Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąJeigu sistema gerai neveikia, tai reikia ją keisti. Kai perki Ryanair bilietus, jie pasiūlo nusipirkti draudimą ir užsisakyti viešbutį, kad kuo daugiau pinigų liktų vienoje svetainėje, o pirkėjui būtų patogiau, o ypač yra padidinamas efektyvumas, atsisakius daug panašias funkcijas atliekančių svetainių.
Esmė - modalumas. Tegu geriau JP Morgan Chase nepardavinėja savo skyriuose saulėgražų, o Joškė neskolinia pinigų pre JP Morgan Chase durų.
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąTas pats ir su valstybinių įmonių bilietų pardavimais, jos visos turi savo atskiras pardavimo sistemas, kurias reikia atskirai išlaikyti.
Comment
-
Paskaičius įvairias LTG ataskaitas matosi, kad pagrindinis siekis yra padidinti bilietų pardavimo internetu procentą nuo dabartinio mažiau nei trečdalio iki 100%. Naujos sistemos dažniausiai minima funkcija yra dinaminė kainodara. Tai turėtų padėti tiek su daugiau pardavimų internete, tiek su pajamomis. Nori penktadienį po pietų važiuoti Vilnius - Klaipėda - susimokėsi daugiau arba pirksi pigesnį bilietą prieš mėnesį, arba turėsi važiuoti ketvirtadienį arba šeštadienį, nes taip pigiau. Kaip niekas Ryanair bilietų neperka oro uoste, taip ateityje ir traukinio bilietai bus perkami iš anksto dėl kainos.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąPaskaičius įvairias LTG ataskaitas matosi, kad pagrindinis siekis yra padidinti bilietų pardavimo internetu procentą nuo dabartinio mažiau nei trečdalio iki 100%. Naujos sistemos dažniausiai minima funkcija yra dinaminė kainodara. Tai turėtų padėti tiek su daugiau pardavimų internete, tiek su pajamomis. Nori penktadienį po pietų važiuoti Vilnius - Klaipėda - susimokėsi daugiau arba pirksi pigesnį bilietą prieš mėnesį, arba turėsi važiuoti ketvirtadienį arba šeštadienį, nes taip pigiau. Kaip niekas Ryanair bilietų neperka oro uoste, taip ateityje ir traukinio bilietai bus perkami iš anksto dėl kainos.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąNori penktadienį po pietų važiuoti Vilnius - Klaipėda - susimokėsi daugiau arba pirksi pigesnį bilietą prieš mėnesį, arba turėsi važiuoti ketvirtadienį arba šeštadienį, nes taip pigiau. Kaip niekas Ryanair bilietų neperka oro uoste, taip ateityje ir traukinio bilietai bus perkami iš anksto dėl kainos.
Nes suprask teisingai, galima mokėti tiek pat, kiek kainuoja kuras, jei nereikia vairuoti. Gerai, galima dar truputį (x2) daugiau, nes lokomotyvo brigadoje gali būti 2 žmonės. Bet jei kelionė automobiliu vienam žmogui trunka trumpiau nei traukiniu ir kainuoja (įvertinus visas automobilio sąnaudas) 3 kartus mažiau, kyla natūralus klausimas.
Ir automobilis turi vieną keistą savybę - jei juo važiuoja 4 žmonės, kelionė nekainuoja 4 kartus daugiau.
I palyginimą dar pridėkime pačią blogiausią kavą pakelės degalinėje ir neveikiantį kavos aparatą traukinyje (kavos kaina vienoda). Pirmos klasės keleiviai į palyginimą gali pridėti šaltą trikampį sumuštinį (degalinė tokių gal irgi turės).
Taip pat maršrute Klaipėda - Kaunas. Pala, tokio maršruto taigi nėra? Gerai, maršrute Klaipėda - Vilnius - Kaunas jums gal teks nakvoti Vilniuje, nes traukinys Klaipėda - Kaunas atvyksta 22:31, o paskutinis Vilnius - Kaunas išvyksta truputį anksčiau - 21:10. Jūs gal net jį pamatysite prieš Kaišiadoris (21:58), o jei esate užtikrintas savo kojomis ir LG punktualumu - netgi galite bandyti į ji persėsti.
Ir taip 3,5 valandos automobilyje (nes kamščįai; startas 19:00 prie Klaipėdos GS) jums kainuoja 10x2(00)x1.5€/ltr = 30€ prieš 4,5 valandas ( tą dieną niekas nestabdys traukinio be reikalo, o tuo labiau pervažose) traukinyje = 15,60€. Arba 14,50+5,60 = 21,10€ plius viešbutis.
Į ką suku: kai keleiviams bus sudarytos normalios sąlygos (visomis prasmėmis), tada ir kalbėkime apie kainodarą. Šiuo metu greta “progresyvios“ (30 metų senumo, jei neskaičiuosime kartoninių artimo susisiekimo bilietų) bilietų pardavimo sistemos kyšo ir naujas BMW, gal net ne vienas.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąT.y. į traukinį, kuris jau dabar paklausiam laikui yra užkištas, bilietus reiks pirkti prieš 3 mėnesius?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPakaktų atsisakyti privalomo vietos rezervavimo, t.y. "turi konkrečią vietą - važiiuoji patogiai, neturi - stovi nuo Klaipėdos iki Vilniaus".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąT.y. į traukinį, kuris jau dabar paklausiam laikui yra užkištas, bilietus reiks pirkti prieš 3 mėnesius? Kreozotas į smegenis jiems trinktelėjo? Jei reikia padidinti pajamas, tereikia tinkamu laiku paleisti papildoma traukinį. Aj, nėra sąstato, brigados ir laisvos vietos tinkle? Ką gi, teks važiuoti su 70% ( ar kiek ten ta "auksinė" suprantamos kainos riba) užpildymu ir mykti „traukiniai važinėja pustuščiai, duokit babkių nes uždarysim maršrutus“.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Labai brangiai kainuo papildomais traukiniai pikiniam laikui jei likusią savaitės dalį tie traukiniai stovės nenaudojami. Lietuvos avialinijos turėjo daug lėktuvų, skraidė tik patogiais laikais ryte ir vakare, dienos metu lėktuvai stovėjo ant žemės nenaudojami, tai matom kaip toli juos nuvedė tokia strategija. Ryanair ir panašios avialinijos parodė, kad su agresyvia dinamine kainodara gali turėti ir daugiau keleivių, ir daugiau pelno.
LAL turęjo kitų problemų: ES 'open sky' tuo metu negaliojo ir jie buvo priversti skaraidyti tik į VNO. Tas pats Rynair, Wizzair, AirBaltic tą patį fiuzeliažą naudoja keliems reisams per dieną, ne visada grįždami į savo šalį. Ir taip, jei kažkurioje 'kojoje" atsiranda vėlavimas, jis tęsiasi su visomis pasekmėmis - terminalo mokesčiai, išskridimas ne savo laiku, atskridimas ne savo laiku ir tt. ir pan.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąAčiū, grįžtam į 1990 pradžią? Negalima į tarpmiestinio susisiekimo transporto priemonę parduoti daugiau bilietų nei yra sėdimų vietų
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nes suprask teisingai, galima mokėti tiek pat, kiek kainuoja kuras, jei nereikia vairuoti. Gerai, galima dar truputį (x2) daugiau, nes lokomotyvo brigadoje gali būti 2 žmonės. Bet jei kelionė automobiliu vienam žmogui trunka trumpiau nei traukiniu ir kainuoja (įvertinus visas automobilio sąnaudas) 3 kartus mažiau, kyla natūralus klausimas.
Ir automobilis turi vieną keistą savybę - jei juo važiuoja 4 žmonės, kelionė nekainuoja 4 kartus daugiau.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Čia kur taip? Nes aš prieš kelis metus skaičiavausi kad man vien kuras, neskaitant visų kitų automobilio sąnaudų, gaunasi brnagiau nei traukinio bilietas. Bet tai atsveria tas pliusas kad ne tik 3 kartus per dieną gali važiuoti, o kada nori.
Grubiau, tokiai kelionei turim ~20€ biudžetą ir papildomus pinigus įmanoma paimti tik keliant paslaugos kokybę.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Šiap, planuojant kelionę aš imu 7,0 ltr/ 100 km vidurkį jei reiikia važiuoti per miestus.Užmiesčio režimas - 6,0 ltr/ 100 km. 200 km => 14 ltr kuro, x 1,20 € / ltr = 16,8 €. Važiuojant per metus 10k km, remontai, draudimas, skysčiai, padangos, filtrai sudarys dar apie 1000€ / metams, kas yra 0.1€ /km arba 2€ 200 km kelionei.
Grubiau, tokiai kelionei turim ~20€ biudžetą ir papildomus pinigus įmanoma paimti tik keliant paslaugos kokybę.
O anam pranešime rašei, kad vienam važiuoti yra 3 kartus pigiau.
Kažką neaiškiai bandai pasakyti.
- 1 patinka
Comment
-
Nuo kovo 28 d. keičiasi tvarkaraščiai. Įdomu, kad Kaunas-Šiauliai atsiranda šeštadieninis reisas dienos metu: iš Kauno 9:52, iš Šiaulių 12:25. O penktadienio ir sekmadienio reisai paankstinti, lyginant su prieškarantinine situacija.
Beje, kas galėtų paaiškinti, kaip veikia Klaipėda-Šilutė grafikas? Iš Šilutės du reisai, o iš Klaipėdos tik vienas. Ir kodėl tiek mažai reisų: ar čia dar tęsiasi tie remontai?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Tiesiog ne visi tvarkaraščiai dar sukelti į svetainę. Tiksliausią informaciją galima rasti tvarkaraščiuose PDF formatu https://www.traukiniobilietas.lt/por...itvarkarasciai
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąNuo kovo 28 d. keičiasi tvarkaraščiai. Įdomu, kad Kaunas-Šiauliai atsiranda šeštadieninis reisas dienos metu: iš Kauno 9:52, iš Šiaulių 12:25. O penktadienio ir sekmadienio reisai paankstinti, lyginant su prieškarantinine situacija.
Beje, kas galėtų paaiškinti, kaip veikia Klaipėda-Šilutė grafikas? Iš Šilutės du reisai, o iš Klaipėdos tik vienas. Ir kodėl tiek mažai reisų: ar čia dar tęsiasi tie remontai?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai ką tu rašai rodo, kad automobiliu vienam važiuoti yra brangiau.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąTiesiog ne visi tvarkaraščiai dar sukelti į svetainę. Tiksliausią informaciją galima rasti tvarkaraščiuose PDF formatu https://www.traukiniobilietas.lt/por...itvarkarasciai
Va senas su trimis reisais: https://www.traukiniobilietas.lt/por...2021-01-16.pdf
Ką reiškia rezervu?
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
Comment