As asmeniskai is Klaipedos i Siaulius/Vilnius vaziuoju TIK traukiniu. Is Klaipedos i Siaulius ne vienas autobusas nenuvaziuos taip greitai kaip traukinys, kad ir dizeliukas. I Vilniu uztrunki tik 25-35min ilgiau, bet sumoki ~15lt maziau ( i viena puse ), o jei perki is karto bilieta atgal, gauni dar 15% nuolaida. Kainos skirtumas akivaizdus. Ir koks bebutu "Neoplanas" visvien kojas susilauzysi, kol nuvaziuosi i Vilniu. Prisimenu kaip keikiausi, kai teko 10val autobusu vaziuoti is Klaipedos i Minska. Jau geriau traukiniu su persedimu Vilniuje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąPaskutines minutes bilietai (po 20-30lt) ir dar i greituosius traukinius? O mano nuomone geriausia yra is anksto uzsiakant bilieta pigiai, o ta pacia diena jau mokama brangiai. Nes cia tas pats kas sumazinti kaina iki 20-30lt.
Turbūt tamsta nežinot kas yra priemiestinis traukinys? Primenu, kad tokiu maršrutu traukinio nėra.
Siūlyčiau pirma įsigilint į terminus ir diskutuot kontruktyviai, bet ne pilstyt iš tuščio į kiaurą.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąpraeivis siūlė kitokią akciją - ne "pigūs paskutinės minutės bilietai", o "pigūs bilietai, jeigu tą pačią dieną grįžti atgal". Kodėl gi ne, visus šituos fokusus su kainom ir akcijom avialinijos yra nuzulinusios iki blizgesio - iš dalies tai pritaikoma ir traukiniams.
Tik tiek, kad skirtingose šalyse tos nuolaidų sistemos labai skiriasi, tokios universalios, pripažintos optimalia, nėra.kaip?
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąpraeivis siūlė kitokią akciją - ne "pigūs paskutinės minutės bilietai", o "pigūs bilietai, jeigu tą pačią dieną grįžti atgal". Kodėl gi ne, visus šituos fokusus su kainom ir akcijom avialinijos yra nuzulinusios iki blizgesio - iš dalies tai pritaikoma ir traukiniams.
Nesikabinėk prie žodžių. Šiuo atveju "priemiestinis" - tai tas, kuris "stoja prie kiekvieno krūmo", ant kurio užkabintos daugybė funkcijų, dėl kurių nelieka greičio (vežti studentus iš universiteto į gimtąjį miestelį, grybautojus į mišką, pensininkus į sodus, turistus savaitgalį prie ežero, Zablūdiškių gyventojus į rajono centrą ir panašiai).
O gal jau atsirado?Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.04, 14:08.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąprie ko cia zemelapis. pasakysi ,kad traukinys vaziuoja aplinkui...koks keleiviui skirtumas kaip jis vaziuoja. jam rupes laikas ir kaina.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTave domina kaip as daryciau LG vietoj? Vasaros sezonu,kai jau siltos dienos leisciau is vilniaus i klaipeda ne kazkoki priemiestini,o greitaji traukini,kuris maximum sustotu tik keliom minutem kur nors vienoje vietoje prie didesnio miesto. Jis turetu atvaziuoti i vieta zymiai greiciau nei autobusas.
čia šiaip smalsumas pagavo. tikrai.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą<...>
Bet jeigu net per Kalėdas sugebama išleisti per trumpą traukinį (kas reiškia - nepasiimti pinigų, gulinčių ant žemės po nosimi), tai ką ir kalbėti. <...>
(ar tarptautiniai traukiniai turi turėti didesnį prioritetą šiuo klausimu - kita tema)
Comment
-
Turi ir dar kaip.
Tarptautinių traukinių bilietai brangesni ir + juos per šventes pabrangina.
Jei tarkim Vilnius - S. Peterburgas vieta kupe vagone paprastai kainuoja 269 LTL tai švenčių dienomis 330 LTL (apie 715 km kai tuo tarpu Vilnius-Klaipėda 376 km - 55 LTL). Aritmetika labai paprasta.
Tikriausiai, dėl šios priežasties ir neliko laisvų palydovių ir vagonų (?).Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.04, 21:51.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei ir ne pries supjaustant, tai tikrai nemazai vagonu, kurie jau po keleta metu nenaudojami.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei ir ne pries supjaustant, tai tikrai nemazai vagonu, kurie jau po keleta metu nenaudojami.
Comment
-
Yra ten tu vagonu su senu dazymu. Daugiausiai plackartiniai, salonuose matosi betvake. Vienas (o gal ir daugiau) su isdauztu langu. Jie jau ne vienus metus stovi. Stoties puseje link Kauno. Kartais jie yra perstumiami.
Todel laisvu vagonu pries sventes is tiesu turbut ir neliko, nes visus laisvus, kuriuos galima eksploatuoti panaudojo. Pirmiausiai traukiniams i Rusija.Paskutinis taisė Al1; 2010.01.04, 23:08.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra ten tu vagonu su senu dazymu. Daugiausiai plackartiniai. Ir stovi jie ne jau ne vienus metus. Stoties puseje link Kauno. Kartais jie yra perstumiami.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTurbūt tamsta nežinot kas yra priemiestinis traukinys? Primenu, kad tokiu maršrutu traukinio nėra.
Siūlyčiau pirma įsigilint į terminus ir diskutuot kontruktyviai, bet ne pilstyt iš tuščio į kiaurą.
Nesvarbu,kad jus ji vadinate greituoju,bet jei jis stoja kiekvienoje didesneje gyvenvieteje,tai koks cia greitasis..parodija.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNesvarbu,kad jus ji vadinate greituoju,bet jei jis stoja kiekvienoje didesneje gyvenvieteje,tai koks cia greitasis..parodija.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąAutobusu keliais litais brangiau, važiuoji tau patogiu laiku, atvažiuoji greičiau. Kryžkalnio parduotuvėje didesnis pasirikimas, negu traukinio restorane. Maršrutu Vilnius-Klaipėda visuomet važiuoja komfortabilūs ir nauji autubusai, kuriuose nekrato. Dažniausiai galima pasinaudoti autobuso tualetu, o jeigu ne, vairuotojas sustoja artimiausioje kavinėje. Autobusuose ventiliacija visuomet puiki, o ir vaizdai ne vien tik miškas-pieva. Beje mažesnė tikimybė, kad koks kamikadzė keleivis užsimanys išlipti, kur autobusas nestoja.
2. Ekspresų, važiuojančių į Klaipėdą greičiau už traukinį, ne tiek jau ir daug, vargu, ar tai pavadintina "man patogiu laiku". Lietuvoje "man patogiu laiku" tik autobusai tarp Vilniaus ir Kauno važiuoja. O šiaip tai laiko planavimas dar niekam nepakenkė, ir pasitvarkyti dienotvarkę aplink tuos tris traukinius per dieną - jokia problema.
3. Kryžkalnio parduotuvė paskui autobusą nevažiuoja.
4. Autobuso tualetu tarpmiestiniame maršrute pasinaudoti dažniausiai negalima, o kavinėje tikrai jie nestoja, antraip turėtų bėdos dėl tvarkaraščio nesilaikymo.
5. Vaizdai automagistralėje Vilnius-Klaipėda kitokie nei miškas-pieva ir nebūna, skirtingai nuo vaizdų pro traukinio langą, nes traukinys per miestus važiuoja.
6. Tikrai, pagrindinė traukinių keleivių pramoga yra šokti pro langus stotelėse, kuriose traukiniai nestoja. Palyginus su eismo įvykių, kuriuose nukenčia autobusas, skaičiumi, bijau, nelabai ir susilygina.
Comment
Comment