Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Po mano parašymo kad RBII galėtų būti dotuojama ir tai būtų OK, Aleksio bandė pasakyti kad kažkas trukdo dotuoti šiandien, tai pateikiau faktus kad keleivių vežimas šiandien ir yra dotuojamas, ir gan didele suma, nes jis yra nuostolingas. O iš kokių pinigų dotuojama ne esmė, faktas kad dotuojama.
    Geležinkelis valstybei davė 38 mln, o gavo iš valstybės tik 36 mln. Taip kad jokios subsidijos valstybė nedavė, o tik atėmė. Taip kad faktinės dotacijos nėra.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Geležinkelis valstybei davė 38 mln, o gavo iš valstybės tik 36 mln. Taip kad jokios subsidijos valstybė nedavė, o tik atėmė. Taip kad faktinės dotacijos nėra.
      Čia įskaitant PVM?

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Geležinkelis valstybei davė 38 mln, o gavo iš valstybės tik 36 mln. Taip kad jokios subsidijos valstybė nedavė, o tik atėmė. Taip kad faktinės dotacijos nėra.
        Keleivių pervežimas Lietuvos geležinkeliais yra nuostolingas ir yra dotuojamas. Jei jis nebūtų dotuojamas - išvis uždarytų nuostolingas linijas ir tie 38 mln eur visi keliautų į biudžetą, jokių 36 mln eur nebūtų skiriama dotacijai. Gal taip bus aiškiau? O tokie išsireiškimai kad valstybė "atėmė" iš savo pačios įmonės skamba kiek iškreiptai.

        Comment


          Parašė Edd Rodyti pranešimą

          Keleivių pervežimas Lietuvos geležinkeliais yra nuostolingas ir yra dotuojamas. Jei jis nebūtų dotuojamas - išvis uždarytų nuostolingas linijas ir tie 38 mln eur visi keliautų į biudžetą, jokių 36 mln eur nebūtų skiriama dotacijai. Gal taip bus aiškiau? O tokie išsireiškimai kad valstybė "atėmė" iš savo pačios įmonės skamba kiek iškreiptai.
          Ne, tai nėra dotacija. Tai tik biurokratinė finansinė operacija. Esmė tame, kas tai, kas buvo prieš 10 ar 20 metų, tas ir liko - valstybė nedotuoja keleivių pervežimo. Nes faktiškai lėšų, skiriamų keleivių pervežimui, nepadaugėjo po tokių veiksmų.

          Comment


            Parašė bimbam Rodyti pranešimą

            Čia įskaitant PVM?
            Kuo čia dėtas PVM?
            PVM sumoka keleivis, o ne LG.

            Comment


              Parašė Edd Rodyti pranešimą
              Keleivių pervežimas Lietuvos geležinkeliais yra nuostolingas ir yra dotuojamas. Jei jis nebūtų dotuojamas - išvis uždarytų nuostolingas linijas ir tie 38 mln eur visi keliautų į biudžetą
              Geriau padidintų atlyginimus - labai kvalifikuotas darbininkas LTG dabar uždirba ~900-1000€ "į rankas" (Vilniuje), ir atlyginimas jiems nedidėja jau porą metų, nes "reikia suvienodinti algas profesionalams ir kreivarankiams".
              Paskutinis taisė Aleksio; 2021.05.29, 21:01.

              Comment


                Darbininkas niekada daugiau ir neuzdirbs

                Comment


                  Kodėl? Aišku, kad uždirbs.

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Darbininkas niekada daugiau ir neuzdirbs
                    Žiūrint kas slepiasi po žodžiu "darbininkas".

                    Comment


                      Geležinkelio ruožas Klaipėda - Šilutė. Dabar keleivinis traukinys važiuoja 1 val ir 2 min. XIX a. pabaigoje važiuodavo 1 val 13 min. Bet buvo ir pora sustojimų daugiau. Ir tai buvo garvežiai su keletu vagonų, o ne automotrisė, kurios dinaminės charakteristikos įsibėgėjant ir stabdant kelis kartus geresnės už garvežio su vagonais (gal dar ir ne visi turėjo stabdžius, ar stabdžiai buvo rankiniai???).

                      Vienžo, "pažanga" tik 11 min., jei būtų dar pora sustojimų, tai liktų tik kokios 5 min....

                      Comment


                        Nes įvestas keistas reikalavimas ties beveik kiekviena pervaža stabdytis iki 15-20 km/h, tai nespėja įsibegėt. Kituose ruožuose neteko susidurt su tokiais stabdymais kas kelis kilometrus.
                        ​​​​​​

                        Comment


                          To būti negali pastoviai. Tokie apribojimai įvedami tik tada, kai neveikia pervažų signalizacija.

                          Comment


                            Deja, bet tai jau tęsiasi 2 metus.

                            Comment


                              Ačiū už paaiskinimą, jau klausiau savęs kodėl traukiniai tarp Klaipėdos ir Šilutės ilgiau negu valanda važiuoja. 2020m. tvarkaraštyje kelionės dar truko 55min (į Šilutę) ir 54min (į Klaipėdą), nors traukiniai irgi sustojo Gružeikiuose ir Dituvoje.

                              Comment


                                Vakar traukinys Kaunas- Vilnius, turėjęs būti Vilniuje 18:17, atvyko apie 19 val. Jau į Žąslius atvažiavo pavėlavęs apie 20 min., dar apie 20 min. prastovėjo sugedęs po Švitrigailos g. viaduku Vilniuje, kol galiausiai buvo truktelėtas iki Vilniaus stoties perono prikabinus kitą tokio pat modelio traukinį.

                                Comment


                                  Gal kas žino, kokie LTG planai dėl maršruto Vilnius-Turmantas? Dabar, kaip suprantu, pagrinde važiuoja DR1, kurie yra visi 3-os klasės su ypač nepatogiomis, siauromis ir kietomis sėdynėmis su ypač mažai vietos kojoms, vagonai be kondiškių ir šiaip šiuolaikinių poreikių neatitinkantys riedmenys. Jeigu kelionės laiką iki Ignalinos ar Visagino dar galima atkentėti (nors galėtų būti tikrai greičiau), tai DR1 komfortas yra apgailėtinas. Ypač 2h+ ilgio kelionei.
                                  Ar planuojama greitu laiku nurašyti/parduoti DR1 ir vietoj jų naudoti ką nors padoresnio?
                                  Paskutinis taisė John; 2021.06.07, 08:38.

                                  Comment


                                    Taigi yra planai pirkti elektrinius-akumuliatorinius traukinius neelektrifikuotoms trumpoms linijoms ir naujus elektrinius Klaipėdos linijai. Kai jie bus nupirkti, turimos Pesos liks Turmanto linijai. Dar kokie 3-4 metai, jei viskas vyks sklandžiai. Tik paskui neverk, kai vietoje DR1A važiuos net ne 730M, o dvi ar trys sukabintos Pesos 620M. Tai iš viso košmaras, o ne traukinys ilgesnei 1 val. kelionei.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2021.06.07, 11:19.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Taigi yra planai pirkti elektrinius-akumuliatorinius traukinius neelektrifikuotoms trumpoms linijoms ir naujus elektrinius Klaipėdos linijai. Kai jie bus nupirkti, turimos Pesos liks Turmanto linijai. Dar kokie 3-4 metai, jei viskas vyks sklandžiai. Tik paskui neverk, kai vietoje DR1A važiuos net ne 730M, o dvi ar trys sukabintos Pesos 620M. Tai iš viso košmaras, o ne traukinys ilgesnei 1 val. kelionei.
                                      Nu 620M gal neleis į tokį maršrutą

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Nu 620M gal neleis į tokį maršrutą
                                        Buvo ir ne kartą, kad leisdavo sudvigubintas, kartais šeštadieniais sugalvodavo viengubą paleist... Dabar pagrinde vien drkės.

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                          Buvo ir ne kartą, kad leisdavo sudvigubintas, kartais šeštadieniais sugalvodavo viengubą paleist... Dabar pagrinde vien drkės.
                                          Praeityje yra visko buvę. Leisdavo ir 620M Vilnius-Šiauliai
                                          Visgi kalbu apie ateitį, kurioje LTG perka naujus traukinius ir šiaip iš principo gerina keleivinius servisus. Tiesiog jau manau pribrendo laikas tokius maršrutus traktuoti ne vien kaip savaitgaliniams dviratininkams/grybautojams skirtus maršrutus, bet kaip normalius tarpmiestinio susisiekimo maršrutus, kur reikia normalios 2-os klasės ir komforto. Gal ir iki Daugpilio atnaujinti maršrutą pavyktų, jeigu latviai sugrįš iš tolimojo kostmoso.

                                          Kitas dalykas - traukinių greitis. Kiek matau, labai didelėje maršruto dalyje greitis 80-100km/h. Ar negali ten visur būti 120km/h? Yra kur trumpinti kelionės laiką.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X