Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Valandinis persėdimas nėra blogai. Vasaros metu visiškai smagu užkąsti perone.

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Valandinis persėdimas nėra blogai. Vasaros metu visiškai smagu užkąsti perone.
      Kas dėl komforto, verta paminėti, kad maršrute Vilnius-Klaipėda-Vilnius ypač vasarą prikabinamas vagonas-restoranas. Pats įsitikinau, kad kainomis jis gali konkuruoti su stoties viešojo maitinimo įstaigomis. Beje, turėtų būti priimtas įstatymas (o gal jau ir yra), leidžiantis traukiniuose prekiauti silpnu alkoholiu. Čia autobusai sunkiai pakonkuruos...
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Traukiniai

        Traukinio Išvykimo Atvykimo
        numeris laikas laikas Atstumas Km Kelionės trukmė Kaina, Lt
        17 06:30 11:03 376 04:33 51.20
        19 09:00 13:51 376 04:51 51.20
        21 17:30 22:03 376 04:33 51.20



        Autobusai



        Vilnius - Klaipėda
        Reisas: VILNIUS-Kryžkalnis-KLAIPĖDA

        Trukmė: 3 val. 55 min.
        Išvykimas 12:40 Atvykimas 16:35


        Klaipėdos AP Bilieto kaina Internetu: 62.70 Lt
        Kasose: 66.00 Lt



        Tai kur tas traukiniu greitis 120 km/h marsrutu vilnius-klaipeda ,jei autobusas sugeba atvaziuoti greiciau?? tik ,kad bilietas 10 litu brangesnis

        Comment


          Ne visi autobusai tokie greiti. O mazesne kaina irgi privalumas. Be to traukinys vaziuoja ilgesni kelia nei autobusas.

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Traukiniai

            Traukinio Išvykimo Atvykimo
            numeris laikas laikas Atstumas Km Kelionės trukmė Kaina, Lt
            17 06:30 11:03 376 04:33 51.20
            19 09:00 13:51 376 04:51 51.20
            21 17:30 22:03 376 04:33 51.20



            Autobusai



            Vilnius - Klaipėda
            Reisas: VILNIUS-Kryžkalnis-KLAIPĖDA

            Trukmė: 3 val. 55 min.
            Išvykimas 12:40 Atvykimas 16:35


            Klaipėdos AP Bilieto kaina Internetu: 62.70 Lt
            Kasose: 66.00 Lt



            Tai kur tas traukiniu greitis 120 km/h marsrutu vilnius-klaipeda ,jei autobusas sugeba atvaziuoti greiciau?? tik ,kad bilietas 10 litu brangesnis
            Žemėlapį į rankas
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Žemėlapį į rankas

              prie ko cia zemelapis. pasakysi ,kad traukinys vaziuoja aplinkui...koks keleiviui skirtumas kaip jis vaziuoja. jam rupes laikas ir kaina.

              Comment


                Dešimt litų pigiau, puse valandos ilgiau, gali vietoje gauti arbačikės, o iki restorano paėjęs ir ko rimčiau, nekrato, nepurto, nesi suspaustoje erdvėje kelias valandas iš eilės, nereikia pūslės užspaudus laikyti pusę kelio ir žymiai mažesnė tikimybė, kad vairuotojas kamikadzė tave užmuš išlėkęs į priešpriešinio eismo juostą...

                Tikrai, koks skirtumas tam keleiviui.

                Comment


                  Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                  Dešimt litų pigiau, puse valandos ilgiau, gali vietoje gauti arbačikės, o iki restorano paėjęs ir ko rimčiau, nekrato, nepurto, nesi suspaustoje erdvėje kelias valandas iš eilės, nereikia pūslės užspaudus laikyti pusę kelio ir žymiai mažesnė tikimybė, kad vairuotojas kamikadzė tave užmuš išlėkęs į priešpriešinio eismo juostą...

                  Tikrai, koks skirtumas tam keleiviui.

                  Be reikalo ironizuoji. taip siuo atveju traukiniu patogiau. Ir pateikiau as autobuso grafika ne todel ,kad juo geriau vaziuoti,o tam kad pamatytum kaip blogai dirba gelezinkelis ir kaip prastai ten organizuotas darbas,jei jie beveik 400 km atstumu nesugeba aplenkti autobuso. traukinys turetu atvaziuoti bent jau valanda anksciau uz autobusa,jam nei kamsciu,nei sviesoforu sankryzose.

                  Comment


                    Tas autobusas važiuoja tik 320 kilometrų dėl tiesesnio kelio ir nestoja net Kaune. Tai ir yra vienintelė priežastis, dėl ko jo neaplenkia. Jei traukinys nestotų Kaišiadoryse, Jonavoje, Kėdainiuose, Radviliškyje, Šiauliuose, Telšiuose, Plungėje ir Kretingoje, atvažiuotų tuos 400 kilometrų per tris su puse valandos atsipūtęs.

                    Comment


                      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                      Tas autobusas važiuoja tik 320 kilometrų dėl tiesesnio kelio ir nestoja net Kaune. Tai ir yra vienintelė priežastis, dėl ko jo neaplenkia. Jei traukinys nestotų Kaišiadoryse, Jonavoje, Kėdainiuose, Radviliškyje, Šiauliuose, Telšiuose, Plungėje ir Kretingoje, atvažiuotų tuos 400 kilometrų per tris su puse valandos atsipūtęs.
                      Tai reiskia ,kad autobusu parkai sugeba suorganizuoti nors viena greitaji marsruta ,o LG -nesugeba.

                      Comment


                        Kiek, gerbiamojo manymu, žmonių kasdien pravažiuoja iš Klaipėdos tiesiai į Vilnių ir atgal? Ar surinktumėt bent vieną traukinį? O ir tas greitasis autobusas šypseną kelia - net puse valandos greičiau atveža! 210 minučių vietoj 240. Didelis skirtumas? Čia jau didžiuotis tuo reikia ir ploti autobusų parkams per petį? Paliko neaptarnautus aštuonis miestus ir atvežė dvidešimt ar trisdešimt žmonių iš Vilniaus į Klaipėdą sutaupydami ~15% kelionės laiko...

                        Comment


                          Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                          Kiek, gerbiamojo manymu, žmonių kasdien pravažiuoja iš Klaipėdos tiesiai į Vilnių ir atgal? Ar surinktumėt bent vieną traukinį? O ir tas greitasis autobusas šypseną kelia - net puse valandos greičiau atveža! 210 minučių vietoj 240. Didelis skirtumas? Čia jau didžiuotis tuo reikia ir ploti autobusų parkams per petį? Paliko neaptarnautus aštuonis miestus ir atvežė dvidešimt ar trisdešimt žmonių iš Vilniaus į Klaipėdą sutaupydami ~15% kelionės laiko...

                          Na matyt palieka tuos miestus,nes jo uzpildymas keleiviais jau buna pakankamas is vilniaus. O traukiniai vasaros sezonu irgi galetu tureti nors viena greitaji marsruta,kuris butu patogus atostogaujantiems.

                          Comment


                            Va dėl vasaros - kita šneka. Galbūt būtų ir neprastas sprendimas, nes tada srautai link pajūrio tikrai didesni. Bet vėlgi klausimas - ar to, kad ir didesnio, srauto užteks pateisinti tokiam ultragreitam traukiniui? Aišku, bent jau Šiauliuose vis tiek stoti toks traukinys turės, nes Šiauliai visgi didmiestis, tai gal ir susidarys pakankama masė žmonių savaitgaliais, o darbo dienomis - abejoju.

                            Comment


                              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                              Kiek, gerbiamojo manymu, žmonių kasdien pravažiuoja iš Klaipėdos tiesiai į Vilnių ir atgal? Ar surinktumėt bent vieną traukinį?
                              Tai LG šituos skaičiukus turi turėti. Ir dar nepamirškit, kad didelės dalies keleivių tuose skaičiukuose nebus - nes jie važiuoja autobusu. Sprendžiant iš autobusų skaičiaus, turėtų būt ne taip ir mažai. Vasarą ypač.

                              Bet jeigu net per Kalėdas sugebama išleisti per trumpą traukinį (kas reiškia - nepasiimti pinigų, gulinčių ant žemės po nosimi), tai ką ir kalbėti. Grafikai, šilumvežiai, greičiai, pabėgiai - tai tik technikalijos, kurias LG dirbantys specialistai, manau, pajėgūs išspręsti. Nėra požiūrio (tiksliau, yra - "nuostolinga").

                              Comment


                                Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                Kiek, gerbiamojo manymu, žmonių kasdien pravažiuoja iš Klaipėdos tiesiai į Vilnių ir atgal? Ar surinktumėt bent vieną traukinį? O ir tas greitasis autobusas šypseną kelia - net puse valandos greičiau atveža! 210 minučių vietoj 240. Didelis skirtumas? Čia jau didžiuotis tuo reikia ir ploti autobusų parkams per petį? Paliko neaptarnautus aštuonis miestus ir atvežė dvidešimt ar trisdešimt žmonių iš Vilniaus į Klaipėdą sutaupydami ~15% kelionės laiko...
                                Tave domina kaip as daryciau LG vietoj? Vasaros sezonu,kai jau siltos dienos leisciau is vilniaus i klaipeda ne kazkoki priemiestini,o greitaji traukini,kuris maximum sustotu tik keliom minutem kur nors vienoje vietoje prie didesnio miesto. Jis turetu atvaziuoti i vieta zymiai greiciau nei autobusas.
                                To zinoma neuztektu ,kad padaugetu keleiviu,nes tie kurie susiplanave atostogas ir taip vaziuos,o nauju neatsiras. Kad atsirastu neuju ,reikia stimulo,o tam gali padaryti dideli spec. bilietu atpiginima. Sakykim jei tu perki tos pacios dienos bilieta rytiniam traukiniui i klaipeda ir tos pacios dienos bilieta vaziavimui atgal i vilniu,jis tekainuotui i abi puses kokius 20-30 litu. Rimti poilsiautojai jais nesinaudotu,nes vaziuoja ne vienai dienai. Bet pilnas traukinys butu jaunimo ,kuris vaziuotu ryte i klaipeda pasimaudyti,pasislaistyti po kabakus ,o vakare griztu namo. O traukiniui didelio skirtumo nera ar jis veza 100 zmoniu su bilietais po 50 litu ar dar i ji papildomai prilipa 300 zmoniu su tais vienos dienos lengvatiniais bilietais. Eksploatacijos ir kuro sanaudos isliktu beveik tos pacios,tik pinigu i LG iplauktu zymiai daugiau.

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Tave domina kaip as daryciau LG vietoj? Vasaros sezonu,kai jau siltos dienos leisciau is vilniaus i klaipeda ne kazkoki priemiestini,o greitaji traukini,kuris maximum sustotu tik keliom minutem kur nors vienoje vietoje prie didesnio miesto. Jis turetu atvaziuoti i vieta zymiai greiciau nei autobusas.
                                  To zinoma neuztektu ,kad padaugetu keleiviu,nes tie kurie susiplanave atostogas ir taip vaziuos,o nauju neatsiras. Kad atsirastu neuju ,reikia stimulo,o tam gali padaryti dideli spec. bilietu atpiginima. Sakykim jei tu perki tos pacios dienos bilieta rytiniam traukiniui i klaipeda ir tos pacios dienos bilieta vaziavimui atgal i vilniu,jis tekainuotui i abi puses kokius 20-30 litu. Rimti poilsiautojai jais nesinaudotu,nes vaziuoja ne vienai dienai. Bet pilnas traukinys butu jaunimo ,kuris vaziuotu ryte i klaipeda pasimaudyti,pasislaistyti po kabakus ,o vakare griztu namo. O traukiniui didelio skirtumo nera ar jis veza 100 zmoniu su bilietais po 50 litu ar dar i ji papildomai prilipa 300 zmoniu su tais vienos dienos lengvatiniais bilietais. Eksploatacijos ir kuro sanaudos isliktu beveik tos pacios,tik pinigu i LG iplauktu zymiai daugiau.
                                  Paskutines minutes bilietai (po 20-30lt) ir dar i greituosius traukinius? O mano nuomone geriausia yra is anksto uzsiakant bilieta pigiai, o ta pacia diena jau mokama brangiai. Nes cia tas pats kas sumazinti kaina iki 20-30lt.
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Paskutines minutes bilietai (po 20-30lt) ir dar i greituosius traukinius? O mano nuomone geriausia yra is anksto uzsiakant bilieta pigiai, o ta pacia diena jau mokama brangiai. Nes cia tas pats kas sumazinti kaina iki 20-30lt.

                                    Jeigu tu nori pritraukti keleiviu srauta is jaunimo,kuris vaziuotu 1 dienai i klaipeda pasiausti ir pasimaudyti,tu negali pardavineti is anksto pigiu bilietu internetu,nes pas mus tokios salygos,kad niekas nezino is anksto koks bus oras. Ir niekas is anksto nepirks bilietu. Kam ten vaziuoti,jei diena apniukus ir lyja??? O taip is vakaro paklausei prognoze,nusimato grazi diena,bilietai pigus ir soki is ryto i traukini ,kad po kokiu 3 val jau butum vietoje

                                    Comment


                                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                      Jeigu tu nori pritraukti keleiviu srauta is jaunimo,kuris vaziuotu 1 dienai i klaipeda pasiausti ir pasimaudyti,tu negali pardavineti is anksto pigiu bilietu internetu,nes pas mus tokios salygos,kad niekas nezino is anksto koks bus oras. Ir niekas is anksto nepirks bilietu. Kam ten vaziuoti,jei diena apniukus ir lyja??? O taip is vakaro paklausei prognoze,nusimato grazi diena,bilietai pigus ir soki is ryto i traukini ,kad po kokiu 3 val jau butum vietoje
                                      Galima daug maž sužinoti ir prieš savaite ir prieš kelias dienas kokie orai (o vasarą orai daugumoje šilti) ir neturetu buti kliutis prieš savaite nusipirkti bilieta už tarkim 40-50lt i abi puses, kai ta pačią dieną butu 100lt i abi puses. Kas nori sutaupyti, planuojasi iš anksto ir važiuoja pigiai, o kas planuoja ta pačią dieną moka daugiau. Taip yra visur su reguliariais reisais. O tas bilieto nusipirkimas iš anksto butu didelis pliusas, jei tarkim ta pačią dieną nebera vietu traukinyje, kaip kad kartais nutinka.
                                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Tave domina kaip as daryciau LG vietoj? Vasaros sezonu,kai jau siltos dienos leisciau is vilniaus i klaipeda ne kazkoki priemiestini,o greitaji traukini,kuris maximum sustotu tik keliom minutem kur nors vienoje vietoje prie didesnio miesto. Jis turetu atvaziuoti i vieta zymiai greiciau nei autobusas.
                                        Turbūt tamsta nežinot kas yra priemiestinis traukinys? Primenu, kad tokiu maršrutu traukinio nėra.
                                        Siūlyčiau pirma įsigilint į terminus ir diskutuot kontruktyviai, bet ne pilstyt iš tuščio į kiaurą.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.04, 11:54.

                                        Comment


                                          Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                          Dešimt litų pigiau, puse valandos ilgiau, gali vietoje gauti arbačikės, o iki restorano paėjęs ir ko rimčiau, nekrato, nepurto, nesi suspaustoje erdvėje kelias valandas iš eilės, nereikia pūslės užspaudus laikyti pusę kelio ir žymiai mažesnė tikimybė, kad vairuotojas kamikadzė tave užmuš išlėkęs į priešpriešinio eismo juostą...

                                          Tikrai, koks skirtumas tam keleiviui.
                                          Autobusu keliais litais brangiau, važiuoji tau patogiu laiku, atvažiuoji greičiau. Kryžkalnio parduotuvėje didesnis pasirikimas, negu traukinio restorane. Maršrutu Vilnius-Klaipėda visuomet važiuoja komfortabilūs ir nauji autubusai, kuriuose nekrato. Dažniausiai galima pasinaudoti autobuso tualetu, o jeigu ne, vairuotojas sustoja artimiausioje kavinėje. Autobusuose ventiliacija visuomet puiki, o ir vaizdai ne vien tik miškas-pieva. Beje mažesnė tikimybė, kad koks kamikadzė keleivis užsimanys išlipti, kur autobusas nestoja.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X