Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Vaziuos ukrainieciai nemokamai pasivazineti, taip,kaip dabar vyksta vazinejimasis Kauno VT - i niekur, be reikalo.
    Aš irgi važiuosiu.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Niekšai, visą vt be reikalo užima, ane?
      Jei valdzia sugalvoja Nemokama pasivazinejima po miesta, ir visa sali ( autobusais, traukiniais ) kodel gi jiems tuo nesinaudoti? Angliskai niekas nekalba, lietuviskai net nenori mokintis, nori tik pasalpu, nemokamu kelioniu, ir humanitarinio maisto davinio..... Jiems isskirtines salygos.

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

        Jei valdzia sugalvoja Nemokama pasivazinejima po miesta, ir visa sali ( autobusais, traukiniais ) kodel gi jiems tuo nesinaudoti? Angliskai niekas nekalba, lietuviskai net nenori mokintis, nori tik pasalpu, nemokamu kelioniu, ir humanitarinio maisto davinio..... Jiems isskirtines salygos.
        Norėtu tik pašalpų nebūtu jau dirbančių.

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

          Jei valdzia sugalvoja Nemokama pasivazinejima po miesta, ir visa sali ( autobusais, traukiniais ) kodel gi jiems tuo nesinaudoti? Angliskai niekas nekalba, lietuviskai net nenori mokintis, nori tik pasalpu, nemokamu kelioniu, ir humanitarinio maisto davinio..... Jiems isskirtines salygos.
          Pavydite žmonėms su sugriauta tėvyne?

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

            Jei valdzia sugalvoja Nemokama pasivazinejima po miesta, ir visa sali ( autobusais, traukiniais ) kodel gi jiems tuo nesinaudoti? Angliskai niekas nekalba, lietuviskai net nenori mokintis, nori tik pasalpu, nemokamu kelioniu, ir humanitarinio maisto davinio..... Jiems isskirtines salygos.
            Taip ir matau iš griaunamos šalies į visiškai svetimą kraštą išvarytą ukrainietį, kuris sėda į traukinį ir važiuoja į kažkokį Lenkijos pusmiestį visiškai be jokio tikslo. Lygiai taip, kaip ir Kaune troleibusais tiesiog šiaip visą dieną besivažinėjantį ukrainietį. Taip daro nebent viešojo transporto mėgėjai, gal baikite taip baisiai nusišnekėti ir savo absurdišką nuomonę pasilikite sau, o geriausiai daugiau paskaitykite knygučių, gal atsivers akys

            Bet išties, to maršruto į Balstogę prasmę paaiškinti sunku. Kodėl ne į Varšuvą, ne iš Vilniaus (per Kauną)? Ar kažkas esate važiavęs juo/turite duomenų, kiek jis populiarus? Nes sugalvoti priežastį beviltiškai lėtai vykti traukiniu iki Balstogės ir tada persėsti į kitą traukinį/autobusą - negaliu.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              Bet išties, to maršruto į Balstogę prasmę paaiškinti sunku. Kodėl ne į Varšuvą, ne iš Vilniaus (per Kauną)? Ar kažkas esate važiavęs juo/turite duomenų, kiek jis populiarus? Nes sugalvoti priežastį beviltiškai lėtai vykti traukiniu iki Balstogės ir tada persėsti į kitą traukinį/autobusą - negaliu.
              Vilnius neturi vėžės. O kodėl ne Varšuva geras klausimas.
              Kas dėl maršruto, įsivaizduoju 1 dieną per savaitę su persėdimu gali atlėkti į Varšuvą kaip norėčiau po piet: https://www.miestai.net/forumas/foru...87#post1973164

              Aišku 1 diena per savaitę juokinga, tik pliusiukas valdžiažmogių.

              Comment


                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                Gyventoju, o ne oro vezimo paslauga.
                Jeigu važiuotų maršrutai normaliai ir ne kartą per tris dienas tai ir keleivių būtų. Kiek lietuvoje yra geležinkelio maršrutų surenkančių iš priemiesčių gyventojus piko metu atvežti į miestą ir poto gražinti atgal važiuojančių, sakykim, kas pusvalandį? Ogi nulis.

                Comment


                  Aktualus klausimas. Kodėl sunku įsigyti bilietus į populiariausius traukinių maršrutus? Pašnekovas – „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos vadovas Mantas Dubauskas. https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...i-del-tranzito Nuo 58 min.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Aktualus klausimas. Kodėl sunku įsigyti bilietus į populiariausius traukinių maršrutus? Pašnekovas – „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos vadovas Mantas Dubauskas. https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...i-del-tranzito Nuo 58 min.
                    Nusuko klausimą apie Kaunas - Šiauliai į Vilnius - Šiualiai - Klaipėda, pizdukas
                    Gaila reporterė neturėjo kompetencijos to suprasti.
                    Taip pat neturėjo kompetencijos pasakyti, kad šita vietų trūkumo problema abiejuose maršrutuose žinoma jau daug daugiau nei minėti 2 metai, kurias lengvai išsisuko pašnekovas.

                    Comment


                      II klasės bilietų kainų palyginimas:
                      • iš Kauno į Balstogę – 11 Eur
                        • (kelionės trukmė – 4 h 33 min)
                        • (atstumas tiesia atkarpa – 202 km)
                        • (18,4 km/Eur);
                      • iš Klaipėdos į Vilnių – nuo 18,5 iki 22,5 Eur
                        • (kelionės trukmė – nuo 4 h 6 min iki 4 h 37 min)
                        • atstumas tiesia atkarpa – 287 km)
                        • (vidutiniškai 14 km/Eur, bet 1,48 karto greičiau; įvertinus greičio skirtumą, ekvivalentas būtų 20,7 km/Eur).
                      Šaltinis: https://bilietas.ltglink.lt/

                      Paskaičiavau, nes tik pamatęs Kauno-Balstogės kainą, nustebau.
                      Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.30, 16:45.

                      Comment


                        Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                        II klasės bilietų kainų palyginimas:
                        Paskaičiavau, nes tik pamatęs Kauno-Balstogės kainą, nustebau.
                        Traukinys lenkiškas, tai teisingesnis kainų palyginimas būtų su Lenkijos maršrutais lyginti. O palyginus su lenkiškom kainom tai net brangokai gaunasi, nes nuo Balstogės iki Varšuvos antra klase 38PLN arba ~8EUR, atstumas panašus.

                        Comment


                          Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                          II klasės bilietų kainų palyginimas:[*](atstumas tiesia atkarpa – 202 km)[*]atstumas tiesia atkarpa – 287 km)
                          O dabar paskaičiuok realų atstumą (pvz. Vilnius - Klaipėda yra 378km).

                          Comment


                            Kažkaip praleidom šią naujieną:

                            Išankstinė bilietų rezervacija maršrute Kaunas–Šiauliai.
                            Dėl augančių keleivių srautų pradeda galioti išankstinė vietų rezervacija maršruto Kaunas–Šiauliai traukiniuose.
                            Dėl augančių keleivių srautų pradeda galioti išankstinė vietų rezervacija maršruto Kaunas–Šiauliai traukiniuose.

                            Rezervuoti vietą traukinyje galėsite išimtinai penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais bei švenčių dienomis (dieną iki valstybinės šventės).

                            Išankstinei rezervacijai skirtos 88 vietos.

                            Jeigu keleivis sutinka, jog kelionės metu gali tekti stovėti ar sėdėti atlenkiamoje sėdynėje, kelionės bilietą bus galima įsigyti įprastai – traukinyje iš kelionės palydovo.

                            Pagal galiojančius įkainius, įsigyjant bilietą traukinyje taikomas 2 Eur mokestis.
                            https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...aunas-siauliai

                            Vietoje to, kad pasiūlytų normalesnį (šiuo atveju bent jau talpesnį) traukinį už vienvagonę skarbonkę, vardu Pesa 620m, LTG Link įveda vietų rezervacijas kaip Klaipėdos maršrute. Teisingai, po to bus lengviau sakyti, kad maršrutas nepasiteisina, nes juo nevažiuoja daugiau nei 88 keleiviai. Kuo toliau, tuo panašiau, kad keleivių vežimo sąlygos yra bloginamos specialiai, kad jį kuo greičiau sunaikinti.
                            Tačiau turbūt nėra ko stebėtis, jei 2016-ais pirktas riedmuo jau kelis metus stovi patvoryje. Dar keli metai ir bus galima nurašyti.
                            Paskutinis taisė Ignalina; 2022.06.30, 21:14.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Kažkaip praleidom šią naujieną:

                              Išankstinė bilietų rezervacija maršrute Kaunas–Šiauliai.

                              https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...aunas-siauliai

                              Vietoje to, kad pasiūlytų normalesnį (šiuo atveju bent jau talpesnį) traukinį už vienvagonę skarbonkę, vardu Pesa 620m, LTG Link įveda vietų rezervacijas kaip Klaipėdos maršrute. Teisingai, po to bus lengviau sakyti, kad maršrutas nepasiteisina, nes juo nevažiuoja daugiau nei 88 keleiviai. Kuo toliau, tuo panašiau, kad keleivių vežimo sąlygos yra bloginamos specialiai, kad jį kuo greičiau sunaikinti.
                              Tačiau turbūt nėra ko stebėtis, jei 2016-ais pirktas riedmuo jau kelis metus stovi patvoryje. Dar keli metai ir bus galima nurašyti.
                              Riedmenų trūkumas, daugiau nėra ką leisti. Kodėl jis atsirado, čia jau kitas klausimas.

                              Comment


                                Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                Riedmenų trūkumas, daugiau nėra ką leisti. Kodėl jis atsirado, čia jau kitas klausimas.
                                O kiek iš sąstatų "iškabintų" DR1A vagonų "pūva" kažkur Naujosios Vilnios stoties prieigose? Kaune DR1A važinėja tik dvivagoniai...

                                Comment


                                  Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                  Riedmenų trūkumas, daugiau nėra ką leisti. Kodėl jis atsirado, čia jau kitas klausimas.
                                  O tai ta Pesa tik ir padaro vieną ratą per dieną? Jeigu savaitgaliais tiek daug keleivių, gal pasiteisintų papildomas ratas pirmyn-atgal?
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Baikit, kokie dar papildomi ratai. Algos, dyzelis, o pinigų nėra. Geriau palikt žmones stotyje, kaip ir į Klaipėdą iš Vilniaus.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                      Baikit, kokie dar papildomi ratai. Algos, dyzelis, o pinigų nėra. Geriau palikt žmones stotyje, kaip ir į Klaipėdą iš Vilniaus.
                                      Man įdomu tai, kad prieš koroną keleivinių traukinių rida stabiliai augdavo:
                                      2018 m. gruodžio mėnesį traukinių reisų padaugėjo 12 %, 2019 m. gruodį – dar 9 %
                                      Vadinasi, kažkokiu būdu buvo sutariama, kad bus skiriama daugiau lėšų kiekvienais metais. Jeigu keleivinis ir krovininis transportas yra atskirti vienas nuo kito, finansavimas atskiras, tai teoriškai neturėtų būti kliūčių toliau palaipsniui didinti finansavimą ar bent jau išlaikyti tokiame pačiame lygyje. Vis dėlto yra tikslas iki 2030 m. padvigubinti keleivių skaičių.

                                      Net jeigu būtų pinigų papildomiems reisams su esamais traukiniais, gal bijoma tą daryti, nes nebus kaip gauti atsarginių dalių (o jų prireiktų šiek tiek dažniau)? Tai turbūt išeina, kad problema ir piniguose, ir transporto priemonių kiekyje/eksploatacijoje.

                                      Tai iš kur tie papildomi keleiviai atsiras iki 2030 m., jeigu Šilutės maršrute reisų vis dar mažiau nei prieš koroną, Rokiškio maršrutas sutrumpėjo, o Kaunas-Šiauliai nesikeičia talpa? Nejaugi reisų padidėjimas įvyks tik gavus naujus traukinius 2025-2026 metais?
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Nėra detalių tiekimo, visi remontai daromi iš donorų. Viena iš Klaipėdos Pesų stovi patvoryje. Kalba, kad išrinkta taip, kad surinkti atgal kainuotų panašiai, kaip naujas riedmuo. Tikėtina, kad daugiau ir nebevažiuos, o gaminta, 2016-ais metais..

                                        Click image for larger version  Name:	20220603_170633.jpg Views:	1 Size:	1,56 MB ID:	1977575 Click image for larger version  Name:	20220603_170901.jpg Views:	1 Size:	1,39 MB ID:	1977574

                                        Kadangi bendrai geležinkeliai tikriausiai taps nuostolingi, tikėtis kažkokių naujų maršrutų, ar esamų plėtros, labai mažai tikėtina.

                                        Comment


                                          Siaubas. 6 metų senumo traukinys...

                                          Beje, įdomi naujiena:

                                          2022 06 30
                                          15min.lt
                                          Minskui siekiant atnaujinti keleivinių traukinių eismą į Vilnių, Lietuva to neplanuoja

                                          Minskui pareiškus pageidavimą atnaujinti prieš dvejus metus nutrauktą keleivinį susisiekimą geležinkeliais su Vilniumi, „Lietuvos geležinkeliai“ sako tokių planų neturintys nei šiais, nei kitais metais. Roma Pakėnienė, Svajūnas Laukineitis Šaltinis: BNS
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X