Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Autobusas autobusui nelygu.

    Comment


      Nuo rugpjūčio 2 d. bilietų kainos didinamos 15 proc.

      Mieli keliautojai,

      informuojame, kad nuo rugpjūčio 2 d. keičiasi vietinio susisiekimo bilietų kainos – visiems maršrutams tolygiai jos padidės 15 proc. Šių bilietų kainodaroje pokyčius paskutinį kartą atlikome 2017 metais (išskyrus naujus maršrutus), o per šį beveik ketverių metų laikotarpį reikšmingai pakito sąnaudų dalis: darbo užmokestis bendrovėje išaugo 16 proc., traukinio priežiūros ir parangos sąnaudos išaugo 25 proc., atsirado naujos sąnaudų dalys, susijusios su COVID-19 prevencija, kurios, tikėtina, išliks rutininėmis (traukinių dezinfekcija, apsauginės priemonės darbuotojams ir kt.). Matome ir rinkos situaciją – kainų peržiūras kiti tarpmiestiniai vežėjai atlieka kasmet. Žiūrint dar plačiau – augantis vidutinis šalies darbo užmokestis b ei pragyvenimo lygis keičia ir vartojimo įpročius, prekių bei paslaugų kainas.
      Siekdami veikti efektyviai, užtikrinti keliones traukiniais ne tik šiandienos keliautojams, bet ir galvoti apie ateitį, turime įsivertinti ekonominius, rinkos situacijos pokyčius. Sekti, kas vyksta – reaguoti – keisti ir keistis laiku: tik taip galime išlaikyti efektyvumą ir neprarasti svarbiausių tikslų: auginti keliaujančių traukiniais skaičių ir investuoti į geresnes kiekvieno keleivio patirtis.
      https://traukiniobilietas.lt/portal/info/kainodara2021

      Comment


        Nelabai geras laikas didinti bilietų kainas, kai praktiškai visi traukiniai belenkiek vėluoja, prie +30C kartojasi kondicionierių gedimai flagšipiniuose maršrutuose (Vilnius-Klaipėda) ir šiaip servisas neblizga.

        Comment


          O dar kai maršrutu Vilnius - Klaipėda atvažiuoja muziejiniai eksponatai su užsikonservavusia palyda, velniop, galvoji, geriau jau su feisbukiniais- ir kone dvigubai pigiau, ir dvigubai greičiau.

          Comment


            Parašė arturiux Rodyti pranešimą
            O dar kai maršrutu Vilnius - Klaipėda atvažiuoja muziejiniai eksponatai su užsikonservavusia palyda, velniop, galvoji, geriau jau su feisbukiniais- ir kone dvigubai pigiau, ir dvigubai greičiau.
            |Deja tenka pritarti. Kol kas, bent jau Vilnius-Kretinga/Palanga/Klaipėda grįžau prie mašinos, nors ir neapkenčiu malimosi tarp juostų A1.

            Comment


              Tikrai reiktų elektrifikuotos traukinio linijos Vilnius-Klaipėda ir Kaunas-Jonava-Klaipėda. Patys traukiniai būtų bent jau panašiam lygyje kaip Vilnius-Kaunas.
              Greitis galėtų būti bent 120-140 km/h.

              Comment


                Taigi kaip ir šiemet turėtų pajudėti elektrifikacija, bet kol kas nematyti, kad vyktų realūs darbai.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Taigi kaip ir šiemet turėtų pajudėti elektrifikacija, bet kol kas nematyti, kad vyktų realūs darbai.
                  tai negi dar nepradejo? sneka ir sneka o jokiu realiu darbu? A1 kaip su antru keliu statymu?
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                    tai negi dar nepradejo? sneka ir sneka o jokiu realiu darbu? A1 kaip su antru keliu statymu?
                    Ten nemenką ruožą kažkur už Kaišiadorių link Jonavos lyg daro. Bent jau darbai nemenki vyksta, kiek matosi pro traukinio langą.

                    Comment


                      Tai čia atskiras dalykas - antrųjų kelių statyba. Aišku, logiška, kad prieš elektrifikaciją reikia nutiesti antrą kelią, o paskui abu elektifikuoti. Bet tai elektrifikacijai netrukdo kituose ruožuose. Kažkaip dar nematyti, kad vyktų realūs darbai, neskaitant kabinetinių...

                      Comment


                        Tačiau yra ir tokia liberalizmo grimasų naujiena.
                        LTG pati iš savęs konkurso būdu perka paslaugas...

                        "LTG Link“ įsigijo lokomotyvų traukos paslaugą...

                        Rašoma, kad keleivinių traukinių (tiek tranzitinių, tiek ir Vilnius - Klaipėda) traukos paslaugą LTG Link nupirko iš LTG Cargo. Bus naudojami tik Siemens lokomotyvai. Tai ką, TEP70 galas?

                        https://www.litrail.lt/naujienos/-/a..._col_count%3D2

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tačiau yra ir tokia liberalizmo grimasų naujiena.
                          LTG pati iš savęs konkurso būdu perka paslaugas...

                          "LTG Link“ įsigijo lokomotyvų traukos paslaugą...

                          Rašoma, kad keleivinių traukinių (tiek tranzitinių, tiek ir Vilnius - Klaipėda) traukos paslaugą LTG Link nupirko iš LTG Cargo. Bus naudojami tik Siemens lokomotyvai. Tai ką, TEP70 galas?

                          https://www.litrail.lt/naujienos/-/a..._col_count%3D2
                          Šiaip jau labai gera ir sėkmingose organizacijoje naudojama praktika.

                          Comment


                            TEP70 galas. Vos keli likę važiuojantys, ir tie užsilenkia kelyje dažnai. Taip pat kol kas galas ir 730mil - iš 7 turimų, pirktų 2016 metais, važiuoja... tik 3. Jau į Klaipėdą leido 630ml, tai situacija su riedmenimis liūdna.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Šiaip jau labai gera ir sėkmingose organizacijoje naudojama praktika.
                              Nenormali praktika kai vienos įmonės viduje skelbiami pseudokonkursai su ir taip aiškiu vienu galimu tiekėju...

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                TEP70 galas. Vos keli likę važiuojantys, ir tie užsilenkia kelyje dažnai. Taip pat kol kas galas ir 730mil - iš 7 turimų, pirktų 2016 metais, važiuoja... tik 3. Jau į Klaipėdą leido 630ml, tai situacija su riedmenimis liūdna.
                                O čia naujos "efektyvios" LG managerių veiklos rezultatas. Ir galimai LG išskaidymo į atskiras įmones rezultatas. Keleivių vežimas nuostolingas, jei anksčiau dar viskas ėjo iš bendro katilo ir riedmenys buvo remontuojami, tai dabar tikriausiai keleivių pervežimams skiriama tai, kas lieka... Pilnai pakako poros metų, kad toks valdymo modelis privestų iki labai blogos padėties... Korona tai dar tik paspartino.
                                Paskutinis taisė Al1; 2021.08.02, 09:16.

                                Comment


                                  Bėda su pirkimais. Niekaip nesugeba susitvarkyti viešųjų pirkimų dėl remontui skirtų dalių. Pirkimą daro tik sugedus, kas užtrunka ilgai, ir traukinys turi stovėti patvoryje.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Nenormali praktika kai vienos įmonės viduje skelbiami pseudokonkursai su ir taip aiškiu vienu galimu tiekėju...
                                    Pasikartosiu. Normali, normaliose ir sėkmingose kompanijose naudojama praktika. Baik meluoti.

                                    Comment


                                      Tu pats baik čia skleisti nesąmones. Jokie pirkimai įmonės ar holdingo viduje tarp padalinių nevyksta ir netgi nevyksta jokie realūs tarpusavio atsiskaitymai pinigais per išorinį finansinį kontūrą.
                                      Sėkmingai veikiančiose kompanijų viduje nėra jokios "demokratijos", jokių konkursų ir viešųjų pirkimų analogų. Viskas griežtai vyksta pagal vadovybės įsakymus. Su išore - kas kita. Bet viduje - ne.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tu pats baik čia skleisti nesąmones. Jokie pirkimai įmonės ar holdingo viduje tarp padalinių nevyksta ir netgi nevyksta jokie realūs tarpusavio atsiskaitymai pinigais per išorinį finansinį kontūrą.
                                        Sėkmingai veikiančiose kompanijų viduje nėra jokios "demokratijos", jokių konkursų ir viešųjų pirkimų analogų. Viskas griežtai vyksta pagal vadovybės įsakymus. Su išore - kas kita. Bet viduje - ne.
                                        Meluoji. Vyksta. Ir tai normali ir paplitusi praktika daugelyje industrijų.

                                        Comment


                                          Pats meluoji. To nėra. Fordo ar MB gamyklos neperka detalių iš savo pačios gamyklų, esančių skirtinguose miestuose ar skirtingose šalyse pagal konkursus, dar daugiau, neperka iš viso, o GAUNA nemokamai. Nereikia painioti gamybos išlaidų, atlyginimų ir mokesčių mokėjimo kitose šalyse.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X