Valandinis persėdimas nėra blogai. Vasaros metu visiškai smagu užkąsti perone.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąValandinis persėdimas nėra blogai. Vasaros metu visiškai smagu užkąsti perone.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Traukiniai
Traukinio Išvykimo Atvykimo
numeris laikas laikas Atstumas Km Kelionės trukmė Kaina, Lt
17 06:30 11:03 376 04:33 51.20
19 09:00 13:51 376 04:51 51.20
21 17:30 22:03 376 04:33 51.20
Autobusai
Vilnius - Klaipėda
Reisas: VILNIUS-Kryžkalnis-KLAIPĖDA
Trukmė: 3 val. 55 min.
Išvykimas 12:40 Atvykimas 16:35
Klaipėdos AP Bilieto kaina Internetu: 62.70 Lt
Kasose: 66.00 Lt
Tai kur tas traukiniu greitis 120 km/h marsrutu vilnius-klaipeda ,jei autobusas sugeba atvaziuoti greiciau?? tik ,kad bilietas 10 litu brangesnis
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTraukiniai
Traukinio Išvykimo Atvykimo
numeris laikas laikas Atstumas Km Kelionės trukmė Kaina, Lt
17 06:30 11:03 376 04:33 51.20
19 09:00 13:51 376 04:51 51.20
21 17:30 22:03 376 04:33 51.20
Autobusai
Vilnius - Klaipėda
Reisas: VILNIUS-Kryžkalnis-KLAIPĖDA
Trukmė: 3 val. 55 min.
Išvykimas 12:40 Atvykimas 16:35
Klaipėdos AP Bilieto kaina Internetu: 62.70 Lt
Kasose: 66.00 Lt
Tai kur tas traukiniu greitis 120 km/h marsrutu vilnius-klaipeda ,jei autobusas sugeba atvaziuoti greiciau?? tik ,kad bilietas 10 litu brangesnis
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąŽemėlapį į rankas
prie ko cia zemelapis. pasakysi ,kad traukinys vaziuoja aplinkui...koks keleiviui skirtumas kaip jis vaziuoja. jam rupes laikas ir kaina.
Comment
-
Dešimt litų pigiau, puse valandos ilgiau, gali vietoje gauti arbačikės, o iki restorano paėjęs ir ko rimčiau, nekrato, nepurto, nesi suspaustoje erdvėje kelias valandas iš eilės, nereikia pūslės užspaudus laikyti pusę kelio ir žymiai mažesnė tikimybė, kad vairuotojas kamikadzė tave užmuš išlėkęs į priešpriešinio eismo juostą...
Tikrai, koks skirtumas tam keleiviui.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąDešimt litų pigiau, puse valandos ilgiau, gali vietoje gauti arbačikės, o iki restorano paėjęs ir ko rimčiau, nekrato, nepurto, nesi suspaustoje erdvėje kelias valandas iš eilės, nereikia pūslės užspaudus laikyti pusę kelio ir žymiai mažesnė tikimybė, kad vairuotojas kamikadzė tave užmuš išlėkęs į priešpriešinio eismo juostą...
Tikrai, koks skirtumas tam keleiviui.
Be reikalo ironizuoji. taip siuo atveju traukiniu patogiau. Ir pateikiau as autobuso grafika ne todel ,kad juo geriau vaziuoti,o tam kad pamatytum kaip blogai dirba gelezinkelis ir kaip prastai ten organizuotas darbas,jei jie beveik 400 km atstumu nesugeba aplenkti autobuso. traukinys turetu atvaziuoti bent jau valanda anksciau uz autobusa,jam nei kamsciu,nei sviesoforu sankryzose.
Comment
-
Tas autobusas važiuoja tik 320 kilometrų dėl tiesesnio kelio ir nestoja net Kaune. Tai ir yra vienintelė priežastis, dėl ko jo neaplenkia. Jei traukinys nestotų Kaišiadoryse, Jonavoje, Kėdainiuose, Radviliškyje, Šiauliuose, Telšiuose, Plungėje ir Kretingoje, atvažiuotų tuos 400 kilometrų per tris su puse valandos atsipūtęs.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąTas autobusas važiuoja tik 320 kilometrų dėl tiesesnio kelio ir nestoja net Kaune. Tai ir yra vienintelė priežastis, dėl ko jo neaplenkia. Jei traukinys nestotų Kaišiadoryse, Jonavoje, Kėdainiuose, Radviliškyje, Šiauliuose, Telšiuose, Plungėje ir Kretingoje, atvažiuotų tuos 400 kilometrų per tris su puse valandos atsipūtęs.
Comment
-
Kiek, gerbiamojo manymu, žmonių kasdien pravažiuoja iš Klaipėdos tiesiai į Vilnių ir atgal? Ar surinktumėt bent vieną traukinį? O ir tas greitasis autobusas šypseną kelia - net puse valandos greičiau atveža! 210 minučių vietoj 240. Didelis skirtumas? Čia jau didžiuotis tuo reikia ir ploti autobusų parkams per petį? Paliko neaptarnautus aštuonis miestus ir atvežė dvidešimt ar trisdešimt žmonių iš Vilniaus į Klaipėdą sutaupydami ~15% kelionės laiko...
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąKiek, gerbiamojo manymu, žmonių kasdien pravažiuoja iš Klaipėdos tiesiai į Vilnių ir atgal? Ar surinktumėt bent vieną traukinį? O ir tas greitasis autobusas šypseną kelia - net puse valandos greičiau atveža! 210 minučių vietoj 240. Didelis skirtumas? Čia jau didžiuotis tuo reikia ir ploti autobusų parkams per petį? Paliko neaptarnautus aštuonis miestus ir atvežė dvidešimt ar trisdešimt žmonių iš Vilniaus į Klaipėdą sutaupydami ~15% kelionės laiko...
Na matyt palieka tuos miestus,nes jo uzpildymas keleiviais jau buna pakankamas is vilniaus. O traukiniai vasaros sezonu irgi galetu tureti nors viena greitaji marsruta,kuris butu patogus atostogaujantiems.
Comment
-
Va dėl vasaros - kita šneka. Galbūt būtų ir neprastas sprendimas, nes tada srautai link pajūrio tikrai didesni. Bet vėlgi klausimas - ar to, kad ir didesnio, srauto užteks pateisinti tokiam ultragreitam traukiniui? Aišku, bent jau Šiauliuose vis tiek stoti toks traukinys turės, nes Šiauliai visgi didmiestis, tai gal ir susidarys pakankama masė žmonių savaitgaliais, o darbo dienomis - abejoju.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąKiek, gerbiamojo manymu, žmonių kasdien pravažiuoja iš Klaipėdos tiesiai į Vilnių ir atgal? Ar surinktumėt bent vieną traukinį?
Bet jeigu net per Kalėdas sugebama išleisti per trumpą traukinį (kas reiškia - nepasiimti pinigų, gulinčių ant žemės po nosimi), tai ką ir kalbėti. Grafikai, šilumvežiai, greičiai, pabėgiai - tai tik technikalijos, kurias LG dirbantys specialistai, manau, pajėgūs išspręsti. Nėra požiūrio (tiksliau, yra - "nuostolinga").
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąKiek, gerbiamojo manymu, žmonių kasdien pravažiuoja iš Klaipėdos tiesiai į Vilnių ir atgal? Ar surinktumėt bent vieną traukinį? O ir tas greitasis autobusas šypseną kelia - net puse valandos greičiau atveža! 210 minučių vietoj 240. Didelis skirtumas? Čia jau didžiuotis tuo reikia ir ploti autobusų parkams per petį? Paliko neaptarnautus aštuonis miestus ir atvežė dvidešimt ar trisdešimt žmonių iš Vilniaus į Klaipėdą sutaupydami ~15% kelionės laiko...
To zinoma neuztektu ,kad padaugetu keleiviu,nes tie kurie susiplanave atostogas ir taip vaziuos,o nauju neatsiras. Kad atsirastu neuju ,reikia stimulo,o tam gali padaryti dideli spec. bilietu atpiginima. Sakykim jei tu perki tos pacios dienos bilieta rytiniam traukiniui i klaipeda ir tos pacios dienos bilieta vaziavimui atgal i vilniu,jis tekainuotui i abi puses kokius 20-30 litu. Rimti poilsiautojai jais nesinaudotu,nes vaziuoja ne vienai dienai. Bet pilnas traukinys butu jaunimo ,kuris vaziuotu ryte i klaipeda pasimaudyti,pasislaistyti po kabakus ,o vakare griztu namo. O traukiniui didelio skirtumo nera ar jis veza 100 zmoniu su bilietais po 50 litu ar dar i ji papildomai prilipa 300 zmoniu su tais vienos dienos lengvatiniais bilietais. Eksploatacijos ir kuro sanaudos isliktu beveik tos pacios,tik pinigu i LG iplauktu zymiai daugiau.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTave domina kaip as daryciau LG vietoj? Vasaros sezonu,kai jau siltos dienos leisciau is vilniaus i klaipeda ne kazkoki priemiestini,o greitaji traukini,kuris maximum sustotu tik keliom minutem kur nors vienoje vietoje prie didesnio miesto. Jis turetu atvaziuoti i vieta zymiai greiciau nei autobusas.
To zinoma neuztektu ,kad padaugetu keleiviu,nes tie kurie susiplanave atostogas ir taip vaziuos,o nauju neatsiras. Kad atsirastu neuju ,reikia stimulo,o tam gali padaryti dideli spec. bilietu atpiginima. Sakykim jei tu perki tos pacios dienos bilieta rytiniam traukiniui i klaipeda ir tos pacios dienos bilieta vaziavimui atgal i vilniu,jis tekainuotui i abi puses kokius 20-30 litu. Rimti poilsiautojai jais nesinaudotu,nes vaziuoja ne vienai dienai. Bet pilnas traukinys butu jaunimo ,kuris vaziuotu ryte i klaipeda pasimaudyti,pasislaistyti po kabakus ,o vakare griztu namo. O traukiniui didelio skirtumo nera ar jis veza 100 zmoniu su bilietais po 50 litu ar dar i ji papildomai prilipa 300 zmoniu su tais vienos dienos lengvatiniais bilietais. Eksploatacijos ir kuro sanaudos isliktu beveik tos pacios,tik pinigu i LG iplauktu zymiai daugiau.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąPaskutines minutes bilietai (po 20-30lt) ir dar i greituosius traukinius? O mano nuomone geriausia yra is anksto uzsiakant bilieta pigiai, o ta pacia diena jau mokama brangiai. Nes cia tas pats kas sumazinti kaina iki 20-30lt.
Jeigu tu nori pritraukti keleiviu srauta is jaunimo,kuris vaziuotu 1 dienai i klaipeda pasiausti ir pasimaudyti,tu negali pardavineti is anksto pigiu bilietu internetu,nes pas mus tokios salygos,kad niekas nezino is anksto koks bus oras. Ir niekas is anksto nepirks bilietu. Kam ten vaziuoti,jei diena apniukus ir lyja??? O taip is vakaro paklausei prognoze,nusimato grazi diena,bilietai pigus ir soki is ryto i traukini ,kad po kokiu 3 val jau butum vietoje
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąJeigu tu nori pritraukti keleiviu srauta is jaunimo,kuris vaziuotu 1 dienai i klaipeda pasiausti ir pasimaudyti,tu negali pardavineti is anksto pigiu bilietu internetu,nes pas mus tokios salygos,kad niekas nezino is anksto koks bus oras. Ir niekas is anksto nepirks bilietu. Kam ten vaziuoti,jei diena apniukus ir lyja??? O taip is vakaro paklausei prognoze,nusimato grazi diena,bilietai pigus ir soki is ryto i traukini ,kad po kokiu 3 val jau butum vietojeDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTave domina kaip as daryciau LG vietoj? Vasaros sezonu,kai jau siltos dienos leisciau is vilniaus i klaipeda ne kazkoki priemiestini,o greitaji traukini,kuris maximum sustotu tik keliom minutem kur nors vienoje vietoje prie didesnio miesto. Jis turetu atvaziuoti i vieta zymiai greiciau nei autobusas.
Siūlyčiau pirma įsigilint į terminus ir diskutuot kontruktyviai, bet ne pilstyt iš tuščio į kiaurą.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.04, 11:54.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąDešimt litų pigiau, puse valandos ilgiau, gali vietoje gauti arbačikės, o iki restorano paėjęs ir ko rimčiau, nekrato, nepurto, nesi suspaustoje erdvėje kelias valandas iš eilės, nereikia pūslės užspaudus laikyti pusę kelio ir žymiai mažesnė tikimybė, kad vairuotojas kamikadzė tave užmuš išlėkęs į priešpriešinio eismo juostą...
Tikrai, koks skirtumas tam keleiviui.
Comment
Comment