Parašė vilijampolietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kodėl būtinai keliauti pagal Šengeno tranzito schemą? Manau naktinis SpB - Ryga rastų savo keleivius. Ir jei Rygoje atsiduri tarkim apie 07:00, tai gal apie 12:00 gal realu atsidurti Kaune, o apie 19:00 - Kaliningrade.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kodėl būtinai keliauti pagal Šengeno tranzito schemą? Manau naktinis SpB - Ryga rastų savo keleivius. Ir jei Rygoje atsiduri tarkim apie 07:00, tai gal apie 12:00 gal realu atsidurti Kaune, o apie 19:00 - Kaliningrade.Paskutinis taisė Al1; 2021.05.25, 20:29.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Alio, tai gi toks traukinys yra. Keleivių dar iki koronos buvo mažai kaip pilnaverčiam, todėl jis buvo dvigrupinis kartu su traukiniu į Maksvą. Kodėl į Lietuvą reikėtų važiuoti per Rygą? Tai gal geriau tegul Lietuvos geležinkeliai paleidžia kelis vagonus į Rusiją, kurie susikabintų su Latvijos traukiniu Rezeknėje... Bet toks traukinys būtų reikalingas tik ne Rusijos piliečiams, kurie negali važiuoti į Rusiją per Baltarusiją.Post in English - fight censorship!
Comment
-
O kodėl Latvijai turėtų būti įdomus, kaip kad čia svaigsta entuziazmu tranzitinį traukinį į Kaliningradą leisti per Rygą? O kas dėl LG, tai jiems iš viso joks užsienio susisiekimas neįdomus. Tiek metų nėra normalaus susisiekimo net su kaimyninėmis šalimis ES...Paskutinis taisė Al1; 2021.05.25, 20:40.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl Latvijai turėtų būti įdomus, kaip kad čia svaigsta entuziazmu tranzitinį traukinį į Kaliningradą leisti per Rygą?Post in English - fight censorship!
Comment
-
O kodėl Lietuva turi atiduoti šį tranzitą, kai turi išskirtines sąlygas ir monopolį? Tai viena medalio pusė. Kita medalio pusė - Ryga su Rusija turi susisiekimą geležinkeliais. Traukinys į Kaliningradą per Rygą važiuotų ilgiau. Kaliningrado susisiekimui su Ryga pakanka vieno autobuso per dieną. Pilnas nebūdavo niekada, kiek teko matyti Šialiuose. Taip buvo iki koronos. O kaip bus po jos, tai neaišku.
Viskas ten paprasta. Eiliniai latvių pasvaigimai apie traukinį kaip ir Lietuvoje buvo pasvaigimai apie traukinį į Gardiną ar Rygą...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl Lietuva turi atiduoti šį tranzitą, kai turi išskirtines sąlygas ir monopolį?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKena-Kybartai, Turmantas-Kybartai, Obeliai-Pagėgiai - vistiek LTG CARGO uždirba maždaug vienodus pinigus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKena-Kybartai, Turmantas-Kybartai, Obeliai-Pagėgiai - vistiek LTG CARGO uždirba maždaug vienodus pinigus.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO kodėl Lietuvos Geležinkeliams išvis turėtų būti labai įdomus keleivių susisiekimas su Rusija? Kas ten į ją taip važiuos?
Maskva - Vladivostokas kelyje užtrunka apie savaitę, bet irgi atranda savo keleivius.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek Rusija jau investavo į tranzitinį koridorių? Kodėl ji turėtų investuoti dar iš naujo ir dar kelis kartus ilgesniame koridoriuje Latvijoje + Lietuvoje?
- 2 patinka
Comment
-
Taip, investuoja. O gal manai, kad Lietuva už dyką kiša pinigus į tranzito infrastruktūrą, jos plėtrą ir išlaikyma? Ir už tai tik ima mokestį už traukinio praleidimą? Mokestis mokesčiu, o infrastruktūros sukūrimas atskirai. Tas liečia ir tranzitą automobiliais. Kažkiek lėšų duoda ES. Bet ji tikriausiai jas po to numelžia iš Rusijos. Niekas jokia labdara čia neužsiima. Kam reikia, tas ir moka. Rusijai reikia, ji ir susimoka.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, investuoja. O gal manai, kad Lietuva už dyką kiša pinigus į tranzito infrastruktūrą, jos plėtrą ir išlaikyma? Ir už tai tik ima mokestį už traukinio praleidimą? Mokestis mokesčiu, o infrastruktūros sukūrimas atskirai.
- 1 patinka
Comment
-
Taip, tu VV investitorius, jei savo nuosavą namą prisijungi savo lėšomis prie vandentiekio ir kanalizacijos ir privalomai (o kitaip neprijungs) perduosi jiems tą įrengtą vamzdyną iki skaitiklio.
Nereikia painioti mokesčio už traukinio pravažiavimą ir Kaliningrado tranzito koridoriaus techninį bei saugumo palaikymą, už ką papildomai moka Rusija ne per tranzito tarifą, o pagal poreikį.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia painioti mokesčio už traukinio pravažiavimą ir Kaliningrado tranzito koridoriaus techninį bei saugumo palaikymą, už ką papildomai moka Rusija ne per tranzito tarifą, o pagal poreikį.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąRŽD moka tik už tonkilometrus (šitas mokėstis gali skirtis priklausomai nuo krovinio kategorijos - naftos produktai, automobiliai ir t.t.) - į šitą mokestį įskaičiuotas ir dyz.kuras, ir lokomotyvo aptarnavimas, ir mašinisto atlyginimas, ir kelio remonto darbai, ir viršininkų automobiliai. Jokių kitų pinigų jie nemoka.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTa prasme Lietuva gauna šitą mokestį ir iš jo sunoka rzd mašinisto algą?
Comment
Comment