Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Dotuojami.

    Kaip geležinkeliuose veikia laisva rinka matėme JAV ir UK. Ačiū ne.

    O dar arčiau - Estija. Galiausiai valstybė išpirko dalį išparceliuotų įmonių. Kas nuo to laimėjo?

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Galima plačiau?
    Valstybė, savivaldybės perka gan nemažai jų paslaugų (tiek renginiams, tiek viešoms vietoms aprūpinti tualetais ir pan.). Iš esmės didelės konkurencijos rinkoje nėra ir laimi viena vienas ir tas pats tiekėjas...

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      Galima plačiau?
      Valstybiniai kontraktai ir biotoletų subsidijos. ToiToi buvo blogai pasirinktas pavyzdys.


      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Valstybė, savivaldybės perka gan nemažai jų paslaugų (tiek renginiams, tiek viešoms vietoms aprūpinti tualetais ir pan.). Iš esmės didelės konkurencijos rinkoje nėra ir laimi viena vienas ir tas pats tiekėjas...
        Pirma gal reiktų suvokti kas yra dotacija.

        Comment


          Nereikia kabinėtis prie žodžių. Visi puikiai suprantame, apie ką kalba - apie privatininkų prisisiurbimą prie valdiškų kišenių per pseudokonkurencines schemas.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Nereikia kabinėtis prie žodžių. Visi puikiai suprantame, apie ką kalba - apie privatininkų prisisiurbimą prie valdiškų kišenių per pseudokonkurencines schemas.
            Transrevis, bjaurybės, VAGIA SAVIVALDYBĖS PINIGUS.

            Comment


              Neegzistuoja nei valstybės, nei savivaldybės pinigų - yra tik mokesčių mokėtojų pinigai.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Neegzistuoja nei valstybės, nei savivaldybės pinigų - yra tik mokesčių mokėtojų pinigai.
                Nesąmonė. Pas ką pinigai, to ir pinigai. Nes kitaip ir tavo pinigai kišenėje yra ne tavo, o darbdavio.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Transrevis, bjaurybės, VAGIA SAVIVALDYBĖS PINIGUS.
                  Iš esmės tai yra schema, kaip įsisavinti savivaldybės pinigus. Kam iš to nauda? Tik valdžiažmogiams, kurie iš to turi tam tikrą procentą. Savo vežėjui gi pinigų neatsiranda, o privatininkui - visada prašom. Iš esmės tai vagystė plačiąja prasme. Nes už tuos pinigus, kuriuos sumokėjo "Transreviui", buvo galima nupirkti tuos pačius autobusus, juos eksploatuoti ne 7 metus, kaip pagal sutartį su "Transreviu", bet 12-15. Dabar gi ne faktas, kad pasibaigus sutarčiai, vėl laimės konkursą "Transrevis". O "Transreviui" autobusai jau turėjo atsipirkti ar greitai atsipirks, dabar jis jau dirba ar tuoj pradės dirbti į pelną sau.
                  Paskutinis taisė Al1; 2022.07.14, 08:43.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Transrevis, bjaurybės, VAGIA SAVIVALDYBĖS PINIGUS.
                    Taip, tie pinigai turėtu būti skirti savivladybės VT organizatoriui.

                    Gal reikia prisiminti, kaip per pandemiją transreviui savivaldybė damokėjo dėl "sunkesnių sąlygų" o savo pačio vežėjui nesugebėjo net laiku sumokėti minimaliai už darbą.

                    Comment


                      Arba vietoj to, kad plėtoti troleibusus, sugalvoja privežamuosius maršrutus, kur bus po kelis keleivius reise, aptarnauti ne bet kuo, o elektrobusais.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Arba vietoj to, kad plėtoti troleibusus, sugalvoja privežamuosius maršrutus, kur bus po kelis keleivius reise, aptarnauti ne bet kuo, o elektrobusais.
                        Čia tai sutinku, šiaip palaikau šią VMS VT politikoj, tiksliau judėjime į priekį pagal galimybes, bet šitos nesąmonės niekaip pateisint negaliu.

                        Comment


                          „LTG Link“ pirmąjį pusmetį pervežė trečdaliu daugiau keleivių, birželis – rekordinis


                          „Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ pirmąjį pusmetį vietiniais maršrutais pervežė daugiau nei 2 mln. žmonių – 35 proc. daugiau nei pernai tuo pat laiku, kai traukiniais vyko virš 1,5 mln. keleivių.

                          Bendrovės duomenimis, birželį buvo pasiektas rekordas – traukiniais keliavo 442 tūkst. žmonių – 14 proc. daugiau nei rekordinių 2019 metų birželį, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

                          „Traukiniais keleiviai vyksta į vis ilgesnes keliones – vidutinis traukiniu įveikiamas atstumas šiemet išaugo 15 proc.“, – pranešime sakė „LTG Link“ vadovas Linas Baužys. Vilnius–Kaunas ir toliau išlieka populiariausiu maršrutu – birželį juo vyko 145 tūkst. žmonių – 31 proc. daugiau nei prieš metus.

                          Tuo metu sezoniniai „Pajūrio ekspreso“ reisai į Klaipėdą per pirmus šešis vasaros savaitgalius pritraukė ketvirtadaliu daugiau keleivių nei pernai – 2,2 tūkst.

                          Pirmąjį pusmetį traukiniais pervežta 11 tūkst. dviračių, iš jų 9 tūkst. – gegužės-birželio mėnesiais. Prieš metus pervežta 5,5 tūkst. dviračių.
                          https://www.15min.lt/verslas/naujien...is-663-1903180

                          Comment


                            Ir įtariu, kad tas augimas tik dėl pabėgėlių iš Ukrainos. Nes kai pasižiūri į autobusus, tai jų ten kai kuriuose maršrutuose ženkli dalis, nors kelionės mokamos, o traukiniai nemokami.

                            Comment


                              Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                              II klasės bilietų kainų palyginimas:
                              • iš Kauno į Balstogę – 11 Eur
                                • (kelionės trukmė – 4 h 33 min)
                                • (atstumas tiesia atkarpa – 202 km)
                                • (18,4 km/Eur);
                              • iš Klaipėdos į Vilnių – nuo 18,5 iki 22,5 Eur
                                • (kelionės trukmė – nuo 4 h 6 min iki 4 h 37 min)
                                • atstumas tiesia atkarpa – 287 km)
                                • (vidutiniškai 14 km/Eur, bet 1,48 karto greičiau; įvertinus greičio skirtumą, ekvivalentas būtų 20,7 km/Eur).
                              Šaltinis: https://bilietas.ltglink.lt/

                              Paskaičiavau, nes tik pamatęs Kauno-Balstogės kainą, nustebau.
                              Tuo tarpu autobusu kainuoja iki 35 eurų paklausią dieną.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                Iš esmės tai yra schema, kaip įsisavinti savivaldybės pinigus. Kam iš to nauda? Tik valdžiažmogiams, kurie iš to turi tam tikrą procentą. Savo vežėjui gi pinigų neatsiranda, o privatininkui - visada prašom. Iš esmės tai vagystė plačiąja prasme. Nes už tuos pinigus, kuriuos sumokėjo "Transreviui", buvo galima nupirkti tuos pačius autobusus, juos eksploatuoti ne 7 metus, kaip pagal sutartį su "Transreviu", bet 12-15. Dabar gi ne faktas, kad pasibaigus sutarčiai, vėl laimės konkursą "Transrevis". O "Transreviui" autobusai jau turėjo atsipirkti ar greitai atsipirks, dabar jis jau dirba ar tuoj pradės dirbti į pelną sau.
                                Savivaldybė perka viešojo transporto paslaugą. Transrevis, iš esmės rinkos naujokas, dirba pelningai. O VVT pastoviai generuoja nuostolius. Kam dar kyla klausimų?

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Savivaldybė perka viešojo transporto paslaugą. Transrevis, iš esmės rinkos naujokas, dirba pelningai. O VVT pastoviai generuoja nuostolius. Kam dar kyla klausimų?
                                  O transservio maršrutų krepšelis turi tiek pat nepopuliarių maršrutų kaip vvt?

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    O transservio maršrutų krepšelis turi tiek pat nepopuliarių maršrutų kaip vvt?
                                    Vilniuje vežėjai gauna už kilometražą, keleivių skaičius nieko nereiškia (išskyrus priedus vairuotojams už parduotus vienkartinius bilietus).


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Savivaldybė perka viešojo transporto paslaugą. Transrevis, iš esmės rinkos naujokas, dirba pelningai. O VVT pastoviai generuoja nuostolius. Kam dar kyla klausimų?
                                    Galbūt dėl to, kad metai iš metų savivaldybė nemokėjo VVT tiek, kiek turėjo? Su Transreviu taip nepaeis, nes paduos į teismą arba banaliai neišvažiuos į maršrutus, kol negaus apmokėjimo. Pvz., 2015 metais iš tiesų buvo atvejis, kai VVT neturėjo pinigų net autobusų kurui, nes savivaldybė tada su jais tiesiog neatsiskaitinėjo.

                                    Transrevis taipogi nėra rinkos naujokas, jie be abejo reorganizavosi, bet įmonė ar tik ne nuo 1999 vežiojo keleivius mikriukais, iki pat 2013 liepos VT reformos.

                                    Būtų gerai šią diskusiją perkelti į atitinkamą temą.

                                    Comment


                                      Transrevis tai buvusi ATĮ-7, kuri dar tarybiniais laikais mikrobais vežė keleivius Vilniuje ir tarpmiestyje. Laukiniais 90-aisiais buvo privatizuota. Jei neklystu, įėjo į bendrą grupę su Transmitto ir Transekspedicija.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2022.07.15, 18:36.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Būtų gerai šią diskusiją perkelti į atitinkamą temą.
                                        Iš esmės čia klausimas AR yra įmanoma konkurencija keleiviu vežime geležinkelyje. Transrevis įlindo kaip analogas viešąjame transporte. Ten ji ir palikim. Oponentai tuo metu tvirtina jog tik LTG viską puikiai moka ir žino, visi kiti būsimi operatoriai yra snargliai ir nieko nesupranta.

                                        Comment


                                          Neįmanoma. Tai nuostolinga veikla. O kodėl valstybė turėtų remti privatininką, jei yra savo įmonė? Visose šalyse geležinkeliai (keleiviniai pervežimai) yra subsidijuojami ir 90-100 proc. pervežimų atlieka valstybiniai geležinkeliai ar bent jau regioniniai, kurie priklauso regioninei valdžiai. Kaip išimtis tik Šveicarija kur privatininkai sudaro didesnę dalį, nei kitose šalyse, tačiau ten taip susiklostė istoriškai ir ten yra monopolija - privatininkų bėgiais nevažinėja joks kitas vežėjas, kaip ir valstybinių geležinkelių bėgiais nevažinėja joks kitas vežėjas (neskaitant tarptautinio susisiekimo). Dar viena išimtis - Rumunija. Bet ten tiesiog išparceliavo dalį antraeilių linijų privatininkams, kurie pelną turi užsidirbti iš krovinių, o kaip prievolę - vežti keleivius priemiestiniais maršrutais. Ir ten nėra jokios tiesioginės konkurencijos, gal tik tuose ruožuose, kur privatininkai naudojasi valdiškais geležinkeliais. Bet ir tai tik kelios stotys ar stotelės kažkokiame tai ruože priemiestiniame susisiekime. Tiesa, ten per paskutinį penkmetį atsirado keletas privačių tolimojo susisiekimo traukinių ir dar privatininkas buvo įleistas į naujai nutiestą liniją iki Bukarešto oro uosto. Bet vis tiek joje 80 proc. reisų atlieka valstybiniai geležinkeliai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X