Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    7 mln eurų už programėlę bilietams pirkti!
    Ir net ne visam, o tik 5 metams.

    Ohoho

    Comment


      Normali kaina.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Normali kaina.
        Nesutikti negalima?
        Kaip abiems maršutas, atrodo kiek daugoka, nebent vėl Litais suskaičiavo.Ar LTG keleivių vežimas yra toks unikalus reiškinys, kad jiems programą reikia kurti nuo nulio?

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Normali kaina.
          Milijoną duok, bet kurią kiečiausią įmonę pasamdysi.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
            Nesutikti negalima?
            Galima, kodėl ne? Ypač sveikintina būtų pateikti kažkokių analogų kainas ir pan.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Galima, kodėl ne? Ypač sveikintina būtų pateikti kažkokių analogų kainas ir pan.
              Neturiu reikalingų duomenų, bet pirmos Google nuorodos yra į jau sukurtas sistemas:
              https://railway-news.com/products-se...ting-software/, https://www.railway-technology.com/c...nata-software/ ir tt.

              Dar būtų įdomu sužinoti kuo traukinio bilietas skiriasi nuo bet kokio kito bilieto bei kiek kainavo dabartinė on-line bilietų pardavimo sistema.

              Ir labai paprastas klausimas: kiek reiktų sumokėti Trafi, kad jų programoje atsirastų LTG tvarkaraščiai ir būtų galima įsigyti traukinio bilietą.
              7M € per 7 metus už mobilų apps'ą man panašu į pinigų plovimą.

              Comment


                Nu tai jau ir taip šiandien ir jau kokį dešimtmetį galima pirkti bilietus mobiliai ir parodyti tą pdf telefone. Dabar jau ir net kažkada ankščiau buvusios problemos su nuolaidomis yra išspręstos. Ir absoliučiai neįsivaizduoju kokias integracijas šiai dienai LG gali diegti, kai kažkokių kitų vežėjų sistemos paprasčiausiai neturi net elektroninės prekybos. Gal perkels dar nuolatinius bilietus į mobilią programėlę, bet apskritai poreikis išleisti 7 milijonus tai čia primena auksinius kariuomenės pirkimus.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                  Neturiu reikalingų duomenų, bet pirmos Google nuorodos yra į jau sukurtas sistemas:
                  https://railway-news.com/products-se...ting-software/, https://www.railway-technology.com/c...nata-software/ ir tt.
                  Ar sistemų kainos yra?

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Ar sistemų kainos yra?
                    Anot V.Gudo, sukurta centralizuota vietų užsakymo ir bilietų pardavimo sistema užtikrina vietų užsakymą bei bilietų pardavimą stotyse, traukiniuose ir internetu.
                    Bilietų sistemos įdiegimo projekto vertė siekė 1,1 mln. eurų, darbus atliko įmonė „Fima“.
                    Tęsiam?

                    Comment


                      Tai kodėl jos nenaudoja ar nevysto tada?

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


                        Ir labai paprastas klausimas: kiek reiktų sumokėti Trafi, kad jų programoje atsirastų LTG tvarkaraščiai ir būtų galima įsigyti traukinio bilietą.
                        7M € per 7 metus už mobilų apps'ą man panašu į pinigų plovimą.
                        Man panašu, kad nežinote, kas yra pinigų plovimas ir naudojate šitą terminą klaidingai

                        Comment


                          O dėl naujos sistemos tai iš tikrųjų įdomu, kokią problemą spręs nauja sistema už 7 milijonus, kurios negali spręsti dabartinė sistema? Nejau vien tik integravimas su appsu ir/arba bilietų automatais? Nes šiaip dabar su bilietų pirkimu per internetą viskas kaip ir ok.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Tai kodėl jos nenaudoja ar nevysto tada?
                            Todėl kad kažkieno X6 vėl prisipildė peleninė. Reikia naujo.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Tai kodėl jos nenaudoja ar nevysto tada?
                              Nes dabartinė sistema gaidys. Traukiniobilietas.lt veikia itin prastai, tenka gerokai palaukt kol pavyksta nusipirkti. Konduktorių su dabartiniais aparatais, kurie lūžinėja daugiau nei veikia irgi gaila. Nauja sistema bus tiek keleiviams, tiek automatams, tiek konduktoriams, taip pat bus planavimo įrankiai ir moduliai, kurie informuos stotyse numatytus statyti informacinius tv (kitas pirkimas).

                              Blogo įrašas iš laimėjusios įmonės:
                              https://blog.turnit.com/turnit-enter...anian-railways
                              Paskutinis taisė Ignalina; 2021.03.13, 10:15.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Blogo įrašas iš laimėjusios įmonės:
                                https://blog.turnit.com/turnit-enter...anian-railways
                                Turnit enters rail industry by partnering with Lithuanian Railways
                                Hjustone, turėsim problemų: rangovas - kontora be darbo geležinklyje patirties.Viena yra dirbti autobuse, kuris važiuoja keliu ir kurį lydi mobilių operatorių bokštai, kita - geležinkelyje, kur kartais vienintelis įmanomas ryšys yra traukinio racija.

                                Toliau pati kontora: imam jų klientą, ,vy.no , ir pabandosm pasivaikščioti. Mna nepavyksta visą laiką matyti užrašus anglų kalba.
                                Kas nors matėt Eurolins bilietų pardavimo automatą?

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą



                                  Viena yra dirbti autobuse, kuris važiuoja keliu ir kurį lydi mobilių operatorių bokštai, kita - geležinkelyje, kur kartais vienintelis įmanomas ryšys yra traukinio racija.
                                  Ant traukinių, net senujų DR1A stogų, po truputį dygsta naujos antenos. Kaip pavyko išsiaiškint, wifi plėtra vyksta, o su tokia įranga patikimumas bus tikrai geresnis, negu dabar turimų konduktorių nešiojamų banko kortelių skaitytuvų, kurie veikia geriausiu atveju stotyse.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                    Ant traukinių, net senujų DR1A stogų, po truputį dygsta naujos antenos. Kaip pavyko išsiaiškint, wifi plėtra vyksta, o su tokia įranga patikimumas bus tikrai geresnis, negu dabar turimų konduktorių nešiojamų banko kortelių skaitytuvų, kurie veikia geriausiu atveju stotyse.
                                    Antena yra gerai.Bet ji privalo turęti ir savo kolegę, kuri prijungtas prie kažkokio ryšio tinklo. Ar per Starlink su traukiniais kalbėsimės?
                                    Ir kol nebus tinkamo ryšio padengimo palei geležinkelį, kortelių skaitytuvai traukinyje neveiks.

                                    Comment


                                      Kažkas vyksta ta linkme - https://www.litrail.lt/-/%E2%80%9Eli...-rysio-sistema

                                      Comment


                                        Čia kalba apie GSM-R t.y. eismo valdymo ir komunikavimo sistemą, kuri neturi nieko bendro su problemomis, apie kurias čia kalbam t.y. įprastinio ryšio spragas palei geležinkelio linijas.

                                        Comment


                                          Taip, bet kažkiek tą ryšį galima naudoti ir duomenims perduoti. Gal dabar modernizuojant dar labiau pritaikys? Nesu specialistas, tai tik spėju.
                                          Nors taip, turbūt kasos aparatų/kortelių skaitytuvų duomenims jis nebus naudojamas. Tokiu atveju gal tikrai padės tos galingesnės antenos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X