Šiaip tai mobilaus ryšio operatoriai turėtų tai daryti, kaip daro ir visur kitur. LTG, tikiuosi, su jais kalba apie tai. Ypač turint omeny, kad keleivių skaičius sparčiai auga (minus Covid) ir normalaus ryšio buvimas traukinyje tampa būtinas. Anksčiau matyt apie tai nebuvo galvojama, nes keleivių skaičiai vis krito, o ir esami nebuvo baisiai reiklūs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Skirtumas nuo praeitos sistemos yra kad perkamas ne produktas, o paslauga (SaaS - Software as a service). Tas reiškia, kad LTG neturės papildomų kaštų išlaikyti serveriams ir darbuotojams kurie prižiūri sistemą. 1 milijonas į metus nėra tiek jau daug - tiek kainuotų vien tik 2 IT komandos (daugiausiai 20 žmonių x 50k metams - čia įskaičiuojant atlyginimą, darbo vietos kainą, administracinį overhead). Jeigu į kontraktą dar įeina ir automatai su jų priežiūra tai 1mln per metus tikrai neatrodo kaip suma kuri būtų smarkiai per didelė tokiam kontraktui.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai mobilaus ryšio operatoriai turėtų tai daryti, kaip daro ir visur kitur. LTG, tikiuosi, su jais kalba apie tai. Ypač turint omeny, kad keleivių skaičius sparčiai auga (minus Covid) ir normalaus ryšio buvimas traukinyje tampa būtinas. Anksčiau matyt apie tai nebuvo galvojama, nes keleivių skaičiai vis krito, o ir esami nebuvo baisiai reiklūs.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąSkirtumas nuo praeitos sistemos yra kad perkamas ne produktas, o paslauga (SaaS - Software as a service). Tas reiškia, kad LTG neturės papildomų kaštų išlaikyti serveriams ir darbuotojams kurie prižiūri sistemą. 1 milijonas į metus nėra tiek jau daug - tiek kainuotų vien tik 2 IT komandos (daugiausiai 20 žmonių x 50k metams - čia įskaičiuojant atlyginimą, darbo vietos kainą, administracinį overhead). Jeigu į kontraktą dar įeina ir automatai su jų priežiūra tai 1mln per metus tikrai neatrodo kaip suma kuri būtų smarkiai per didelė tokiam kontraktui.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąSkirtumas nuo praeitos sistemos yra kad perkamas ne produktas, o paslauga (SaaS - Software as a service). Tas reiškia, kad LTG neturės papildomų kaštų išlaikyti serveriams ir darbuotojams kurie prižiūri sistemą. 1 milijonas į metus nėra tiek jau daug - tiek kainuotų vien tik 2 IT komandos (daugiausiai 20 žmonių x 50k metams - čia įskaičiuojant atlyginimą, darbo vietos kainą, administracinį overhead). Jeigu į kontraktą dar įeina ir automatai su jų priežiūra tai 1mln per metus tikrai neatrodo kaip suma kuri būtų smarkiai per didelė tokiam kontraktui.
Ir nereikia pasakoti apie "nebereikalingus serverius". LG nebeveža krovinių, nebeturi vagonų, personalo? Ar jie viską apdoroja popieriniais metodais ir naudojasi pašto karveliais?
Labai paprastas pasiūlymas: jei LG padarytų atvirą API, traukinio bilietą būtų galima nusipirkti Perlo terminale arba Rimi savitarnos kasoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąGal aš blogai įsivaizduoju kompetencijas, bet 20 žmonių prižiūrėti tokiai sistemai yra per daug.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGalimas ir toks variantas, bet tada bus ne 20 žmonių x 50k metams, o 15 žmonių x 70k metams.
O ar gali būti variantas 5×120k / metams? Anot žinomo posakio, „Jei norite laimėti rungtynes, jums reikia vieno žmogaus, kuris gali šokti 5 metrus į aukšti, bet ne penkių žmonių, kurie gali šokti viena metrą“.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.03.13, 14:32.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPagaliau normalus komentaras, o ne "specelystai" su savo "Milijoną duok, bet kurią kiečiausią įmonę pasamdysi".
O sistemos priežiūrai po pagaminimo užteks 1-2 žmonių, o ne 20 žmonių.
Ir ne milijonas metams, o 1,4 milijono metams (7 mln eur 5 metams).
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAha, taip, ir suintegruos su visais SAPais, pardavimų automatais ir viskuo, draugas garaže suprogramuos ir 2 žmonės prižiūrės
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO apie draugus garaže reiktų atsargiau. Dell, HP ir Apple taip ir pradėjo.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Bet supranti kad dabar parduoda pažadą tokią sistemą padaryti? O apie draugus garaže reiktų atsargiau. Dell, HP ir Apple taip ir pradėjo.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAha, taip, ir suintegruos su visais SAPais, pardavimų automatais ir viskuo, draugas garaže suprogramuos ir 2 žmonės prižiūrės
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDraugas garaže tai programuoja už kokius 20,000 eur visus metus, o ne 1,000,000 eur, apie kurią kalbėjau.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Nereikia painioti inovacijų ir sudėtingos, bet nelabai inovatyvios paslaugos. Vienas dalykas kurti tai, ką tik labai aptakiai įsivaizduoji, kitas dalykas atlikti konkrečias užduotis. Ir mokama už "pažadą", kuris veikia, o ne avansu.87 votes, 49 comments. My journey with Emacs began with trying to learn Common Lisp. I first set up my Emacs development environment with SLIME and …
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąReikėtų daugiau žinoti, kaip sistemos veikia. Neužtenka "vieno programuotojo". Be kelių backend, frontend, app programuotojų, dar turi būti devops/SRE komanda, serveriai ir t.t. Viskam tikrai milijono per metus neužteks.
1-2 prižiūrėtų jau po pilno pagaminimo (serverių priežiūra čia neįskačiuota).
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąReikėtų daugiau žinoti, kaip sistemos veikia. Neužtenka "vieno programuotojo". Be kelių backend, frontend, app programuotojų, dar turi būti devops/SRE komanda, serveriai ir t.t. Viskam tikrai milijono per metus neužteks.
Tu tikrai manai kad Fima prastūmė sistemą, kuri neveikia?
- 1 patinka
Comment
Comment