Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Antra, tarpmiestinis transportas neskirtas vežti orą. Jei maršrutas ar grafikas nuostolingi, jie keičiami (kai kurie vežėjai keičia taip, kad jis taptų nuostolingas, bet kol kas kalba ne apie tai).
Ką matau šio temos rėmuose:
Grigiškės - Vilnius, su sustojimais ties Maxima bazė, Elme Metal, Paneriai, Liepsnos g., Naujoji Riovonių g., Zietelos g.
Vilnius - Kena / Kalveliai.
Vilnius - Bezdonys
Vilnius - Salininkai - Juodšiliai arba "garbės ratas" per Vaidotus ir Rudaminą; stotelė ties "Prekybos" VT stotele Kirtimuose;
Vilnius - Rūdiškės;
Kauno regioną apsirašykit, bent bent jau Garliava galėtų turėti S-Bahn tipo stotį K. Aglinskio / Vytauto g. kampe. Patekimas iš Drobės g. kelyno į Kaunas HBF pietinį galą švelniai sakykim komplikuotas, bet labai norint būtų galima jį įrengti.
Klaipėda galėtų turėti žiedinį tramvajaus arba U-Bahn tipo maršrutą, jai tik būtų noro pastumti Bega ir išdirbti N. Uosto ir Dariaus - Girėno g. atkarpą. O miesto struktūra leidžia organizuoti ir skarsinius ryšius, mažesnėmis "kilpomis".
Kretinga - Palanga - PLQ? Kažin ar šiame šimtmetyje. Nebent Būtingė pradėtų naftą krauti į vagonus
Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Pvz ties Vilniaus Baldais po pamainos laukia gauja autobusų, vežančių darbuotojus skirtingomis kryptimis. O iš kitos pusės, ASG siaurukas nekursuoja kiekvieną dieną iš Anykščių į Panevėžį ir atgal. </erezija>
Su tais urbanistikos vadovėliais atsargiai, jie skirti kiek kitokioms sąlygoms ir ekonomikai. O ir jų idėjos remiasi ne pačia geriausia miestų naudojimo patirtimi.
Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Reikia nepamiršti ir to, kad tarpmiestinis susisiekimas nėra savivaldybių prioritetas dėl santykinai mažo verslo judrumo tarp savivaldybių. Dabar tai remiasi į santykinai mažą gyventojų tankį bei mažai išvystytą transportą miestų priemiesčiuose. Todėl vidurinė klasė, kuri iš esmės ir galėtų naudoti priemiestinį susisiekmą, yra palikta sau ir verslo kelionių problemas sprendžia nuosavu automobiliu.
Paimkim pvz Naująją Vilnią ir pažiūrėkime kiek laiko užtruks žmogus iš P. Plechavičįaus g. kol pasieks tarkim Metalo g. Kirtimuose (VT stotelė "Katilnė"). Darbas prasideda 08:00. Tvarkaraštis taktinis, persėdimui skiriamos 5 minutės, o HBF Vilnius - 15 minučių.
Dabar man Google rodo 57 min VT (atvykstama 07:47) arba 20-45 min automobiliu. Ir, kas įdomu, traukinys Kena - Vilnius atvyksta 6 minutės iki 3 autobuso išvykimo iš Stoties.
Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Jei reiktų VT tinklą kurti nuo pradžių, gal toks Komitetas ir pagelbėtų. Bet šioje situacijoje yra tik norų ir kompetencijų klausimas.
Primenu, Šiaulių GS bent 35 metus neturi padoraus VT susisiekimo su miesto centru; tik 750 m iki AS ir VT stotelės. Įdomu tai, kad kai pokaryje Gubernijoje buvo siauruko stotis (Pakruojis, Joniškėlis, Linkuva, Panevėžys), iki jos irgi nebuvo VT mašrutų; gal tai paveldima?
Comment