Parašė Edd
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeležinkelis valstybei davė 38 mln, o gavo iš valstybės tik 36 mln. Taip kad jokios subsidijos valstybė nedavė, o tik atėmė. Taip kad faktinės dotacijos nėra.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeležinkelis valstybei davė 38 mln, o gavo iš valstybės tik 36 mln. Taip kad jokios subsidijos valstybė nedavė, o tik atėmė. Taip kad faktinės dotacijos nėra.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Keleivių pervežimas Lietuvos geležinkeliais yra nuostolingas ir yra dotuojamas. Jei jis nebūtų dotuojamas - išvis uždarytų nuostolingas linijas ir tie 38 mln eur visi keliautų į biudžetą, jokių 36 mln eur nebūtų skiriama dotacijai. Gal taip bus aiškiau? O tokie išsireiškimai kad valstybė "atėmė" iš savo pačios įmonės skamba kiek iškreiptai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimą
Čia įskaitant PVM?
PVM sumoka keleivis, o ne LG.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKeleivių pervežimas Lietuvos geležinkeliais yra nuostolingas ir yra dotuojamas. Jei jis nebūtų dotuojamas - išvis uždarytų nuostolingas linijas ir tie 38 mln eur visi keliautų į biudžetąPaskutinis taisė Aleksio; 2021.05.29, 21:01.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąDarbininkas niekada daugiau ir neuzdirbs
Comment
-
Geležinkelio ruožas Klaipėda - Šilutė. Dabar keleivinis traukinys važiuoja 1 val ir 2 min. XIX a. pabaigoje važiuodavo 1 val 13 min. Bet buvo ir pora sustojimų daugiau. Ir tai buvo garvežiai su keletu vagonų, o ne automotrisė, kurios dinaminės charakteristikos įsibėgėjant ir stabdant kelis kartus geresnės už garvežio su vagonais (gal dar ir ne visi turėjo stabdžius, ar stabdžiai buvo rankiniai???).
Vienžo, "pažanga" tik 11 min., jei būtų dar pora sustojimų, tai liktų tik kokios 5 min....
Comment
-
Vakar traukinys Kaunas- Vilnius, turėjęs būti Vilniuje 18:17, atvyko apie 19 val. Jau į Žąslius atvažiavo pavėlavęs apie 20 min., dar apie 20 min. prastovėjo sugedęs po Švitrigailos g. viaduku Vilniuje, kol galiausiai buvo truktelėtas iki Vilniaus stoties perono prikabinus kitą tokio pat modelio traukinį.
Comment
-
Gal kas žino, kokie LTG planai dėl maršruto Vilnius-Turmantas? Dabar, kaip suprantu, pagrinde važiuoja DR1, kurie yra visi 3-os klasės su ypač nepatogiomis, siauromis ir kietomis sėdynėmis su ypač mažai vietos kojoms, vagonai be kondiškių ir šiaip šiuolaikinių poreikių neatitinkantys riedmenys. Jeigu kelionės laiką iki Ignalinos ar Visagino dar galima atkentėti (nors galėtų būti tikrai greičiau), tai DR1 komfortas yra apgailėtinas. Ypač 2h+ ilgio kelionei.
Ar planuojama greitu laiku nurašyti/parduoti DR1 ir vietoj jų naudoti ką nors padoresnio?Paskutinis taisė John; 2021.06.07, 08:38.
Comment
-
Taigi yra planai pirkti elektrinius-akumuliatorinius traukinius neelektrifikuotoms trumpoms linijoms ir naujus elektrinius Klaipėdos linijai. Kai jie bus nupirkti, turimos Pesos liks Turmanto linijai. Dar kokie 3-4 metai, jei viskas vyks sklandžiai. Tik paskui neverk, kai vietoje DR1A važiuos net ne 730M, o dvi ar trys sukabintos Pesos 620M. Tai iš viso košmaras, o ne traukinys ilgesnei 1 val. kelionei.Paskutinis taisė Al1; 2021.06.07, 11:19.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi yra planai pirkti elektrinius-akumuliatorinius traukinius neelektrifikuotoms trumpoms linijoms ir naujus elektrinius Klaipėdos linijai. Kai jie bus nupirkti, turimos Pesos liks Turmanto linijai. Dar kokie 3-4 metai, jei viskas vyks sklandžiai. Tik paskui neverk, kai vietoje DR1A važiuos net ne 730M, o dvi ar trys sukabintos Pesos 620M. Tai iš viso košmaras, o ne traukinys ilgesnei 1 val. kelionei.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu 620M gal neleis į tokį maršrutą
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Buvo ir ne kartą, kad leisdavo sudvigubintas, kartais šeštadieniais sugalvodavo viengubą paleist... Dabar pagrinde vien drkės.
Visgi kalbu apie ateitį, kurioje LTG perka naujus traukinius ir šiaip iš principo gerina keleivinius servisus. Tiesiog jau manau pribrendo laikas tokius maršrutus traktuoti ne vien kaip savaitgaliniams dviratininkams/grybautojams skirtus maršrutus, bet kaip normalius tarpmiestinio susisiekimo maršrutus, kur reikia normalios 2-os klasės ir komforto. Gal ir iki Daugpilio atnaujinti maršrutą pavyktų, jeigu latviai sugrįš iš tolimojo kostmoso.
Kitas dalykas - traukinių greitis. Kiek matau, labai didelėje maršruto dalyje greitis 80-100km/h. Ar negali ten visur būti 120km/h? Yra kur trumpinti kelionės laiką.
- 1 patinka
Comment
Comment