja apie 550 000 LVL, o pajamos siekia tik 150 000.

                          Dėl naktinės Vilnius-Klaipėdos manau nerealu. 1) keleivių srautai kritę, 2) mūsų klimatinės sąlygos žinom kokios - kelinti metai neturim vasaros. Nebent tai galėtų būti spec. traukinys atskiru nurodymu nustatytom dienom, kuriuo važiuotų romatikai ir raifanai. Nežinau - tam yra ekspertai.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.05, 22:35.

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Čia, kiek suprantu, kalbama apie ilgai kelionei skirtus vagonus,su miegamom vietom ir panašiai. Bet šiuo atveju (masinis važiavimas Kalėdoms) galbūt pakaktų net ir tų "priemiestinių" vagonų su suolais - juk yra ir važiuojančių trumpesnį atstumą, ir tokių kurie mielai pasėdėtų nepatogiai už mažesnę kainą.

                            Manau, kad būdų pasiimti tuos pinigus buvo galima sugalvoti. Bet reikėjo pagalvoti.
                            Ten daugiausiai ir stovi sedimieji bei plackartiniai. Beje, marsrute Vilnius - Klaipeda nenaudojami plackartiniai vagonai. Vagonai stovi ne siaip sau, daugumai ju jau reikalingas remontas. Netgi jei vagonas yra tinkamas eksploatuoti, taciau kuri laika stovi nenaudojamas, tai ji reikia paruosti kelionei. O tai trunka apie para. Vien tik sildymo sistemos uzpildymas, nuoteku pasalinimas, kuro pakrovimas, iskurenimas kiek uztrunka, o dar kur uzpildymas vandeniu, akumuliatoriu pakrovimas, isvalymas ir kt...

                            Dyzelinio traukinio vagonu prie lokomotyvu traukiamo sastato niekas nekabins.

                            Taciau paleisti dyzelini traukini pagal spec. nurodyma tikrai galima.


                            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą

                            Beje siūlyčiau pasidomėti kada gaminti traukiniai ir kada gaminti autobusai važiuoja Vilnius-Klaipėda...
                            Traukiniu ir vagonu eksploatacijos laikas yra kaip minimum dvigubai ilgenis uz autobusu. Visame pasaulyje. Ir siekia 30-40 metu. Ar netgi daugiau.
                            Traukiniams ir vagonams atliekamos modernizacijos ir kapitaliniai remontai. Autobusams - ne.


                            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                            Mano žiniomis atnaujinti keleivinių traukinių Kaunas-Šiauliai ar bent priemiestinio Kaunas-Jonava persėdimui į Klaipėdą artimiausiu metu neketinama. O tai blogai - yra palanki terpė užsitikrinti keleivių srautus. Greituoju Šiauliai-Kaunas kelionė truktų iki 1:30 val. kai autobusu - 3 val. Palyginimui šiandien važiavau iš Šiaulių į Kauną su 50 min. persėdimu Kaišiadoryse (ši stotis jau kažkiek nepakeliui) - tai kelionė truko 2:55 val.

                            Net ir negreituoju traukiniu is Siauliu i Kauna galima butu atvaziuoti per 2 val. O tai zymiai greiciau nei autobusu. Ir gelezinkeliai niekaip to neisnaudoja.
                            Kedainieciai galetu per toki pati laika kaip ir autobusu, bet pigiau, nuvaziuoti i Kauna.
                            Neisnaudojamos dar didesnes galimybes vezti keleivius tarp Vilniaus ir Siauliu, tarp kuriu gelezinkeliu vaziuoti ir greiciau (nuo 30 min iki 1 val.), ir pigiau.
                            Tarp kaimyninius rajonu centru - Jonavos ir Kaisiadoriu - nevaziuoja nei vienas autobusas. Net ir priemiestinis. Ar pakanka triju traukiniu per diena?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Net ir negreituoju traukiniu is Siauliu i Kauna galima butu atvaziuoti per 2 val. O tai zymiai greiciau nei autobusu. Ir gelezinkeliai niekaip to neisnaudoja.
                              Kedainieciai galetu per toki pati laika kaip ir autobusu, bet pigiau, nuvaziuoti i Kauna.
                              Neisnaudojamos dar didesnes galimybes vezti keleivius tarp Vilniaus ir Siauliu, tarp kuriu gelezinkeliu vaziuoti ir greiciau (nuo 30 min iki 1 val.), ir pigiau.
                              Tarp kaimyninius rajonu centru - Jonavos ir Kaisiadoriu - nevaziuoja nei vienas autobusas. Net ir priemiestinis. Ar pakanka triju traukiniu per diena?
                              Kaip ir visiškai pritariu, tik papildysiu: yra toks autobuso maršrutas (KauTra) Kaunas-Jonava-Vilnius, tik kažin ar jis populiarus
                              Beje, jeigu perku LG traukinio bilietą su persėdimu, pvz Kėdainiai-Marijampolė, ar galiu visus reikalingus traukinio kelionės bilietus nusipirkti vienoje kasoje?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                Kaip ir visiškai pritariu, tik papildysiu: yra toks autobuso maršrutas (KauTra) Kaunas-Jonava-Vilnius, tik kažin ar jis populiarus
                                Beje, jeigu perku LG traukinio bilietą su persėdimu, pvz Kėdainiai-Marijampolė, ar galiu visus reikalingus traukinio kelionės bilietus nusipirkti vienoje kasoje?
                                Esu pirkęs tiek Kaunas-Vilnius-Ignalina, tiek Kaunas-Kaišiadorys-Šiauliai ir atgal, tikrai viskas labai puikiai vyksta. Tiesa, kai persėdimas yra mažiau nei 15 minučių, kartais tenka su kasininke padiskutuoti, nes joms neramu, kad nespėsi persėsti, pavyzdžiui, dėl traukinio vėlavimo, ir jos nelabai nori rizikuoti. Draugai pasakojo, kad kažkada pirko bilietus Kaunas-Kaišiadorys-Kretinga ir po to Kretinga-Šiauliai kelionei po savaitės, tai visi, kurie buvo už jų, labai jų po to nekentė, nes ilgam užstabdė eilę

                                Comment


                                  Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                  Jei jau ginčas dėl patogumo tai man traukiniu važiuot patogiau nei mano mašinoj, apie autobusus aš išvis nekalbu. O dėl sugaištamo laiko manau, kad jei patogiai sėdi ir vairuot nereikia tai net ir valandos skirtumas nieko nekeičia.

                                  Didesnis traukinių minusas mažas reisų pasirinkimas.

                                  Dėl vagonų dar prisiminiau, kad visai neseniai LG buvo pardavimui pastatę kokį dešimt vagonų, tai kam pardavinėt jei patiems neužtenka?




                                  Būtent rimti poilsiautojai tokiais bilietais ir naudotusi, kam pirkti bilietą už 50 Lt į vieną pusę jei į abi kainuoja 30Lt, atgal gi nieks važiuoti nevers, o gal ant pavadžio visus sukabint, kad vakare nepamirštu namo grižt?

                                  Cia jau grynai techninis dalykas. Nors mano manymu ta 50 litu suma yra gerokai uzdidinta,bet sakykim iseikim is to pradinio tasko,tebunie. Tokiu atveju logiska butu daryti ,kad vienkartinis bilietas i viena puse sakykim kainuoja tuos salyginius 50 litu ,o dienos ar savaitgalio bilietas i abi puses kainuoja 52 litus. Viskas ,problema issisprendzia. Bet tokiu atveju gal jau reiketu daryti bilieta ne vienos dienos ,o sakykim savaitgalio: kad jis galiotu ir ta diena ir dar sekancia. Nes gali atsirasti mase jaunimo,kurie kazkaip ta nakti praleistu klaipedoje ar kempinguose ar paprasciausiai kur nors baliavodami. Ir jiems apsimoketu ir LG butu gerai ir klaipedai bei palangai papildomas zmoniu antpludis savaitgaliais irgi gerai. Visi islostu,tik kazkodel del to nieko nedaroma.

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Čia kalbama apie greitąjį iš Vilniaus į Klaipėdą. Tikrai sutikčiau dėl tiek sustojimų. Nes geografiniame Lietuvos centre gyventojai traukiniui abejingi - neatsitiktinai išnyko keli traukiniai, važiuodavę iš Šiaulių į Vilnių ir Kauną.
                                    Tačiau kiek žinau, traukinio sustojimas techniškai neišvengiamas Radviliškyje. Kad ir uždarų durų režimu, bet traukiniui sustoti tektų...
                                    Kodėl traukinio sustojimas techniškai neišvengiamas Radviliškyje?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Cia jau grynai techninis dalykas. Nors mano manymu ta 50 litu suma yra gerokai uzdidinta,bet sakykim iseikim is to pradinio tasko,tebunie. Tokiu atveju logiska butu daryti ,kad vienkartinis bilietas i viena puse sakykim kainuoja tuos salyginius 50 litu ,o dienos ar savaitgalio bilietas i abi puses kainuoja 52 litus. Viskas ,problema issisprendzia. Bet tokiu atveju gal jau reiketu daryti bilieta ne vienos dienos ,o sakykim savaitgalio: kad jis galiotu ir ta diena ir dar sekancia. Nes gali atsirasti mase jaunimo,kurie kazkaip ta nakti praleistu klaipedoje ar kempinguose ar paprasciausiai kur nors baliavodami. Ir jiems apsimoketu ir LG butu gerai ir klaipedai bei palangai papildomas zmoniu antpludis savaitgaliais irgi gerai. Visi islostu,tik kazkodel del to nieko nedaroma.
                                      Vilniuje vis dar kabo praeitos vasaros skelbimai ant gatves apsvietimo sulpu kai kuriose VT stotelese. Vezame i Palanga ir atgal. Isvykstame is Vilniaus penktadieniais ir sekmadieniais 18 val. Kaina i viena puse 35 Lt, i abi 60 Lt.
                                      Reisas uzsakomasis. Galbut nelegaliai, galbut pusiau legaliai (t.y. licencija turi, bet jokiu cekiu ar saskaitu neisrso). Visgi, esant 100 proc. uzpildymui, keliones kaina yra mazdaug dvigubai mazesne, nei reguliaraus VT, nes retai kada buna 100 proc. uzpildymas.

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Bet tokiu atveju gal jau reiketu daryti bilieta ne vienos dienos ,o sakykim savaitgalio: kad jis galiotu ir ta diena ir dar sekancia.
                                        prastas tu verslininkas butum jei tokius bilietus dalintum. Savaitgaliais traukiniai i klaipeda ir taip pilni, kad zmones net ant grindu sedi. Pirkima skatint reikia ne piko metu kai ir taip su srautu nesusitvarkoma, o paprastom dienom kai ora veza. Aisku galima butu galvot apie daugiau traukiniu ar tarkim 20 papildomu vagonu ant reiso.
                                        Bet daugiau traukiniu turbut reikstu kazkokiu kitu (krovininiu) nuemima, kas stipriai kirstu per LG litus.
                                        O daugiau vagonu kaip jau issiaikinome nelabai turime, o bent minimaliai atnaujint turima lauza gaunant kelis litus papildomu pajamu turbut nelabai apsimoketu. Bet saip del didesnio keleiviu skaiciaus daugiausia galetu uzdirbi ne LG, o pajurio verslas ir savivaldybes del to jie galetu ir skirti litu tokiem dalykam. Cia kazkas panasaus butu i duotojamas avialinijas, pvz reklamos mokestis Ryanair'ui.

                                        Dar vienas dalykas kuris tikrai atsirastu tai tokiu bilietu po 52 lt pirkimas, vaziavimas i viena puse ir bandymai parduoti bilieta atgal. Turbut net biznis toks atsirastu kad "perekupai" gaudytu islipancius o po to pardavinetu link stoties einantiems.

                                        Zodziu daug problemu su tokia drastiska kainodara, bet LG tikrai turi kur padirbet sia linkme.

                                        Comment


                                          Vagonu yra. Ne didziuju svenciu metu ju pakaktu dar vienai porai traukiniu i Klaipeda suformuoti bei po kelis papildomus savaitgaliais ar vasara prikabinti. Tik ka reiektu daryti pries didziasais sventes, neaisku. Tuomet vagonu truktu visiems marsrutams...
                                          Didziosios sventes - Nauji Metai. Kaledos neaktualu, nes pas rusus jos dviem savaitem veliau. Velykos irgi nesutampa, isskyrus retas isimtis, pasitakancias kelis kartus per simtmeti, kai jos sutampa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X