Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąCia jis turi omeny, kad fiziniai traukiniai padaromi kaip donorai, kol atvyks detales perkamos per viesuosius pirkimus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJokių įspūdžių. Aš dirbu gelžinkeliuose ir nepatariu važinėti Lietuvos geležinkelių traukiniais, nes tai yra nesaugu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąO dergti į nuosavus batus, saugu?
Comment
-
Sveiki. Šiandien teko važiuoti traukiniu Vilnius - Klaipėda. Traukinys plackartis, nustebino tai, jog lokomotyvas Siemens er-20. Palydovo klausiau apie tai. Sakė jog dabar pagrinde Siemensai vażinės, TEPai į tolimus reisus nebeleidžiami. Toks klausimas, nuo kada šis pokytis? Ir kiek liko TEPams iki nurašymo?Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)
Comment
-
Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimąSveiki. Šiandien teko važiuoti traukiniu Vilnius - Klaipėda. Traukinys plackartis, nustebino tai, jog lokomotyvas Siemens er-20. Palydovo klausiau apie tai. Sakė jog dabar pagrinde Siemensai vażinės, TEPai į tolimus reisus nebeleidžiami. Toks klausimas, nuo kada šis pokytis? Ir kiek liko TEPams iki nurašymo?Paskutinis taisė VidmantasK; 2022.04.25, 22:11.
- 1 patinka
Comment
-
Is Modesto Skuodzio fb:
Lietuvoje turėsime naujas jungtis į Druskininkus, Palangą ir kitur, maršrutus į Rygą ir Varšuvą dar iki Rail Balticos (tikiuosi, vėliausiai kitąmet), o su Rail Baltica mūsų kaimynus pasieksime greičiau ir patogiau nei automobiliu.
Del europines jungties su Klaipeda:
dėl to dabar kaip tik vyksta intensyvūs pokalbiai su Europos Komisija.
- 1 patinka
Comment
-
Antrą kart per metus kyla traukinių bilietų kainos. Šį kart apie 15%, bet yra maršrutų, kur pakilo ir daugiau.
Vienas populiaresnių maršrutų Vilnius - Ignalina prieš metus kainavo 4,40. Pernai rugpjūtį kaina pasikeitė į 5,10, o nuo birželio 1 d. bilietas kainuos 6,30€.
Kitų maršrutų kainos irgi keisis. Vilnius - Kaunas nuo dabartinių 5,50 € / 6,40€ / 7,60€ kyla iki 6,60€ / 7,70€ / 9,10€. Vilnius - Klaipėda, darbo dienomis kainavęs 20€, kainuos 22,50€.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąIs Modesto Skuodzio fb:
Lietuvoje turėsime naujas jungtis į Druskininkus, Palangą ir kitur, maršrutus į Rygą ir Varšuvą dar iki Rail Balticos (tikiuosi, vėliausiai kitąmet), o su Rail Baltica mūsų kaimynus pasieksime greičiau ir patogiau nei automobiliu.
Del europines jungties su Klaipeda:
dėl to dabar kaip tik vyksta intensyvūs pokalbiai su Europos Komisija.
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąIs Modesto Skuodzio fb:
Anyway, kalbos apie Druskininkus yra kliedesiai. Arba ministras tyčia rašo vaflius arba yra ant tiek glušas, kad nesuvokia, kad normali jungtis į Druskininkus kainuos, grubiai jamant, apie melejardą pinigų, kurių, be jokios abejonės, nėrea ir nebus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Iš ko FB?
Anyway, kalbos apie Druskininkus yra kliedesiai. Arba ministras tyčia rašo vaflius arba yra ant tiek glušas, kad nesuvokia, kad normali jungtis į Druskininkus kainuos, grubiai jamant, apie melejardą pinigų, kurių, be jokios abejonės, nėrea ir nebus.
Jau yra geležinkelis ar jo pagrindai į Druskininkus. Nauja kažkur 20 km trasa per negyvenamą girią eitų palei Baltarusijos siena. Ten užtektų vienbėgio geležinkelio, galima ir elektrifikacijai sutaupyti paleidžiant dyzelinį traukinį bent jau kol kas. Nebent kažkokia ambicinga ateities jungtis Vilnius-Druskininkai-Gardinas-Balstogė-Varšuva tada gal ir milijardas+. Jei ir atsiras tokia jungtis tai užtektų ištiesinti esamą 19 amžiaus statybos geležinkelį, o Druskininkai galėtų turėti jungtis Marcinkonys-Druskininkai; Druskininkai-Gardinas.
Palangos jungtis atrodo komplikuotesnė dėl žymiai didesnio gyventojų tankumo, ten normalus atvedimas į miestą gali ir tunelį kainuoti, o nuo Klaipėdos galima būtų tramvajų-traukinį paleisti, kuris eitų planuojama Klaipėdos BRT trasa+nauja trasa.Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.28, 03:08.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Iš ko FB?
Anyway, kalbos apie Druskininkus yra kliedesiai. Arba ministras tyčia rašo vaflius arba yra ant tiek glušas, kad nesuvokia, kad normali jungtis į Druskininkus kainuos, grubiai jamant, apie melejardą pinigų, kurių, be jokios abejonės, nėrea ir nebus.
Comment
-
Geležinkeliai jau nebe pelninga įmonė, o iš biuždeto dotacijų gyvenanti, ir tokie svaičiojimai apie keleivių pervežimus, kurie jokio pelno niekada neduoda. Iš kur pinigai? Riebiais ir ramiais laikais jų nebuvo, o dabar iš kur atsiras? Įstatymas jau priimtas dėl autobusų naudojimo geležinkelio pervežimuose. Žiūrėkite, kad metų bėgyje nepradėtų uždarinėti kai kurių maršrutų ir keisti juos autobusais...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu kodėl reikia milijardo geležinkeliui į Druskininkus?
Jau yra geležinkelis ar jo pagrindai į Druskininkus. Nauja kažkur 20 km trasa per negyvenamą girią eitų palei Baltarusijos siena. Ten užtektų vienbėgio geležinkelio, galima ir elektrifikacijai sutaupyti paleidžiant dyzelinį traukinį bent jau kol kas. Nebent kažkokia ambicinga ateities jungtis Vilnius-Druskininkai-Gardinas-Balstogė-Varšuva tada gal ir milijardas+. Jei ir atsiras tokia jungtis tai užtektų ištiesinti esamą 19 amžiaus statybos geležinkelį, o Druskininkai galėtų turėti jungtis Marcinkonys-Druskininkai; Druskininkai-Gardinas.
Palangos jungtis atrodo komplikuotesnė dėl žymiai didesnio gyventojų tankumo, ten normalus atvedimas į miestą gali ir tunelį kainuoti, o nuo Klaipėdos galima būtų tramvajų-traukinį paleisti, kuris eitų planuojama Klaipėdos BRT trasa+nauja trasa.
1. Pačios linijos (bėgių, signalizacijos, stočių, visos kitos infrastruktūros) tiesimas Marcinkonys-Druskininkai
2. Vilnius-Varėna kapitalinis remontas ir kiti darbai, kurie leistų traukiniams ten realiai važiuoti 120km/h. Dabar jie ten velkasi 70-80km/h daugelyje ruožų.
3. Varėna-Marcinkonys kapitalinis remontas, signalizacijos įrengimas, stočių ir kitos būtinos infrastruktūros rekonstrukcijos.
Žodžiu, realiai reiktų rekonstruoti visą Vilnius-Marcinkonys ruožą + tiesti naują ruožą Marcinkonys-Druskininkai.
Kokia, tavo manymu, gautųsi suma, turint omeny paskutinį (galimai dar nepasibaigusį) statybinių medžiagų subrangimą?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pažiūrėkim.
1. Pačios linijos (bėgių, signalizacijos, stočių, visos kitos infrastruktūros) tiesimas Marcinkonys-Druskininkai
2. Vilnius-Varėna kapitalinis remontas ir kiti darbai, kurie leistų traukiniams ten realiai važiuoti 120km/h. Dabar jie ten velkasi 70-80km/h daugelyje ruožų.
3. Varėna-Marcinkonys kapitalinis remontas, signalizacijos įrengimas, stočių ir kitos būtinos infrastruktūros rekonstrukcijos.
Žodžiu, realiai reiktų rekonstruoti visą Vilnius-Marcinkonys ruožą + tiesti naują ruožą Marcinkonys-Druskininkai.
Kokia, tavo manymu, gautųsi suma, turint omeny paskutinį (galimai dar nepasibaigusį) statybinių medžiagų subrangimą?
Tiesa, jei rimtai kalbam apie milijardą tai tada iš vis geras klausimas ar apsimoka tiesti. Nebent for fun geležinkelį 80 km/h greičiu Vilnius-Druskininkai, tada nereiks milijardo, bet greičiausiai sunkiai pakonkuruotų su automobiliu.Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.28, 23:53.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Turėjau omeny Vilnius-Marcinkonys iš vis nieko nedaryt, tik Varėna-Marcinkonys sutvarkyti.
Comment
Comment