Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Aš, keleivis, savo vilniečio kortele sumoku už važiavimą VVT ir man yra visiškai dzyn, kurioje įmonėje yra įdarbintas autobusą vairuojantis vairuotojas.
    Taigi ejs-ejs siūlo tą patį ir su geležinkeliais - priveisti privatininkų ir tegul jie "konkuruoja"...

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      Ardomas ir pūdomas kaip minimum nuo 2020 (atkreipkit dėmesį, kad dar senas LG logotipas). Nevažiuojančių, tačiau patvorio dar nepasiekusių tokių Pesų dar bent dvi-trys.
      O Pesa gal kokia sankcionuojama, RU ar BY įtakoje esanti įmonė?
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        O Pesa gal kokia sankcionuojama, RU ar BY įtakoje esanti įmonė?
        Sankcijų nėra, yra tik LTG veiklai kenkiantys viešieji pirkimai.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Konkurencijos niekur nėra. O jei ji neva tai yra, tai tik fikcija. Lygiai tas pats su Transreviu Vilniuje. Tai tik būdas kaip privatininkui prisisiurbti prie valdiškos kišenės ir tiek.
          Kadangi valstybė yra užsakovas, ji ir turi reikalauti. Ir reikalauti tiesiogiai, o ne per pseudokonkurencines procedūras.
          Virgin arba Italo - valstybinių pinigų siurbėlės?

          Comment


            Čia konkretus skandalas, kad naują pesa ant dalių paleido.

            Comment


              ping @LRT, @15min.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Sankcijų nėra, yra tik LTG veiklai kenkiantys viešieji pirkimai.
                Patikslinsiu, yra tik nekompetetingi LTG darbuotojai, kurie nemoka vykdyti viešųjų pirkimų. Jeigu perkate traukinius, tai būkit protingi tuo pačiu pasidaryti detalių tiekimo konkursus konkretiems traukiniams. Kadangi to nepasidarėte, tai dabar visiems aimanuojate. Bet supraskite, kad kaltindamas VP sistemą, jūs pats darote iš savęs klouną. Taip, VP sistema gal ir nėra tokia lanksti, kaip kas nors norėtų, bet tuo pačiu tai yra saugiklis, kad valstybinių įmonių pinigai nepradėtų tekėti į asmeniniais interesais susijusių tiekėjų sąskaitas.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Kitas pavyzdys, traukinys Vilnius-Turmantas. Nuvažiavęs į Turmantą traukinys stovi ten gal 3 valandas ir po to važiuoja atgal į Vilnių. Per tiek laiko galėtų greit nušokti iki Daugpilio tokiu būdu atstatant Vilnius-Daugpilis maršrutą. Užtektų esamų riedmenų, visi traukiniai yra arba gali būti lengvai sertifikuojami abiejose šalyse. Papildomų išlaidų, galima sakyti, nulis. Tereikia susitarti su latviais dėl abiems šalims naudingo maršruto. Bet to nėra dėl nesuvokiamų priežasčių. Tiesiog taip yra ir viskas.
                  Pagal kalbas iš geležinkelių, latviai už tuos 25 km dar prieš covidą prašė 330€ infrastruktūros mokesčio. Dabar lyg ir latviams iš vis nebereikia to traukinio.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Pagal kalbas iš geležinkelių, latviai už tuos 25 km dar prieš covidą prašė 330€ infrastruktūros mokesčio. Dabar lyg ir latviams iš vis nebereikia to traukinio.
                    Čia už reisą, ar už mėnesį? Įdomu būtų palyginti LTG kainas: kelio kilomteras, dispečerio paslaugos, perono laikas, manevravimo laikas ir ko ten dar reikia iki pilnos laimės.

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                      Patikslinsiu, yra tik nekompetetingi LTG darbuotojai, kurie nemoka vykdyti viešųjų pirkimų. Jeigu perkate traukinius, tai būkit protingi tuo pačiu pasidaryti detalių tiekimo konkursus konkretiems traukiniams. Kadangi to nepasidarėte, tai dabar visiems aimanuojate. Bet supraskite, kad kaltindamas VP sistemą, jūs pats darote iš savęs klouną. Taip, VP sistema gal ir nėra tokia lanksti, kaip kas nors norėtų, bet tuo pačiu tai yra saugiklis, kad valstybinių įmonių pinigai nepradėtų tekėti į asmeniniais interesais susijusių tiekėjų sąskaitas.
                      Čia labiau reiktų kaltinti vadovybę ir jos politiką, kai ji pasikeitė kažkur 2016 metais, nuo tada realiai nebeperkami jokie nauji traukiniai keleivių vežimui, nes "neapsimoka", netgi ardoma esama infrastruktūra.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Čia labiau reiktų kaltinti vadovybę ir jos politiką, kai ji pasikeitė kažkur 2016 metais, nuo tada realiai nebeperkami jokie nauji traukiniai keleivių vežimui, nes "neapsimoka", netgi ardoma esama infrastruktūra.
                        Ar tikrai nieko nedaro?
                        https://www.vz.lt/transportas-logist...iniu-traukiniu
                        https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=86106633
                        Klausimas, ar pasikeitus situacijai pirkimas nesustojo?
                        Paskutinis taisė digital; 2022.07.05, 19:33. Priežastis: pataisyti url

                        Comment


                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                          Taip, VP sistema gal ir nėra tokia lanksti, kaip kas nors norėtų, bet tuo pačiu tai yra saugiklis, kad valstybinių įmonių pinigai nepradėtų tekėti į asmeniniais interesais susijusių tiekėjų sąskaitas.
                          Tiekėjai liko tie patys. O jeigu kažkoks tiekėjas yra įrašytas į "juodąjį sąrašą", tada atsiranda tarpininkas, kuris tiesiog paima savo procentus (t.y. prekė gaunama ne tik vėliau, bet ir brangiau).

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Čia už reisą, ar už mėnesį? Įdomu būtų palyginti LTG kainas: kelio kilomteras, dispečerio paslaugos, perono laikas, manevravimo laikas ir ko ten dar reikia iki pilnos laimės.
                            Už reisą, ir jei neklystu, į vieną pusę. Faktas, kad kaina dirbtinai išpūsta.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Tiekėjai liko tie patys. O jeigu kažkoks tiekėjas yra įrašytas į "juodąjį sąrašą", tada atsiranda tarpininkas, kuris tiesiog paima savo procentus (t.y. prekė gaunama ne tik vėliau, bet ir brangiau).
                              jei net su tarpininku toks tiekėjas gaunasi kaip pigiausias variantas, tai kaltas lieka tik pats verslas, nesugebantis pasiūlyti pigesnės kainos.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Virgin arba Italo - valstybinių pinigų siurbėlės?
                                Virgin - taip. Italo užima tik tolimuoju greituoju susisiekimu - gal šitas segmentas ir pelningas, nes Italija "ilga" šalis. Ir tai dar klausimas, ar nesėdi ant dotacijų ar kokios PPP.

                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Čia už reisą, ar už mėnesį? Įdomu būtų palyginti LTG kainas: kelio kilomteras, dispečerio paslaugos, perono laikas, manevravimo laikas ir ko ten dar reikia iki pilnos laimės.
                                Už reisą. LG įkainiai viešai skelbiami. Užtat su tokia politika ir gaunasi, kad keleivių pervežimai totaliai nuostolingi, ką jau kalbėti apie tarptautinius. Tuo tarpu valstybė suranda lėšų aviacijai dotuoti, kad pritraukti vežėjus. Geležinkeliams dotuoti net vietiniams - iš to kas lieka ir tai vos ne kaip išmaldą duoda....
                                Paskutinis taisė Al1; 2022.07.06, 18:19.

                                Comment


                                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                  Patikslinsiu, yra tik nekompetetingi LTG darbuotojai, kurie nemoka vykdyti viešųjų pirkimų. Jeigu perkate traukinius, tai būkit protingi tuo pačiu pasidaryti detalių tiekimo konkursus konkretiems traukiniams. Kadangi to nepasidarėte, tai dabar visiems aimanuojate. Bet supraskite, kad kaltindamas VP sistemą, jūs pats darote iš savęs klouną. Taip, VP sistema gal ir nėra tokia lanksti, kaip kas nors norėtų, bet tuo pačiu tai yra saugiklis, kad valstybinių įmonių pinigai nepradėtų tekėti į asmeniniais interesais susijusių tiekėjų sąskaitas.
                                  Tame racijos yra, o bet tačiau. Sudarant ilgalaikį tiekimo konkursą, supainiojo save pančiais, nes kas ten žino, ar po 2-3 metų nebus pigesnio kito tiekėjo. Aišku, traukinių detalės yra specifinė rinka ir kažin ar bus kitas tiekėjas. Iš kitos pusės, patys tiekėjai nenori ilgalaikių sutarčių su fiksuotom kainom, nes už 2-3, ką ten už 2-3 metų, už 6 mėn. tos kainos gali būti didesnės, o teks parduoti už sutartą sumą. Taip kad nereikia ant specifinių prekių ir paslaugų pritempinėti visokių kanceliarinių ar eilinių statybinių prekių viešųjų pirkimų konkursų. Nors su statybinėmis dabar irgi joks tiekėjams nepasirašys ant ilgalaikio kontrakto, kadangi kainos auga ir augs.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Čia labiau reiktų kaltinti vadovybę ir jos politiką, kai ji pasikeitė kažkur 2016 metais, nuo tada realiai nebeperkami jokie nauji traukiniai keleivių vežimui, nes "neapsimoka", netgi ardoma esama infrastruktūra.
                                    Ne vadovybę, o aplamai Lietuvos valstybinę geležinkelio politiką, kai buvo išskaidyta LG, nors niekas to nereikalavo - ES reikalavo tik buhalterinio veiklų atskyrimo įmonės viduje.

                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    jei net su tarpininku toks tiekėjas gaunasi kaip pigiausias variantas, tai kaltas lieka tik pats verslas, nesugebantis pasiūlyti pigesnės kainos.
                                    Verslas daro pinigus, o ne labdara užsiima.
                                    Absurdiškiausia tai, kad traukinius remontuoti galinčių įmonių skaičius - ant vienos rankos pirštų yra daugiau. Lietuvos geležinkeliai turi savo remonto padalinį. Tačiau pagal "liberalizacijos" ideologiją, tai atskiras UAB'as, iš kurio kitas UAB'as, veikiantis to paties holdingo pastogėje, privalo pirkti paslaugas pagal viešųjų pirkimų reikalavimus. Tuo tarpu, kaip minėjau, riedmenų remontu regione užsiima vos kelios įmonės, o konkrečiai PESŲ remontu be pačių LG užsiima gal tik patys gamintojai Lenkijoje, nes niekur daugiau tokių riedmenų nėra, išskyrus Baltarusiją ir Ukrainą...

                                    Gerai, pagaliau remonto paslaugas laimi Lietuvos geležinkelių remonto padalinys. Bet detales savo teikiamai paslaugai, kaip valdiška įstaiga, ji irgi privalo pirkti pagal viešųjų pirkimų įstatymo reikalavimus.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2022.07.06, 18:27.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      Už reisą, ir jei neklystu, į vieną pusę. Faktas, kad kaina dirbtinai išpūsta.
                                      o pakariaut Europiniuose teismuose su LDZ niekas net nebandė? Dirbtinis konkurencijos ribojimas ir pan. Gal būtų LDZ gavę Rengės atvejį atgal.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Absurdiškiausia tai, kad traukinius remontuoti galinčių įmonių skaičius - ant vienos rankos pirštų yra daugiau. Lietuvos geležinkeliai turi savo remonto padalinį. Tačiau pagal "liberalizacijos" ideologiją, tai atskiras UAB'as, iš kurio kitas UAB'as, veikiantis to paties holdingo pastogėje, privalo pirkti paslaugas pagal viešųjų pirkimų reikalavimus. Tuo tarpu, kaip minėjau, riedmenų remontu regione užsiima vos kelios įmonės, o konkrečiai PESŲ remontu be pačių LG užsiima gal tik patys gamintojai Lenkijoje, nes niekur daugiau tokių riedmenų nėra, išskyrus Baltarusiją ir Ukrainą...

                                        Gerai, pagaliau remonto paslaugas laimi Lietuvos geležinkelių remonto padalinys. Bet detales savo teikiamai paslaugai, kaip valdiška įstaiga, ji irgi privalo pirkti pagal viešųjų pirkimų įstatymo reikalavimus.
                                        Pagal VPĮ yra atvejai, kai galima pirkti iš vienintelio tiekėjo. Ir jei LG remonto padalinys turi traukinio gamintojo sertifikatą (jei jis būtinas) atlikti remontą - kaip tik patenka į tokius atvejus. O iš kitos pusės spaudžia ekonominio naudingumo kriterijus: ar remontuoti vietoje (dalių tiekimas, kvalifikacija ir pan), ar siųsti gamintojui (transportavimas, potencialiai ilgesnis prastovos laikas ir pan.)

                                        Comment


                                          Viešieji pirkimai yra viena, o realiai viso to, kas vyksta, priežastis visgi yra geležinkelių išdraskymas. Kol buvo viena LG, tol tokių marazmų nebuvo. Dabar viskas atsiremia į darbuotojų nekompetenciją ir, kas svarbiau, katastrofišką lėšų trūkumą. Dabar LTG infra prašo iš Link'o realių pinigų už infrastruktūrą, o ne taip, kaip anksčiau, vidiniais užskaitymais... Tas pats ir su remontu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X