Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomus interviu su LTG Link vadovu. Yra ketinimas šią vasarą paleisti bandomąjį važiavimą į Rygą. Čia kaip suprantu, jeigu pandeminė situacija leis.
    Dar yra šiek tiek informacijos apie elektrinių traukinių pirkimą ir kt.
    Elektrinius keleivinius traukinius Lietuvai tieks didžiosios Europos kompanijos, sako „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovas.

    Comment


      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
      Įdomus interviu su LTG Link vadovu. Yra ketinimas šią vasarą paleisti bandomąjį važiavimą į Rygą. Čia kaip suprantu, jeigu pandeminė situacija leis.
      Dar yra šiek tiek informacijos apie elektrinių traukinių pirkimą ir kt.
      Labai keista, kodėl jo iki šiol nėra, kaip suprantu bėgiai nuo Vilniaus iki Rygos yra, ir netgi tiesesne trajektorija nei būsima RB 2 linija.
      Flickr

      Comment


        Bandomąjį važiavimą. Tuo viskas ir pasakyta. Paleis vieną reisą ar kelis kartus ir tuo viskas baigsis. Kokį traukinį leis? Pesos Latvijoje nesertifikuotos. Ar visgi jau sertifikavo? Įdomiu, kokias?

        Kodėl į Rygą nėra? Taigi laukiama RB kaip išganymo.
        Paskutinis taisė Al1; 2021.04.27, 17:15.

        Comment


          Man idomiausia vieta:

          Kalbant apie tą pačią plėtrą, apie kurortus, Palangą, mes turime viziją nutiesti geležinkelį į Palangą. Tie patys kurortai nedrąsiai, bet šneka, kad kažkuriais metais automobilių nebeįsileis į miestų centrus.

          – Kokioje stadijoje yra diskusija dėl geležinkelio vėžės iki Palangos?

          – Esame apie tai kalbėję su Palangos meru. Jis mane net nuvežė parodyti vietą, kur turėtų būti geležinkelio stotis. Aišku, reikia įsivaizduoti, kad ta stotis jau būtų nebe tokia, kokias statydavo, tai būtų labiau kaip paprastas terminalas, kur žmonės įlipa ir išlipa. Žiūrime, kokie yra patys geriausi būdai. Bet kokiu atveju, tai turėtų būti elektrinis ar hibridinis traukinys, valdomas autonominiu būdu, kad nebūtų ten mašinisto. Žiūrime geriausius maršrutus, ar tai būtų nuo Kretingos, ar Klaipėdos, ar kad žmogus važiuodamas iš Vilniaus visai neišlipdamas pasiektų Palangą.

          Comment


            Kažkoks kratinys - autonominis, be mašinisto, iš Vilniaus...

            Comment


              Įdomu iš tikro, vasaros penktadieniais ir savaitgaliais apskritai, važiuojant autobusu Vilnius - Šventoji ar bent jau Palanga, kiek žmonių, kur nubyra ir kiek žmonių iš Vilniaus į Palangą/Šventąją važiuoja ? Logikos gal ir būtų tiesiai iš Vilniaus traukinį paleisti, bent jau savaitgaliais, žinant kad Vilnius - Klaipėda ir taip pastoviai pilnas be vietų laisvų būną.
              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
              - Rusija su Amerika kariauja.
              - Ir ką, kaip ten reikalai?
              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
              - O amerikiečiai?
              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Pesos Latvijoje nesertifikuotos. Ar visgi jau sertifikavo? Įdomiu, kokias?
                630 ir 730 sertifikuotos.

                Comment


                  Bandomajam reisui galbūt, bet nuolatiniams tektų atimti iš Klaipėdos maršruto. 630M būtų visiškas pravalas leisti į Rygą. Nebent sutartų su latviais ir leistų ir jie vieną modernizuotą DR1A į Vilnių. Tada galbūt kas ir išeitų. O Klaipėdos maršrutui tada reikėtų dar vieno sąstato vagonų ir lokomotyvo. Šilumvežių pakanka, bet kaip su vagonais? Aišku, ne vasaros sezono metu jų pakartų, bet vasarą - abejoju. Bet kokiu atveju šią vasarą mažai tikėtina dėl koronos, gal tik rudenį paleistų ar nuo naujo grafiko gruodį.

                  Comment


                    Traukiniobilietas.lt:

                    Kasdien iš Klaipėdos į Panevėžį traukiniu tiesiogiai!


                    Mieli keliautojai, informuojame, jog nuo šiol kasdien be persėdimo į kitą traukinį galite važiuoti maršrutu Klaipėda–Panevėžys.


                    Deja, kol kas niekur nerandu platesnės info, bet jei tai tiesa - sprendimas SVEIKINTINAS! Gal kažkas žinote daugiau ?

                    Comment


                      Tiesiog Klaipėda-Radviliškis 14:50-18:01 val., atvykęs į Radviliškį pastovės 13 min. ir pakeitęs maršrutą išvyks maršrutu Radviliškis-Panevėžys. T.y. traukinio parišimą pavertė "tiesioginiu" traukiniu reklamos tikslais. Reklama kaip ir nėra klaidinanti, nes traukinys bus tas pats, persėsti nereikės, bet pirkti bilietus reikės dviems maršrutams.
                      Ar atsiras daug norinčių važiuoti 4,5 valandos su stojimais kiekviename kaime - klausimas. Gal ir taip.

                      Comment


                        Tai kad su autobusų Klaipėda - Panevėžys ir anksčiau nebuvo daug, ir važiavo jie maždaug tiek pat - apie 4,5 val. O dabar, karantino metu, su autobusais situacija ne geresnė.

                        Comment


                          Kodėl gi ne? Negalvokite tik apie Klaipėda - Panevėžys, bet irgi apie žmones (aišku nedaug...) kuri pavyzdžiui važiuoja Telšiai - Panevėžys arba Kretinga - Šeduva ir tt. Tikrai nėra papildomų pastangų kai traukinys nuo Radviliškio toliau važiuos, tik kad tai gal keletoms žmonems patogiau.

                          Comment


                            Tik kažkodėl nesimato reklamos šito "jungtinio" maršruto. Maršrutas turi būti vienas ir bilietas vienas. Nes kitaip keleiviai nežinos, o pas mus neįprastas dalykas kelionė su persėdimais su vienu bilietu.
                            Čia tas pats kaip su maršrutu Vilnius - Šeštokai. Kai buvo tiesioginis traukinys, tai stotyse ir internete buvo tvarkaraštis. Kai tiesioginį panaikino, tai ir Vilniaus, Kaišiadorių stotyse dingo tvarkaraštis į Marijampolę, Kalvariją, Šeštokus ir Lenkijos stotis... Nu nes elektrinis veža tik iki Kauno, o Viliuje kaip ir nepriklauso skelbti dyzelinio iš Kauno iki Šeštokų tvarkaraščio... Nors Vilniuje buvo galima nusipirkti vieną bilietą net iki Varšuvos su dviem persėdimais... Bet paklausk tūlo keleivio, ar jis žino apie tokius dalykus...

                            Comment


                              įdomu, o Panevėžys - Klaipėda bus, ar tik atgalinis iš pajūrio ?

                              Comment


                                Al1, tu teisingas. Reklamos visiems jungtiniems maršrutams tikrai trūksta. Bent interneto bilieto paieška rodo šitus jungtinius maršrutus. O kasose Vilniuje irgi jau nusipirkiau bilietą iš Vilniaus į Marijampolę važiuodamas atgal į Vokietiją - aišku kad gavau ne vieną, bet du bilietus (Vilnius - Kaunas + Kaunas - Marijampolė)...

                                Dėl Panevėžys - Klaipėda: tvarkaraščiai atrodo, kad traukinys Klaipėda - Panevėžys grįžta į Radviliškį jau vakare. O kitą rytą ankšti vėl važiuos iš Radviliškio į Klaipėdą.

                                Comment


                                  Latviai su rusais jau tariasi dėl maršruto St. Peterburgas - Ryga - Kaliningradas per Kauną, su Lietuva vėliau apsitars

                                  (...)Abiejų geležinkelių atstovai kartu su ekspertais aptarė Kaliningrado-Sankt Peterburgo traukinių maršruto per Kauną ir Rygą plėtrą siekiant skatinti tarptautinį keleivių vežimą. Šį klausimą planuojama aptarti ir su Lietuvos puse.
                                  https://rus.delfi.lv/biznes/transpor....d?id=53224619

                                  Comment


                                    Toks maršrutas neturi jokių perspektyvų, nes Rusijos piliečiai dabar per Lietuvą vyksta be vizos pagal trišalę ES, Lietuvos ir Rusijos supaprastinto tranzito sutartį. O Per Latviją toks tranzitas negalimas. Vadinasi, nebus potencialių keleivių. Ypač dabar, kai koronavirusas. Net ir jam pasibaigus keleivių srautai normaliuose maršrutuose atsistatinės ilgą laiką.

                                    Comment


                                      Na tai matyt tam ir tariasi, kad sutartys atsirastų. Manau tikrai gera naujiena, nes ne visiems patinka iš Kaliningrado į Piterį ratais kvadratais važinėti.

                                      Latvija tariasi tik dėlto kad jiems matyt visiškai blogai su finansais, nes krovinių beveik nėra.
                                      Paskutinis taisė Petr; 2021.05.25, 00:00.

                                      Comment


                                        Tiesiausiai iš Piterio būtų pro Daugpilį, Vilnių. Tas sukimas pro Rygą irgi gan didelį lankstą sudaro.

                                        Comment


                                          Bet tai tranzitu kertantys Rusijos piliečiai čia negali nei įlipti nei išlipti, tai koks skirtumas ar per Vilnių ar per Kauną. O jei dar Rusija uz tai moka €- tai tada reikia per kuo labiau aplinkui padaryti. Tegu Putka ar Batka paišlaidauja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X